Reilu pari vuotta se paska sitten kestikin. Kuuluisat kolme valoa vilkkuu tuossa virtanäppylässä. Taidan koittaa tuota yllä olevaa "keittämistä" huomenna ja jos se ei auta, niin menen ostamaan playstation 3.sen.
Siihen asti kaivan noin 10 vuotta vanhan TOIMIVAN PS2.sen naftaliinista ja pelailen sillä, jos jaksan. Vitun Microsoft![/QUOTE ]
Saako liittyä tähän kerhoon?, samat kolme valoa pärähtivät näyttöön pari tuntia sitten... Mites korjausprojekti etenee?
Itse tein tuolla xboxin sivuilla juuri korjauspyynnön, ja sain juuri tilausvahvistuksen. Nyt vain odotellaan rahtikirjoja Sähköpostiin niin saavat UPS:n pojat tulla hakemaan boksin pois.
Onko muilla kokemuksia viime ajoilta tuleeko sieltä oma boksi korjattuna vai laittavatko ihan uuden tilalle??
Noniin, Tähän episodiin palatakseni:
Nyt on tasan kaksi viikkoa kulunut siitä kun UPS kävi rikkinäisen laitteen hakemassa, ja tänä aamuna toivat sitten uuden koneen tilalle. Varovasti toivoin että olisivat antaneet uudemman mallin HDMI ulostulolla mutta ei makiaa mahantäydeltä. :)
Oikeastaan aika nopeaa ja vaivatonta toimintaa Microsoftin puolelta kokonaisuudessaan. Eniten tuossa lienee mennyt aikaa UPS laivarahtauksiin.
Ainoa miinus pitää antaa virolaisesta asiakaspalvelusta, Ensimmäisellä tyypillä jolle soitin oli aikalailla vaikeuksia suomen kielen ymmärtämisessä. Tuli sellainen olo että kaveri ei yhtään kuunnellut mitä hänelle sanoin vaan luki jotain valmiiksi kirjoitettuja ohjeita paperilta.
Nyt ei muutakuin odottelemaan NHL 2k10:ä, huomenna pitäisi kolahtaa postiluukusta.