Ihan näin sivuhuomiona, mutta eikö tuolla 1600 pisteen kortilla saa paremmin vastinetta euroilleen?
Suomestakin saa jo parhaimmillaan hintaan 23,90€ jos ei tosiaan halua Visaansa vingutella.
Mikä helvetti siinä on, että kun tekniikka kehittyy, niin koneiden kestävyys katoaa? Itselleni ainakin teknisen laitteen hankinnassa tärkeintä on sen kestävyys ja toimivuus, ei näyttävät miekat ja kilvet jossain vitun keskiaikaisessa maailmassa. ROTIA!
Tästä olen kyllä tietoinen, ja teinkin ostokseni huolella, valiten tietysti Falcon -sisuskalut omaavan mallin konsolista. Ei auta minkään sortin falconit, kun tämä konsoli on näköjään vain luotu leviämään käsiin.Ainakin ensimmäiset XBox 360:set tungettiin markkinoille aivan liian aikaisin ja valmistuksessa leikattiin kuluja vähän kaikesta mistä mahdollista.
Tuo automaattinen kirjautuminen profiililta on ilmeisesti säädettävissä dashboardilta, korjatkaa joku jos olen väärässä.Tämä uusi on toistaiseksi toiminut moitteitta, paitsi joka kerta pitää kirjautua sisään omalla profiilillaan konsolin käynnistäessään ja vasta sitten aloittaa pelaamaan. Ennen kirjautuminen tapahtui automaattisesti konsolin käynnistyksen yhteydessä.
Siellähän se. Dashboard -> Profile -> Auto Sign-in.Tuo automaattinen kirjautuminen profiililta on ilmeisesti säädettävissä dashboardilta, korjatkaa joku jos olen väärässä.
Itse olen tähän mennessä ostanut pisteet Huuto.netin kautta. Näyttäisi olevan nyt 21€ / 2100 pistettä.Mistäs ihmiset ovat tilanneet näitä Live-pisteitä Marketplacen peleihin ym rojuun?
Niin, allekirjoittanutkin sai uuden konsolin Saksasta takaisin ja siihen päälle kuukauden ilmaisen Liven. Kuten muilla, myös itselläni palvelu oli todella ripeää.
Osaako joku selittää että mitä vittua tossa tapahtuu? Eli siis mikä tuossa "korjaa" laitteen?Mulla oli sama juttu. Todella nopeeta oli palvelu sekä täysin uusi boxi ja kuukauden Livet mukaan. Ja kaikille kolmen punaisen valon saajalle voin kokemuksesta kertoa että Tämä systeemi toimi mulla useita kymmeniä kertoja :)
Linkki siis sisältää videon jolla Xbox360 "ylikuumennetaan"
Samaa kyllä ihmettelin. Tuohan kuumentaa laitetta aivan helvetisti ja en ainakaan kehtaisi heittää pyyhkeitä siihen päälle pitkäksi aikaa. Se siis ylikuumentaa tuon ja sitten viilentää perään ja pitäisi toimia. Aika outoa. Itselläkin RROD on ensin tullut ja sitten taas boksi toiminut pari tuntia, kunnes taas alkanut punainen valoshow.Osaako joku selittää että mitä vittua tossa tapahtuu? Eli siis mikä tuossa "korjaa" laitteen?
Osaako joku selittää että mitä vittua tossa tapahtuu? Eli siis mikä tuossa "korjaa" laitteen?
Tuohan kuumentaa laitetta aivan helvetisti ja en ainakaan kehtaisi heittää pyyhkeitä siihen päälle pitkäksi aikaa.
Pystyykö noita demojen latausta keskeyttämään ja jatkamaan latausta sitten myöhemmin ? Muistaakseni joskus ei voinut ja ei viitsisi ladata megasella netillä uuden Batmanin 1,5GB kokoista demoa putkeen.
Hemmetin Sonera, kun sitä 10/2MB ei vieläkään kuulu.
Okei kiitoksia. Noinhan sen pitäisikin mennä. Tuli tosiaan luettua "lataa demo" ja ihmeteltyä, että pitääkö se uudestaan muka aloittaa lataamaan. Hyvä näin.Pystyy. Senkun sammutat koneen vaan. Ainakin mulla näin kävi. Latasin jotain demoo ja unohdin sen olevan latauksessa, seuraavana päivänä avasin koneen uudestaan ja siellä se löytyy ladattuna 56%. Siinä ei ole kohtaa että jatka latausta vaan lukee lataa demo tms. Siitä kun klikkaa niin pompsahtaa hetkessä siihen jo ladattuun kohtaa palkki ja lataus jatkuu.
Mikset lähetä konetta korjaukseen? Kyllähän sieltä uusi tai korjattu tulee kuitenkin takaisin kun kyseessä on RROD ongelmaReilu pari vuotta se paska sitten kestikin. Kuuluisat kolme valoa vilkkuu tuossa virtanäppylässä. Taidan koittaa tuota yllä olevaa "keittämistä" huomenna ja jos se ei auta, niin menen ostamaan playstation 3.sen.
Vitun Microsoft!
Mikset lähetä konetta korjaukseen? Kyllähän sieltä uusi tai korjattu tulee kuitenkin takaisin kun kyseessä on RROD ongelma
Eihän se hirveästi lämmitä, mutta soittamalla sinne asiakaspalveluun saat uuden boksin tilalle - vanha haetaan ja uusi tuodaan (tai korjattu vanha). Kaupan päälle saa jotain hyvityksiä, esim. liveaikaa tms.
Edit. Hidaas.
Jaahas, täällä on viime sivut menneet boksin kestävyyden kanssa kiukutellessa. Huokaisin jo helpotuksesta, kun kuulin falconin ratkaisseen nää jutut, mutta oransseja terveisiä voidaan siis edelleen odotella...
Noh, mutta asiaan. Kaipaisin mielipiteitä ja kokemuksia seuraavista itseäni kiinnostavista peleistä:
Call of Juarez: Bound in Blood
Red Faction: Guerrilla
Gears of War 2
Jos joku noista peleistä on todella lyhyt, varoittakaa sitten siitä. Mikään ei nimittäin ketuta niin paljon kuin kesken loppuva räiskintäpeli.