Xbox 360

  • 191 330
  • 1 175

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Ja 12kk liven saa alle kolmenkympin vaikkapa huutonetistä, hyvä hinta kun vertaa että suoraan livestä taitaa hinta olla 59.99e.
Kuinka luotettavia nuo huutonetin myyjät ovat? Kaikkihan myyvät sillä periaatteella että ensin rahat tilille, sitten lähetetään koodi sähköpostiin. Ja mistä he itse niitä jäsenyyksiä saavat kun voivat myydä noin halvalla?
 

-RVL-

Jäsen
Kuinka luotettavia nuo huutonetin myyjät ovat? Kaikkihan myyvät sillä periaatteella että ensin rahat tilille, sitten lähetetään koodi sähköpostiin.

Itse olen ostanut netin kautta parilla kympillä 13 (!) kuukauden livekoodeja.

Olen kylläkin vasta muutaman kerran näin tehnyt, mutta kokemukset ovat olleet positiiviset. Muutaman minuutin päästä on ollut koodi jo itsellä, jos pankki on vain sama myyjän kanssa.

Esim. huuto.net -sivullahan voit katsoa myyjän saaman palautteen, josta voi vetää johtopäätöksiä myyjästä.

Ja mistä he itse niitä jäsenyyksiä saavat kun voivat myydä noin halvalla?

Näitähän saa vaikka Yhdysvalloista hommattua.
 
Viimeksi muokattu:

Koira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinka luotettavia nuo huutonetin myyjät ovat? Kaikkihan myyvät sillä periaatteella että ensin rahat tilille, sitten lähetetään koodi sähköpostiin. Ja mistä he itse niitä jäsenyyksiä saavat kun voivat myydä noin halvalla?

Katoppa sen Live -koodimyyjän (jolla eniten paketteja myynnissä) palaute. 4300 positiivista, eikä yhtään negaa... eli joo, voi ostaa aika huoletta. Itse olen ostanut samalta tyypiltä vissiin 3-4 kertaa.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Pitäisikö minun olla huolestunut kun laitoin maksun alkuiltapäivästä ja ei ole koodia näkynyt
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Pitäisikö minun olla huolestunut kun laitoin maksun alkuiltapäivästä ja ei ole koodia näkynyt

Luultavasti vähemmän kuin minun, kun laitoin eilen. Tosin OP->Nordea, niin viivettä. Odotellaan huomiseen...
 

Fiiu

Jäsen
Jos myyjänä on Quzu19xx (mikä lie olikaan) niin ei syytä huoleen, olen itsekin asioinut joskus saman hemmon kanssa ja homma toimi sujuvasti.
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yksi tämän vuoden suurimpia pelitapauksia lienee kotimaisen Remedyn vihdoin valmistunut Alan Wake, jonka julkaisuun on enää kaksi viikkoa. Kyseessä on siis Twin Peaks -henkinen psykologinen thrilleri joka käsittääkseni tavoittelee vahvan tarinan avulla erittäin hienoa elokuvamaista tunnelmaa.

Pelin pregueliksi on tuotettu oikeilla näyttelijöillä kuusiosainen minisarja, josta on tällä hetkellä kaksi jaksoa ilmestynyt. Ne voi katsoa brightfalls.comista tai hieman paremmalla laadulla ne voi ladata omalle konsolilleen täältä. Lyhyitä jaksoja, mutta panostus oli aivan mieletöntä. Klipit suorastaan huokuivat legendaarista Twin Peaks tunnelmaa ja onnistuivat samalla koukuttamaan. Suosittelen vilkaisemaan, mieluiten illalla ja pimeässä!
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Onko tietoa toimiiko tietokoneen ratti/poljin-yhdistelmät boxilla? Tekisi mieli hommata noita ajopelejä varten setti, mutta näyttää olevan yleisesti saatavilla ainoastaan yhtä rattia, joka kuulemma on lelu.
 

Teloch

Jäsen
Livestä löytyy nyt sitten Split/Second-pelin demo. Kaikki Burnoutin ystävät vain latailemaan. Ennakkoon odotukset oli jo korkealla pelin suhteen, mutta demo varmisti ennakkotilauksen. Kahdeksalla pelaajalla tuon on pakko olla jotain aivan mahtavaa. Vielä hieman liikkuvaa kuvaa, josko jollain heräisi mielenkiinto, joka ei pelistä aiemmin ole kuullut.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Onko tietoa toimiiko tietokoneen ratti/poljin-yhdistelmät boxilla? Tekisi mieli hommata noita ajopelejä varten setti, mutta näyttää olevan yleisesti saatavilla ainoastaan yhtä rattia, joka kuulemma on lelu.

Tämä on todennäköisesti se "lelu", mutta oon Forza 3:a pelaillut tuolla ja voin sanoa että laatuvehje. Pikkuveli tuollaisen itselleen osti ja mun tuolla setillä ajamat tunnit voi laskea yhden käden sormilla, mutta vaikuttaa olevan soiva peli.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Tämä on todennäköisesti se "lelu", mutta oon Forza 3:a pelaillut tuolla ja voin sanoa että laatuvehje. Pikkuveli tuollaisen itselleen osti ja mun tuolla setillä ajamat tunnit voi laskea yhden käden sormilla, mutta vaikuttaa olevan soiva peli.


Juuri tuota tarkoitin. Olenko käsittänyt oikein, että siinä ratti kääntyy vain sen 270 astetta? Kuulin, että se on liian muovinen, eli ei voi olettaa sen toimivan vuosia. Joka tarkoittaa minulle, että se on lelu. Kunnon ratti vaatii myös sen 900 astetta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Alien vs. Predatoria joku pelaillut jo? Veli osti pelin ja lainasi tuossa jonkun ajan pelattuaan, äsken lopetin kun about tunnin pelasin Marine-kampanjaa ja kyllähän tuossa leffojen viehättävyys tuntuu. Tunnelma verrattuna vanhaan kunnon PC:n AVS2-peliin on kohtuu sama, joskaan ei ehkä niin piinaava mitä tuossa (ainakaan tähän asti). Musiikkimaailma hyvä ja nettipeliä pitäisi tuossa testailla huomenissa.

Paskat housussa meinaa kyllä välillä olla silti kun yksin pimeillä käytävillä kävelee ja ympäriltä (5.1 Dolby-äänet) kuuluu välillä ties mitä.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Alien vs. Predatoria joku pelaillut jo? Veli osti pelin ja lainasi tuossa jonkun ajan pelattuaan, äsken lopetin kun about tunnin pelasin Marine-kampanjaa ja kyllähän tuossa leffojen viehättävyys tuntuu. Tunnelma verrattuna vanhaan kunnon PC:n AVS2-peliin on kohtuu sama, joskaan ei ehkä niin piinaava mitä tuossa (ainakaan tähän asti).

Itse pystyin pelaamaan mariinikampanjaa Xboxilla aivan väkisin pakottamalla 35 minuuttia ja sitten oli pakko pistää konsoli kiinni. Kohtuu hirveää jätettä Rebellion kovista odotuksista huolimatta pihalle puski. Engine on auttamatta vanhan näköinen, pelituntuma todella kankea, jotkut pelitekniset ratkaisut vähintäänkin outoja ja mallit todella kammottavia, sanan toisessa merkityksessä. Siinä, missä Rebellion onnistui aikanaan tekemään AvP:n kohdalla PC:llä viime vuosituhannella erään merkittävimmistä (fanipoika)peleistä, sama tiimi sössi tämän uuden tulemisen mahdollisuuden varsin pahoin. (AvP2:senhan teki aikanaan eri porukka.)
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Yksi tämän vuoden suurimpia pelitapauksia lienee kotimaisen Remedyn vihdoin valmistunut Alan Wake, jonka julkaisuun on enää kaksi viikkoa. Kyseessä on siis Twin Peaks -henkinen psykologinen thrilleri joka käsittääkseni tavoittelee vahvan tarinan avulla erittäin hienoa elokuvamaista tunnelmaa
Kyllähän tämä vaatisi oman topicin, jos PS3:n vastaava Heavy Rainkin sen sai.
Itselläni on ollut ilo ja mahdollisuus saada pelata tätä jo nyt, ja tästä parit hajahuomiot:
Vahva tarinallisuus läsnä ja aivan Max Payne-tyylinen kerronta ovat isoa plussaa. Peli on kyllä todellista putkijuoksua, mikä nyt ei sinänsä itseäni niin haittaa, koska tällä tavalla tarinakin myös etenee. Melkoisen samanlaiset (kaksi episodia takana) taistelukohtaukset alkavat puuduttamaan pidemmillä pelijaksoilla, joten vähän kerrallaan. Grafiikka on erittäin hienoa ja hahmot hyviä. Sekä elokuvamaisesti - tai pitäisikö sanoa tv-sarjamaisesti - etenevä juoni koukuttaa, vaikka aluksi vähän skeptinen olinkin näistä ns. päässä alkaa viiraamaan-juonista.

Se vielä pakko sanoa, että omistamani vanha Boksi pitää sellaista meteliä tämän pelin kanssa, että oli pakko hiljentymisen vuoksi asentaa se kovalevylle. Muutenkaan pelin äänet eivät ole ihan balanssissa keskenään, siihen vielä päälle Boksin surina, niin taustalta ei mitään oikein kuullutkaan, varsinkin "kerrostalohiljaisuuden" aikana.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Pystyisikö joku antamaan 48h liveaikapaketin tai vaihtoehtoisesti kertoa mistä sellaisen saisi nopeasti?

Armeijassa olen ja muuten ei riitä aikaa, mutta viikonloppuisin välillä tekee mieli pelata Livessä.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Laitetaampa nyt vaikka tänne tämä.

http://www.youtube.com/watch?v=bhqYBKZRg5I&feature=fvst

Tässä uuden Deus Ex 3-pelin traileri. Vakuutti ainakin meikäläisen ja väitän että on hienoin peli-traileri mitä olen ikinä nähnyt.

Toivottavasti myös peli on yhtä huikea kun tulee.

Onhan tuo hieno traileri ja itsekkin peliä odotan, mutta itse pelistähän tuo ei sano yhtään mitään. Esimerkkejä on lukuisia, missä trailerit ovat todella "veret seisauttavia", mutta peli ei sitten niinkään. Vaikkapa OFP:stä lähtien. Peli oli "ihan ok", mutta ensimmäiset trailerit antoivat odottaa ihan toisen tasoista grafiikkaa, jne.

Niin kauan kun pelistä ei itse gameplay-footagea ole nähnyt ollenkaan, niin graafisesta ilmeestä ei voi edes sanoa mitään.

Mutta toki tuota odotellaan, ensimmäisen Deus Ex oli erinomainen ja tuollaisena "modernina AC:na" tuo varmaan menisi oikein hyvin yleisöönkin onnistuessaan. Traileri on todella hieno, ainoa mikä vähän ihmetytti on se että peli on prequel ykköselle ja silti tuo teknologia näyttää edistyneemmältä kuin ykkösessä...
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Arcade-pelejä sopuhintaan tällä viikolla E3-messujen kunniaksi:
Shadow Complex 560 MS-pistettä (1200)
Trials HD 560 (1200)
Marvel vs Capcom 2 560 (1200)
TMNT Turtles in Time HD 400 (800)
Splosion Man 400 (800)

Suluissa normaalihinta ja alennetut hinnat voimassa tämän viikon kultajäsenille. Muitakin tarjouksia tulossa ja niitä voi ihmetellä majornelson.comin listauksesta.

Mulla menee ainakin Shadow complex ja Trials ostoon, 1200 pojoa tuntui turhan suolaiselta mutta nyt kelpaa hyvin.
 

Teloch

Jäsen
Mulla menee ainakin Shadow complex ja Trials ostoon, 1200 pojoa tuntui turhan suolaiselta mutta nyt kelpaa hyvin.

Noinhan sitä kävi minullakin. Tarkoitus oli ottaa vielä tuo Turtles In Time haltuun, mutta jos peli maksaa 400 pistettä ja ostoksien jälkeen jää 380 pinnaa käyttöön, en kyllä ole ostamassa siihen 500:aa pistettä enää päälle. Edelleen harvinaisen paska systeemi tuo MS:n pistekikkailu.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Arcade-pelejä sopuhintaan tällä viikolla E3-messujen kunniaksi:
Shadow Complex 560 MS-pistettä (1200)
Trials HD 560 (1200)
Marvel vs Capcom 2 560 (1200)
TMNT Turtles in Time HD 400 (800)
Splosion Man 400 (800)

Suluissa normaalihinta ja alennetut hinnat voimassa tämän viikon kultajäsenille. Muitakin tarjouksia tulossa ja niitä voi ihmetellä majornelson.comin listauksesta.

Mulla menee ainakin Shadow complex ja Trials ostoon, 1200 pojoa tuntui turhan suolaiselta mutta nyt kelpaa hyvin.

Shadow Complex vaikuttaa mielenkiintoiselle tuttavuudelle. Trials HD jo löytyykin ja se on ollut kyllä loistava.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Pitääpä katsella mitä nuita ostais. Tänään muuten huomasin mielenkiintoisen sähköpostin XBox.com:lta:

Päivitit jäsenyytesi Gold-tasolle Xtivaliin osallistumisen jälkeen. Kiitos! Toivomme, että otat kaiken irti Xbox LIVEn upeasta tarjonnasta. Voit pelata moninpelejä, jutella ystäviesi kanssa tai vaikka ladata uutta sisältöä ja pelilaajennuksia Xbox LIVE Kauppapaikasta.

Lupasimme sinulle vuoden tilauksen mukana 400 Microsoft Points -pistettä kaupan päälle. Voit lunastaa pisteesi alla olevalla koodilla osoitteessa

En kyllä muista mitään tälläistä lupausta, mutta koodin sain ja se toimi. Joten kiitoksia.
 
Viimeksi muokattu:

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
uusi Xbox360 julkistettu!

E3-messuilla julkistettiin uusi Xbox 360 -konsoli, joka on musta, tyylikäs, pienempi kuin alkuperäinen ja hiljainen kuin hiiri. Konsoli on syönyt N-standardin WLAN-adapterin, 250 Gt:n kiintolevyn, HDMI- ja optisen liitännän ja 5 USB-porttia. -Xbox Suomi @ facebook.

Pirun hieno on, enpä nää enää ainuttakaan syytä (koneen pitämä kova ääni) miksi joku ostaisi pleikkarin boxin sijasta. (edit. siis nimenomaan pelikonsolin, kotiteatterit sun muut on erikseen.)
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
E3-messuilla julkistettiin uusi Xbox 360 -konsoli, joka on musta, tyylikäs, pienempi kuin alkuperäinen ja hiljainen kuin hiiri. Konsoli on syönyt N-standardin WLAN-adapterin, 250 Gt:n kiintolevyn, HDMI- ja optisen liitännän ja 5 USB-porttia. -Xbox Suomi @ facebook.

Pirun hieno on, enpä nää enää ainuttakaan syytä (koneen pitämä kova ääni) miksi joku ostaisi pleikkarin boxin sijasta. (edit. siis nimenomaan pelikonsolin, kotiteatterit sun muut on erikseen.)

Xboxin sivuilla vielä kuvia ja muuta tietoa kyseisestä laitteesta. Täytyy myöntää, että onhan tuo ihan "kiva". Jos jostain syystä nykyiseen boksiin tulee joskus RROD, niin en minä mihinkään korjauksille sitä vie, vaan tuommonenhan se pitää tilalle pistää. ;)
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
E3-messuilla julkistettiin uusi Xbox 360 -konsoli, joka on musta, tyylikäs, pienempi kuin alkuperäinen ja hiljainen kuin hiiri. Konsoli on syönyt N-standardin WLAN-adapterin, 250 Gt:n kiintolevyn, HDMI- ja optisen liitännän ja 5 USB-porttia. -Xbox Suomi @ facebook.

Pirun hieno on, enpä nää enää ainuttakaan syytä (koneen pitämä kova ääni) miksi joku ostaisi pleikkarin boxin sijasta. (edit. siis nimenomaan pelikonsolin, kotiteatterit sun muut on erikseen.)

Itse harkitsen tuon hankkimista. Tällä hetkellä hyllyssä on yksi niitä ihan ensimmäisinä versioita. Eli uuden hankkimalla saisi isomman kiintolevyn, hdmi:n sekä langattoman verkkokortin. Jos vielä pitää pienempää ääntä, kuin nämä nykyiset, niin ostoon menee. Vanhasta varmaan muutaman kympin jostain vielä saa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös