Xbox 360

  • 191 310
  • 1 175

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Reilu pari vuotta se paska sitten kestikin. Kuuluisat kolme valoa vilkkuu tuossa virtanäppylässä. Taidan koittaa tuota yllä olevaa "keittämistä" huomenna ja jos se ei auta, niin menen ostamaan playstation 3.sen.

Siihen asti kaivan noin 10 vuotta vanhan TOIMIVAN PS2.sen naftaliinista ja pelailen sillä, jos jaksan. Vitun Microsoft!
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Reilu pari vuotta se paska sitten kestikin. Kuuluisat kolme valoa vilkkuu tuossa virtanäppylässä. Taidan koittaa tuota yllä olevaa "keittämistä" huomenna ja jos se ei auta, niin menen ostamaan playstation 3.sen.
Mikset lähetä konetta korjaukseen? Kyllähän sieltä uusi tai korjattu tulee kuitenkin takaisin kun kyseessä on RROD ongelma
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Mikset lähetä konetta korjaukseen? Kyllähän sieltä uusi tai korjattu tulee kuitenkin takaisin kun kyseessä on RROD ongelma

Eihän se hirveästi lämmitä, mutta soittamalla sinne asiakaspalveluun saat uuden boksin tilalle - vanha haetaan ja uusi tuodaan (tai korjattu vanha). Kaupan päälle saa jotain hyvityksiä, esim. liveaikaa tms.

Edit. Hidaas.

JOOOOO! Saatana. Yritin tuolla tehdä tuon uuden korjauspyynnön, mutta kun se perkele ei anna mun tehdä sitä vaan ilmoittaa vaan, että "Antamasi asiakastiedot eivät vastaa mitään käytössä olevaa osoitetta! Muokkaa asiakastietoja."

Nii-i. Mihinkäs niitä nyt sitten saatana muuttamaan, kun tässä osoitteessa kuitenkin asun? Niin ja rekisteröidyin juuri tuohon liveen juuri tämän takia. Vitun Microsoft. Ja sille virolaiselle en enää jaksa soittaa. Ainakaan tänään.

Edit. No nyt ne sai haluamansa ja muuttivat itse postinumeroni toiseksi. No onneksi Pori on niin pieni kylä, että kai se sitten väärällä postinumerollakin perille tulee. Saas nähdä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jaahas, täällä on viime sivut menneet boksin kestävyyden kanssa kiukutellessa. Huokaisin jo helpotuksesta, kun kuulin falconin ratkaisseen nää jutut, mutta oransseja terveisiä voidaan siis edelleen odotella...

Noh, mutta asiaan. Kaipaisin mielipiteitä ja kokemuksia seuraavista itseäni kiinnostavista peleistä:

Call of Juarez: Bound in Blood
Red Faction: Guerrilla
Gears of War 2

Jos joku noista peleistä on todella lyhyt, varoittakaa sitten siitä. Mikään ei nimittäin ketuta niin paljon kuin kesken loppuva räiskintäpeli.
 

Koira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaahas, täällä on viime sivut menneet boksin kestävyyden kanssa kiukutellessa. Huokaisin jo helpotuksesta, kun kuulin falconin ratkaisseen nää jutut, mutta oransseja terveisiä voidaan siis edelleen odotella...

Noh, mutta asiaan. Kaipaisin mielipiteitä ja kokemuksia seuraavista itseäni kiinnostavista peleistä:

Call of Juarez: Bound in Blood
Red Faction: Guerrilla
Gears of War 2

Jos joku noista peleistä on todella lyhyt, varoittakaa sitten siitä. Mikään ei nimittäin ketuta niin paljon kuin kesken loppuva räiskintäpeli.

GOW 2 on noista takuulaatukamaa. Varsinkin jos saat frendin sohvalle viereen pelaamaan co-oppia.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Olen pelannut Xbox 360:lla jo yli vuoden ja hyvin on toiminut, mutta vaihdoin nyt telkkarin uudempaan malliin ja kuskasin boxia myös muuton takia. Nyt kun laittaa pelin sisään, alkaa kuva värisemään tehden pelaamisesta mahdotonta. Kokeilin laittaa scartin kahteen muuhunkin koloon telkkarissa, mutta sama juttu. Boxissa ei varmaan vika ole, koska dvd:eillä kuva näkyy normaalisti. Vain pelien kanssa alkaa kuva särisemään. Onkohan vika scartissa vai tv:ssä?
 

Koira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen pelannut Xbox 360:lla jo yli vuoden ja hyvin on toiminut, mutta vaihdoin nyt telkkarin uudempaan malliin ja kuskasin boxia myös muuton takia. Nyt kun laittaa pelin sisään, alkaa kuva värisemään tehden pelaamisesta mahdotonta. Kokeilin laittaa scartin kahteen muuhunkin koloon telkkarissa, mutta sama juttu. Boxissa ei varmaan vika ole, koska dvd:eillä kuva näkyy normaalisti. Vain pelien kanssa alkaa kuva särisemään. Onkohan vika scartissa vai tv:ssä?
Luultavasti vika 50Hz, 60Hz asetuksissa. Ennenkuin alat niitä säätämään, eikö uudessa telkassa olisi jotain muuta liitäntää kuin scart? Scart kun on se surkein tapa liittaa xbox. Mikä TV?
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Reilu pari vuotta se paska sitten kestikin. Kuuluisat kolme valoa vilkkuu tuossa virtanäppylässä. Taidan koittaa tuota yllä olevaa "keittämistä" huomenna ja jos se ei auta, niin menen ostamaan playstation 3.sen.

Siihen asti kaivan noin 10 vuotta vanhan TOIMIVAN PS2.sen naftaliinista ja pelailen sillä, jos jaksan. Vitun Microsoft![/QUOTE ]

Saako liittyä tähän kerhoon?, samat kolme valoa pärähtivät näyttöön pari tuntia sitten... Mites korjausprojekti etenee?

Itse tein tuolla xboxin sivuilla juuri korjauspyynnön, ja sain juuri tilausvahvistuksen. Nyt vain odotellaan rahtikirjoja Sähköpostiin niin saavat UPS:n pojat tulla hakemaan boksin pois.

Onko muilla kokemuksia viime ajoilta tuleeko sieltä oma boksi korjattuna vai laittavatko ihan uuden tilalle??
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Onko muilla kokemuksia viime ajoilta tuleeko sieltä oma boksi korjattuna vai laittavatko ihan uuden tilalle??

Mulle tuli ainakin ihan uus laite kokonaan joka nyt käy ja kukkuu.. Tosin mä "keittelin" sen koneen niin pahasti että ei siitä ois kalua kukaan varmasti saanukkaan enää.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tulipa ostettua Rock Band-setti kun 4,90e sain (kitara, rummut ja mikki ilman peliä) ja onhan tuo rummuttaminen hauskaa, rok rok vaan.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Onko muilla kokemuksia viime ajoilta tuleeko sieltä oma boksi korjattuna vai laittavatko ihan uuden tilalle??

Vuonna 2006 ostettu Xbox lasahti ja eilen tuli uusi tilalle. Täysin uusi siis. Melko vittuilua olisi ollutkin, jos ikivanha boksi olisi vain korjattu ja lähetetty takaisin odottelemaan uutta punavalodiskoa.

Uusi boksi pitää muuten aivan saatanan karmeaa ääntä verrattuna tuohon vanhaan.
 

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
Tulipa ostettua Rock Band-setti kun 4,90e sain (kitara, rummut ja mikki ilman peliä) ja onhan tuo rummuttaminen hauskaa, rok rok vaan.

Alkaa tuokin setti pääsemään jo asiallisille hinnoille. Olen myös yrittänyt vähän metsästää kyseistä settiä, mutta ei taida vielä alle viidenkympin saada peliä ja soittimia?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään on tullut Forza Motorsport 3:n demo Liven kauppapaikalle. Kultajäsenet saavat samantien ja hopeajäsenet viikon päästä.

Demossa on yksi rata ja 5 autoa. Ei muuta kuin lataamaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kuinka porukka pelaa COD: WAW:n Nazi Zombiessia ja onko level-enkka mikä?

Itse pääsin juuri tuossa "teleport"-kentässä levelille 34 parin ulkomaalaisen tyypin kanssa, hauskaa oli jutut kyllä välillä. Itse tulee tuota pelattua lähes täysin, jos COD:a pelaan netissä. En tajua mikä tuossa niin paljon viehättää...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinka porukka pelaa COD: WAW:n Nazi Zombiessia ja onko level-enkka mikä?

Itse pääsin juuri tuossa "teleport"-kentässä levelille 34 parin ulkomaalaisen tyypin kanssa, hauskaa oli jutut kyllä välillä. Itse tulee tuota pelattua lähes täysin, jos COD:a pelaan netissä. En tajua mikä tuossa niin paljon viehättää...
Nazi Zombies on ehkä pelihistorian hienoimpia keksintöjä. Olen koukussa. En vain ole viitsinyt ostaa karttapaketteja, joten on tullut hakattua sitä perusmappia. "Nacht der Undertoten". Yksin pelatessa ennätys taitaa olla 12 ja porukassa porukassa pelatessa 29. Välillä rupeaa vituttamaan, kun jengi avaa Hell-roomin heti parin kierroksen jälkeen tai sitten joku siirtää samantien sen ensimmäisen sohvan siinä aloitushuoneessa. Hyvällä porukalla ja juttujen luistaessa pelaaminen on erittäin viihdyttävää.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Operation Flashpoint: Dragon Rising

Eikö kukaan muu odota tätä peliä yhtään? Itse venttailen vesi kielellä ja parin päivän päästä tämän pitäisi ilmestyäkin. Puutteita on varmasti paljonkin mm. yksinpeli kampanjassa ei saa montaakaan ajoneuvoa käyttöönsä, puhumattakaan lentolaitteista. Boksilla ei kuitenkaan ole tämmöisiä ns. realistisia sotapelejä todellakaan liikaa, joten muutamat puutteet eivät haittaa ainakaan minua. Pidän peukkuja, varsinkin moninpelin puolesta.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Operation Flashpoint: Dragon Rising

Eikö kukaan muu odota tätä peliä yhtään? Itse venttailen vesi kielellä ja parin päivän päästä tämän pitäisi ilmestyäkin.

Todellakin tätä odotellaan. Pari kaveriakin tämän aikoo ostaa, odotan sormet syyhyten että päästään kaveriporukalla sotimaan. Peliinhän on luvattu 4 pelaajan co-operative kampanja, eli jokainen saa yhden fire squadin mukaansa ja pelin voi pelata alusta loppuun yhdessä.

Nähtäväksi jää, onko tästä haastamaan alkuperäistä, legendaarista Operation Flashpointtia. Orkkis OPF:n tekijöiltähän tuli ARMA2, joka on todellinen simulaatio. Lippaan vaihtaminenkin vaatii useita nappeja, harmi vaan että se julkaistiin ainoastaan PC:lle.

Pelit.fi ehti jo arvostella OPF:Dragon Risingin. Noottia tuli ajoneuvojen käytön vähäisyydestä, häviävistä ruumiista, pienistä bugeista ja tekoälystä. Toisaalta paljon oli myös kehuja mukana. Toivottavasti pelistä korjataan päivityksillä noita pieniä bugeja jo julkaisupäivään mennessä.

Varovaisen innostuneena tätä kyllä odottelen. Germanicus: Voisit melkein kirjoitella tähän ketjuun voi laittaa ensifiiliksiä kun pelin saat. Ite täytyy odotella tuota palkkapäivää.
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Nähtäväksi jää, onko tästä haastamaan alkuperäistä, legendaarista Operation Flashpointtia. Orkkis OPF:n tekijöiltähän tuli ARMA2, joka on todellinen simulaatio. Lippaan vaihtaminenkin vaatii useita nappeja, harmi vaan että se julkaistiin ainoastaan PC:lle...

Ei nyt sentään. Ihan R painamalla se rynkyn lippaan vaihtaa... :)
Jos PC pelaaminen kiinnostaa niin voin kyllä ARMA 2 noin muuten suositella.
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Reilu pari vuotta se paska sitten kestikin. Kuuluisat kolme valoa vilkkuu tuossa virtanäppylässä. Taidan koittaa tuota yllä olevaa "keittämistä" huomenna ja jos se ei auta, niin menen ostamaan playstation 3.sen.

Siihen asti kaivan noin 10 vuotta vanhan TOIMIVAN PS2.sen naftaliinista ja pelailen sillä, jos jaksan. Vitun Microsoft![/QUOTE ]

Saako liittyä tähän kerhoon?, samat kolme valoa pärähtivät näyttöön pari tuntia sitten... Mites korjausprojekti etenee?

Itse tein tuolla xboxin sivuilla juuri korjauspyynnön, ja sain juuri tilausvahvistuksen. Nyt vain odotellaan rahtikirjoja Sähköpostiin niin saavat UPS:n pojat tulla hakemaan boksin pois.

Onko muilla kokemuksia viime ajoilta tuleeko sieltä oma boksi korjattuna vai laittavatko ihan uuden tilalle??


Noniin, Tähän episodiin palatakseni:

Nyt on tasan kaksi viikkoa kulunut siitä kun UPS kävi rikkinäisen laitteen hakemassa, ja tänä aamuna toivat sitten uuden koneen tilalle. Varovasti toivoin että olisivat antaneet uudemman mallin HDMI ulostulolla mutta ei makiaa mahantäydeltä. :)

Oikeastaan aika nopeaa ja vaivatonta toimintaa Microsoftin puolelta kokonaisuudessaan. Eniten tuossa lienee mennyt aikaa UPS laivarahtauksiin.

Ainoa miinus pitää antaa virolaisesta asiakaspalvelusta, Ensimmäisellä tyypillä jolle soitin oli aikalailla vaikeuksia suomen kielen ymmärtämisessä. Tuli sellainen olo että kaveri ei yhtään kuunnellut mitä hänelle sanoin vaan luki jotain valmiiksi kirjoitettuja ohjeita paperilta.

Nyt ei muutakuin odottelemaan NHL 2k10:ä, huomenna pitäisi kolahtaa postiluukusta.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Nyt olis sellaista ropleemaa, että haluttais saada äänet kuulumaan kotiteatterisetin kajareista. Ongelmallisen tästä hommasta tekee se, että boksi on kiinni telkkarissa hdmi:llä, telkkarissa ainoa audio out on optinen ja kotiteatterisetti on sen verran vanha, että siitä ei löydy optista sisääntuloa. Ainoa ratkaisu jonka keksin olisi optinen->RCA konvertteri telkkarin ja vahvistimen välillä mutta jotenkin tuokin tuntuu ankealta ratkaisulta. Onko jollain parempaa ideaa?
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Vastaanpa itelle jos joku muu sattuu joskus pohtimaan samaa. Ratkaisin tilanteen repimällä alkuperäisestä xboxin mukana tulleesta johdosta sen ison muovimötikän pois, jolloin boksiin mahtuu sekä hdmi-kaapeli, että tämä alkuperäinen johto kiinni. Tuolla johdolla sai RCA piuhat suoraan vahvistimeen kiinni. Surround ääniä ei saa mutta omalla kohdallani sillä ei ole väliä.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Forza Motorsport 3

Milläs mielillä autopelien ystävät odottelevat tätä näillä näkymin ensi viikon perjantaina ilmestyvää X360:n ajopelikuninkaan jatkoa?
Itse vähän demoa testasin, enkä nyt heti suoranaisesti mitään kovien erilaista kakkoseen löytänyt. Tosin tässä tapauksessa sen varmaan voi ottaa myös kehuna. Ainoastaan toi uusi takaisinkelausnappi saa mietityttämään. Eihän sitä ole pakko käyttää, mutta kun se siinä on, niin aina on kiusaus kuitenkin... Onhan ne endurancekisatkin aivan eri asia ilman mitään moisia nappeja.

Sitä ennen ehtii vielä ilmestyä Brütal Legend, joka kiinnostaa siltä kantilta että näkee mikäs heavypeli siitä nyt lopulta sitten kehkeytyi.

Ja loppuvuodeksi kassat täyttää tietysti Call of Duty: Modern Warfare 2, joka sinänsä itseäni ei kovinkaan sotapelinä kiinnosta, vaikkakin varmasti on hyvä peli jälleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös