Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 147 712
  • 2 672

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Tää on ihan perseestä, kun arvon valopää ei voi vastailla mihinkään viesteihin. Liven ja Jatkiksen kautta pistänyt yhteydenottoa, mutta ei mitään takaisin. Yksi peli jäljellä ja voitolla tulisi kotietu pudotuspeleihin. Ottelu menee näköjään simulointiin ja sieltä ei ole odotettavissa muuta kuin loukkaantumisia.

Paska maku jää, jos kauden viimeisessä pelissä loukkaantuu yksikin pelaaja ennen pudotuspelejä.
Olisin valmis potkimaan tälläset pihalle ja seuraavalle kaudelle uutta kaveria heti puikkoihin.

Kaveri on ollut JA:ssa viimeksi tänään viideltä ja eilen Xbox livessä. Kumpaakin kautta olen laittanut privaattiviestiä ja kumpaankaan ei minkäänlaista vastausta.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Olisin valmis potkimaan tälläset pihalle ja seuraavalle kaudelle uutta kaveria heti puikkoihin.

Kaveri on ollut JA:ssa viimeksi tänään viideltä ja eilen Xbox livessä. Kumpaakin kautta olen laittanut privaattiviestiä ja kumpaankaan ei minkäänlaista vastausta.

Raportoikaa tänne, jos ette saa pelattua Devilsiä vastaan, niin laitetaan GM vaihtoon heti ensi kauden alussa.

Mitenkäs on Rantojen Kuningas, pelataanko heti kymmeneltä muutama playoff-ottelu?
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Raportoikaa tänne, jos ette saa pelattua Devilsiä vastaan, niin laitetaan GM vaihtoon heti ensi kauden alussa.

Mitenkäs on Rantojen Kuningas, pelataanko heti kymmeneltä muutama playoff-ottelu?
Melkoisen varmasti hirveän pitkään yli ysin en jää roikkumaan valikoissa, vaan olisi tässä muutakin tekemistä, enenn kuin play-offit polkastaan käyntiin. Nyt jo jonkun aikaa venannut linjoilla, että saisi edes Torontomatsin pelattua.

Ysiä olen ehdottanut siis Devilsille peliajaksi, mutta mitään vastausta ei ole kuulunut.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Raportoikaa tänne, jos ette saa pelattua Devilsiä vastaan, niin laitetaan GM vaihtoon heti ensi kauden alussa.

Mitenkäs on Rantojen Kuningas, pelataanko heti kymmeneltä muutama playoff-ottelu?

Pelataan vain.


Meikäläinenkin sitten sillä kannalla, että jos tämä NJ-GM ei viitsi vaivautua vastaamaan viesteihin, niin kaveri vaan pihalle ja uutta tilalle.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Raportoikaa tänne, jos ette saa pelattua Devilsiä vastaan, niin laitetaan GM vaihtoon heti ensi kauden alussa.

Bruinsilla olisi vielä peli Devilsiä vastaan, mutta kaveria ei ole näkynyt kertaakaan onlinessa, kun olen itse ollut (mikä kertoo aika paljon). Tänään laitoin ystäväkutsua ja viestiä peliajoista, mutta en saanut mitää vastausta. Odottelen nyt vielä puolisen tuntia jos näkyisi.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Konferenssien puolivälierät ovat alkaneet ja ne pitäisi saada pelattua torstaihin 22.11. klo 22:00 mennessä. Runkosarjan viimeisellä kierroksella simuloitiin yhteensä 7 ottelua.

Onnittelut kaikille pudotuspeleihin selviytyneille!

edit. Annan potkut New Jerseyn GM:lle, simuloinnin takia muun muassa Winnipegin Antropov loukkaantui 40 ottelun ajaksi.
 
Viimeksi muokattu:

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Nashvillessä laitettiin hallin valot lämpeämään ja Peksin lonkat on rasvattu, joten sitten vaan kun Colorado kerkeää paikalle, niin se on Let's play hockeyn aika!
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Nashvillessä laitettiin hallin valot lämpeämään ja Peksin lonkat on rasvattu, joten sitten vaan kun Colorado kerkeää paikalle, niin se on Let's play hockeyn aika!

Islanders pyörii kanssa ympyrää tyhjässä Scotiabank Placessa. Kattoikohan meidän juti ohjelman väärin? No ei vaiskan, eiköhän King ilmesty linjoille kohtapuolin.


Devils jäi kohtaamatta ja siitä taisi tulla runkosarjan kolmas simulointimatsi. Bolts on varmaan tyytyväinen, kun ilmeisesti tuli dunkkuun simumatsissa Devilsiä vastaan, sillä näyttää olevan Canesilla kotietu siinä sarjassa.

EDIT: nyt kun lukee uudestaan tota viestiketju Senatorsin GM:n kanssa, niin ei tosta perkele ota tolkkua, että onko se tulossa tänään linjoille 23:30 vai huomenna. Voi perseensuti sentään, nyt sitten kykitään tässä linjoilla ja ihmetellään.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Devils jäi kohtaamatta ja siitä taisi tulla runkosarjan kolmas simulointimatsi. Bolts on varmaan tyytyväinen, kun ilmeisesti tuli dunkkuun simumatsissa Devilsiä vastaan, sillä näyttää olevan Canesilla kotietu siinä sarjassa.

Stamkos ja St. Louis veti popparia ja Lecavalier, Malone ja Carle muodosti nelosen. :D Oli onni onnettomuudessa, että kukaan ei loukkaantunut.

Siellä on nyt Canesin päässä paineet kotiyleisön edessä. Big Steal on avausottelun teema!

Winnipegille osanotot täältä menetyksen johdosta!
 

Kontiovaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jahas vai kenkää liigasta, noh otetaa nöyrästi vastaan tämä. Pahoittelut kaikille. 4 ottelua jäi viimeisestä jaksosta pelaamatta. Netti ongelmiin osin ja omaan saamattomuuteen kaatui tämä homma..
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Jahas vai kenkää liigasta, noh otetaa nöyrästi vastaan tämä. Pahoittelut kaikille. 4 ottelua jäi viimeisestä jaksosta pelaamatta. Netti ongelmiin osin ja omaan saamattomuuteen kaatui tämä homma..

Näistä asioista olisi voinut kertoa jo jakson aikana, eikä pitää täyttä radiohiljaisuutta. Olisit lyönyt vain mahdollisuuden pelata tietokonetta vastaan, niin kenelläkään ei olisi päreet palaneet luulisin.
 

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Konferenssien välierät:
to 22.11. klo 22 - su 25.11. klo 22

Hei tuleva Blackhawksin vastustaja, Blackhawksin pitäisi saada pelattua pelit perjantai-iltaan mennessä, lähden lauantaiaamuna pelireissuun ja sunnuntain paluuaikataulusta ei ole minkäänlaista tietoa, joten sen varaan en paljoa raskisi jättää.
 

Kontiovaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mielestäni olisi reilua kuitenkin, ettei muutaman pelin sössimisestä laiteta pihalle samantien. Kuitenkin muut pelit olen hoitanut ilman ongelmia.
Myönnän että olisin voinut paremmin hoitaa tämän viimeisen jakson.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni olisi reilua kuitenkin, ettei muutaman pelin sössimisestä laiteta pihalle samantien. Kuitenkin muut pelit olen hoitanut ilman ongelmia.
Myönnän että olisin voinut paremmin hoitaa tämän viimeisen jakson.

Komissaari päättää mutta oma mielipiteeni on:

Ei kai tämä muuten niin paha olisikaan mutta kun sattui vikalla jaksolla ja oli paha juttu Winnipegin kannalta kun tärkeä pelaaja loukkaantui plus että Kontiovaara ei reagoinnut yhteydenottopyyntöihin mitenkään joka on aikakin omasta mielestä kaikista raivostuttavinta.

Itse kuitenkin olisin valmis katsomaan kokonaisuutta eli jos NJ on muut jaksot ollut aktiivinen ja hoitanut kunnolla, niin antaisin vielä armoa ja mahdollisuuden jatkaa. Itsellä ei tainnut olla kuin 1-2 peliä häntä vastaan joten siinä mielessä olen vähän väärä henkilö arviomaan mutta mutulla en muista mitää hirveätä valitusta NJ:n epäaktiiviuudesta kuin lopussa. Tämä siis jos ei uutta GM:ää ole vielä valittu.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Mielestäni olisi reilua kuitenkin, ettei muutaman pelin sössimisestä laiteta pihalle samantien. Kuitenkin muut pelit olen hoitanut ilman ongelmia.
Myönnän että olisin voinut paremmin hoitaa tämän viimeisen jakson.

Jälkiviisastelu on helppoa, mutta olisit vaikka laittanut päälle sen asetuksen, että muut voivat pelata konetta vastaan. Nyt sun pelien takia Antropov loukkaantui 40 ottelun ajaksi ja käsittääkseni Tampa Bay menetti kotiedun.

Jos vaikka neljä GM:ää on sitä mieltä, että rangaistus oli liian kova, niin voin sitä lieventää.

edit. Jargon Wicci, Matsku ja aika moni muu lievennyksen kannalla.
 
Viimeksi muokattu:

Matsku

Jäsen
Samaa mieltä. Tässä nyt kuitenkin loppupeleissä isoin juttu oli se Antropovin loukkaantuminen, mikä nyt sitten oli jo ihan paskaa tuuria. Ens kaudella kehiin vaan.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Tulkoon takaisin. Ei tämä nyt kuitenkaan niin vakavaa ole ja mies on kuitenkin pelinsä aikaisemmin ihan mallikkaasti hoitanut.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Minä annan myös puoltavan äänen lieventämiselle, mistään tahallisesta perseilystä kun ei ole kyse.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Täältä myös ääni lievennykselle.

Ps. Jos pudonneita GM:iä kiinnostaa harkkapelit, niin itse pelailen mielelläni pelin vastaan. Etenkin niitä vastaan, joita juuri en liigassa kohtaa.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ps. Jos pudonneita GM:iä kiinnostaa harkkapelit, niin itse pelailen mielelläni pelin vastaan. Etenkin niitä vastaan, joita juuri en liigassa kohtaa.

Mulla tässä sama. Haastetta vaan tuleen kaikilta, pelailen mieluusti tolla Buffalolla.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Meikäläinen ottaa mielellään kans harkkamatsia jos ei satu oleen pelejä kahdessa muussa liigassa just menossa. Viestiä täällä tai livessä niin otetaan peliä. Tänään n. klo 20:00 tuun linjoille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös