Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 149 509
  • 2 672

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Torontolla jäljellä muistaakseni ainakin Car ja Ott tässä jaksossa, joku kolmaskin tais olla. Tänään kävis pelit arviolta n. 16.30 - 19.30 ja huomenna (torstai) n. 16-21. Jos jostain syystä jää joku peli pelaamatta niin laitan mahdollisuuden pelata mun AI:ta vastaan sen.

Perjantaina lähden suoraan duunista kohti Suomen Chicagoa ja palailen joskus sunnuntai-iltana eli tuona aikana en pysty pelaamaan.

Ottawa koittaa olla linjoilla 16.30-17.45. En kyllä pysty lupaamaan varmaksi.
Myös 23 jälkeen jotain yökyöpeliä vastaan voisi ottaa.
 

Mige

Jäsen
Rangersilla jää ilmeisesti neljä matsia huomiselle; Florida, Carolina ja Pittsburgh, millon pelataan? Montrealin kanssa sovittu, että pelataan joskus ennen kybää.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Islandersilla jakso paketissa.

Runkosarjan vikaan jaksoon jää 5 matsia:
TOR, TB, CAR, BOS ja NJ

Huomenna olen melko varmaan jakson vaihtumisen aikaan linjoilla, jos vaan joku ilmoittautuu halukkaaksi pelaamaan matsin silloin. Muutoin illat klo 21 alkaen on parhaat meikäläiselle.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitenkäs tuo konepeli-moodi menee? Säilyykö se automaattisesti aina seuraavillekin jaksoille päällä, vai onko tuo aina asetettava erikseen ja uudestaan joka jaksolle päälle?

Meikä lähtee 22.1. New Yorkiin ja palaan tuolta pelailemaan vasta helmikuun eka, ihan sillä nyt jo alustavasti kyselen.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Boston, Rangers, Winnipeg, Toronto, Montreal ja New Jersey on Buffalolla viimisellä jaksolla (jos muistan oikein että 6 peliä on jäljellä). Mä varotan nyt jo, että noutoja tulossa. Mä en varo mitään enkä ketään. Pidän itseni kanssa hauskaa runkosarjan loppuun asti.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
...Toronto...Mä varotan nyt jo, että noutoja tulossa. Mä en varo mitään enkä ketään. Pidän itseni kanssa hauskaa runkosarjan loppuun asti.

Samat fiilisket täällä. PO-paikkaan ei oo enää tsäänssejä joten loppukausi tulee haettua jotain muuta kuin etukulmamaaleja ja tiukkaa puolustusta.

Torontolla vielä meneillä olevasta jaksosta muistaakseni Pittsburgh kohtaamatta, laittelin siihen suuntaan yv:tä.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Boston, Rangers, Winnipeg, Toronto, Montreal ja New Jersey on Buffalolla viimisellä jaksolla (jos muistan oikein että 6 peliä on jäljellä). Mä varotan nyt jo, että noutoja tulossa. Mä en varo mitään enkä ketään. Pidän itseni kanssa hauskaa runkosarjan loppuun asti.

Boston odottaa pisteautomaatista taas helppoja pisteitä, mutta täytyy nyt varoittaa, että jos tähtikaartiin kosketaan, niin Westgarth, Lucic, Horton ja kumppanit tulevat varmasti muistuttamaan käyttäytymissäännöistä. Eli pää ylhäällä loppuun asti!
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Florida olisi tänään linjoilla kuudesta lähtien, vastassa vielä NYR ,NJ, OTT ja TB.

Tampa voisi varata matsin heti tuossa kuuden aikaan. Tampalta jäljellä vielä Floridan lisäksi Chicago, Dallas ja Ottawa. Olen joskus viiden paikkeilla boksilla, niin toivottavasti vihutkin päivystäisivät tuolloin bokseillaan. klo 20-22 olen varmaankin harrastelemassa liikuntaa, joten olisi erittäin kiva, jos saataisiin pelit pelattua tuossa klo 17-20!
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tampa voisi varata matsin heti tuossa kuuden aikaan. Tampalta jäljellä vielä Floridan lisäksi Chicago, Dallas ja Ottawa. Olen joskus viiden paikkeilla boksilla, niin toivottavasti vihutkin päivystäisivät tuolloin bokseillaan. klo 20-22 olen varmaankin harrastelemassa liikuntaa, joten olisi erittäin kiva, jos saataisiin pelit pelattua tuossa klo 17-20!

Varaan ton klo 17 sitten! Olis kiva jos pääsisit aika tasan viiden holleilla linjoille. Lähen siitä sitten Bluesin matsiin, joten sen jälkeen(21-23 välillä) sitten OskariB?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Milloin loppuu huomena alkava uusi jakso? Toivottavasti vasta maanantaina kun kaveri lähti Barceloonaan ja tulee sieltä vasta sunnuntai iltana. Niin San Jose ehtii pelata ottelunsa vasta maanantaina.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tämä selittää sen, miksi Buffalosta ei ole saanut vastusta lainkaan tällä kaudella: Yksikätisenä on hankala pelata.

Haha! Loistava veto, eka kerta tällä kaudella kun Kranke vetää suoraan syötöstä maaliin. Harmi että sekin maali tuli täällä keskustelun puolella. Vittu mä pätkin sut ens kaudella joka kerta.

Tampa voisi varata matsin heti tuossa kuuden aikaan. Tampalta jäljellä vielä Floridan lisäksi Chicago, Dallas ja Ottawa. Olen joskus viiden paikkeilla boksilla, niin toivottavasti vihutkin päivystäisivät tuolloin bokseillaan. klo 20-22 olen varmaankin harrastelemassa liikuntaa, joten olisi erittäin kiva, jos saataisiin pelit pelattua tuossa klo 17-20!

Mä infoon Dallasia josko koittais päästä boxille tolla aikavälillä.

Milloin loppuu huomena alkava uusi jakso? Toivottavasti vasta maanantaina kun kaveri lähti Barceloonaan ja tulee sieltä vasta sunnuntai iltana. Niin San Jose ehtii pelata ottelunsa vasta maanantaina.

Pelaatteko joka pelin kaksin? Mun laskujen mukaan kun nyt on torstai niin tuleva jakso loppuu maanantaina.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pelaatteko joka pelin kaksin? Mun laskujen mukaan kun nyt on torstai niin tuleva jakso loppuu maanantaina.
Kyllä me on taidettu melkein kaikki pelit pelata kahdestaan. Hyvinkin huonolla menestyksellä Ja tosiaan kaverilla pelataan kun sillä on tykki millä näkee vähän paremmin omat miehet kuin omasta 46 tuumasesta töllöstä :-)

Ja hyvä jos jakso vaihtuu maanantaina niin saadaan kausi pakettiin sitä ennen ja Shawn Thorntonille 100min jäähyjä tilastoihin :-)
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Jos Dallasin gm lukee foorumia, niin Colorado on paikalla illan liigakierroksen jälkeen.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Jos Dallasin gm lukee foorumia, niin Colorado on paikalla illan liigakierroksen jälkeen.

Ei se lue. Mutta sen äiti lukee sille nää keskustelut aina. Sen takia sillä ei oo omia tunnuksia tänne vielä kun teki hakemuksen tavuviivoilla :)
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Ei se lue. Mutta sen äiti lukee sille nää keskustelut aina. Sen takia sillä ei oo omia tunnuksia tänne vielä kun teki hakemuksen tavuviivoilla :)

Onneks tää sun kuittailu saa paskankin päivän heti tuntumaan vähemmän paskalta :) Pitääkin muistaa kaivaa mikki esiin kun seuraavan kerran pelataan vastakkain, vaikkakin vasta ensi kaudella. Johan sitä molemminpuolista päänaukomista ajoilta 09-10 onkin ikävä.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Detroit linjoilla klo 17-18.30 ja 21-23. Pyritään pelaamaan tänään pelejä alta, tuli huomiselle ja viikonlopulle vähän esteitä, vaikkakin tarvittaessa voin tulla pelaamaan.

e: se jaksohan vaihtuukin vasta tänään..
 
Viimeksi muokattu:

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ottawan GM:lle tuli duunia, joten voi olla, että en ehdi kohtaamaan panttereita. Pahoittelen jos näin pääsee käymään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös