Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 148 710
  • 2 672

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Runkosarjan viimeinen pelijakso pyörähti käyntiin ja se pitäisi saada pelattua maanantaihin 19.11. klo 22:00 mennessä. Kuluneella jaksolla simulointiin päätyi vain viisi ottelua.
 

Titans

Jäsen
Moro. Calgary ei pääse viikonloppuna pelaamaan, joten onnistuisiko Edmonton 2x, San Jose, Vancouver sekä Phoenix maanantaina matsi? Olen maanantaina klo. 14 eteenpäin pelattavissa. Sunnuntai-illalle/yölle saattaa olla mahdollisuus tulla pelaamaan, mutta se on epävarmaa. Toivottavasti porukalle sopii.

Ilmoitelkaa!

Titans
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitals linjoilla huomenna liigakierroksen jälkeen.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kirjoitin jo aiemmin mutta pistetääs uusiksi kun nyt uus jakso pyörähti käyntiin: Toronto voi pelata aikaisintaan sunnuntai-iltana koska viikonlopun oon muuten "muilla mailla". Vastustajista ei tietoa kun en oo uuden jakson aikana boxilla vielä käynyt, mutta tiedoksi kumminkin.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Boston, Rangers, Winnipeg, Toronto, Montreal ja New Jersey on Buffalolla viimisellä jaksolla (jos muistan oikein että 6 peliä on jäljellä). Mä varotan nyt jo, että noutoja tulossa. Mä en varo mitään enkä ketään. Pidän itseni kanssa hauskaa runkosarjan loppuun asti.

Mä oon vapailla tän päivän. Jos näistä joku on päivällä kotosalla niin haastetta vaan.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Boston, Toronto, Montreal ja New Jersey, ehdittekö huomenna ottaan ennen liigakierrosta?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tosiaan San Jose pääsee pelaamaan vasta maanantaina kun joku sitä tuossa kyseli aikaisemmin.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
NYI kaipailee kolmeen vikaan matsiin vastustajia: TOR, BOS ja NJ
Onnistuuko tänään alkaen klo 21? Tai huomenna?
 

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Columbus varttuu koko ajan Boksin äärellä, tosin käy noin puolen tunnin päästä syömässä.

Boston, NY Rangers, Chicago, St. Louis, San Jose ja Minnesota tulkaahan linjoille!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitals linjoilla 18.15 asti ja seuraavan kerran sitten huomenna.

Edit: Eipä näy porukkaa onlinessa ikävä kyllä olevan. Huudelkaa jos olette linjoilla.

Vikat vastukset: Penguins, Habs, Devils, Canes, Bolts
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
NYI kaipailee kolmeen vikaan matsiin vastustajia: TOR, BOS ja NJ
Onnistuuko tänään alkaen klo 21? Tai huomenna?

Bostonin kanssa sovittu matsi huomiselle klo 21. Torontoa tai New Jerseytä en ole saanut kiinni mitään kautta. Mutta onhan tässä vielä aikaa.

Tähän väliin voinee heittää kiitoksen kaikille managereille. Oliskohan Islandersilla 2 matsia jouduttu 79:stä simuloimaan tähän mennessä (niistäkin toinen muutamasta minuutista kiinni) ja muutoinkin aktiivisuutta on riittänyt. Pakko myöntää, että alussa olin paljon skeptisempi sen suhteen, että koko pakettia saataisiin vietyä edes lähellekään näin hyvin, kuin nyt on viety. Kiitoksia kaikille siis!
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Bostonin kanssa sovittu matsi huomiselle klo 21. Torontoa tai New Jerseytä en ole saanut kiinni mitään kautta. Mutta onhan tässä vielä aikaa.

Psst... linkki tähän ketjuun, tälle sivulle Toronton GM:n viestiin jossa kertoo jo toista kertaa että on tavattavissa vasta sunnuntaina.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Devils ja Penguins voisivat ilmoitella itsestään. Devilsiä ei ole näkynyt livessä 3 vuorokauteen. Penguinsin tilaa en ole tarkistanut.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Devils ja Penguins voisivat ilmoitella itsestään. Devilsiä ei ole näkynyt livessä 3 vuorokauteen. Penguinsin tilaa en ole tarkistanut.

Samoja joukkueita etsii Bruins. Toivon mukaan huomiseksi edes saisi kaverit pelailemaan.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Devils ja Penguins voisivat ilmoitella itsestään. Devilsiä ei ole näkynyt livessä 3 vuorokauteen. Penguinsin tilaa en ole tarkistanut.

Devilsiä kaipaillaan täälläkin. Jos TOR tai NJ ilmestyy langoille, niin pelaan klo 21 Bostonia vastaan ja sen jälkeen voin ottaa muitakin vastaan.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Devils ja Penguins voisivat ilmoitella itsestään. Devilsiä ei ole näkynyt livessä 3 vuorokauteen. Penguinsin tilaa en ole tarkistanut.

Kaverit eivät ilmeisesti ole tässä jaksossa vielä yhtäkään peliä pelanneet, kun kaikilla tuntuu olevan peli heitä vastaan jäljellä. Olisi erittäin suotavaa, että herrat ilmestyisivät ja pelaisivat pelinsä pois tai kävisivät edes pistämään päälle mahdollisuuden pelata tietokonetta vastaan. Kotietu olisi mahdollista näistä peleistä napata.
 
Suosikkijoukkue
NHL
Pahoittelen etten ole päässyt pelaamaan mutta laitan tänään AI mahdollisuuden ja pelaan niiden kanssa ketä on samaan aikaan online en ole päässyt pelailemaan koulukiireiden takia!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös