Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 148 714
  • 2 672

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tää oli sitten tässä. Kausi ohi ja en voi kyllä sanoa, että hirveästi haittaisi.

Totaalisen paska kausi oli ja eipä onnistunut välillä sitten yhtään mikään. Ovechkin oli 82 pelistä 50,5 peliä loukkaantuneena ja tuo näkyi kyllä Capitalsin pelissä. Ribeiro ja Hemsky saivat lähteä, kun voitettavaa ei enää juuri ollut kauden suhteen.

Kiitos kaikille, nähdään ensi kaudella. Toki välissä tapellaan drafti ja UFA-markkinat. Onnea jokaiselle playoffeihin tasapuolisesti.

Ps. Finaalista vois ottaa videoita ylös? Kiinnostaisi kovasti ne ainakin itseäni.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Toronto ja Boston jäljellä. Boston oli laittanu viestiä päivällä... Näin sen vasta nyt illalla kun muksut pelaili päivällä, sori. Ehditkö tänään matsata vielä? About klo 22 asti on aikaa, startin katon formuloista kohta mut muuten tyhjää ilta.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Yritetään selviytyä huomenna alkavista pudotuspeleistä vajaassa kahdessa viikossa, seuraavalla aikataululla:

Konferenssien puolivälierät:
ma 19.11. klo 22 - to 22.11. klo 22

Konferenssien välierät:
to 22.11. klo 22 - su 25.11. klo 22

Konferenssien finaalit:
su 25.11. klo 22 - ke 28.11. klo 22

Finaali:
ke 28.11. klo 22 - la 1.12. klo 22
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Detroit linjoilla 21-22!

Lähdin nukkumaan, kun ei pelikavereita löytynyt. Huomenna sitten.

Näin ei-playoffseihin päässeenä vaikuttaa hyvältä tuo aikataulu! Ei tartte ihan yhteen putkeen kaikkia pelejä pelata, jos sattuu huono päivä.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Ps. Finaalista vois ottaa videoita ylös? Kiinnostaisi kovasti ne ainakin itseäni.
Mites tämä noin niinko käytännössä pitäisi toteuttaa? Ei sillä, että finaaliin olisin menossa, vaan muutoin vain kiinnostaisi tietää.

Edelleen TOR & NJ tavoittamattomissa, vaikka molemmat ilmiesesti olleet linjoilla illan aikana. Olisi noikin matsit ihan kiva pelata.


Idässä taitaa olla play-off parit jo varmistuneet. King/Ottawa, joko huomenna aloitetaan sarja?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose Sharks tulee pelaamaan kauden viimeiset matsit viimeistään klo 18 maanantaina.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaa tää jakso loppuu jo tänään, prkl... Tosiaan kuten jo aiemmin kahteen otteeseen sanoin niin olin viikonlopun pois kotoa, eilen illalla kerkesin yhden matsin pelata.

En muista ketä on vastassa mutta ne ketkä tunnistaa niin Torontolle käy tänään pelit n. klo 16-21 välillä, tuon myöhempään en valitettavasti pysty arkipäivinä pelaamaan kuin harvoin.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Jaa tää jakso loppuu jo tänään, prkl... Tosiaan kuten jo aiemmin kahteen otteeseen sanoin niin olin viikonlopun pois kotoa, eilen illalla kerkesin yhden matsin pelata.

En muista ketä on vastassa mutta ne ketkä tunnistaa niin Torontolle käy tänään pelit n. klo 16-21 välillä, tuon myöhempään en valitettavasti pysty arkipäivinä pelaamaan kuin harvoin.

Pelataan 20:40 meidän matsi pois. Tosin vaimo on menossa yöksi duuniin ja jos vanhempi pikkuneiti ei suostu nukahtamaan ihan ilman kommervenkkejä, niin saattaa mennä komediaksi tuo peli.
 

Mige

Jäsen
Jaa tää jakso loppuu jo tänään, prkl... Tosiaan kuten jo aiemmin kahteen otteeseen sanoin niin olin viikonlopun pois kotoa, eilen illalla kerkesin yhden matsin pelata.

En muista ketä on vastassa mutta ne ketkä tunnistaa niin Torontolle käy tänään pelit n. klo 16-21 välillä, tuon myöhempään en valitettavasti pysty arkipäivinä pelaamaan kuin harvoin.
Pelataan joskus neljän ja viiden välillä meidän kaks matsia pois.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Jaa tää jakso loppuu jo tänään, prkl... Tosiaan kuten jo aiemmin kahteen otteeseen sanoin niin olin viikonlopun pois kotoa, eilen illalla kerkesin yhden matsin pelata.

En muista ketä on vastassa mutta ne ketkä tunnistaa niin Torontolle käy tänään pelit n. klo 16-21 välillä, tuon myöhempään en valitettavasti pysty arkipäivinä pelaamaan kuin harvoin.

Mä otan sut vaikka Migen jälkeen (jälkiliukkaat). About klo 18.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Coloradon pleijarivastukseksi on jo varmistunut Nashville. Koska Apinajiille käy että aloitetaan tai pelataan koko sarja?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose tulee linjoille tuossa klo 17 jälkeen.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Kaksi matsi runkosarjaa vieläkin jäljellä. Toivottavasti Torontolle sopii se ehdotettu aika. Sen sijaan Devilsiltä ei kuulu eikä näy mitään vaikka olen koittanut kysellä pelille ajankohtaa sekä täällä että livessä.

Ei ihan hirveästi huvittaisi simuloida noita paria vikaa matsia. Laittaisi edes atk-mahdollisuuden päälle, jos itse ei aio pelata pelejä.

Sen sijaan Ottawan kanssa on sovittu, että play-offit ponkaistaan käyntiin heti kun se vaan on mahdollista tänään. Saas nähdä, joko jatkoonmenijä selviää tänään?
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minnesota pelasi vahvan viimeisen jakson ja nousi vielä Edmotonin ohi kuudenneksi. Näin ollen Minnesota kohtaakin Vancouverin ensimmäisellä pudotuspelikierroksella!
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
NJ missä pelaa?

Tää on ihan perseestä, kun arvon valopää ei voi vastailla mihinkään viesteihin. Liven ja Jatkiksen kautta pistänyt yhteydenottoa, mutta ei mitään takaisin. Yksi peli jäljellä ja voitolla tulisi kotietu pudotuspeleihin. Ottelu menee näköjään simulointiin ja sieltä ei ole odotettavissa muuta kuin loukkaantumisia.

Paska maku jää, jos kauden viimeisessä pelissä loukkaantuu yksikin pelaaja ennen pudotuspelejä.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Coloradon pleijarivastukseksi on jo varmistunut Nashville. Koska Apinajiille käy että aloitetaan tai pelataan koko sarja?

Olikos se jakson vaihto tänään? Kaikki päivät käy, tosin huomenna olen illalla matsissa. Toki voidaan vaikka heti tänään pelata tuo sarja pois.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Olikos se jakson vaihto tänään? Kaikki päivät käy, tosin huomenna olen illalla matsissa. Toki voidaan vaikka heti tänään pelata tuo sarja pois.

Tänään oli joo kymmeneltä. Mulle käy myös vaikka heti jakson vaihdon jälkeen ainakin parit pelit, max kahteentoista asti voin pelata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös