Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 162
  • 2 605

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Konferenssien välierät:
to 22.11. klo 22 - su 25.11. klo 22

Hei tuleva Blackhawksin vastustaja, Blackhawksin pitäisi saada pelattua pelit perjantai-iltaan mennessä, lähden lauantaiaamuna pelireissuun ja sunnuntain paluuaikataulusta ei ole minkäänlaista tietoa, joten sen varaan en paljoa raskisi jättää.

Kontiovaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mielestäni olisi reilua kuitenkin, ettei muutaman pelin sössimisestä laiteta pihalle samantien. Kuitenkin muut pelit olen hoitanut ilman ongelmia.
Myönnän että olisin voinut paremmin hoitaa tämän viimeisen jakson.

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni olisi reilua kuitenkin, ettei muutaman pelin sössimisestä laiteta pihalle samantien. Kuitenkin muut pelit olen hoitanut ilman ongelmia.

Komissaari päättää mutta oma mielipiteeni on:

Ei kai tämä muuten niin paha olisikaan mutta kun sattui vikalla jaksolla ja oli paha juttu Winnipegin kannalta kun tärkeä pelaaja loukkaantui plus että Kontiovaara ei reagoinnut yhteydenottopyyntöihin mitenkään joka on aikakin omasta mielestä kaikista raivostuttavinta.

Itse kuitenkin olisin valmis katsomaan kokonaisuutta eli jos NJ on muut jaksot ollut aktiivinen ja hoitanut kunnolla, niin antaisin vielä armoa ja mahdollisuuden jatkaa. Itsellä ei tainnut olla kuin 1-2 peliä häntä vastaan joten siinä mielessä olen vähän väärä henkilö arviomaan mutta mutulla en muista mitää hirveätä valitusta NJ:n epäaktiiviuudesta kuin lopussa. Tämä siis jos ei uutta GM:ää ole vielä valittu.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers

Jälkiviisastelu on helppoa, mutta olisit vaikka laittanut päälle sen asetuksen, että muut voivat pelata konetta vastaan. Nyt sun pelien takia Antropov loukkaantui 40 ottelun ajaksi ja käsittääkseni Tampa Bay menetti kotiedun.

Jos vaikka neljä GM:ää on sitä mieltä, että rangaistus oli liian kova, niin voin sitä lieventää.

edit. Jargon Wicci, Matsku ja aika moni muu lievennyksen kannalla.

Viimeksi muokattu:

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Tulkoon takaisin. Ei tämä nyt kuitenkaan niin vakavaa ole ja mies on kuitenkin pelinsä aikaisemmin ihan mallikkaasti hoitanut.

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Minä annan myös puoltavan äänen lieventämiselle, mistään tahallisesta perseilystä kun ei ole kyse.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Täältä myös ääni lievennykselle.

Ps. Jos pudonneita GM:iä kiinnostaa harkkapelit, niin itse pelailen mielelläni pelin vastaan. Etenkin niitä vastaan, joita juuri en liigassa kohtaa.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ps. Jos pudonneita GM:iä kiinnostaa harkkapelit, niin itse pelailen mielelläni pelin vastaan. Etenkin niitä vastaan, joita juuri en liigassa kohtaa.

Mulla tässä sama. Haastetta vaan tuleen kaikilta, pelailen mieluusti tolla Buffalolla.

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Meikäläinen ottaa mielellään kans harkkamatsia jos ei satu oleen pelejä kahdessa muussa liigassa just menossa. Viestiä täällä tai livessä niin otetaan peliä. Tänään n. klo 20:00 tuun linjoille.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Minä annan myös puoltavan äänen lieventämiselle, mistään tahallisesta perseilystä kun ei ole kyse.

Itse en olisi ihan niin tahattoman perseilyn kannalla. Laitoin täällä julkisesti ja privasti sekä Xbox-livessä hemmetin monta viestiä kaverille, mutta yhteenkään en saanut minkäänlaista vastausta. Näissä molemmissa mestoissa on se inhottava puoli, että nämä osaavat kertoa, koska asianomaiset on käyttäneet kyseisiä palveluita viime kerran.

Sekä Jatkoaika, että Xbox-live tiesivät kertoa herran käyttäneen palveluita sinä aikana, kun viestejä oli odottamassa vaikka kuinka monta, joten mun silmiini tuo vaikuttaa ihan tahalliselta perseilyltä, kun kausi Devilsin kohdalta oli jo paketissa.

Aiemmilta jaksoilta en muista mitään perseilyjä olleen, mutta imho toi yksikin on melko paha ja tahallinen perseily.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Mulla tässä sama. Haastetta vaan tuleen kaikilta, pelailen mieluusti tolla Buffalolla.

Pystyykö tossa pelaamaan noilla GMC-joukkueilla/kokoonpanoilla jotain harkkamatseja? Jos joudut vetämään Buffalon normirosterilla, niin ei kait siinä ole muuta samaa kuin paidat ja logo tohon GMC.jengiin verrattuna? :)

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pystyykö tossa pelaamaan noilla GMC-joukkueilla/kokoonpanoilla jotain harkkamatseja? Jos joudut vetämään Buffalon normirosterilla, niin ei kait siinä ole muuta samaa kuin paidat ja logo tohon GMC.jengiin verrattuna? :)

Haha! Sä oot vaan kateellinen mun joukkueesta. Ota haaste vastaan ja tuu koittaa.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Konferenssien puolivälierät on saatu pelattua ja on aika siirtyä välieriin, jotka pitäisi saada pelattua viimeistään sunnuntaihin 25.11. klo 22:00 mennessä. Välierissä toisensa kohtaavat:

Los Angeles - Nashville
Chicago - Vancouver

NY Rangers - Tampa Bay
Florida - Ottawa

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Kaikki GM Connected - liigan managerit, huomio!!!!

Nyt kun runkosarja on virallisesti pelattu, niin eikö olekin aika valita palkintojen saajat (EA vetää ne kuitenkin ihan väärin...). Jos siis löytyy kiinnostusta valintoihin, niin voin ottaa jokaisen äänet vastaan ja lasken sitten äänien perusteella kauden parhaat pelaajat/managerit. Laittakaa siis joko tähän ketjuun, tai minulle yv:llä, jokaisen palkinnon kohdalla top3 pelaajat järjestyksessä. Managereita ja valmentajia valittaessa tätä ei edellytetä, sillä uskon selkeiden voittajien löytyvän yksittäisten äänien perusteellakin.

Jos tähän "tempaukseen" ei löydy yli 15 manageria, niin jätän äänet laskematta, koska silloin päätös ei ole koko liigan mielipiteen mukainen.

PS. Jokainen joukkue voisi lisätä oman joukkueensa ehdokkaan näihin palkintoihin: (linkit vievät wikipediaan)

King Clancy Memorial
Bill Masterton Memorial Trophy
Frank J.Selke Trophy

Muut palkinnot:

Calder Memorial Trophy (vuoden tulokas)
Hart Memorial Trophy (arvokkain pelaaja)
Jack Adams Award (paras valmentaja)
James Norris Memorial Trophy (paras puolustaja)
Lady Byng Memorial Trophy (herrasmies pelaaja)
Ted Lindsay Award (paras pelaaja)
Vezina Trophy (paras maalivahti)

Sitten vielä vapaaehtoinen äänestysosio:

Vuoden neppailija (manageri):
Vuoden sika (manageri, joka haki eniten törkeitä pommeja ym.):
Vuoden bugittaja (manageri):
Vuoden äkäpussi (manageri, jolla paloi pahiten päreet tappion jälkeen):

Eikun äänestämään!

Viimeksi muokattu:

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Aloitetaan Bruinsin ehdokkaista:

King Clancy Memorial Trophy: P.Bergeron
Bill Masterton Memorial Trophy: T.Plekanec (lähes 50 peliä sivussa ja viimeiseen 4 peliin tyylikkäät 2+2)
Frank J. Selke Trophy: C.Kelly (joukkueen paras aloittaja, sekä alivoiman tärkein pelaaja läpi kauden)

EDIT: Lisätään loput valinnat:

Calder Memorial Trophy (vuoden tulokas): Markström (FLA), Huberdeau (FLA), Granlund (MIN)
Hart Memorial Trophy (arvokkain pelaaja): Gaborik (NYR), Parise (MIN), Kane (CHI)
Jack Adams Award (paras valmentaja): OskariB (FLA), Topnaattori (CBJ), JiVe (NYI)
James Norris Memorial Trophy (paras puolustaja): Keith (CHI), Doughty (LAK), McDonagh (NYR)
Lady Byng Memorial Trophy (herrasmies pelaaja): Hörnqvist (NSH), Williams (LAK), Miller (DET)
Ted Lindsay Award (paras pelaaja): Kane (CHI), Gaborik (NYR), Toews (CHI)
Vezina Trophy (paras maalivahti): Lehtonen (DAL), Andersson (OTT), Ward (CAR)

Sitten vielä vapaaehtoinen äänestysosio:

Vuoden neppailija (manageri): Parker27
Vuoden sika (manageri, joka haki eniten törkeitä pommeja ym.): Wicci
Vuoden bugittaja (manageri): Mige
Vuoden äkäpussi (manageri, jolla paloi pahiten päreet tappion jälkeen): lake79

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Ööh... Mistä näen, että mitä varausvuoroja mulla on? Olenko vaan sokea tai jotain, vai eikö niitä tosiaan vaan näe mistään tällä hetkellä?

Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Meikäläisen listaus:

King Clancy Memorial Trophy: Olli Jokinen
Bill Masterton Memorial Trophy: Bryan Little (3 eri loukkaantumista kauden aikana, silti joukkueen pistepörssin 3.)
Frank J. Selke Trophy: Olli Jokinen

Lopussa kursivoituna oma ehdokkaani.

Calder Memorial Trophy (Jacob Markström FLA, Jonathan Huberdeau FLA, Mikael Granlund MIN) Nail Yakupov
Hart Memorial Trophy (Patrick Kane CHI, Marian Gaborik NYR, Zach Parise MIN) Blake Wheeler
Jack Adams Award (OskariB FLA, Navy62 (Viltzup) - Carolina Hurricanes, JiVe (Ernst Kranke) - New York Islanders
James Norris Memorial Trophy (Drew Doughty LAK, Z. Chara NYI, Brian Campbell FLA) Adam Larsson
Lady Byng Memorial Trophy (Drew Miller DET, Patric Hornqvist NSH, Craig Smith NSH) Kyle Wellwood
Ted Lindsay Award (Patrick Kane, Marian Gaborik, Zach Parise MIN) Blake Wheeler
Vezina Trophy (Craig Anderson OTT, Kari Lehtonen DAL, Cam Ward) Ondrej Pavelec

Vuoden neppailija (nyt on kyllä paha kymysys... San Jose Sharks)
Vuoden sika (Wicci - Buffalo Sabres) Tää on niin selvä!
Vuoden bugittaja (Mige (pumzor) - New York Rangers) Ekana tulee mieleen ne Gaborikin säbäranteet kauden alkupuoliskolla.
Vuoden äkäpussi (Hypodermic (john penaali) - Toronto Maple Leafs) Anaheimin entisen GM:n olisin laittanut, jos vaan pelaisi vielä, sillä otti melko helposti herneen nenään. Laitetaan siis Toronto, koska ei tule mieleen muita ja muistissa on vielä alkukauden pieni hermostuminen, tosin aiheesta. :)

Viimeksi muokattu:

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Calder Memorial Trophy: Jonathan Huberdeau, MG, Markström Teemu Pulkkinen(Suurimman osan kaudesta loukkaantuneena, mutta vajaa 20 pistettä pelaamissaan alle 25 runkosarjan ottelussa oli kelpo suoritus)

Hart Memorial Trophy: Marian Gaborik, Patrick Kane, Brian Campbell Matt Duchene(Ykkössentteri lunasti odotukset olemalla joukkueen ylivoimainen pistekuningas)

Jack Adams Award: Kranke(Koska NYI), hereari59(Jätkät tappeli kahdestaan tappioista huolimatta koko kauden läpi!), r0nyy&Rudi500(Molemmat menee henk.koht suosivastustajiin koko änärin historiassa erittäin rehtien ja mukavien pelien ansiosta, vaikka joukkueet olisi Kanada ja Japani, ei voittaja ole ennakkoon varma)

James Norris Memorial Trophy: Brian Campbell, Drew Doughty, Shea Weber Stefan Elliott(Nousi farmista loukkaantuneen Eric Johnsonin paikkaajaksi ja oli puolustajien toiseksi paras pistemies)

Lady Byng Memorial Trophy: Päätetään myöhemmin

Ted Lindsay Award: Marian Gaborik, Patrick Kane, Jonathan Toews Matt Duchene

Vezina Trophy: M-A Fleury, Kari Lehtonen, Pekka Rinne

King Clancy Memorial: Matt Duchene

Bill Masterton Memorial: Gabriel Landeskog

Frank J.Selke Trophy: Chuck Kobasew

Vuoden neppailija: Kaikki liigasta poistetut/poistuneet.
Vuoden sika: wicci "Mä tapan kaikki"
Vuoden bugittaja: -
Vuoden äkäpussi: Jaettuna: Hypodermic "Vittu mitä paskaa" & lake79 "En pelaa"

Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ehdokkaat ovat:

King Clancy Memorial Trophy: Antti Miettinen (C rinnassa kertoo kaiken)
Bill Masterton Memorial Trophy: Drew Stafford
Frank J. Selke Trophy: Jason Pominville

Listataanko seuraaviin siis kolme vaihtoehtoa lopulliseen äänestykseen ja lisäksi vielä omasta jengistä joku? Kysyn ihan selkeytyksen vuoksi. Tosin jos mä en tajua niin ei tarkota sitä etteikö kaikki muut ois jo tajunnu.

Calder Memorial Trophy: Markström FLA, Huberdeau FLA, Granlund MIN. BUF: McNabb (ainoo joka pääsi edes kentälle tulokkaista)
Hart Memorial Trophy: Gaborik NYR, Kane CHI, Campbell FLA. BUF: Myers (vahva joka puolella kenttää)
Jack Adams Award: ErnstKranke NYI, MustardTommy VAN, jku27 OTW. (Tommy yllätti mut sijoituksellaan, siks mukana. Kranke veti Islandersilla yli 100pst ja pleijareihin, joka jätkä ottaa nyt lakin päästä hetkeks! jku27:n otan listalle tiukimmista matseista johtuen koko kauden aikana.)
James Norris Memorial Trophy: Campbell FLA, Doughty LA, Chara NYI. BUF: Myers
Lady Byng Memorial Trophy: Morrisonn NYI, Sauer NYR, Ellis NSH. BUF: Miettinen (83 ottelua ja 7min boksia)
Ted Lindsay Award: Gaborik NYR, Kane CHI, Campbell FLA.
Vezina Trophy: Lehtonen DAL, Anderson OTW, Ward CAR.

Vuoden neppailija: Jätkät veti kaksin koko kauden, menköön sinne. hereari59, SJ
Vuoden sika: AlluLahteenmaki, DAL. Vitun possu, tietää kans mistä mut saa kuumeneen. Ja tekee sitä tahallaan.
Vuoden bugittaja: jauhoman, CHI. No ne alotukset, Chicagoo vastaan kun pelaa niin on 60 minuuttia päiväni murmelina.
Vuoden äkäpussi: lake79, WSH. Ohjain pöydälle ja lepoasento.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy