Boston, Rangers, Winnipeg, Toronto, Montreal ja New Jersey on Buffalolla viimisellä jaksolla (jos muistan oikein että 6 peliä on jäljellä). Mä varotan nyt jo, että noutoja tulossa. Mä en varo mitään enkä ketään. Pidän itseni kanssa hauskaa runkosarjan loppuun asti.
Tämä selittää sen, miksi Buffalosta ei ole saanut vastusta lainkaan tällä kaudella: Yksikätisenä on hankala pelata.Pidän itseni kanssa hauskaa runkosarjan loppuun asti.
Florida olisi tänään linjoilla kuudesta lähtien, vastassa vielä NYR ,NJ, OTT ja TB.
Tampa voisi varata matsin heti tuossa kuuden aikaan. Tampalta jäljellä vielä Floridan lisäksi Chicago, Dallas ja Ottawa. Olen joskus viiden paikkeilla boksilla, niin toivottavasti vihutkin päivystäisivät tuolloin bokseillaan. klo 20-22 olen varmaankin harrastelemassa liikuntaa, joten olisi erittäin kiva, jos saataisiin pelit pelattua tuossa klo 17-20!
Tämä selittää sen, miksi Buffalosta ei ole saanut vastusta lainkaan tällä kaudella: Yksikätisenä on hankala pelata.
Tampa voisi varata matsin heti tuossa kuuden aikaan. Tampalta jäljellä vielä Floridan lisäksi Chicago, Dallas ja Ottawa. Olen joskus viiden paikkeilla boksilla, niin toivottavasti vihutkin päivystäisivät tuolloin bokseillaan. klo 20-22 olen varmaankin harrastelemassa liikuntaa, joten olisi erittäin kiva, jos saataisiin pelit pelattua tuossa klo 17-20!
Milloin loppuu huomena alkava uusi jakso? Toivottavasti vasta maanantaina kun kaveri lähti Barceloonaan ja tulee sieltä vasta sunnuntai iltana. Niin San Jose ehtii pelata ottelunsa vasta maanantaina.
Kyllä me on taidettu melkein kaikki pelit pelata kahdestaan. Hyvinkin huonolla menestyksellä Ja tosiaan kaverilla pelataan kun sillä on tykki millä näkee vähän paremmin omat miehet kuin omasta 46 tuumasesta töllöstä :-)Pelaatteko joka pelin kaksin? Mun laskujen mukaan kun nyt on torstai niin tuleva jakso loppuu maanantaina.
Jos Dallasin gm lukee foorumia, niin Colorado on paikalla illan liigakierroksen jälkeen.
Ei se lue. Mutta sen äiti lukee sille nää keskustelut aina. Sen takia sillä ei oo omia tunnuksia tänne vielä kun teki hakemuksen tavuviivoilla :)
Laita viestiä, jos kerkeät pelaamaan ennen yhtätoista.Ottawan GM:lle tuli duunia, joten voi olla, että en ehdi kohtaamaan panttereita. Pahoittelen jos näin pääsee käymään.
Boston, Rangers, Winnipeg, Toronto, Montreal ja New Jersey on Buffalolla viimisellä jaksolla (jos muistan oikein että 6 peliä on jäljellä). Mä varotan nyt jo, että noutoja tulossa. Mä en varo mitään enkä ketään. Pidän itseni kanssa hauskaa runkosarjan loppuun asti.