Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 156
  • 2 605

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose ei tänään pääse linjoille. Mutta huomena illalla ollaan paikalla ja pelataan loput kaksi peliä tästä jaksosta pois.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onko siis Marc Savard nyt ainoa waiver-listalla, jota EI saa poimia?

Edit: Ja King vissiin myös toinen. Asia selvä.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Nyt en muista ihan tarkkaan mutta San Jose saattoi poimia Kingin waivereista. Mutta tämä oli ennen sitä kun tieto tuli ettei miestä saa ottaa. Mutta jos hän meille tulee niin laitan tietenkin heti hänet takaisin listalle niin Kings saa omansa pois.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Koska jakso muuten päättyy?

Bruins huomenna linjoilla klo 16-19. Jäljellä olisi Flyers 2x, Canadiens ja Senators. YV:llä vaan aikatauluista.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tuleekos meidän draftaaminen olemaan millaista? Tuo liiga #2:n draftaaminen ei kovin vakuuttavalta ja luotettavalta kuullostanut. Listojen mukaan tehty autodrafti.

Aika mahdotonta toki se on porukkaa saada paikalle draftiin kerralla, enkä edes tiedä tukeeko pelimuoto tuota. Mutta siinä voi sitten miettiä kun saa jonkun turhake-nobody-pellen, kun panostanut kauden aikana draftiin, jotta voisi rebuildata joukkuettaan menestykseen. En nimittäin listojen tekemisestä huolimatta luota vähää alusta EA:n systeemiin. Ellei sitten GM voi varata kaikkia pelaajia listojen mukaan.

Hitto tulee pitkä aika odottaa, kun porukka pelaa playoffeja. Draft + freeagent frenzy on parhainta huikeutta irl, niin myös tässä kunhan vaan toimivat normaalisti. Pelottaa hieman myös tuon toisen liigan ongelmat siinä, etteivät ole soppareita saaneet jotkut tehtyä ukoilleen ennen 1.7., kun kone valittanut jotain ettei capissa ole tilaa.

Viimeksi muokattu:

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Torontolla jäljellä muistaakseni ainakin Car ja Ott tässä jaksossa, joku kolmaskin tais olla. Tänään kävis pelit arviolta n. 16.30 - 19.30 ja huomenna (torstai) n. 16-21. Jos jostain syystä jää joku peli pelaamatta niin laitan mahdollisuuden pelata mun AI:ta vastaan sen.

Perjantaina lähden suoraan duunista kohti Suomen Chicagoa ja palailen joskus sunnuntai-iltana eli tuona aikana en pysty pelaamaan.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose Sharks tänään linjoilla klo 19 jälkeen. Taitaa pari matsia olla vielä jäljellä. Vastustajia en ihan tarkkaan muista. Olisiko ollut ainakin peli rivalry joukkue Anaheimia vastaan.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Torontolla jäljellä muistaakseni ainakin Car ja Ott tässä jaksossa, joku kolmaskin tais olla. Tänään kävis pelit arviolta n. 16.30 - 19.30 ja huomenna (torstai) n. 16-21. Jos jostain syystä jää joku peli pelaamatta niin laitan mahdollisuuden pelata mun AI:ta vastaan sen.

Perjantaina lähden suoraan duunista kohti Suomen Chicagoa ja palailen joskus sunnuntai-iltana eli tuona aikana en pysty pelaamaan.

Ottawa koittaa olla linjoilla 16.30-17.45. En kyllä pysty lupaamaan varmaksi.
Myös 23 jälkeen jotain yökyöpeliä vastaan voisi ottaa.

Mige

Jäsen
Rangersilla jää ilmeisesti neljä matsia huomiselle; Florida, Carolina ja Pittsburgh, millon pelataan? Montrealin kanssa sovittu, että pelataan joskus ennen kybää.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Islandersilla jakso paketissa.

Runkosarjan vikaan jaksoon jää 5 matsia:
TOR, TB, CAR, BOS ja NJ

Huomenna olen melko varmaan jakson vaihtumisen aikaan linjoilla, jos vaan joku ilmoittautuu halukkaaksi pelaamaan matsin silloin. Muutoin illat klo 21 alkaen on parhaat meikäläiselle.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitenkäs tuo konepeli-moodi menee? Säilyykö se automaattisesti aina seuraavillekin jaksoille päällä, vai onko tuo aina asetettava erikseen ja uudestaan joka jaksolle päälle?

Meikä lähtee 22.1. New Yorkiin ja palaan tuolta pelailemaan vasta helmikuun eka, ihan sillä nyt jo alustavasti kyselen.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Boston, Rangers, Winnipeg, Toronto, Montreal ja New Jersey on Buffalolla viimisellä jaksolla (jos muistan oikein että 6 peliä on jäljellä). Mä varotan nyt jo, että noutoja tulossa. Mä en varo mitään enkä ketään. Pidän itseni kanssa hauskaa runkosarjan loppuun asti.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
...Toronto...Mä varotan nyt jo, että noutoja tulossa. Mä en varo mitään enkä ketään. Pidän itseni kanssa hauskaa runkosarjan loppuun asti.

Samat fiilisket täällä. PO-paikkaan ei oo enää tsäänssejä joten loppukausi tulee haettua jotain muuta kuin etukulmamaaleja ja tiukkaa puolustusta.

Torontolla vielä meneillä olevasta jaksosta muistaakseni Pittsburgh kohtaamatta, laittelin siihen suuntaan yv:tä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy