Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 156
  • 2 605

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Waiversien kautta lähti varmaan 9 pelaajaa ja loput pelaajat EA on sitten hävittänyt.

Missä on pelaajat?

PETRELL
S.EMINGER
CHRISTENSEN
KONOPKA
CHIMERA

Selasin tuossa pistepörssin aakkosjärjestyksessä läpi, niin ketään yllämainituista pelaajista en sieltä löytänyt eli jossain bittiavaruudessa taitaa olla?

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa mieltä Matskun kanssa että simulointi klo 21 oli oikein hyvä. Kerkes ottamaan 4 kertaa pataan ja hyvät vitutukset yötä vasten :D

Phoenix tänään linjoilla n. 20.30 eteenpäin. Onnistuisiko San Joselle ja Minnesotalle tänään?

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose saattaa päästä tänään pelaamaan. Ilmoittelen heti tänne kun tiedän. Viimeistään huomena kuitenkin linjoilla.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitals linjoilla kuuden jälkeen. Viimeistään 19.30.

Edit: Kyllä olen. 23.00 menee boksi kiinni viimeistään.

Viimeksi muokattu:

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Coloradon GM on työmatkalla ma-ke. Tavoitettavissa seuraavan kerran keskiviikkoiltana n.klo 21.30.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Sepä hienoa. Kiva että pelaajia häviää kuin pieru saharaan. Olisivat nyt ees Parisen tai Koivun poistaneet.
Olisikohan käynyt niin, että kone on purkanut "ylimääräisten" pelaajien sopparit ja he löytyvät vapaiden pelaajien listalta? En pysty juuri nyt tarkistamaan asiaa, mutta tulipahan mieleen.

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisikohan käynyt niin, että kone on purkanut "ylimääräisten" pelaajien sopparit ja he löytyvät vapaiden pelaajien listalta? En pysty juuri nyt tarkistamaan asiaa, mutta tulipahan mieleen.

Jaa-a. Mige kertoi, että hänen EASHL-joukkuekaverilla oli myös GM Connectedissa Minnesotalla hävinnyt pelaajia, sattumaa vai ei?

Jos pelaajat ovat vapaissa agenteissa kauden päätteeksi, niin oletan minulla olevan etuoikeus ottaa omani takaisin?

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
WSH näköjään ilmestyy iltasella, DAL:n kanssa sovin puhelimitse. Mites WPG, TB, FLA ja TOR?

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose Sharks linjoilla n.puolen tunnin päästä.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitalsilla menee väkisinkin 19.30 asti. Olen nyt vasta kotona ja tässä vielä ruuanlaittoa, yms. muuta vastaavaa ennen illanviettoon rauhoittumista. Pelailenkin sitten koko illan tuonne 23.00 asti.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Capitalsilla menee väkisinkin 19.30 asti. Olen nyt vasta kotona ja tässä vielä ruuanlaittoa, yms. muuta vastaavaa ennen illanviettoon rauhoittumista. Pelailenkin sitten koko illan tuonne 23.00 asti.

22:00 NYI?

Oliko Pingviinit tai New Jersey silloin linjoilla?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy