#16 Murray
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Pystyykö Oskari simuloimaan minulta yhden pelin? Mikäli ei onnistu, niin en pysty pelaamaan tässä jaksossa yhtään peliä.
Devils oli alkukaudesta samassa tilanteessa, eikä tuossa ole mitään tehtävissä. Laita päälle se asetus, että muut voivat pelata koneen ohjastamaa joukkuetta vastaan.Simulointi ilmeisesti ainut vaihtoehto?
Devils oli alkukaudesta samassa tilanteessa, eikä tuossa ole mitään tehtävissä. Laita päälle se asetus, että muut voivat pelata koneen ohjastamaa joukkuetta vastaan.
Aina voi tietty laittaa viestiä EA:lle, että yrittäisivät korjata epäonnistuneet treidit.
Mulla loppuu treenit 22.15, eli olen varmaan n. 23.00 pintaan paikalla. Kerkeämmekö ottaa?
Pleijaritaistelukin on kiivaana käynnissä, joten voittoja tarvittaisiin.
Kiitos paljon EA.
Ite oon 16.30 - 21.00 poissa, niin jos 21 aikaa pelailtais? Jos siis EA ei bugaa normaalia enempää :)
Rangersilla vielä jäljellä Edmonton, Winnipeg, Pittsburgh ja Toronto. Miten ehditte pelata tänään?
Laitoin EA:lle palautetta, lupaavat vastata 24 tunnin sisään. Oliko vielä muita epäonnistuneita treidejä kuin #16 Murrayn luettelemat:Elikkä Minnesotaa vastaan ei voi pelata tässä jaksossa. Näin ollen minulta simuloidaan jakson päätteeksi 7 ottelua ja vähän pelottaa jo ajatella montako ukkoa on loukkaantunut näiden matsien jäljiltä. Pleijaritaistelukin on kiivaana käynnissä, joten voittoja tarvittaisiin.
Kiitos paljon EA.
Onnistuu. Jos olen pelaamassa NBA:ta, niin pistä vaan haastetta niin vaihdan peliä.Käviskö klo 20-20.30 välillä NYR-TOR?
Pääseekö muut GMC:n servereille? Mulla lataa ja lataa jonkun 30sek-minuutin ja sitten ilmoittaa, ettei EA serveri ole nyt käytettävissä.
Rasittavaa, kun olisi melkein pakko pelata noita pelejä tänään pois alta.
iPhonen NHL13 app ei myöskään toimi, herjaa jotain yhteydestä. Vissiin ongelmia EA:lla servujen kanssa.
Muut pelimuodot taitaa olla käytettävissä, mutta GM Connected -palvelimet ovat alhaalla. Ehkä ne rukkaa meidän kokoonpanot kuntoon! Eiku..Omituista koska kuitenkin HUTiin ja EASHL päävalikkoon pääsee.
Omituista koska kuitenkin HUTiin ja EASHL päävalikkoon pääsee.
Samaa herjasi pelin päätyttyä. Saa nähdä menikö pelin tulos läpi, voitin Phoenixin 2-0. Matsissa meni Franzen ja Jackman paskaksi - oli Parrosilla ekaa kertaa töitä tällä kaudella Blues-paidassa.
Pahoittelen loukkaantumisia, eivät kyllä olleet mitään tahallisia hakuja. Jos tuo peli jäi EA:n mukaan pelaamatta, niin voidaan latoa sulle 2 maalia tauluun ja antaa ajan kulua. Tai ruveta pelaamaan 2-0 tilanteesta, up to you. No katsotaan miten kävi kun servut taas toimii