Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 149 258
  • 2 672

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pistänkö kaikki nuo treidaamani pelaajat waiwers-listalle ja oikeat omistajat käyvät poimimassa omansa?

Älä vielä. Katotaan voiko Oskari tehdä jotain.

Itse nukahdan nyt ja palaan asiaan huomenna. Voihan EA.
 

trap

Jäsen
Ilmeisesti mennyt sekaisin kun jengi kaupitellut samoja ukkoja joka suuntaan?

e. Luulisin, että waiversit on ainoa mahdollisuus. OskariB:llä ei taida mitään sen erikoisempia työkaluja pelaajien siirtämiseksi olla.
 
Viimeksi muokattu:

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmeisesti mennyt sekaisin kun jengi kaupitellut samoja ukkoja joka suuntaan?

Tuon ymmärtäisi muuten, mutta itse en ole ainakaan ainuttakaa samaa pelaajaa kaupitellut.

Outoa kyllä. Mulle tulee kaikki pelaajat, mutta yksikään ei lähde.

Meni nyt ihan sekavaksi, koska mulla on 34 pelaajaa NHL-kokoonpanossa, kun niitä saisi 23 olla. En pysty lähtemään tästä ketjujen muokkauksesta muuten kuin, että suljen boxin tai alan laittamaan pelaajia waiwerssiin.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Jos noita waiversiin pistellään niin nyt on sitten jokaisella olla ihan vitun tarkkana, että ketä ottaa sieltä!

Huomenna Edmonton, Columbus x2, Calgary, Edmonton, Vancouver ja Anaheim meidän on pelattava pelit! Lähden torstaina reissuun ja laitan kyllä tietokonetta vastaan pelit, mutta se ei ole kenenkään etujen mukaista niitä niin pelailla, joten laittakaa YV:tä, että monelta käy?

Pystyn pelamaan lähes koko illan klo 16 jälkeen!
 

Mige

Jäsen
Ihan hyvin vaikuttaisi olevan sekaisin. Äskeisessä matsissa Ottawaa vastaan oli molemmilla kokoajan tilastojen mukaan 999 laukausta maalia kohti.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
En voi tehdä mitään, eli waivers-listan kautta ukot oikeaan joukkueeseen. Laittakaa tänne kaikki treidit, missä oli jotain häikkää.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kronwall (DET) <-> Michalek + 1.kier(2013), 2.kier(2013) (MIN)

Hemsky (WSH) <-> Clutterbuck, Latendresse (MIN)

N.Schultz, Smyth, Chimera (EDM) <-> Suter, Savard, Powe (MIN)

Hamrlik, Perrault + 4.kier(2013) (WSH) <-> Boychuk, Ortmeyer + 2.kier(2014) (MIN)

Connolly (TOR) <-> Gilbert (MIN)

Eli nämä kaikki pelaajat ovat vielä minulla.

Nyt olisi tärkeää, että ei-jatkoaikalaiset saisivat tietää tästä, etteivät poimi pelaajia waiversista.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suter
Powe
Gilbert
Michalek
Clutterbuck
Latendresse

NÄMÄ PELAAJAT OVAT NYT WAIVERS-LISTALLA! Oikeat GM:t ottavat omansa pois.

Savardia ja Boychukia ei voinut laittaa vielä waiversiin, koska Savard on day-to-day loukkaantunut, eli laitan hänet heti kun pystyy. Boychuk on 11 peliä sivussa ja saamme hänet vasta sen jälkeen Washingtoniin. Ortmeyeriä ei voi laittaa waiversiin, koska hänellä on 2-suuntainen sopimus.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Miten näiden varausvuorojen nyt käy? Multakin jäisi 1. ja 2. kierroksen varaukset saamatta kai..
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vaihtuikos Minnesotan kanssa meidän varausvuorot? Entä Ottawan?

Tarkistelen asioita ja otan waiverit, kun olen viiden jälkeen kotona töistä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ei mitään hajua ketä vastaan Buffalolla on pelejä tällä jaksolla, oon silti linjalla tänään about klo 16 jälkeen.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose ei tänään pääse pelamaan mutta huomena torstaina ollaan linjoilla koko ilta.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Phoenix linjoilla tänään ja huomenna n.klo 20.30 - 23. Pe/la en näillä näkymin pysty pelaamaan yhtään.

Vastassa Toronto, St.Louis, San Jose, Columbus, Minnesota, Carolina ja Nashville.

Otetaan Parker27 vaikka huomenna illalla, mitenkäs muut vastustajat linjoilla?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mua ahdistaa kun en tiedä ketä vastaan on pelejä. Voisko joku kykeneväinen katsoa ja kertoa? Kiitos.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Otetaan Parker27 vaikka huomenna illalla, mitenkäs muut vastustajat linjoilla?
Tämähän passaa vallan mainiosti. Tosiaan varmaan huomena jostain klo 18 eteenpäin ollaan linjoille joten haastetta vaan tiskiin kun boksin ääreen pääset.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Phoenix linjoilla tänään ja huomenna n.klo 20.30 - 23. Pe/la en näillä näkymin pysty pelaamaan yhtään.

Koitan tulla tossa 20.30 kieppeillä että saatais peli pelattua koska en oikein 21 jälkeen enää voi arkisin pelata. Toronto siis.

Viikonloppuna eli perjantaista n. klo 16 eteenpäin on aikaa pelata vaikka kuinka.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Islanders aloitti 8 matsin jakson eilen illalla neljällä tappiolla. Pelaamatta vielä WSH, TOR, TB (tämä on sovittu tälle illalle) ja CAR. Illalla CL-matsien jälkeen hetkeksi linjoille ja mahdollisesti ennen CL-matseja, eli klo 21-->
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös