Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 149 351
  • 2 672

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Otetaan siis tänään peli klo 20.30, voi olla ehdin linjoille vähän aiemminkin mutta ei ole varma.

Mulla loppuu treenit 22.15, eli olen varmaan n. 23.00 pintaan paikalla. Kerkeämmekö ottaa?

EDIT: Ja Minnesotalla tässä jaksossa vastassa Nashville, Vancouver x2, Anaheim, Phoenix, Edmonton ja Colorado.

Olen 19.30 asti linjoilla ja tulen takaisin klo 23.00 ->
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Testasin ihan huvikseni pystynkö haastamaan ketään peliin, niin en pysty.

Valittaa minulle: "Joukkueellasi on ongelmia sen kokoonpanon kanssa. GM:n on käytävä Kokoonpanosiirrot-ruudussa, ennen kuin tämä peli voidaan pelata."

Tässä on nyt vain sellainen ongelma, että mulla on nyt Savardin ja Boychukin takia (joiden pitäisi olla uusissa seuroissa) 5 loukkaantunutta kaveria, mutta en pysty nostamaan ketään AHL:sta, koska tulee palkkakatto vastaan. Ja loukkaantuneita kavereitahan ei voi AHL:ään siirtää.

Ainut vaihtoehtoni on nyt laittaa hirmupalkkainen Gomez waivers-listalle, jotta saan nostettua pelaajia ylös, mutta silloin kukaan ei saisi taas ottaa Gomezia waiversista.

EDIT: Ja niimpä tietysti. En voi laittaa Gomezia farmiin, koska sitten minulla alittuu sallittu pelaajamäärä. Olen nyt pattitilanteessa ja tätä ei voi hoitaa muuten kuin simuloi yhden ottelun ja että Savard toipuu day-to-day loukkaantumisesta, sen jälkeen saisin siirretyä Savardin waiversiin ja minulle aukeisi lisää palkkakattoon.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös tässä ole kaikki mitä pystyn tekemään:

Yritän haastaa joukkuetta -> "Joukkueellasi on ongelmia kokoonpanon kanssa. GM:n on käytävä Kokoonpanosiirrot-ruudussa, ennen kuin tämä peli voidaan pelata."

->

Yritän nostaa kokoonpanooni pienimmän palkan omaavaa kaveria -> "Suunnittelemasi kokoonpanomuutokset eivät sovi palkkakaton puitteisiin. Siirtoa ei voida suorittaa."

->

Yritän pudottaa pelaajan farmiin -> "Tämä kokoonpano ei täytä vaatimuksia. Ammattilaiskokoonpanossa on oltava vähintään 18 kenttäpelaajaa ja 2 maalivahtia."

Simulointi ilmeisesti ainut vaihtoehto?
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Simulointi ilmeisesti ainut vaihtoehto?
Devils oli alkukaudesta samassa tilanteessa, eikä tuossa ole mitään tehtävissä. Laita päälle se asetus, että muut voivat pelata koneen ohjastamaa joukkuetta vastaan.

Aina voi tietty laittaa viestiä EA:lle, että yrittäisivät korjata epäonnistuneet treidit.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Devils oli alkukaudesta samassa tilanteessa, eikä tuossa ole mitään tehtävissä. Laita päälle se asetus, että muut voivat pelata koneen ohjastamaa joukkuetta vastaan.

Aina voi tietty laittaa viestiä EA:lle, että yrittäisivät korjata epäonnistuneet treidit.

Mistä se laitetaan päälle? Tuossa kun painan esimerkiksi Nashvillea ja yritän haastaa häntä ja normaalisti tulisi se, että voin laittaa muut pelaamaan AI:ta vastaan, mutta nyt tulee suoraan se kokoonpanoherja, eikä tule mitään vaihtoehtoja ollenkaan.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla loppuu treenit 22.15, eli olen varmaan n. 23.00 pintaan paikalla. Kerkeämmekö ottaa?

En lupaa mutta jos ei uni tule niin olen linjoilla. Jos sinun on pakko simuloida yksi ottelu, niin minä voin olla vapaaehtoinen. Tässä jaksossa 8 matsia niin pelattavaa riittää muutenkin varsinkin kun on pari päivää poissa.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kinkkiseksihän tämä menee, kun en pysty laittaa edes sitä, että minun konejengiä vs voisi pelata.

Ensimmäinen joka palaa loukkaantuneiden listalta on Savard, joka on vielä 3 peliä sivussa. Sen jälkeen pääsen vasta hänet siirtämään waiversseihin, jonka jälkeen homman pitäisi varmaan toimia normaalisti.

Nyt pitäisi vaan tietää, miten Oskari pystyy tekemään. Pystytkö simuloimaan minulta alkuun 1 ottelun ja sitten katsotaan mitä kone on järjestellyt.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elikkä Minnesotaa vastaan ei voi pelata tässä jaksossa. Näin ollen minulta simuloidaan jakson päätteeksi 7 ottelua ja vähän pelottaa jo ajatella montako ukkoa on loukkaantunut näiden matsien jäljiltä. Pleijaritaistelukin on kiivaana käynnissä, joten voittoja tarvittaisiin.

Kiitos paljon EA.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Pleijaritaistelukin on kiivaana käynnissä, joten voittoja tarvittaisiin.

Kiitos paljon EA.

Jep, vaikka ite pystynkin pelaamaan niin tän treidisekoilun ja loukkaantumisten takia 2-3 ketjun jampoista 5/6 pois ja ykkösparin pakki. Jos pisteitä tulee niin aika tyytyväinen saa olla. Itellä vielä tiukkaa taistelua 7-10 sijoista.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Elikkä Minnesotaa vastaan ei voi pelata tässä jaksossa. Näin ollen minulta simuloidaan jakson päätteeksi 7 ottelua ja vähän pelottaa jo ajatella montako ukkoa on loukkaantunut näiden matsien jäljiltä. Pleijaritaistelukin on kiivaana käynnissä, joten voittoja tarvittaisiin.

Kiitos paljon EA.
Laitoin EA:lle palautetta, lupaavat vastata 24 tunnin sisään. Oliko vielä muita epäonnistuneita treidejä kuin #16 Murrayn luettelemat:

Kronwall (DET) <-> Michalek + 1.kier(2013), 2.kier(2013) (MIN)
Hemsky (WSH) <-> Clutterbuck, Latendresse (MIN)
N.Schultz, Smyth, Chimera (EDM) <-> Suter, Savard, Powe (MIN)
Hamrlik, Perrault + 4.kier(2013) (WSH) <-> Boychuk, Ortmeyer + 2.kier(2014) (MIN)
Connolly (TOR) <-> Gilbert (MIN)

edit. Florida linjoilla kahdeksan jälkeen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pääseekö muut GMC:n servereille? Mulla lataa ja lataa jonkun 30sek-minuutin ja sitten ilmoittaa, ettei EA serveri ole nyt käytettävissä.

Rasittavaa, kun olisi melkein pakko pelata noita pelejä tänään pois alta.
 

trap

Jäsen
Samaa herjasi pelin päätyttyä. Saa nähdä menikö pelin tulos läpi, voitin Phoenixin 2-0. Matsissa meni Franzen ja Jackman paskaksi - oli Parrosilla ekaa kertaa töitä tällä kaudella Blues-paidassa.
 
Viimeksi muokattu:

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Pääseekö muut GMC:n servereille? Mulla lataa ja lataa jonkun 30sek-minuutin ja sitten ilmoittaa, ettei EA serveri ole nyt käytettävissä.

Rasittavaa, kun olisi melkein pakko pelata noita pelejä tänään pois alta.

Samat sanat täsmälleen mulla. Pitää kokeilla sammuttaa boksi.

E: Ei vaikutusta. Voihan nyt nakki.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa herjasi pelin päätyttyä. Saa nähdä menikö pelin tulos läpi, voitin Phoenixin 2-0. Matsissa meni Franzen ja Jackman paskaksi - oli Parrosilla ekaa kertaa töitä tällä kaudella Blues-paidassa.

Pahoittelen loukkaantumisia, eivät kyllä olleet mitään tahallisia hakuja. Jos tuo peli jäi EA:n mukaan pelaamatta, niin voidaan latoa sulle 2 maalia tauluun ja antaa ajan kulua. Tai ruveta pelaamaan 2-0 tilanteesta, up to you. No katsotaan miten kävi kun servut taas toimii

EDIT: vaihdan peliä, laitelkaa viestiä jos rupeaa toimimaan ja löytyy peliseuraa Gayotesille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös