Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 149 258
  • 2 672

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitals seuraavan kerran linjoilla torstaina. Huomenna en ehdi pelaamaan tätä liigaa, kun koko ilta menoa yöhön asti.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Tässä menee vielä hetki, että saan seuraavan jakson käyntiin. Hyväksyttäviä vaihtoja on tullut ihan helvetisti ja jotkut vielä laittaa yv:tä, että joku vaihto pitääkin hylätä.

edit. Nämä piti ilmeisesti hylätä:

J.Staal, T.Brent, 2.kierroksen varaus <-> S.Weber, J.Chimera
A.Pietrangelo, K.Westgarth <-> R.Nugent-Hopkins, T.Peckham
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Chimera on tulossa Minnesotaan ja on osana meidän treidiä Edmontonin kanssa? Onhan tää nyt ihan helvetin perseestä et, jos tuo nyt hylätään niin mulla kusee nilkoille koko treidipäivä, kun tuon treidin kautta sain hyökkäykseeni sen tarvittavan leveyden (Smythin ja Chimeran muodossa).
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Uusi pelijakso on alkanut ja se pitäisi saada pelattua lauantaihin 10.11. klo 22 mennessä. Kuluneella jaksolla simuloitiin vain 3 ottelua.

Treidejä tuli ennen deadlineä todella monta ja olen saattanut hyväksyä ehdotuksia, joissa sama pelaaja on matkalla useaan osoitteeseen.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Chimera on tulossa Minnesotaan ja on osana meidän treidiä Edmontonin kauppaa?

Joo, nuo hylättiin nuo molemmat treidit. E: Siis noi mun edelliset CAR- ja LA-treidit.

No en nyt rupee säätämään lisää, mutta kyllä sovitut treidit pitäisi mielestäni hyväksyä.

Homma meni niin että sovittiin aiemmin päivällä, että hyväksyn treidin JOS löydän tilalle ykkössentterin, jostain muusta jengistä. Noh sitten neuvoteltiin Carolinan kanssa treidi ja sanoin Kingsille, että kävin hyväksymässä treidin. Noh, vähän ajan päästä tuli Kingsiltä yv:tä, että haluaisi mielummin Bostonin paketin, että voiko perua treidiä. Sitten siinä sovittiin, että Pietr menee Bostoniin ja kaiken kiireen keskellä unohdin Carolinan sitten tuosta yhtälöstä kun täyty puhelimella sohlata.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Perin outoa tuo, että sama pelaaja tai samat pelaajat laitetaan kahteen eri treidiin.

Otetaan nyt helvetti ensi kaudeksi sääntö tänne, ettei noin tehdä, vaan se jonne pelaaja X on kaupattu ensimmäisenä, myös saa sen. Siis jos kauppa muuten on hyväksyttävä.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, nuo hylättiin nuo molemmat treidit.

Mitä vittua?

Nyt palaa kyllä hermo kunnolla. Jos mä teen tuollaisen isoin treidin kanssasi jonka mukaan teen sitten tietysti loput treidini sillä oletuksella, että SCHULTZ, SMYTH JA CHIMERA PELAAVAT 23.00 MINNESOTASSA.

Ei jumalauta. Ei voi suuta avata, jos on tälläinen tilanne.

EDIT: Jonte hyväksyi päivällä treidin niin täällä jatkoajassa kuin GM:n puolellakin ja sitten yhtäkkiä treidiä ei olekaan??????????????????????????????????
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Mitä vittua?

Nyt palaa kyllä hermo kunnolla. Jos mä teen tuollaisen isoin treidin kanssasi jonka mukaan teen sitten tietysti loput treidini sillä oletuksella, että SCHULTZ, SMYTH JA CHIMERA PELAAVAT 23.00 MINNESOTASSA.

Ei jumalauta. Ei voi suuta avata, jos on tälläinen tilanne.

EDIT: Jonte hyväksyi päivällä treidin niin täällä jatkoajassa kuin GM:n puolellakin ja sitten yhtäkkiä treidiä ei olekaan??????????????????????????????????

Kyllä meidän treidi meni läpi, kuten korjasin tohon aikasempaan. Eli kyllä Schultzit ja kumppanit teillä pelaa.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Mitä vittua?

Nyt palaa kyllä hermo kunnolla. Jos mä teen tuollaisen isoin treidin kanssasi jonka mukaan teen sitten tietysti loput treidini sillä oletuksella, että SCHULTZ, SMYTH JA CHIMERA PELAAVAT 23.00 MINNESOTASSA.
Chimera, Schultz ja Smyth näyttäisi olevan Minnesotassa ja Pietrangelo Bostonissa. Eli tuo Carolina-Edmonton -kauppa on peruuntunut, kuten myös Los Angeles-Edmonton.

edit. Floridalle haastetta CHI, MTL, BUF, BOS, NYI, PHI tai PIT?
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo enpä kerinnyt huomata, että editoit viestiäsi, koska aika nopeasti tuli "Vastaa" -nappia klikattua. Kyllä tässä kerkes kiihtyy jo ihan mukavasti, mutta hyvä että asia on kunnossa.

Jatkakaa.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Mitähä helvettiä nyt tapahtu? Mentii pelaa St. Louisin kanssa, sit tuli alotusbugi ja yhtäkkiä Suterit, Savardit ja Powet oli takas Minnesotassa ja mun rosterissa tyhjät paikat? Ei näy edes noita jotka treidasin Minnesotaan?
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Mitähä helvettiä nyt tapahtu? Mentii pelaa St. Louisin kanssa, sit tuli alotusbugi ja yhtäkkiä Suterit, Savardit ja Powet oli takas Minnesotassa ja mun rosterissa tyhjät paikat? Ei näy edes noita jotka treidasin Minnesotaan?
Koitahan käynnistää boksi uudestaan, kyllä mulla Suter, Savard ja Powe näkyy Edmontonissa.
 

trap

Jäsen
Jaahas. Liittyy varmaan siihen kun laitoin pelihaasteen kesken Edmontonin kokoonpanomuokkausten. Oilersilla oli tähtiä kaikissa jotain 1,5-2,5 ja aloitusbugikin oli eri mitä normaalisti, Oilersin aloituskentällisestä ainakin parilla pelaajalla oli sellaiset "hohtavan siniset" hanskat ja luistimet ja meni samantien poikki.

Mulla näkyy kanssa player statsissa Suter & co Minnesotassa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Missäköhän mahtaa olla herrat Latendresse ja Clutterbuck? Hemsky kyllä lähtenyt meikäläiseltä vetelemään, mutta vaihdossa tulleita pelaajia ei näy missään. Lisäksi Boychukia ei ole missään, vaikka miehen itselleni treidasin ja vaihdossa lähtenyt Hamrlik häipynyt rosterista.

Muut ukot löytyy rosterista: Cooke, Ortmeyer, Belanger, Engelland ja Leclaire.

Edit: Tilastojen mukaan ovat vielä Minnesotassa.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Missäköhän mahtaa olla herrat Latendresse ja Clutterbuck? Hemsky kyllä lähtenyt meikäläiseltä vetelemään, mutta vaihdossa tulleita pelaajia ei näy missään. Lisäksi Boychukia ei ole missään, vaikka miehen itselleni treidasin ja vaihdossa lähtenyt Hamrlik häipynyt rosterista.

Nonii, alkaahan jotai selvii, siellä Minnesotalla nekin on. Minnesotalla sopimuksia 57/50 tällä hetkellä.

Ainakin laajuutta Minnesotan rosterissa nyt, heh.

E: ei tainnut tuo Detroitinkaan kanssa treidi mennä putkeen ku eikös Michalek Detroitin suuntaan pitänyt mennä?
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on kokoonpanoissa Schultz, Smyth ja Chimera, mutta näiden lisäksi vielä Suter, Savard ja Powe, jotka treidasin Edmontoniin..

Mitäs ihmettä...

Jaa näköjään muutkin pelaajat pysyny mulla, mutta ite saanu kaikki pelaajat.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
It's in the game. Voi hyvää päivää.

Itse voin kyllä odottaa kauden loppuun ja vaihdan nuo kaksi itselleni sitten vaikka johonkin turhakeukkoon tai alimpaan treidivuoroon, ei sillä.

Mutta onhan tää nyt aikas perseestä jos näin.

Mitäs jos kukaan meistä ei pelaa peliäkään, ennen kuin tämä selviää?
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
It's in the game. Voi hyvää päivää.

Itse voin kyllä odottaa kauden loppuun ja vaihdan nuo kaksi itselleni sitten vaikka johonkin turhakeukkoon tai alimpaan treidivuoroon, ei sillä.

Mutta onhan tää nyt aikas perseestä jos näin.

Noh, voihan nuo kai waiversien kautta hoitaa? Mutta sekin menee ens jaksoon sitten..
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Noh, voihan nuo kai waiversien kautta hoitaa? Mutta sekin menee ens jaksoon sitten..

Aivan joo. Hyvä pointti. Joka tapauksessa kovin ikävää että menee.

Toivottavasti siellä ei sitten vaan kukaan ajattelematon GM ota ukkoja waivereista itselleen, joille se ei kuulu.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää on nyt aika perseestä, koska mulla on kokoonpanossa ihan helvetisti pelaajia ja herjaa koko aika tuosta yli 23 pelaajan säännöstä.

Pistänkö kaikki nuo treidaamani pelaajat waiwers-listalle ja oikeat omistajat käyvät poimimassa omansa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös