edit. Nämä piti ilmeisesti hylätä:
J.Staal, T.Brent, 2.kierroksen varaus <-> S.Weber, J.Chimera
A.Pietrangelo, K.Westgarth <-> R.Nugent-Hopkins, T.Peckham
Joo, Pietrangelo menee Bostonin suuntaan kuulemma.
edit. Nämä piti ilmeisesti hylätä:
J.Staal, T.Brent, 2.kierroksen varaus <-> S.Weber, J.Chimera
A.Pietrangelo, K.Westgarth <-> R.Nugent-Hopkins, T.Peckham
Joo, Pietrangelo menee Bostonin suuntaan kuulemma.
Oliko Carolinan GM:lle ok, että EDM<->CAR -vaihto hylätään?
Enpä tiedä, mutta mulle ei oo, kun tuon Kings-treidin takia ylipäätään lähdin ykkössentteriä hakemaan RNH:n tilalle.
Chimera on tulossa Minnesotaan ja on osana meidän treidiä Edmontonin kauppaa?
No en nyt rupee säätämään lisää, mutta kyllä sovitut treidit pitäisi mielestäni hyväksyä.
Joo, nuo hylättiin nuo molemmat treidit.
Mitä vittua?
Nyt palaa kyllä hermo kunnolla. Jos mä teen tuollaisen isoin treidin kanssasi jonka mukaan teen sitten tietysti loput treidini sillä oletuksella, että SCHULTZ, SMYTH JA CHIMERA PELAAVAT 23.00 MINNESOTASSA.
Ei jumalauta. Ei voi suuta avata, jos on tälläinen tilanne.
EDIT: Jonte hyväksyi päivällä treidin niin täällä jatkoajassa kuin GM:n puolellakin ja sitten yhtäkkiä treidiä ei olekaan??????????????????????????????????
Chimera, Schultz ja Smyth näyttäisi olevan Minnesotassa ja Pietrangelo Bostonissa. Eli tuo Carolina-Edmonton -kauppa on peruuntunut, kuten myös Los Angeles-Edmonton.Mitä vittua?
Nyt palaa kyllä hermo kunnolla. Jos mä teen tuollaisen isoin treidin kanssasi jonka mukaan teen sitten tietysti loput treidini sillä oletuksella, että SCHULTZ, SMYTH JA CHIMERA PELAAVAT 23.00 MINNESOTASSA.
Koitahan käynnistää boksi uudestaan, kyllä mulla Suter, Savard ja Powe näkyy Edmontonissa.Mitähä helvettiä nyt tapahtu? Mentii pelaa St. Louisin kanssa, sit tuli alotusbugi ja yhtäkkiä Suterit, Savardit ja Powet oli takas Minnesotassa ja mun rosterissa tyhjät paikat? Ei näy edes noita jotka treidasin Minnesotaan?
Koitahan käynnistää boksi uudestaan, kyllä mulla Suter, Savard ja Powe näkyy Edmontonissa.
Missäköhän mahtaa olla herrat Latendresse ja Clutterbuck? Hemsky kyllä lähtenyt meikäläiseltä vetelemään, mutta vaihdossa tulleita pelaajia ei näy missään. Lisäksi Boychukia ei ole missään, vaikka miehen itselleni treidasin ja vaihdossa lähtenyt Hamrlik häipynyt rosterista.
It's in the game. Voi hyvää päivää.
Itse voin kyllä odottaa kauden loppuun ja vaihdan nuo kaksi itselleni sitten vaikka johonkin turhakeukkoon tai alimpaan treidivuoroon, ei sillä.
Mutta onhan tää nyt aikas perseestä jos näin.
Noh, voihan nuo kai waiversien kautta hoitaa? Mutta sekin menee ens jaksoon sitten..
Pistänkö kaikki nuo treidaamani pelaajat waiwers-listalle ja oikeat omistajat käyvät poimimassa omansa?
E: ei tainnut tuo Detroitinkaan kanssa treidi mennä putkeen ku eikös Michalek Detroitin suuntaan pitänyt mennä?