Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 149 016
  • 2 672

Matsku

Jäsen
San Josea huutaa meikäläisen jakso. Muuten mennyt vaihteeksi ihan kivasti: kaikista neljästä matsista voitto varsinaisella. Erityisesti jäi mieleen matsi Detroitia vastaan, mikä oli ehkä makein peli koko runkosarjassa tähän mennessä. Maaleja paukuteltiin vuorotellen ja olikohan 4-3 mitä lopulta päättyi.

Lisäksi paukuttelin nipun treidiehdotuksia menemään, vastailkaahan niihin.
 

Mige

Jäsen
Eihän tossa Kunitz -treidissa ole mitään järkeä, ihan ilmiselvää sopupeliä.

Rangersilla jaksolta jäljellä vielä Flyers ja Devils, millon pelataan?
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisin ilmoittautua tähän varasijalle. Toinen (tai siis kolmas) GM tuntuu etenevän hieman verkkaisesti. Ihan hauskalta tää pelimuoto tuntuis, kunhan yhteiset säännöt on sovittu ja niitä noudatetaan. Pelkäsin alunperin että bugit pilaavat GM connectedit, mutta mitä nyt tätä ketjua on tullu lueskeltua, ihan hyvin tuntuisi pelittävän?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Miksi Losi pelasi tietokoneen ohjaamaa Sharksia vastaan vaikka oltiin linjoilla? En kyllä ymmärrä. Eihän tietokonetta vastaan pitänyt pelata kuin hätätilanteissa. ei sillä että oltais peliä voitettu mutta ei kyllä ymmärrä sitten millään.
 

Matsku

Jäsen
Miksi Losi pelasi tietokoneen ohjaamaa Sharksia vastaan vaikka oltiin linjoilla? En kyllä ymmärrä. Eihän tietokonetta vastaan pitänyt pelata kuin hätätilanteissa. ei sillä että oltais peliä voitettu mutta ei kyllä ymmärrä sitten millään.
Jooh. Mä kyllä koitin sua kahesti haastaa kun olit linjoilla tai navigoimassa menua (Red Wings-pelin jälkeen). Sulla oli merkki, että saa pelata. Okei, alkuviikosta en kerkee millään pelaamaan, mut ois ollu ihan makee meikäläisen kysyä eka. Sori.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Jooh. Mä kyllä koitin sua kahesti haastaa kun olit linjoilla tai navigoimassa menua (Red Wings-pelin jälkeen). Sulla oli merkki, että saa pelata. Okei, alkuviikosta en kerkee millään pelaamaan, mut ois ollu ihan makee meikäläisen kysyä eka. Sori.
Juu nou hätä. Ei tuohon maailma todellakaan kaadu. Olisit voittanut muutenkin :-) Mutta muistelin ettei tietokonetta vastaan saa pelata muuta kuin hätätilanteessa jne. Ei silloin kun on mahdollisuus pelata ihmistä vastaan. Mutta kaikki ok ja eiköhän me vielä pelaamaan päästä.
 

trap

Jäsen
St. Louis on pelikykyinen heti jakson alkaessa klo 23.

edit. Jaa tosiaan se vaihtuu vasta huomenna. Mulle passaisi kyllä ripeämpikin tahti, kun tuntuu että nykyään saa monta päivää odotella uuden jakson alkamista, eikä oikein muita pelimuotoja jaksa enää edes pelata (tai keskittyä ylimääräiseen GMC-liigaan).
 
Viimeksi muokattu:

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vielä ois TOR-SJ ja TOR-OTT jäljellä. Ilmoitelkaas onnistuuko pelit tänään.

edit: TOR-SJ pelataan klo 21, jos ei Ottawa-peliä saa pelattua niin laitan mahdollisuuden pelata mun AI:ta vastaan sen matsin.
 
Viimeksi muokattu:

seisoppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Morjesta!

Oon tässä ollut opintojen tähden hieman kiireinen myös iltaisin, joten pelit ja palstan selailut ovat jääneet liki nollaan. Tänään nyt sentään sain GM-kauden käyntiin ja tavoitteena on, että mahdollisimman nopeasti saan ekan jakson pelit pelailtua. Ongelmana on vain se, että omistamme vain yhden töllöttimen, joten eukolta on aina vähän kyseltävä, että josko sitä ny vähän vois pelata ;D

Pääsääntöisesti iltaisin oon paikalla, tänään tosiaan poikkeuksellisesti olin jo aamupäivällä. Torstaista lauantaihin on periaatteessa mahdollisuus pelata milloin tahansa, pelikunto toki ei välttämättä ole ihan 100% mutta eipä tuo ennenkään ole estänyt. Seuraavat vastustajat näkyivät olevan (sekalaisessa järjestyksessä) BOS, NYR, WSH ainakin. Eli mikäli siellä seuraavien vastustajien joukossa kummittelee NJ, niin tätä kautta voi laittaa yv:n tai sitten boksin kautta (id: sejsoppa) niin katellaan millaset aikataulut kullekin sopii.

Kiitokset ja hyviä pelejä kaikille :)
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Morjesta!

Oon tässä ollut opintojen tähden hieman kiireinen myös iltaisin, joten pelit ja palstan selailut ovat jääneet liki nollaan.


Kiitokset ja hyviä pelejä kaikille :)

Korkki kiinni! Sä olet noin 10 jaksoa myöhässä tai sitten vaan ihan muuten vaan kuutamolla (kännissä). Juna on menny jo ja Devilsillä on kausi jo pitkällä. Mut morjensta vaan.
 

seisoppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Korkki kiinni! Sä olet noin 10 jaksoa myöhässä tai sitten vaan ihan muuten vaan kuutamolla (kännissä). Juna on menny jo ja Devilsillä on kausi jo pitkällä. Mut morjensta vaan.

Ihan jepa kun oon ilmoittautunu sarjaan 2 päivää sitten :P Itsehän en tajua hevon kukkuakaan noista änärin kalentereista, kun en kyseistä sarjaa seuraa kuin ihan satunnaisesti (2 peliä runkosarjaa ja ehkä finaalit).
 

seisoppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ihan jepa kun oon ilmoittautunu sarjaan 2 päivää sitten :P Itsehän en tajua hevon kukkuakaan noista änärin kalentereista, kun en kyseistä sarjaa seuraa kuin ihan satunnaisesti (2 peliä runkosarjaa ja ehkä finaalit).

EDIT: Ja tänään vasta ehdin tänne palstalle asti katsomaan noita aikatauluja ja huomasin, että tänään päättyy jakso. *tana. Ei muuta kun pelejä äkkiä sitte, muussa tapauksessa saatte pelata mun überisti trappaavaa tekoälyä vastaan ;)
 

seisoppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
EDIT: Ja tänään vasta ehdin tänne palstalle asti katsomaan noita aikatauluja ja huomasin, että tänään päättyy jakso. *tana. Ei muuta kun pelejä äkkiä sitte, muussa tapauksessa saatte pelata mun überisti trappaavaa tekoälyä vastaan ;)

EDIT: Ei saatana huutelin väärään liigaan ;D Sry!
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Simuloinnin jälkeen peliseuraa illalla? Jets, Canadiens, Hurricanes, Islanders, Coyotes ja Flyers varmaankin vastustajat.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
On tää pelimuoto kerrassaan huikea. Eipä muuten tulis mieleenkään seurata, mutta täällä seuraan kaupantekoa siirtoikkunalla, kuin olisi kyse oikeasta liigasta. Kaupanteko loistavaa huikeutta kyllä tässä, nyt kun vastapuoli osaa tehdä järkeviä kauppoja, eikä ole mitään botti-gm:n paskatreidejä.

Hienoa.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei, onkos tohon tullut päivitys?

Ei minulla ennen ainakaan ole postilaatikkoon tullut ilmoitusta, jos toinen GM on hyväksynyt vaihdon. Nyt minulla on tuolla pari ilmoitusta. Loistavaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös