Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 149 351
  • 2 672

trap

Jäsen
Pahoittelen loukkaantumisia, eivät kyllä olleet mitään tahallisia hakuja. Jos tuo peli jäi EA:n mukaan pelaamatta, niin voidaan latoa sulle 2 maalia tauluun ja antaa ajan kulua. Tai ruveta pelaamaan 2-0 tilanteesta, up to you. No katsotaan miten kävi kun servut taas toimii

Juu en mä huomannut kanssa että olisit erityisesti niitä hakenut, kuittivihko pitää kuitenkin kaivaa näissä esiin. ;) Mielellään kyllä ne 2 pistettä otan tässä playoffs-taistelussa, kun aivan veitsi kurkulla mennään loppuun asti.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitalsin pelit oli siinä. Ei toimi perkele serverit ja yksinkertaisesti ilta loppuu kesken multa.

Huomenna sitten taas uusi yritys.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Voi paska, mä oon takaisin vasta sunnuntai-iltana ja tälle illalle oltiin sovittu monen monta peliä, jotta oltaisiin saatu pelit ennen jakson alkua pelattua. Nyt tässä on vielä semmonen, etten saa noita pelejä laitettua niin, että voitte pelata tietokonetta vastaan. Toki huomenaamulla kokeilen, että onnistuuko se, mutta muuten on huonompi homma. Pystytkö sinä OskariB sallimaan Detroitin tietokonepelaajat?
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Bruins huomenna linjoilla klo 14 jälkeen. Laittakaa viestiä, koska sopii. Vastassa ainakin Florida, Washington 2x, Philadelphia ja Pittsburg (yksi unohtuu nyt).
 

trap

Jäsen
Servu skulaa taas.

Vastustajia ei taida olla, joten St. Louis palaa kaukaloon huomenna. Phoenix-peli ei mennyt läpi, joten voitaisiin se läpsytellä huomenna pelatuksi?
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Servu skulaa taas.

Vastustajia ei taida olla, joten St. Louis palaa kaukaloon huomenna. Phoenix-peli ei mennyt läpi, joten voitaisiin se läpsytellä huomenna pelatuksi?

Mä olen illalla linjoilla taas varmaan jostain 20.30 eteenpäin. Otetaanko peli niin että annan sun tehdä 2 maalia ja sä annat mun teloa Franzenin ja Jackmanin ;)
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Detroit ulkoisti pelaajatoimintonsa roboteille, jotka ovat aina valmiin peliin. Toisin sanoen Detroit- pelit voitte pelata nyt ATK:ta vastaan.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tosin ellei OskariB jatka jaksoa yhdellä päivällä eilisen katkoksen takia niin silloin kerkeän ottamaan pelejä myös sunnuntaina ja pelaamaan myös paljon odotetun ottelun Calgarya vastaan!
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Tosin ellei OskariB jatka jaksoa yhdellä päivällä eilisen katkoksen takia niin silloin kerkeän ottamaan pelejä myös sunnuntaina ja pelaamaan myös paljon odotetun ottelun Calgarya vastaan!

Täältä ääni sille että jakso vaihtuu sunnuntaina.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulle ainakin on ihan sama jos tyyliin päivällä pitenee jakso. Tonne avauspostaukseen vaan sitten ajankohtainen tieto siitä millon jakso on päättymässä että sen kaikki bongaa.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Tosin ellei OskariB jatka jaksoa yhdellä päivällä eilisen katkoksen takia niin silloin kerkeän ottamaan pelejä myös sunnuntaina ja pelaamaan myös paljon odotetun ottelun Calgarya vastaan!

Pidennetään hieman vajaalla vuorokaudella, eli jakso päättyy sunnuntaina 11.11. klo 21:00.

Ilmottelehan Oskari sitten heti kun sieltä EA:lta tulee vastausta. Voi voi et syö miestä tällä hetkellä.
EA:lta muuten vastattiin ja pyydettiin listaamaan kaikki epäonnistuneet vaihdot. Yrittävät korjata asian.

edit. Tiketti lähti käsittelyyn, ilmoittavat mulle kun on valmista.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Todella rasittava tuo aloitusbugi, että pelaajat nykii alotuksessa ja sitten lähtee yhteydet! Nyt jouduin ottamaan Bostonia vastaan 3 kertaa sen yhden ottelun.... Miksi ei muissa peleissä esiinny tämmöistä? EA se jaksaa perseillä joka saatanan vuosi.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Todella rasittava tuo aloitusbugi, että pelaajat nykii alotuksessa ja sitten lähtee yhteydet! Nyt jouduin ottamaan Bostonia vastaan 3 kertaa sen yhden ottelun.... Miksi ei muissa peleissä esiinny tämmöistä? EA se jaksaa perseillä joka saatanan vuosi.

Bruinsin manageri kiroaa samaa asia... Meni ihan pelirytmikin kun ensin piti odotella viimeiseen erään, että voitiin jatkaa pelaamista ja sitten tilttaa vielä viimeisellä minuutilla uudestaan. Alkaa "vähän" nyppiin tämä EA:n pelleily.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös