En tiedä, mitkä määrät joukkueita noihin voi valita, mutta joku 10 porukkaa ja pari peliä per joukkue olisi sopiva ja vaikka hieman katsoo tämän turneen perusteella ketä tuo kiinnostaa.
Et kiitti vaa sulle!!!
...kun suurin osa on myös tässä uudessa Euroopan liigassa...
Thego voisi puolestani lyödä minua ja muita ja siinä ohessa kertoa ihmisille, että 5 peliä viikossa ja lista niistä vaikka joka sunnuntai tänne. jos ei pelaa niin heihei?
Juu, kyllä saatiin hyvin aloteltua, mutta kun suurin osa on myös tässä uudessa Euroopan liigassa, niin ei saatu sitäkään vietyä loppuun. Et kiitti vaa sulle!!!
Löysää ny pikkusen niitä nappeja. Tosi tärkee onelineri, mut ihan pakollinen.
Itse en ainakaan BAP:ia pelaa, vaan EASHL:ää. Se nyt vaan on ihan jumalattomasti parempi pelimuoto.Sama. Porukka taitaa taas vaihteeksi vaan pelailla BAP:pia, huoh...
Itse en ainakaan BAP:ia pelaa, vaan EASHL:ää. Se nyt vaan on ihan jumalattomasti parempi pelimuoto.
Sarjakolmoselta 3 kertaa pataan. Ei auttanut vaikka kolmanteen peliin pisti etanaa hitaamman kakkosmoken maaliin.
Plääh.
Pelaan lisää varmaan taas huomenna. Loppupäivä/-ilta/-yö varattu.
Jeps, ei ihan paras päivä ollut Ipan veskoilla. Vika peli meni jo tiukille, mutta siinäkin taisi mun yks maali mennä suht helposti Leinosen(?) selän taakse.
Kiitos peleistä!
No ei kyllä Luulajan veskatkaan ihan tulessa olleet ja tulihan todettua kuinka Mikko Pukkaa vietiin kuin tiskirättiä, niin hanskat kädessä kuin myös ilman hanskoja.
Joo, pitänyt pari päivää tässä nyt jo erota liigasta ja päätit sitten antaa kuolinavustusta. ;)Allekirjoittanut livessä. Pistin äsken Pumzorille ja Bluesille kutsun peliin, mutta erosikin liigasta. Yksi paikka siis liigaan auki ja Bleg vapaana.