Hieman kyllä harmitti sun molemmat maalit, jotka teit Ovechkinilla vaan ryntäämällä röyhkeesti maalille, ja kun pelinopeus ja Alexin vauhti oli huipussaan, sieltä se aina lirahti.
Tuli avattua liiga parilla matsilla latesinin Detroittia vastaan, 3-2 ja 6-2. Eka matsi todella tasainen, aika tasan jakautu mun mielestä paikat, molemmilla vähän viimeistely ontu. Vastustajan ensimmäinen maali kunnon pomppumaali, ja mun voittomaali jatkoajalla myös tais jotenkin pomppia.
Tokassa alkuun pari itselle aika harvinaista kiertorannarimaalia, en noita oikein osaa, ja siihen momentumi päälle ja peli oli selvä.
Kaks matsia pelasin mannyyyn Washingtonia vastaan, kun Speedin kanssa ei jostain syystä päästy pelaamaan asti. Eka oli kyllä kieltämättä meikäläisen pienoista hallintaa, 7-2 mulle. Aika hyvin uppos Theodorelle, tosin oli mulla laukauksiakin aikamoinen määrä. Toka olikin sitten jo tasasempaa lätkää. Kiva peli. Voitin 4-3 vikan erän maalille nousu -maalilla. Kiitti peleistä vastustajalle, suakin vastaan on ollut näissä liigoissa kaikki hyviä matseja.
Sarjakärki Ernst Kranken Calgary kaatui puhtaasti 6-0. Kiitti matsista! Pikkusen hävetti kyllä: mulla oli 9 kutia, joista 6 uppos. Suurin osa maaleista läpiajosta. Tasoero ei todellakaan ollut kuutta maalia, sanoisinko jopa, että vastustaja hallitsi aika pitkälti kenttätapahtumia.
Krankee vastaan pari peliä. Muistelisin et toisen hävisin suoraan 4-1 ja toisen rankeissa. Ei mennyt putkeen.
Tänään Schadowania vastaan todella tiukka taistelu joka päätyi kuitenkin Anaheimin ja Perryn maalilla 1-0 voittoon.
Kiitosta.