Helsinki Zamboni Drivers (HZD)Mikä teijän joukkueen nimi ja lyhenne on? ihan mielenkiinnosta kyselen ni tietää jos ootte vastassa.
Helsinki Zamboni Drivers (HZD)Mikä teijän joukkueen nimi ja lyhenne on? ihan mielenkiinnosta kyselen ni tietää jos ootte vastassa.
Itelläni tulee tarkkana laukojana ongelmia jo sen kortin kanssa, joka pitäs saada 100 matsin jälkee. Vaatimus tai olla B, mun arvosana on tällä hetkellä B-. Se kyllä pomppii noiden välillä, joten ihan toivoton tehtävä ei ole.
Illalla pelaajia?
Illalla pelaajia?
65 1 - SDB 4
Laukaukset: 19-14
Taklaukset: 13-34
Hyökkäysalueajat: 7:17 - 5:38
Hyvä matsi. Ajoittain oltiin kyllä ihan jyrän alla ja tilastotki puoltaa kyllä teidän joukkuetta. Viimeistely ratkaisi tämän pelin ja pääsin itse iskemään harvinaisen hattutempun ja päälle voitin vielä tappelunki aika selvästi.
Lisää näitä!
Hakemista oli peli. Mok pelasi kolmatta otteluaan puolustajana ja itsekin ehdin tuossa välissä jo soopailemaan bobby orrina. Ymmärrettävästi oli avauspelissä ongelmia ja vastahyökkäykset käynnistyivät hitaahkosti. Pelataan joku ilta täysillä miehityksillä!
Mitä noihin pudotuspeleihin pääsyyn muuten vaaditaan?
Ei mitään. Kaikki pääsee. Pitää vaan voittaa neljä playoff peliä putkeen niin on sen divisioonan playoffvoittaja. Niitä on siis monta.
Kun on playoffit käynnissä, pitää muistaakseni erikseen valita, pelaako playoffpelin vai tavallisen pelin.
Edit: ja eashl-mestariksi pääsee vain kun on taulukon kärjessä kauden päätyttyä. Niitä on siis vain yksi per kausi. Myös sadan joukkoon pääsemisestä saa jonkun pystin. Tällä hetkellä tuo olisi meidän jengillä tulossa.
Edit: ja eashl-mestariksi pääsee vain kun on taulukon kärjessä kauden päätyttyä. Niitä on siis vain yksi per kausi. Myös sadan joukkoon pääsemisestä saa jonkun pystin. Tällä hetkellä tuo olisi meidän jengillä tulossa.
Joo ehtiihän tässä vielä tapahtua :) Hyvällä ja huonolla päivällä on kuitenkin melkoinen ero. Välillä kaatuvat kärkijengit mutta välillä ei pärjäisi edes anopilleen.Eihän tuossa ole enää kuin noin 20 päivää kautta jäljellä. :)
Sen verran katselin pelihistoriaa että HZD:llä on aika paljon tag team-matseja vyöllä.
Mitä muuten on tag team-matsit? Uusi termi minulle.
No joo onhan se määrällisesti 66 prosenttia, mutta ihmispelaajien suoritukset pelit kuitenkin pääosin ratkaisevat. Kyllä niissäkin peleissä vastustajissa on melkoisia eroja, vaikka vain kahta pelaajaa ohjaa ihminen. Tosin kyllä se peli toimii ihan eri tavalla kun on vaikka edes neljä pelaajaa kuin että vain kaksi, juurikin siksi kun nuo tietokonepelaajat ovat usein yhtä tyhjän kanssa, lukuunottamatta maalivahtia.Wrestlingistä tuttu termi joka tässä tapauksessa tarkoittaa kahta ihmispelaajaa jolloin joukkueesta 66% on tietokoneen ohjastamia. Vähän niinku BAP:ta pelais mut on sentään yks ihminen siinä kaverina.
E: Näitä tulee yleensä EASHL:ssä välteltyä kuin ruttoa, kukapa sitä nyt tietokonetta vastaan pelais kun tarjolla on se 5-6 ihmispelaajaa.
Olen paikalla 18.30 alkaen.
Olen myös alkanut pelaamaan taas pakkia.. Puolustava pakki olen. Puolustus ominaisuudet ovat yli 90.
Nyt on siiten liikaa pakkeja?
Helsinki Zamboni Drivers (HZD)
Meidän jengissä ei vaan jotkut halua pelata silloin kun on noin eri määrä pelaajia. Ja onhan se ihan ymmärrettävää, kun tietokonepelaajista ei ole tuossa juuri apua. Turha pelata koko peliä kahden miehen alivoimalla.Jostain syystä nyt ei maistu HZD:lle matsi SDG:tä vastaan. Missähän mahtaa olla vika? Puolenkymmentä kertaa luikitte karkuun. Ja HZD:lla oli poikkeuksellisesti kolme pelaajaa linjoilla.
Ei vaan. Mun puolesta noille 2-3 pelaajan jengeille vois laittaa oman sarjan tai sitten kokonaan skipata noi EASHL-tilastoinneista.