X360: NHL11 EASHL

  • 22 557
  • 246

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Laitetaas tällänen oman pelaajan seuranta.

Kari Sihvonen, Rouhija OL
Ottelut 38
Maalit 20 ka 0,53
Syötöt 12 ka 0,32
Pisteet 32 ka 0,84
+/- -29
Taklaukset 138 ka 3,63
Blokatut lauk. 9 ka 0,24
Kiekonriistot/menetykset 84/100
Laukaukset 209/hyvät lauk 177. ka 5,50/4,66
Jäähyt 100min, nanskauksia jonkun verran.

Laitetaas päivitystä kun pelejä kertynyt 50.

Kari Sihvonen, Rouhija
Ottelut 50
Maalit 25 ka 0,50 tippunut hiukan.
Syötöt 17 ka 0,34 nous vähän
Pisteet 42 ka 0,84 pysy samana
+/- -34 lisää pakkasta
Taklaukset 300 ka 6.00 melkein tuplaantunut
Blokatut lauk. 11 ka 0,22
Kiekonriistot/menetykset 104/125
Laukaukset 281/hyvät lauk 233. ka 5,62/4,66 yritys kasvoi mutta laatu ei
Jäähyt 128min, nanskauksia jonkun verran.

semmonen ura menossa.
 

marshall85

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Ducks, Rillaajat
Noniin, laitetaas omaki pelaajakortti otteluista 65-joukkueen paidassa.

GT: Mok085
Suosikki pelipaikka: VL
Pelinumero: 85
Kätisyys: Oikea
Pituus: 178 cm
Paino: 80,4 kg
Pelitapa: Tarkka laukoja
Pelatut ottelut: 39
Maalit: 18
Syötöt: 21
Pisteet: 39
+/-: -33
Rangaistukset: 40 min

Vahvuudet: Terävä luistelija, hyvät laukaukset, syötötkin napsuu kohdilleen jotenkuten, myöskin blokkaaminen onnistuu.

Heikkoudet: Fyysisesti erittäin heikko.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
534 – ESTÄMINEN
a) Pelaajalle, joka estää tai haittaa kiekottoman
vastustajan etenemistä, tuomitaan:
• Pieni rangaistus (2’)

Lähde: jääkiekkoliiton sääntökirja 2010-2014

Suomeksi sanottuna kiekotonta pelaajaa ei saa taklata, ei edes "puhtaasti"!

Tää on ilmeisesti mulle? Noh kiekollinen kaveri väistää ja takaa tulee toinen ja osuu, näistä suurin osa tullu. 15-25% jäähyistä kun kasetti ei kestä :D
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Tää on ilmeisesti mulle? Noh kiekollinen kaveri väistää ja takaa tulee toinen ja osuu, näistä suurin osa tullu. 15-25% jäähyistä kun kasetti ei kestä :D

Kari Sihvosen pelaajatyypin tietäen ymmärrän, ettei kasetti kestä. Kyllä silti tiimiä kunnioittaen voi olla ottamatta täysin turhia jäähyjä. En kuitenkaan ymmärrä, miksi muilla pelaajilla ei tule näitä "pelaaja väistää ja osuu toiseen" -jäähyjä. Voisiko auttaa, ettet luistelisi tatti yläasennossa menemään...?
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kari Sihvosen pelaajatyypin tietäen ymmärrän, ettei kasetti kestä. Kyllä silti tiimiä kunnioittaen voi olla ottamatta täysin turhia jäähyjä. En kuitenkaan ymmärrä, miksi muilla pelaajilla ei tule näitä "pelaaja väistää ja osuu toiseen" -jäähyjä. Voisiko auttaa, ettet luistelisi tatti yläasennossa menemään...?

No enhän mä niitä tahallan ota, varmaankin johtuu siitä että muut eivät yritä taklata ja horjuttaa vastustajaa yhtälailla?

Jos niitä voidaan tässä tapauksessa verrata.

Mielenkiintoisen tilaston huomasin tähän asiaan hiukan liittyen.
Ennen kun vaihdoin pelityylin tarkkalaukojasta rouhijaan ka jäähyt olivat
2.64 min per ottelu. Nyt rouhijana 2.66min ottelua kohden. Tästä kun otetaan tappelut pois 8kpl niin jäähy ka ottelua kohden on 1,96min.

Ei mielestäni nyt niin hirveästi ole vaikka rymistelenkin menemään. Mutta niin kuin mainitsitkin niin jokainen jäähy on joukkueelta pois!

Mikä sulla oli ajatus kun otit tämän asian esille?
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Mikä sulla oli ajatus kun otit tämän asian esille?

Se, että menee hermot, kun yksi pelaaja ottaa joukkueessa paljon turhia jäähyjä. Ja tuohon, että "muut eivät taklaa", voin sanoa, että jos taklata ei osaa, voi käyttää vaikka pokecheckiä. Joo, tylsempäähän se on, kun ei taklaa kaikkea mikä liikkuu, mutta joukkue pärjää paremmin. Voin myös sanoa, että mulla taitaa olla 120 taklausta noin 35:ssa pelissä joukkueessa, mutta vain pari estämisjäähyä.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Se, että menee hermot, kun yksi pelaaja ottaa joukkueessa paljon turhia jäähyjä. Ja tuohon, että "muut eivät taklaa", voin sanoa, että jos taklata ei osaa, voi käyttää vaikka pokecheckiä. Joo, tylsempäähän se on, kun ei taklaa kaikkea mikä liikkuu, mutta joukkue pärjää paremmin. Voin myös sanoa, että mulla taitaa olla 120 taklausta noin 35:ssa pelissä joukkueessa, mutta vain pari estämisjäähyä.

Oke. Keskiarvo paljon alle 2min per/ottelu. Taisit olla tänään pelaamas päivällä kun ekassa pelissä 6min, tokassa 4min, noista 8min turhia. Ne meni kyllä ihan vihkoon. Seuraavat 2 matsia ilman boksia ja kolmas 2min niissä et tainnutkaan olla mukana?

Pakko vielä udella että onko asia pitkään hermostuttanut vai tän päivän ottelutko hermostumisen aiheutti?
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Pakko vielä udella että onko asia pitkään hermostuttanut vai tän päivän ottelutko hermostumisen aiheutti?

Eilen olin jo lähellä laittaa vastaavan viestin. Ei se mitään, jos olet tosiaan muuttanut tyyliä, mutta kyllä viesti useamman pelin tuotos oli.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eilen olin jo lähellä laittaa vastaavan viestin. Ei se mitään, jos olet tosiaan muuttanut tyyliä, mutta kyllä viesti useamman pelin tuotos oli.

En mä nyt tiedä onko pelityyli muuttunut mutta välillä tuntuu tulevan pelejä missä noita jäähyjä tulee enenmän. Jos joukkue on sitä mieltä että joukkueen etu kärsii pelitavastani tai tyylistäni niin ainahan voin etsiä itselleni uutta joukkuetta. Kannan tietysti vastuuni siitä miten mä tikkuja heilluttelen.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
En mä nyt tiedä onko pelityyli muuttunut mutta välillä tuntuu tulevan pelejä missä noita jäähyjä tulee enenmän. Jos joukkue on sitä mieltä että joukkueen etu kärsii pelitavastani tai tyylistäni niin ainahan voin etsiä itselleni uutta joukkuetta. Kannan tietysti vastuuni siitä miten mä tikkuja heilluttelen.

Siis minähän se olen, joka joutuu joukkueesta lähtemään, jos tyyli ei itseäni kiinnosta! Alun perin en oikeasti ollut varma, tiedätkö estämissäännön. Olen nimittäin nähnyt aktiivisiakin kirjoittelijoita Jatkoajassa, jotka ovat luulleet, että kiekotonta saa taklata kädet alhaalla...
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Siis minähän se olen, joka joutuu joukkueesta lähtemään, jos tyyli ei itseäni kiinnosta! Alun perin en oikeasti ollut varma, tiedätkö estämissäännön. Olen nimittäin nähnyt aktiivisiakin kirjoittelijoita Jatkoajassa, jotka ovat luulleet, että kiekotonta saa taklata kädet alhaalla...

Ei täs ny lähetä mihinkää :) Joo tuli tos 11v pelattuu kiekkoo ni suurin piirtein säännöt tutut.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Haa! Kohtasimme teidät :) Vaikka voitimme 3-1, niin täytyy sanoa että on sitä helpompiakin kohdattu. Aika tiiviiltähän tuo teidän peli vaikutti, karvaus oli tehokasta ja keskialue suht hyvin tukossa. Hyökkäykset lähtivät aika vikkelästi kiekonriiston jälkeen, ja välillä tuli meikäläisille kiire.

Ja meikäläinen muuten kolattiin pari kertaa aika perusteellisesti :)
 

Navy

Jäsen
Will Potz, Pelinrakentaja KH (pelaan yleensä pakkina, kun muut hyökkääjät ovat mukana)
Ottelut 45
Maalit 17 ka 0,37
Syötöt 24 ka 0,53
Pisteet 41 ka 0,91
+/- -27
Taklaukset 53 ka 1,17
Blokatut lauk. 9 ka 0,2
Kiekonriistot/menetykset 102/208
Laukaukset 259 . ka 5,75
Jäähyt 38 min
Aloituskerrat 219
Aloitus 41,5%

Päivitystä:

Ottelut 65
Maalit 31 ka 0,48
Syötöt 35 ka 0,54
Pisteet 66 ka 1,02
+/- -34
Taklaukset 82 ka 1,26
Blokatut lauk. 15 ka 0,23
Kiekonriistot/menetykset 161/335
Laukaukset 396 . ka 6,09
Jäähyt 50 min
Aloituskerrat 413
Aloitus 45,5%
 

janbo

Jäsen
Haa! Kohtasimme teidät :) Vaikka voitimme 3-1, niin täytyy sanoa että on sitä helpompiakin kohdattu. Aika tiiviiltähän tuo teidän peli vaikutti, karvaus oli tehokasta ja keskialue suht hyvin tukossa. Hyökkäykset lähtivät aika vikkelästi kiekonriiston jälkeen, ja välillä tuli meikäläisille kiire.

Ja meikäläinen muuten kolattiin pari kertaa aika perusteellisesti :)

Heh, näitä on mukava lukea. Valitettavasti itse pelistä ei ole juuri havaintoa, sen verran massiivinen sessio tuli vedettyä.. Vaihtuvuus pelaavassa kokoonpanossa on aika suurta, joten jokainen ryhmitys tuppaa toimimaan vähän eri tavalla. Selkeästi kuitenkin alkaa näkymään jo hyviä asioita tuossa pelaamisessa, juuri noissa edeltämainitsemissasi asioissa. Tänä iltana/yönä muotoutui aiemmin lähinnä omaan päähän vaarallisesta ylivoimasta suorastaan murhaavan tehokasta. Parantamista on vielä syöttönopeudessa paineen alla välittömästi hyökkäyssinisen jälkeen sekä tarkkaavaisuutta puolustajien nousujen paikkaamisessa. Ohjatun puolustajan ottaessa jäähyn taitaa välillä mennä oikeaa laitaa pelaavilta hiukan ohi heidän uusi paikkansa alivoiman puolustusparissa.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Loonielle propsit pelitavan muuttamisesta. Vieläkin tippuu kaikki mitkä edelle sattuvat osumaan, mutta estämisiä ei ole näkynyt :D Eipä tuollainen "Aarnio" ole joukkueessa ikinä pahitteeksi.

Joo melekoisen massiivinen sessio tuli pelailtua. Useassa pelissä saatiin aika paljon maaleja, mutta sitten oli muutama peli, missä meillä ei uponnut mistään, ja vastustaja voitti parilla vetopaikalla... En tosiaan itsekään muista yksittäistä 3-1 -peliä, mutta voin sielun silmin kuvitella, että me oltaisiin sitäkin peliä hallittu! :)

Edelleenkin toivon useammalle pelaajalla mikkiä. Tällä hetkellä vain minä, janbo ja topaw ollaan oleskeltu Partyssa.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Valitettavasti itse pelistä ei ole juuri havaintoa, sen verran massiivinen sessio tuli vedettyä.. Vaihtuvuus pelaavassa kokoonpanossa on aika suurta, joten jokainen ryhmitys tuppaa toimimaan vähän eri tavalla. Selkeästi kuitenkin alkaa näkymään jo hyviä asioita tuossa pelaamisessa, juuri noissa edeltämainitsemissasi asioissa.

Mitä nyt katselin pelihistoriasta, niin teiltä mukana oli janbonator (sinä?), viltzup ja Massz0. Taisi olla juurikin viimeisenä mainittu, jonka yliajamaksi tulin muutaman kerran.

Onko joukkueessanne muuten ketään jolla joko lyönti- tai rannelaukaus olisi sekä voiman että tarkkuuden osalta lähellä 99:ä? Eli siis pelaajatyypin tulisi olla sniper. Sellainen olisi ehkä hyvä olla ainakin yksi. Tuossa pelissä olisi varmaan verkko heilunut useammin noilla laukaisupaikoilla. Tosin itse tunnette joukkueenne ja puutteenne tietty paremmin. Ja muutamassa seuraavassa pelissä näköjään olette pöllyttäneet verkkoa ihan kiitettävästi.

Saitte muuten kunnian olla osana kymmenen voiton putkeamme ;)
 
Viimeksi muokattu:

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Voi poijjaat! Ootte näköjään mättäny viittäki maalia ottelus, loistavaa! Mites ootte tänään linjoilla? ite täs päivän mittaa ainakin illasta en osaa viel sanoo mutta ehkäpä.

Tuosta sniper hommasta sen verran. Mullahan oli tuo käytössä suurin pirtein lauk. tarkkuudet ja voimat n.93. Paremmin oon saanut tehtyä maaleja rouhiljallani jolla noi samat arvot on siinä 80:nen.
Erikoista mielestäni mutta tilastot puhuvat puolestaan. Torstai iltana kokeilin uusiks sniperiä 3 peliä 0+2 vaihoin takas rouhijaks 2+1 yhdessä matsissa siihe siltä illalta lopeteltiikin.

Mikke11: Meidän keskustelujen jälkeen päätin sen että ajetaan silloin kun osuu 99% varmuudella kiekolliseen. Enää en taklaa silloin kun on 2-3 ukkoa siin ryppäässä, siitä oli niin helppo osua kiekottomaan mieheen ja mennä boksiin miettimään tekosia. Hyvä että otit asian puheeksi niin saatiin tämäkin asia kuntoon.


Kyllä meidän peli on kehittynyt huimasti alku ajoista. Siniviivan ylitys on meillä mielstäni se heikoin osa-alue, siinä menetetään niin aika usein omissa soi kun ei kerkiä kääntymään takas puolustus suuntaan.
Itellä tuntuu että syöttö ei aina meinaa irrota lavasta vaikka syöttö nappia painaakin, seuraava kehitys kohde on syöttö(n.80) jos sillä sais tuota parannettua.

Tosin en mä ole muutenkaan vahvimmillani tuossa sinisen ylityksessä jotenkin tuntuu olevan mulle vaikeeta välillä.
 

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Laitetaas päivitystä kun pelejä kertynyt 50.

Kari Sihvonen, Rouhija

Ottelut 50
Maalit 25 ka 0,50 tippunut hiukan.
Syötöt 17 ka 0,34 nous vähän
Pisteet 42 ka 0,84 pysy samana
+/- -34 lisää pakkasta
Taklaukset 300 ka 6.00 melkein tuplaantunut
Blokatut lauk. 11 ka 0,22
Kiekonriistot/menetykset 104/125
Laukaukset 281/hyvät lauk 233. ka 5,62/4,66 yritys kasvoi mutta laatu ei
Jäähyt 128min, nanskauksia jonkun verran.
¨

Päivitellääs taas henkilökohtaisia tilastoja.

Ottelut 64
Maalit 32 ka 0,50
Syötöt 23 ka 0,36
Pisteet 55 ka 0,86
+/- -47
Taklaukset 398 ka 6.22
Blokatut lauk. 14 ka 0,22
Kiekonriistot/menetykset 121/173
Laukaukset 365/hyvät lauk 303. ka 5,70/4,73
Jäähyt 162min, nanskauksia jonkun verran.

Sellanen tapaus, tehoja pitää alkaa löytymään kyllä enenmäm. Tosin nyt alkaa vasta olemaan Karran arvot kohillaan että ehkäpä se tästä.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Tuosta sniper hommasta sen verran. Mullahan oli tuo käytössä suurin pirtein lauk. tarkkuudet ja voimat n.93. Paremmin oon saanut tehtyä maaleja rouhiljallani jolla noi samat arvot on siinä 80:nen.
Erikoista mielestäni mutta tilastot puhuvat puolestaan. Torstai iltana kokeilin uusiks sniperiä 3 peliä 0+2 vaihoin takas rouhijaks 2+1 yhdessä matsissa siihe siltä illalta lopeteltiikin.
Siinä on yllättävän ratkaiseva ero että onko ne arvot 93 vai 98. Mutta toisaalta sniperillä on luovuttava fyysisyydestä, ja legenda-korttia on todella vaikea saada, jos ei osaa taklata. Itse pelasin sniperinä supertähti-korttiin asti. Kun ei legenda-korttia millään tullut, vaihdoin työmyyrään, ja sillä se sitten jonkin ajan kuluttua tuli. Sen jälkeen vaihdoin takaisin sniperiin.

Tietysti noita fyysisiäkin kavereita tarvitaan joukkueessa, ja sinulle se näkyy tilastoista päätellen sopivankin parhaiten.

Ja tuo on vain minun näkemykseni, tietysti pitää kuunnella itseään.
 

janbo

Jäsen
Tuo on kyllä totta. Itselläni on fyysisesti erittäin heikko playmaker käytössä. Overall arvosana on B+ ja tulee olemaan vaikeaa saada se siihen tarvittavaan A-. Tuo teamplay on välillä jotain aivan järkyttävää jos on kova vastustaja ja tulee tuon tuosta kolatuksi katon kautta ympäri. Saan itse väistettyä viivan päällä tulevia pommeja erinomaisen agilityn takia varsin hyvin. Ongelma onkin siinä, että yleensä pienikin väistöliike viivan tuntumassa johtaa paitsioon.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Taklaaminen on erittäin hyvä tapa kohottaa joukkuepeliarvoa, mutta se vaatii myös sitä että kurinalaisuuskin on lähellä huippua. Se kurinalaisuus on siitä kiva, että sen kp-hinta ei nouse siitä 10:stä mihikään vaikka sitä ottaisi miten paljon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös