X360: NHL11 EASHL

• 22 957
  • 245

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
jep iteltäki mikki löytyy, ainoo vaan et muitten puheet kuulu tv:stä eikä mikistä pikkasen ärsyttävää, onkohan asetukset tjsp pieles? Hyvät oli pelit taas eilen. Pakko oli vähän lopetelle kesken kaiken ku koko ajan olin vähän jäljes ja alko olee pelkkää boksis istumista, 4 jäähyä samaan peliin ni ei voi ku lähtee nukkuu :)

Illasta siin puol kasin aikaa varmaankin suuntaan linjoille taas, onko muita tänää?

janbo

Jäsen
jep iteltäki mikki löytyy, ainoo vaan et muitten puheet kuulu tv:stä eikä mikistä pikkasen ärsyttävää, onkohan asetukset tjsp pieles? Hyvät oli pelit taas eilen. Pakko oli vähän lopetelle kesken kaiken ku koko ajan olin vähän jäljes ja alko olee pelkkää boksis istumista, 4 jäähyä samaan peliin ni ei voi ku lähtee nukkuu :)

Illasta siin puol kasin aikaa varmaankin suuntaan linjoille taas, onko muita tänää?

Itse otinkin sitten seuraavassa pelissä kolme jäähyä.. Kannattaa nostaa tuota discipline-arvoa heti kun pelaaja kehittyy. Alkaa dumarit katsomaan sormien läpi osaa rikkeistä. Niin nopeatempoista tuo peli että pakostikin tulee rikottua välillä kiekonriistoissa.

Erikoinen tuo mikkiongelma. Äänet kyllä kuuluvat televisiosta/näyttöpäätteestä/kaiuttimista jos headsetti ei ole kytketty. Kun laitat headsetin kiinni niin puheen pitäisi alkaa kuulumaan sieltä. Muut äänet tulevat edelleen sieltä mistä ennenkin.

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos puheet ei kuulu headsetin kautta niin kannattaa katsella onko asetukset kunnossa: "Guide(se iso nappi ohjaimessa) -> Settings -> Preferences -> Voice"

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Headsetin kautta joka tapauksessa ei ainakaan minulla kuulu hyvin - kun tuollainen muoviromu koko vehje on. Jos tarkasti kuuntelee, niin selvän silti saa.

Onko jotain adapteria olemassa, millä jonkun laadukkaamman headsetin voi liittää xbox-ohjaimeen?

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes, Panthers, Tampere
Headsetin kautta joka tapauksessa ei ainakaan minulla kuulu hyvin - kun tuollainen muoviromu koko vehje on. Jos tarkasti kuuntelee, niin selvän silti saa.

Onko jotain adapteria olemassa, millä jonkun laadukkaamman headsetin voi liittää xbox-ohjaimeen?

Niitä laadukkaampia yhteensopivia headsettejä saa ainakin suoraan ostettua.
esim.http://www.gigantti.fi/product/peli...EARFXLC/turtle-beach-ear-force-xlc-kuulokkeet

http://www.gigantti.fi/product/peli...EARFX31/turtle-beach-ear-force-x31-kuulokkeet

Eli hinnat alkaa jostain 40 eurosta, mutta tuommoset 150e maksavat olis ittellä hankintalistalla.

janbo

Jäsen

Tämä on kyllä totta. Olen itse ottanut selostukset pois peleistä ja pidän muutenkin volyymitasoa pienellä, jotta kuulee muiden puheita. Muuten se on ihan mahdotonta noilla romuilla.

Navy

Jäsen
Tänään olin mukana yhdeksässä pelissä, jotka menivätkin varsin hyvin tilastoilla 5-2-2.
Alkaa peli sujumaan kun on pelannut 20-30 peliä samalla porukalla. Tietenkin myös se auttaa, kun saa nostettua pelaajien kokonaisuudet sinne lähelle 80.

Huomenna taas lisää, jos saadaan porukka kasaan.

janbo

Jäsen
Tänään oli taas hyvät ja pitkät pelisessiot. Homma alkaa luistamaan ja jonkin näköiset vakipaikatkin alkaa muodostumaan. Hyökkäyksiinlähdöissä on jo järkeä eikä kaikki hyökkäykset pääty siniviivakolaukseen.

Saatiinpa ensimmäinen voittoputki. Voittoja kasaantui kolme vaiko peräti neljä. On tuo kyllä mukava pelimoodi. Kohta taas päivittyy pelaajien taitotasot eikä meitä sen jälkeen voita kukaan (thego huom!). Paitsi ehkä alkuillan viimeinen vastus KON, joka oli Elite-sarjan playoff-voittaja täynnä 99 äijiä ja bug-abusea. Hienoja miehiä.

Ilmeisesti siinä 22:30 jälkeen pelit jatkuvat taas!

marshall85

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Ducks, Rillaajat
olipa hienoja pelejä! 4 ottelun voittoputkikin mahtui joukkoon. Päästään viel pleijareihin tällä menolla :D

Tänään vielä pelaamaan?, ite pääsen tos 22:30-23.00.

Tässä vähän tilastoja peleistä:

Gamertag / JA nimimerkki

Maalit:
Viltzup / Navy62: 12
topaw /Big Bad Bruins: 11
janbonator / janbo: 11

Pisteet:
janbonator / janbo: 11+22 = 33
Viltzup / Navy62: 12+17 = 27
Mok085 / marshall85: 10+14 = 24

Taklaukset:
topaw / Big Bad Bruins: 83
Funloonie / Loonie: 66
Massz0 / Mikke11: 62

Rangaistukset (min):
janbonator / janbo: 94
Funloonie / Loonie: 60
topaw / Big Bad Bruins: 34

Blokatut laukaukset:
Mok085 / marshall 85: 19
janbonator / janbo: 18
topaw/ Big Bad Bruins: 9
Viltzup / Navy62: 9

Laukaukset:
janbonator / janbo: 242
Viltzup / Navy62: 202
Mok085 / marshall85: 138

janbo

Jäsen
Saataisiinko taas tänään liigakieroksen jälkeen pelit käyntiin? Itse tulen silloin ainakin liveen heilumaan ja toivottavasti muutkin eksyvät. Sain 60 peliä täyteen ja nyt pelintekijäsentterini on huima 81 ovr!

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Saataisiinko taas tänään liigakieroksen jälkeen pelit käyntiin? Itse tulen silloin ainakin liveen heilumaan ja toivottavasti muutkin eksyvät. Sain 60 peliä täyteen ja nyt pelintekijäsentterini on huima 81 ovr!

Lisäsin sut muuten kaverilistoille niin kattoa jos satutaan yhtäaikaa Liveen niin vois vaik ottaa vastakkain matsia, nimenomaan siis EASHL. Meilt on ainaki tällä hetkellä tiimi pelaamas.

Linjoilla ollaan! Vaihdoin muuten tuon pelaajani pelityylin voimahyökkääjästä ns. tarkaksi laukojaksi. Muutenkin pitää vähän päivittää tuota pelityyliä sivistyneempään suuntaan, jotta tuossa pelaamisessa olisi edes hitusen järkeä. ;)

marshall85

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Ducks, Rillaajat
Ite pääsen vasta siin 22:30-23:00, olisko sillon vielä pelaajia? On vielä vähän pelattavaa että saan myös 60 matsii täyteen. Nyt kokonaisuus 76, nopeus oli 85, laukomisten tarkkuudet 83 ja voimat 78, syötötkin tais olla 80. Eli kyllä tolla jo jotenkin pelailee.

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kovat pelit oli eilen kyllä! Alkaa pikku hiljaa löytymään hyvää yhteis peliä ja päästään siniviivan yli vauhikkaasti alueelle.

Hieno juttu kun jaksatte vääntää tilastoja myös tänne näkyviin.

Mites tänään onko pelejä luvassa?

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Laitetaas tällänen oman pelaajan seuranta.

Kari Sihvonen, Rouhija OL (vasta muutin pelitavan tuohon, 5 ottelua)
Ottelut 38
Maalit 20 ka 0,53
Syötöt 12 ka 0,32
Pisteet 32 ka 0,84
+/- -29
Taklaukset 138 ka 3,63
Blokatut lauk. 9 ka 0,24
Kiekonriistot/menetykset 84/100
Laukaukset 209/hyvät lauk 177. ka 5,50/4,66
Jäähyt 100min, nanskauksia jonkun verran.

Rouhija pelityyli sopii minulle näköjään parhaiten. Maalin eteen parkkiin maskia tekemään ja hakkaamaan kiekkoa sisään. Ennen aina kolattin äijä, nyt kolaa karra! En ole koskaan ollut sellanen kikkailija änäreissä niin päätin kokeille rouhijaa ja heti huomasin et tää on mun juttu ku pystyy hämmentämään.

Laittakaa muutkin seurantaa jos jaksatte olis mukava lueskella.

Viimeksi muokattu:

Navy

Jäsen
Will Potz, Pelinrakentaja KH (pelaan yleensä pakkina, kun muut hyökkääjät ovat mukana)
Ottelut 45
Maalit 17 ka 0,37
Syötöt 24 ka 0,53
Pisteet 41 ka 0,91
+/- -27
Taklaukset 53 ka 1,17
Blokatut lauk. 9 ka 0,2
Kiekonriistot/menetykset 102/208
Laukaukset 259 . ka 5,75
Jäähyt 38 min
Aloituskerrat 219
Aloitus 41,5%

janbo

Jäsen
Laitan statistiikkaa EASHL-joukkueemme mukana pelatuista otteluista, eli drop-in gamet eivät ole mukana.

Janbo Zigzag:

Playmaker ja joukkueen 1. sentteri. Kuten tilastoissakin näkee niin vahvuudet syöttöpelissä ja pelinrakentelussa. Heikko laukaus. Ei erityisen vikkelä eikä varsinkaan vahva pelaaja, mutta harjoittelussa on panostettu ketteryyteen ja nopeisiin suunnanmuutoksiin. Pyrkii aktiivisella mailahäirinnällä riistämään kiekkoja ja avaamaan nopeasti pystyyn. Pelintekijälle epätyypillisesti tykkää alivoimalla pelaamisesta.

GP: 54
G: 18
A: 38
PTS: 56
+/-: -49
PPG: 4
SHG: 1
Hits: 43
Takeaways/giveaways: 199/255
Shots: 340
Blocked shots: 25
PIM: 112min

Tässä näitä statseja mun pelaajalta:

Ottelut: 32
Maalit: 13
Syötöt: 14
Pisteet 27
+/-: -29
Jäähyt (min): 44
Ylivoimamaalit: 2
Alivoimamaalit: 3
Taklauksia: 100
Blokatut laukaukset: 10
Laukaukset: 190

Eipä nuo nyt kovin kummoisilta näytä. Etenkin +/- on karua luettavaa, mutta niin se taitaa olla koko joukkueella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy