X360: NHL11 EASHL

  • 22 519
  • 246

Migron

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Uusin NHL saapui eilen postilooraan ja nyt on pari matsia ehtinyt pelailemaan. En tiedä onko oikea paikka mutta heitetään nyt tänne että jotakuta kiinnostaa matsia ottaa niin olen paikalla ainakin ysistä kymppiin tänä ehtoona. Alustana siis Xbox ja gamertagi Migroni. Ja meikäläinen on varmaan maailman huonoin NHL:än pelaaja että tulee varmaan ainakin jollekin helppo voitto.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Milloin saataisiin pelejä pelattua? Tässä kuussa ollut melko hiljaista.

Meikä vois tänä iltana tulla pelaileen, täytyy vaan laittaa pyyntö joukkueeseen pääsyksi jahka pääsen tossa puol seittemän maissa himaan! Voisin ainakin klo 20-22 välillä pelailla.

muoks: Joku toki voi myös kutsua mut jos tätä ajoissa lukee ja viitsii nähdä hieman vaivaa: GT on john penaali
 

Migron

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Meikäläinen pääsisi ainakin tänä ehtoona pelailemaan jos vaan porukkaan vielä mahtuu. Gamertagina Migroni.
 

janbo

Jäsen
Meikäläinen pääsisi ainakin tänä ehtoona pelailemaan jos vaan porukkaan vielä mahtuu. Gamertagina Migroni.

Menipä ihan ohi tämä eilen. Noh, eilen ei pelejä kuitenkaan saatu aikaiseksi. Sen verran laantunut on aktiivisuus, että eiköhän me toivoteta sinutkin tervetulleeksi. Mitä pelipaikkaa olet yleensä pelannut / tykkäät pelata?
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan mukavaa oli höntsäillä pari peliä tätä välillä. Mietin tässä että minkähänlaiseks tuota mun ukkoa muokkaisin... Eli onko joukkueessa esim. tarvetta jollekin tietylle pelaajatyypille, ettei kaikki oo vaan sidnicrosbeja?
 

Migron

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Menipä ihan ohi tämä eilen. Noh, eilen ei pelejä kuitenkaan saatu aikaiseksi. Sen verran laantunut on aktiivisuus, että eiköhän me toivoteta sinutkin tervetulleeksi. Mitä pelipaikkaa olet yleensä pelannut / tykkäät pelata?

No ihan laitapelaajana on tullut yleensä pyörittyä. Yleensä oikealla laidalla, mutta ihan mikä vaan paikka kyllä sopii ei niin pikkutarkkaa ole.

Meikäläisellä käy tänään ainakin kahdeksasta eteenpäin illalla matsaaminen ei pitäisi ainakaan enää siihen aikaan mitään ihmeempiä ohjelmia olla.
 

janbo

Jäsen
Ihan mukavaa oli höntsäillä pari peliä tätä välillä. Mietin tässä että minkähänlaiseks tuota mun ukkoa muokkaisin... Eli onko joukkueessa esim. tarvetta jollekin tietylle pelaajatyypille, ettei kaikki oo vaan sidnicrosbeja?

Aika monipuolisesti meillä on aktiivipelaajilla erilaisia pelaajatyyppejä. Itse tahkosin lähes 200 peliä playmaker-sentterinä, mutta nyt viime aikoina olen pelannut ensin hyökkäävänä puolustajana ja nyt viime päivät maailman kovimman lyöntilaukauksen omaavana gooni-pakkina. Toinen aktiivipuolustaja, Mikke11, on kahden suunnan pakki. Big Bad Bruins pelaa sniperina laidassa, rannelaukaukset lähtee 99 arvoilla. Navy62 on pelannut nyt keskellä kun olen itse pelannut pakkina, hänellä ilmeisesti voimahyökkääjä(?). Eli ehkä näin äkkiseltään mietittynä kahden suunnan hyökkääjä olisi erinomainen lisä tuohon jengiin. Toinen vaihtoehto olisi ehkä playmaker, jos syöttelevä pelityyli onnistuu.

EDIT: Onko muuten Hypodermicillä ja/tai Migronilla mikrofonia? Meillä on tällä hetkellä kolmella pelaajalla mikit, mukavaa olisi jos useampikin hommaisi.
 
Viimeksi muokattu:

Navy

Jäsen
Voimahyökkääjä olin vain, koska tarvitsin enemmän taklauksia joukkuepeli arvosanan parantamiseen.
Sain eilen tuon legenda kortin. Tein nyt playmakerin, jolla syöttäminen, kiekonhallinta ja reaktiotaidot, aloitukset ovat 99. Rannelaukaus ja nopeus ovat 90.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voisin kans tulla tänään ainakin klo 20-21 pelata. Multa löytyy headsetti kun tuli uuden Slim-boxin mukana!

Pari muutakin tossa kertoili näköjään että illalla onnistuu pelaaminen eli alotetaanko pelit klo 20 tänään?

Voisin kyllä koittaa esim. tommosta kahden suunnan hyökkääjän roolia, kun vaan vähän tietäis että mihinkähän arvoihin kannattaa panostaa ja mikä pelaajatyyppi valita; työmyyrä kenties? En nyt edes äkkiseltään muista mitä kaikkia niitä oli... Toinen kiinnostava rooli olis hyökkäävä pakki, tosin onko sellanen näissä EASHL-meiningeissä turhan riskiveto?

Ps. janbon "Chara" veti tosiaan melkoisia pommeja!

edit: Teen tommosen kahden suunnan hyökkääjän mallia Louhivaara jahka himaan pääsen!
 
Viimeksi muokattu:

janbo

Jäsen
Voimahyökkääjä olin vain, koska tarvitsin enemmän taklauksia joukkuepeli arvosanan parantamiseen.
Sain eilen tuon legenda kortin. Tein nyt playmakerin, jolla syöttäminen, kiekonhallinta ja reaktiotaidot, aloitukset ovat 99. Rannelaukaus ja nopeus ovat 90.

Kuulostaa hyvältä! Varsinkin tuo aloitustaito on erinomainen juttu.

Kaikki halukkaat linjoille ja pelaamaan klo 20:00.

EDIT: Hah, great minds think a like... Siellä on tosiaan ihan sellainen "2 way forward" pelaajatyyppi. Itse olen sillä pelannut metsästäessä Legend-korttia. Todella monipuolinen pelaajatyyppi, joka on kaikessa hyvä. Sillä pystyy syöttämään, laukomaan, harhauttelemaan, taklaamaan, karvaamaan mailalla, you name it. Tosin itse olin jo Superstar-tasolla kun sitä ensimmäisen kerran kokeilin, eli en tarkasti tiedä kuinka hyvin se toimii alemmilla kokemuspisteillä, mutta luulisin sen olevan hyvä vaihtoehto. Joudut ehkä miettimään tuleeko siitä enemmän JP Hytönen (ketterä, hyvä mailakarvaus) vai Louhivaara (nopea, taklaa). :)
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meikä teki tommosen työmyyrän eli tuo taitaa nyt olla enempi "JP Hytönen" kuin "Ozzy Louhivaara", mutta ihan hyvältä all-around pelaajalta tuntui. Tulihan se maalikin veivattua heti ekassa pelissä.

Kyllähän tää EASHL on hyvää vaihtelua perus 1on1 peleihin, mut toisaalta taas paljolti myös tosi epärealistista "hieromista".

Mikähän tossa mun mikissä vois olla... Kyseessä pari kuukautta vanha Slim konsoli jonka mukana toi headsetti tullu. Ei ainakaan eilen sitä äänehtivän kajarin kuvaa tullut siinä party chatissa kuin sillon kun kääntelin sitä headsetin johtoa liittimen kohdalta ohjaimen takaa. Eikä tohon muuta säätöäkään taida olla kuin se voice kohta joka löytyy xbox-näppäimen takaa...? Kummassa kohti muuten se headsetin/mikin nappula pitää olla että mikki on päällä, silleen että vihreä vai punainen väri paistaa? :D Huomaa ettei oo paljoo tullu aiemmallakaan boxilla tuota käytettyy.

Viikonloppuna ehtis meikäläinen pelaileen paremmin, ehdottakaas joku jotakin aikaa tänne niin koitetaan saada vähintään 4 jamppaa pelaileen.
 

Tive

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voin tänään tulla pelaamaan klo. 20.00 jälkeen! Toivottavasti olis sen verran ukkoja, että saatais pelit pystyyn...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös