X360: NHL11 EASHL

  • 22 549
  • 246

Loonie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Taklaaminen on erittäin hyvä tapa kohottaa joukkuepeliarvoa, mutta se vaatii myös sitä että kurinalaisuuskin on lähellä huippua. Se kurinalaisuus on siitä kiva, että sen kp-hinta ei nouse siitä 10:stä mihikään vaikka sitä ottaisi miten paljon.

Mikä teijän joukkueen nimi ja lyhenne on? ihan mielenkiinnosta kyselen ni tietää jos ootte vastassa.
 

marshall85

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Ducks, Rillaajat
Itelläni tulee tarkkana laukojana ongelmia jo sen kortin kanssa, joka pitäs saada 100 matsin jälkee. Vaatimus tai olla B, mun arvosana on tällä hetkellä B-. Se kyllä pomppii noiden välillä, joten ihan toivoton tehtävä ei ole.

Illalla pelaajia?
 

Navy

Jäsen
Itelläni tulee tarkkana laukojana ongelmia jo sen kortin kanssa, joka pitäs saada 100 matsin jälkee. Vaatimus tai olla B, mun arvosana on tällä hetkellä B-. Se kyllä pomppii noiden välillä, joten ihan toivoton tehtävä ei ole.

Illalla pelaajia?

Sama juttu minulla pelinrakentajana.

Voin pelata välillä 19.30 - 03.00
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
65 1 - SDB 4

Laukaukset: 19-14
Taklaukset: 13-34
Hyökkäysalueajat: 7:17 - 5:38

Hyvä matsi. Ajoittain oltiin kyllä ihan jyrän alla ja tilastotki puoltaa kyllä teidän joukkuetta. Viimeistely ratkaisi tämän pelin ja pääsin itse iskemään harvinaisen hattutempun ja päälle voitin vielä tappelunki aika selvästi.

Lisää näitä!
 

janbo

Jäsen
65 1 - SDB 4

Laukaukset: 19-14
Taklaukset: 13-34
Hyökkäysalueajat: 7:17 - 5:38

Hyvä matsi. Ajoittain oltiin kyllä ihan jyrän alla ja tilastotki puoltaa kyllä teidän joukkuetta. Viimeistely ratkaisi tämän pelin ja pääsin itse iskemään harvinaisen hattutempun ja päälle voitin vielä tappelunki aika selvästi.

Lisää näitä!

Hakemista oli peli. Mok pelasi kolmatta otteluaan puolustajana ja itsekin ehdin tuossa välissä jo soopailemaan bobby orrina. Ymmärrettävästi oli avauspelissä ongelmia ja vastahyökkäykset käynnistyivät hitaahkosti. Pelataan joku ilta täysillä miehityksillä! Sitä ennen täytynee paukuttaa helpompia vastuksia vastaan, että saa tuon Legendiin vaadittavan A- tason. Tällä hetkellä B+ ja otteluita 138.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Hakemista oli peli. Mok pelasi kolmatta otteluaan puolustajana ja itsekin ehdin tuossa välissä jo soopailemaan bobby orrina. Ymmärrettävästi oli avauspelissä ongelmia ja vastahyökkäykset käynnistyivät hitaahkosti. Pelataan joku ilta täysillä miehityksillä!

Ihan hyvinhän toi pakki kyllä mun mielestä pelas, vähän turhaa kaartelua vaan kiekon kanssa ettekä tosiaan saanu kovin nopeasti peliä avattua. Piru vaan kun en saanu talteen sitä tilannetta missä vetäsin persetaklauksella jotain teijän jätkää suoraan vasempaan polveen. Tais jopa loukkaantua tilanteesta?
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Mitä noihin pudotuspeleihin pääsyyn muuten vaaditaan?

Ei mitään. Kaikki pääsee. Pitää vaan voittaa neljä playoff peliä putkeen niin on sen divisioonan playoffvoittaja. Niitä on siis monta.

Kun on playoffit käynnissä, pitää muistaakseni erikseen valita, pelaako playoffpelin vai tavallisen pelin.

Edit: ja eashl-mestariksi pääsee vain kun on taulukon kärjessä kauden päätyttyä. Niitä on siis vain yksi per kausi. Myös sadan joukkoon pääsemisestä saa jonkun pystin. Tällä hetkellä tuo olisi meidän jengillä tulossa.
 

janbo

Jäsen
Ei mitään. Kaikki pääsee. Pitää vaan voittaa neljä playoff peliä putkeen niin on sen divisioonan playoffvoittaja. Niitä on siis monta.

Kun on playoffit käynnissä, pitää muistaakseni erikseen valita, pelaako playoffpelin vai tavallisen pelin.

Edit: ja eashl-mestariksi pääsee vain kun on taulukon kärjessä kauden päätyttyä. Niitä on siis vain yksi per kausi. Myös sadan joukkoon pääsemisestä saa jonkun pystin. Tällä hetkellä tuo olisi meidän jengillä tulossa.

Entä mitenkäs tuo divisioona määrittyy? Meillä kun tuntuu päivittäin vaihtelevan divisioona amateurista eliteen.
 

Fiiu

Jäsen
Edit: ja eashl-mestariksi pääsee vain kun on taulukon kärjessä kauden päätyttyä. Niitä on siis vain yksi per kausi. Myös sadan joukkoon pääsemisestä saa jonkun pystin. Tällä hetkellä tuo olisi meidän jengillä tulossa.

Eihän tuossa ole enää kuin noin 20 päivää kautta jäljellä. :)
Sen verran katselin pelihistoriaa että HZD:llä on aika paljon tag team-matseja vyöllä. Olisi mukavaa kyllä joskus pelata kovempaa jengiä vastaan, 5 vs 5 tietysti hyvänä lähtökohtana jollei molemmat saa kuutta jalkeille. Saa laittaa haastetta tulemaan SDG-jengille (Sudden Death Grizzlies) jos pelihaluja löytyy. Kovat matsit suomijengejä vastaan ovat aina tervetulleita.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Eihän tuossa ole enää kuin noin 20 päivää kautta jäljellä. :)
Sen verran katselin pelihistoriaa että HZD:llä on aika paljon tag team-matseja vyöllä.
Joo ehtiihän tässä vielä tapahtua :) Hyvällä ja huonolla päivällä on kuitenkin melkoinen ero. Välillä kaatuvat kärkijengit mutta välillä ei pärjäisi edes anopilleen.

Mitä muuten on tag team-matsit? Uusi termi minulle.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Mitä muuten on tag team-matsit? Uusi termi minulle.

Wrestlingistä tuttu termi joka tässä tapauksessa tarkoittaa kahta ihmispelaajaa jolloin joukkueesta 66% on tietokoneen ohjastamia. Vähän niinku BAP:ta pelais mut on sentään yks ihminen siinä kaverina.

E: Näitä tulee yleensä EASHL:ssä välteltyä kuin ruttoa, kukapa sitä nyt tietokonetta vastaan pelais kun tarjolla on se 5-6 ihmispelaajaa.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Wrestlingistä tuttu termi joka tässä tapauksessa tarkoittaa kahta ihmispelaajaa jolloin joukkueesta 66% on tietokoneen ohjastamia. Vähän niinku BAP:ta pelais mut on sentään yks ihminen siinä kaverina.

E: Näitä tulee yleensä EASHL:ssä välteltyä kuin ruttoa, kukapa sitä nyt tietokonetta vastaan pelais kun tarjolla on se 5-6 ihmispelaajaa.
No joo onhan se määrällisesti 66 prosenttia, mutta ihmispelaajien suoritukset pelit kuitenkin pääosin ratkaisevat. Kyllä niissäkin peleissä vastustajissa on melkoisia eroja, vaikka vain kahta pelaajaa ohjaa ihminen. Tosin kyllä se peli toimii ihan eri tavalla kun on vaikka edes neljä pelaajaa kuin että vain kaksi, juurikin siksi kun nuo tietokonepelaajat ovat usein yhtä tyhjän kanssa, lukuunottamatta maalivahtia.

Onhan se mukavampaa pelata isommalla porukalla, viime aikoina ei vain ole oikein porukka ollut samaan aikaan paikalla. Pitää katsoa seuraavan kerran jos saa isomman porukan kasaan, josko sitä vaikka lähtisi haastetta tekemään.

Niin ja tuosta divisioonahommasta, en oiken tiedä, miten se määräytyy. Ei se ainakaan suoraan sijoituksesta taida olla kiinni, vai onko? Minulla ei ole oikein tietoa asiasta.
 

janbo

Jäsen
Mulla ei kasetti kestä yhtään tollasia "mestarijoukkueita" vastaan, joiden taktiikka koostuu pelkistä oman maalin takaa lyödyistä 99 voimakkaista rännilämäriavauksista, joilla lähdetään 2-0 hyökkäykseen. Ennemmin potkin varpaitani kynnykseen kun kulutan aikaani tuollaiseen sontaan. Jos tunnistit joukkueesi tästä taktiikasta, niin turha haastaa peliin, ellei halua vääntää tekoälyä vastaan. Näin siis ainakin jos minä olen pelaamassa.
 

janbo

Jäsen
Onkos tänään pelaajia paikalla?

Olen itse harjoitellut hiukan puolustajana pelaamista. Uudessa kamerakulmassa on kuitenkin vielä totuttelemista. Ei meinaa oikein poke checkit osua ja olen linjalta sivussa blokkausyrityksissä. Sen sijaan syöttöväylät erotan loistavasti ja kiekon ylöstuonti onnistuu lähes sataprosenttisesti. Pelaajatyyppinä on tällä hetkellä hyökkäävä puolustaja. Olisi mukava päästä testaamaan ihan isommalla porukalla tuota pakin tonttia, etenkin jos mukana on vielä toinenkin puolustaja.
 

Navy

Jäsen
Olen paikalla 18.30 alkaen.

Olen myös alkanut pelaamaan taas pakkia.. Puolustava pakki olen. Puolustus ominaisuudet ovat yli 90.
Nyt on siiten liikaa pakkeja?
 
Viimeksi muokattu:

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Määkin voisin tulla nyt muutaman pelin ajaksi linjoille. Sain muuten sen 100 peliä täyteen. Ei noussut overall kuin yhdellä (nyt 79) mutta lämärit parantuivat aikas reilusti. Pitäis niitä boosteja vaan jaksaa jauhaa...
 

marshall85

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Ducks, Rillaajat
Itekki sain ton 100 matsii täyteen vähän aikaa sitten. Oon muutes viimeaikoina pelannut sparrauspelejä puolustavana puolustajana laiturin tontilla. Hauskaa kun pystyy vihdoin ajelemaan jengiä sydämensä kyllyydestä.

Ite tuun pelaa vasta siinä 23:00 tienoilla.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Helsinki Zamboni Drivers (HZD)

Jostain syystä nyt ei maistu HZD:lle matsi SDG:tä vastaan. Missähän mahtaa olla vika? Puolenkymmentä kertaa luikitte karkuun. Ja HZD:lla oli poikkeuksellisesti kolme pelaajaa linjoilla.

Ei vaan. Mun puolesta noille 2-3 pelaajan jengeille vois laittaa oman sarjan tai sitten kokonaan skipata noi EASHL-tilastoinneista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös