www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 597 223
  • 6 774

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Saako joku muu eiliset ottelutallenteet toimimaan? Itsellä pukkaa "The video file is unavailable."-herjaa ja jää lataamaan ruutu mustana.

Voi vittu, niillä siis on taas tuota samaa ongelmaa.. Ikävä kyllä et voi tehdä asialle mitään edes soittamalla asiakaspalveluun. jokin aika sitten oli samaa ongelmaa ja sieltä joku naisääni väitti, että "heidän parhaat asiantuntijansa työskentelevät ongelman korjaamiseksi."

No, mitään ei ainakaan päivään saatu korjattua, joten unohdin lopulta koko asian ja pelin jota olin aikonut katsella, tarkistin vain tuloksen netistä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Pahoittelut, jos tätä on täällä jo kysytty ja vastaukset saatu, mutta miten nopeasti nuo tallenteet (silloin kun siis toimivat ylipäätään) tulevat Ruudun sivuille?

Mulla on tänään sellainen ongelma, etten ehdi klo17 alkaa katsomaan matseja, vaan vasta about klo 19.15 pystyisin avaamaan palvelun..mikä olisi paras tapa katsoa peliä, odotanko tallennetta vai pystynkö käynnistämään lähetyksen myös viiveellä?
 

444

Jäsen
Meinasin tänään uhmata kohtaloa ja tilata vuorokauden katseluoikeuden tähän palveluun. En aio tehdä mitään vippaskonsteja enkä kikkailla minkään koodien kanssa. Jos ei toimi, niin lähtee tulikiven katkuista palautetta välittömästi. Taidanpa varata pari leffaa katseltavaksi myös. Jos ja kun jotain menee pieleen... enkä tarkoita pelkästään Hifkin höntsäilyä.
 

Kuntz

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
"Valitsemasi sisältö kuuluu Ruutu+ Pro-pakettiin. Tilaa paketti alta"

Vuoden tilaus pitäisi olla voimassa. Tilaukset-kohdassa ei ole mitään infoa. Ei ilmeisesti katsota lätkää tänään....

Selvisihän tämäkin. Tilin omistajan luottokortin vaihdon yhteydessä Ruutu ei ole pystynyt veloittamaan kuukausittaista maksua. Koko 12kk sopimus ilmeisesti pyyhkiytyi saman tien, eikä sitä asiakaspalvelun mukaan saa mitenkään takaisin. Tästä irtisanomisesta ei luonnollisesti ilmoitettu asiakkaalle mitään. 12kk sopparin mukana tullut 1kk ilmaisjakso ja aikaisemmista toimimattomuuksista tulleet hyvitykset katosivat sopimuksen mukana myös. Kyllä tässä saa taas hämmästellä elämisen vaikeutta...

Määräaikainen soppari ei siis olekaan kovin määräaikainen. =D
 

Wire

Jäsen
Selvisihän tämäkin. Tilin omistajan luottokortin vaihdon yhteydessä Ruutu ei ole pystynyt veloittamaan kuukausittaista maksua. Koko 12kk sopimus ilmeisesti pyyhkiytyi saman tien, eikä sitä asiakaspalvelun mukaan saa mitenkään takaisin. Tästä irtisanomisesta ei luonnollisesti ilmoitettu asiakkaalle mitään. 12kk sopparin mukana tullut 1kk ilmaisjakso ja aikaisemmista toimimattomuuksista tulleet hyvitykset katosivat sopimuksen mukana myös. Kyllä tässä saa taas hämmästellä elämisen vaikeutta...

Määräaikainen soppari ei siis olekaan kovin määräaikainen. =D

Siinä hyvä porsaanreikä purkaa 12kk määräaikainen sopimus ;)
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Valittelin pariin otteeseen noista kun en nähnyt alkustudiota kun ei striimi toiminut. Molempiin vastaus: "olemme pahoillamme, asia on valitettavaa. Toivottavasti jatkossa toimii, teemme parhaamme"

Ja sitten kun valitat siitä, ettei peli toimi lainkaan, ei vastata mitään. Mahtavaa paskaa, ja oliko se viisi vuotta kun pitää tätä kestää...
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Toistetaan kysymys:


Mulla on tänään sellainen ongelma, etten ehdi klo17 alkaa katsomaan matseja, vaan vasta about klo 19.15 pystyisin avaamaan palvelun..mikä olisi paras tapa katsoa peliä, odotanko tallennetta vai pystynkö käynnistämään lähetyksen myös viiveellä?
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Toistetaan kysymys:


Mulla on tänään sellainen ongelma, etten ehdi klo17 alkaa katsomaan matseja, vaan vasta about klo 19.15 pystyisin avaamaan palvelun..mikä olisi paras tapa katsoa peliä, odotanko tallennetta vai pystynkö käynnistämään lähetyksen myös viiveellä?

Pystyy katsomaan viiveellä. Klikkaat videon latautumaan ja vedät palkin vas. reunaan niin video alkaa alusta. Toki kannattaa nyt jo klikata piiloita tulokset nappia.

Jos peli on jo loppu niin odottaisin tallennetta. Tosin pitää olla totaalisen offline tilassa, ettei joku pilaa ottelunautintoa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pahoittelut, jos tätä on täällä jo kysytty ja vastaukset saatu, mutta miten nopeasti nuo tallenteet (silloin kun siis toimivat ylipäätään) tulevat Ruudun sivuille?

Mulla on tänään sellainen ongelma, etten ehdi klo17 alkaa katsomaan matseja, vaan vasta about klo 19.15 pystyisin avaamaan palvelun..mikä olisi paras tapa katsoa peliä, odotanko tallennetta vai pystynkö käynnistämään lähetyksen myös viiveellä?

Pystyt käynnistämään myös viiveellä. Itse teen useasti niin, että alotan matsin katsomisen vasta kun tytär on mennyt nukkumaan, eli joskus kasin aikoihin (pelin ollessa siis kesken).
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaahs

ovat vissiin tehneet jotain muutoksia taas kun pitkään on toiminut hyvin ja nyt taas nykii niin kerpeleesti.. Mikä neuvoksi?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei päästä katsomaan otteluita. "tilaa paketti alta". No tilattu on jo kauden alkaessa. Huoh...
 

V8350

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ja mulla ei päästä katsomaan Jokereiden ja Kärppien kotipelejä. Eli kun siellä on ne klikattavat ruudut eri peleille rinnakkain, niin kaksi ekaa ei näytä peliä ja ne neljä viimeistä näkyy ok. Mikähän selitys Ruudulla tähänkin olisi
 

444

Jäsen
Meinasin tänään uhmata kohtaloa ja tilata vuorokauden katseluoikeuden tähän palveluun. En aio tehdä mitään vippaskonsteja enkä kikkailla minkään koodien kanssa. Jos ei toimi, niin lähtee tulikiven katkuista palautetta välittömästi. Taidanpa varata pari leffaa katseltavaksi myös. Jos ja kun jotain menee pieleen... enkä tarkoita pelkästään Hifkin höntsäilyä.

Ensimmäisen erän jälkeen ei valittamista palvelun toimivuudessa. Kuvanlaatua ei voi HD:ksi kutsua edes vitsillä, vaikka täydet neljä palkkia näyttääkin olevan taulussa. Kuitenkin kuva on hyvä, joskin aika "pehmeä", mutta ei kuitenkaan nyi eikä pätki lainkaan. Ei sivunytkyä eikä muutakaan. Laitteistona sellainen hirveä tehopommi kuin uusi Mac Mini, näyttönä ikuisuuden vanha Samsungin 22" lätyskä ja nettiyhteytenä 100MB valokuitu. Tehdasasetuksilla mennään ja mitään välimuisteja en ole tyhjentänyt enkä fläshejä päivitellyt tai downgreidannut.

Ensimmäisen erän perusteella voisin jopa tästä sen pari kymppiä kuussa maksaakin, jos vain riittäisi aika katsomaan edes joka toisen pelin. Katsotaan peli nyt kuitenkin loppuun... ja pidetään ne leffat tuossa ulottuvilla.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei päästä katsomaan otteluita. "tilaa paketti alta". No tilattu on jo kauden alkaessa. Huoh...
Jaahas, tilaus oli pistetty kysymättä poikki, koska luottokorttia ei oltu jostain syystä pystytty veloittamaan. Ja tietenkään vanhan tilauksen jatkaminen ei enää onnistu, vaan olisi pitänyt tehdä uusi 12kk:n sopimus. Ei kiitos, mulle riitti. Katsotaan sitten pleijareissa, jos siellä on jotain mielenkiintoista tarjolla.
 

444

Jäsen
Hyvin pelitti tämä kokeilukerta. Kuvakin vähän terävöityi loppua kohden, joskaan ei silti ollut aidosti terävä missään vaiheessa.
Sitten TPS-HIFK -pelin selostajalle sellaisia terveisiä, että Jurcinan lämärin kovuus ja herran vahvuus ja koko tulivat erittäin selväksi jo ensimmäisen erän aikana. Ei olisi tarvinnut välttämättä mainita asioista joka kerta herran käydessä kentällä. Muutoin oli ihan asiallinen selostus.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei vissiin sitten tänään katottu kiekkoa. "Valitsemasi sisältö kuuluu Ruutu+ Pro-pakettiin. Tilaa paketti alta."
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Ei vissiin sitten tänään katottu kiekkoa. "Valitsemasi sisältö kuuluu Ruutu+ Pro-pakettiin. Tilaa paketti alta."
Samaa matsia varmaankin katsellaan. Joskus 18.15 klikkasin itseni sisään ja ongelmitta on näkynyt. Kantsii varmaankin kirjautua ulos ja tyhjentää selaimen muisti, kuten tuossa edellä jo neuvottiinkin.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Samaa matsia varmaankin katsellaan. Joskus 18.15 klikkasin itseni sisään ja ongelmitta on näkynyt. Kantsii varmaankin kirjautua ulos ja tyhjentää selaimen muisti, kuten tuossa edellä jo neuvottiinkin.

Mulla katkesi Kalpa-Jokerit-matsi ja tuli tuo tilaa-sivu esiin. Riitti, että kirjauduin uudestaan, minkä jälkeen jatkoin katselua.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toimi hyvin, alussa nyki, mutta se johtui ilmeisesti kun chromella useampi flashia käyttävä välilehti oli auki (mm. Riemurasia jossa joku video avoinna), nuo kun suljin niin heti skujasi hyvin. Voisivat siirtyä tuosta flashista eteenpäin.
 

Wire

Jäsen
Nyt kun iOS:n appiin tuli maksullinen sisältö niin alkaa laatu olemaan sillä tasolla ettei oikein löydä mitään valitettavaa. Katselu combona siis iPad/iPhone ja AppleTV.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Eikö tätä Ruudun lähetystä saa heikkolaatuisemmaksi? Ei löydy tästä kämpästä missä olen niin HD-näyttöä.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Eikö tätä Ruudun lähetystä saa heikkolaatuisemmaksi? Ei löydy tästä kämpästä missä olen niin HD-näyttöä.

Kun lähetys on päällä, niin ainakin chromella saa hiiren oikealla napilla esiin valikon, jossa lukee "quality". En tiedä, onko sillä käytännön merkitystä, mutta itse olen tuon laittanut matalalle aina kun tuntuu pätkivän.

Jälkilähetystä testasin eilen ja laatu oli kyllä huomattavasti heikompaa kuin live-lähetyksessä. Kuva pätki huomattavasti enemmän ja laatu oli selvästi huonompaa.

Live-lähetykset on yhtä poikkeusta lukuunottamatta toiminut hyvin ilman pätkimistä ja hyvällä kuvanlaadulla. Harmi, että oma tilaukseni loppuu 11.12 ja sen jälkeen tuskin tulee kolmenkympin hintaan tilattua uutta ainakaan samantien.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös