Mitäs kuluttajavirasto on asiasta sanonut?
Heidän mukaansa olisi hyvinkin perusteltua palauttaa rahat. Vaatimukseni jälkeen odottelin kiltisti 17 päivää ja mitään ei kuulunut ruudun päästä. Otin uudelleen kuluttajaviranomaiseen yhteyttä ja taas meni ehkä pari viikkoa kunnes kuluttajaviranomainen laittoi viestiä, etteivät ole hänellekään mitään vastanneet vaikka olivat luvanneet palata asiaan nopeasti. Tiukan "sulla on kaksi päivää aikaa vastata" viestin jälkeen sieltä sitten tuli ehkä maratonin mittainen paskanjauhamislista jossa ei mitään uutta. Eivät toki ottaneet mitään kantaa siihen suurimpaan ongelmaan eli Flashin tiputukseen jonka joudun tekemään edelleen jotta kuva ei nykisi. Nelosen mielestä nuo ilmaispäivät ovat riittävä korvaus, toki sanoivat, että kun on tälläinen "yksittäistapaus" ja "vain sulle nyt tää mahis" että saan halutessani purkaa määräaikaisen vittuun. Katsotaan tuleeko kuluttajaviranomaiselta mitään vastausta tuohon Nelosen ihan oikeasti helvetin pitkään vastaukseen.
Eniten tässä kuitenkin ihmettelen sitä, että miten helvetissä MINÄ jaksan vielä tätä paskaa?! Voi olla, että käytän tuon "ainutlaatuisen mahdollisuuden" ja puran vuoden sopparin. Täytyy vaan odotella josko Elisa laittaisi jonkun tiukan 6kk tarjouksen Liigasta niin vaihtaisin tämä nettipelleilyn telkkariversioon. Vielä ei ole haluja maksaa 30€/kk 12kk ajan.