www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 599 588
  • 6 774

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitäs kuluttajavirasto on asiasta sanonut?

Heidän mukaansa olisi hyvinkin perusteltua palauttaa rahat. Vaatimukseni jälkeen odottelin kiltisti 17 päivää ja mitään ei kuulunut ruudun päästä. Otin uudelleen kuluttajaviranomaiseen yhteyttä ja taas meni ehkä pari viikkoa kunnes kuluttajaviranomainen laittoi viestiä, etteivät ole hänellekään mitään vastanneet vaikka olivat luvanneet palata asiaan nopeasti. Tiukan "sulla on kaksi päivää aikaa vastata" viestin jälkeen sieltä sitten tuli ehkä maratonin mittainen paskanjauhamislista jossa ei mitään uutta. Eivät toki ottaneet mitään kantaa siihen suurimpaan ongelmaan eli Flashin tiputukseen jonka joudun tekemään edelleen jotta kuva ei nykisi. Nelosen mielestä nuo ilmaispäivät ovat riittävä korvaus, toki sanoivat, että kun on tälläinen "yksittäistapaus" ja "vain sulle nyt tää mahis" että saan halutessani purkaa määräaikaisen vittuun. Katsotaan tuleeko kuluttajaviranomaiselta mitään vastausta tuohon Nelosen ihan oikeasti helvetin pitkään vastaukseen.

Eniten tässä kuitenkin ihmettelen sitä, että miten helvetissä MINÄ jaksan vielä tätä paskaa?! Voi olla, että käytän tuon "ainutlaatuisen mahdollisuuden" ja puran vuoden sopparin. Täytyy vaan odotella josko Elisa laittaisi jonkun tiukan 6kk tarjouksen Liigasta niin vaihtaisin tämä nettipelleilyn telkkariversioon. Vielä ei ole haluja maksaa 30€/kk 12kk ajan.
 

TeamKoivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Penguins.
Ääni kuuluu ihan ok, useammin jopa lause tulee kaksi kertaa putkeeen!!!!! Lukko-Saipa-peli menee ainakin täällä ihan päin sitä itseään....
 

abc

Jäsen
Viime aikoina on ollut tällaista ongelmaa, että lähetys välillä hyppää 5sekuntia taakse päin, ja vähän sen jälkeen uudelleen sama homma, ja sitten lähetys hyppääkin 10 sekuntia eteenpäin. Onko tälle mitään tehtävissä, vai onko tämä joku Ruudun yleinen syöpä? Alkukaudesta toimi minulla täydellisesti.
 

Itäpuu

Jäsen
Itse siirryin katsomaan jälkilähetyksenä, eli 5 - 10 minuuttia perässä niin on toiminut paljon paremmin, eikä kuole vitutukseen. Onneksi ei ole kuin kuukauden sopimus.
 

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Viime aikoina on ollut tällaista ongelmaa, että lähetys välillä hyppää 5sekuntia taakse päin, ja vähän sen jälkeen uudelleen sama homma, ja sitten lähetys hyppääkin 10 sekuntia eteenpäin. Onko tälle mitään tehtävissä, vai onko tämä joku Ruudun yleinen syöpä? Alkukaudesta toimi minulla täydellisesti.
Mun mielestä tuo hyppiminen tulee siitä laadun vaihtelusta.
Itsellä ainakin kun kuvan laatu paranee, lähetys pomppaa sen muutaman sekuntin takapakkia. Ja sama toisinpäin.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onko joku saanut jo eilisestä reklamaatiosta mitään vastausta?

Hiljasta on ollut... Ja naamakirjan puolellakin Ruutu teki itsestään aikasta pellen.
 

Pöllö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Wild, Leijonat
Onko joku saanut jo eilisestä reklamaatiosta mitään vastausta?

Hiljasta on ollut... Ja naamakirjan puolellakin Ruutu teki itsestään aikasta pellen.

Sain vastauksen. Tuttuun tyyliin selittivät paikallisesta ongelmasta, joka on nyt korjattu ja ei tule toistumaan enää ikinä. Paskat sanon minä. Niin ja tulihan sieltä naurettavat kaksi extra päivää. Onhan tuo 1kk tilaukseni venynyt jo johonkin 40 päivään, mutta ei noita Liigan kärkimatseja ihan joka päivä pelata...
 

Handyy

Jäsen
Onko näistä ongelmista mahdollista tehdä jonkinlaista yhteiskannetta? Itsekin olisin halunnut 1kk rahani takaisin, koska kaikki haluamani katsomiset jäivät katsomatta Ruudun ongelmien takia.
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sain vastauksen. Tuttuun tyyliin selittivät paikallisesta ongelmasta, joka on nyt korjattu ja ei tule toistumaan enää ikinä. Paskat sanon minä. Niin ja tulihan sieltä naurettavat kaksi extra päivää. Onhan tuo 1kk tilaukseni venynyt jo johonkin 40 päivään, mutta ei noita Liigan kärkimatseja ihan joka päivä pelata...

Minäkin sain vastauksen ja tuon saman diibadaaban paikallisesta ongelmasta, joka on nyt korjattu. Itse sain vain yhden päivän hyvityksen! En enää jaksa uskoa, että vika olisi poissa kun ovat niin monta kertaa sitä jo vakuutelleet.
 

tnup

Jäsen
Minäkin sain vastauksen ja tuon saman diibadaaban paikallisesta ongelmasta, joka on nyt korjattu. Itse sain vain yhden päivän hyvityksen! En enää jaksa uskoa, että vika olisi poissa kun ovat niin monta kertaa sitä jo vakuutelleet.

Paikallisuus koskee näemmä Tamperetta, Oulua, Helsinkiä ja Poria. Ainakin. Naurettavaa pelleilyä, minulle ei tarjottu minkäänlaista hyvitystä. Asia ei jää tähän.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sain vastauksen. Tuttuun tyyliin selittivät paikallisesta ongelmasta, joka on nyt korjattu ja ei tule toistumaan enää ikinä. Paskat sanon minä. Niin ja tulihan sieltä naurettavat kaksi extra päivää. Onhan tuo 1kk tilaukseni venynyt jo johonkin 40 päivään, mutta ei noita Liigan kärkimatseja ihan joka päivä pelata...


Mulle kertoivat hyvityskäytännöstään näin kun valitin, ettei hyvityspäivinä pelata liigaa..

Tarjoamme yhdenmukaisen hyvityskäytännön kaikille Ruutu+ -palvelun tilaajille, jotta pystymme takaamaan korvauksen tasapuolisena palvelun eri tilausmuodot huomioiden. Ruutu+ -palvelu sisältää paljon muutakin katsottavaa kuin pelkästään SM-Liigan ottelut. Ruutu+ -palvelussa on esimerkiksi muuta urheilua, sarjoja sekä elokuvia. Se, että tuleeko hyvityspäivinä SM-Liiga pelejä, ei ole Ruudun päätettävissä.

Sehän mua lohduttaa, että missatun suoran pelin sijaan saan ensi syyskuun alussa katsella noita sarjoja ja leffoja. Ne tuskin edes on eri sarjat ja leffat kuin mitä siellä on elokuussa. Jos hinnoittelu pysyy jotenkin tolkullisena, niin uskon ostavani paketin myös ensi kaudeksi, mutta tyytyväistä asiakasta minusta eivät saa ennekuin homma toimii kunnolla. "Hyvitykset" otan lähinnä vittuiluna.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vähän alkaa jännittää, kun JYP-Pelicans piti lähetys alkaa klo 18.00 kuten muillakin ottelupaikkakunnilla, mutta jotain Abu Dhabin wakeboardia katsellaan edelleen...
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ole ensimmäinen kerta tällä kaudella, kun näin on JYPin pelissä. No, onneksi television kautta toimii.

Jep. Omalle kohdalle on sattunut nyt kolme kertaa. Toivottavasti tällä kertaa asia ratkeaa ennen pelin alkua. Palaute lähti taas ruudulle.
 

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Vähän alkaa jännittää, kun JYP-Pelicans piti lähetys alkaa klo 18.00 kuten muillakin ottelupaikkakunnilla, mutta jotain Abu Dhabin wakeboardia katsellaan edelleen...

Puhelimessa sano ku soitin että "Saadaan varmasti pyörimään ennen matsin alkua" Saas nähä..

Edit.
Sanoin samalla myös KalPa-Ilves pelistä asiakaspalveluun. Sitä eivät olleet huomanneet..
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Ainakin Jokerit-Hifk:ssa on kolme mahdollista palkkia laadussa entisen neljän sijaan, täysi laatu näyttää kyllä aika timanttiselta. Onkohan joku muutos tullut?
 

444

Jäsen
Edellinen kokemus tästä palvelusta oli sen verran positiivinen, että kokeilenpa tänään uudestaan. Tällä kertaa varmasti paljon katsojia langoille vetävä Jokerit - HIFK. Sikäli, kun palvelu toimii tällä(kin) kertaa moitteetta, niin taidan pistää vuodenvaihteessa ihan kuukausittaisen tilauksen vetämään. Mutta ei pidätellä vielä hengitystä...
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
HPK-Ässät 3 palkkia mutta aikamoista pikselimössöä on isolta ruudulta katsottuna. Toivottavasti paranee pelin aikana
 
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Tampereen Ilves
Pitäis Kalpa - Ilves peliä alkaa katsomaan, mutta tarjoaa vaan Jokerit - Hifk peliä :( Kellään muulla samaa ongelmaa??

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitä vittua. Eikö ne saa edes lähetystä Jyväskylästä aikaiseksi?
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt on mennyt liian pitkälle tämä Nelosen IFK-pakottaminen. Yritän tässä katsoa KalPa - Ilves -ottelua, mutta eipä näy kun Stadin paikallinen. Voi jumalauta taas tätä touhua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös