www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 595 719
  • 6 774

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kun lähetys on päällä, niin ainakin chromella saa hiiren oikealla napilla esiin valikon, jossa lukee "quality". En tiedä, onko sillä käytännön merkitystä, mutta itse olen tuon laittanut matalalle aina kun tuntuu pätkivän.

Löysin juu tuon mutta lowta ja Mediumia ei saa valittua. Käytössä firefox.

Edit. No kappas heti suostui hyväksymään nuokin tilat. Seuraavassa erässä näkee auttaako. Kusee muutenkin flashit sun muut kaikki asetukset. On vaikeaa on.
 

Nupe#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jälkilähetystä testasin eilen ja laatu oli kyllä huomattavasti heikompaa kuin live-lähetyksessä. Kuva pätki huomattavasti enemmän ja laatu oli selvästi huonompaa.

Tuo itseä ainakin v*tuttaa jälkilähetysten kohdalla. Ei niitä voi katsoa kun kuvaruudun päivitysnopeus on paljon alhaisempi. Noissa live-lähetyksissä taitaa olla 50 fps kun taas tallenteissa vain 25-30. Siinä on järkyttävän iso ero. Ja bitratekin on alhaisempi noissa tallenteissa joka vaikuttaa siis kuvanlaatuun.

Mutta onneksi noita jälkilähetyksiäkään ei tarvitse katsella suoraan Ruudusta kun on VLC käytössä.
 

Kärkiminttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oonkohan nähnyt unia vai onko joku muu huomannut että Ruudun kuvanlaatu ois jopa parantunut? Ei kyllä vieläkään lähelläkään NHL:n Gamecenterin tasoa...
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sitä juuri yritänkin katsoa. "Vladimir Eminger... Vladimir Eminger"

Just näin + kuva mustaksi ja välillä pitää päivittää sivu kun lopettaa toimimasta kokonaan (tulee tuonne ihan ylös palkki jossa näin neuvotaan tekemään). HELVETIN HIENOSTI TOIMII SAATANA!

Ja nyt Junttilan selkä on ollut kuvassa n. minuutin ja loppua ei näy. Selostus kuuluu taustalla.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämän perustamani ketjun nimen kyllä voisi päivittää. Miten olisi "www.ruutu.fi - Lätkäfanin painajainen!"

Olisipahan totuuden mukainen nimi, joten jos joku mode-setä tätä lukee, niinkuin oletan, niin fiksaa ketjun otsikko ajantasalle.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
2x ilmaiskoodia käytetty "suhtkoht" ookoo menestyksellä.

Meninpä sitten tänään ensimmäistä kertaa OSTAMAAN 24h setin. Ja voi vittu... Palautetta lähti 6min pelin jälkeen.

Niin ja kyseessä Tappara - Kärpät ja puuceellä katon, ja laitteistosta/nettiyhteydestä ei jää täällä ainakaan kiinni.

Ja Urpon tavoin, ilmaiskoodia en huoli, vaan haluan rahat takaisin.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Ei saatana. Kuva nykii joka pelissä. Tapparan pelissä kuva pysähtyy kokonaan ja ruutu mustaksi. Hyvin te vedätte siellä saatana! Huomenna olisi viimeistään sitte toimittava...
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eipä ole minun kohdalleni tämän Tappara-Kärpät lähetyksen kaltaista paskaa tullut kertaakaan, ei ruutu+:n eikä URHO:n aikana. Voisihan tämän tietenkin radiostakin kuunnella, mutta sieltä ei saa tätä tunnelmallista kuvasarjaa Hakametsästä. Palautetta lähti, v-tyylillä tällä kertaa. Eipä nuo koskaan ole asialliseenkaan palautteeseen vastanneet, joten sama kai tuo sitten.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt on ensimmäistä kertaa itselläkin kyllä ongelmaa Ruudun kanssa, vajaan kuukauden ollut käytössä ja hyvin toiminut mutta nyt on kyllä Tappara-Kärpät sillä tasolla että sama olisi kuunnella radiosta. Ääni tulee ihan hyvin mutta ruudunpäivitys on tasoa kuva minuutissa.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kuinkas nopsaan nämä Nelosen pällit reklamaatioihin yleensä ovat vastailleet? Ja onko luvassa yleensä tappelua rahoista vai miten homma menee?

Sori, en jaksanut tässä vitutuksessa vanhoista viesteistä kaivaa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuinkas nopsaan nämä Nelosen pällit reklamaatioihin yleensä ovat vastailleet? Ja onko luvassa yleensä tappelua rahoista vai miten homma menee?

Sori, en jaksanut tässä vitutuksessa vanhoista viesteistä kaivaa.

Voit olla varma, ettet rahojasi takaisin saa. Itse olen tapellut kohta kaksi kuukautta kuluttajaviranomaisen tuella vastustajana Nelonen/ruutu ja olen saanut nyt yht. 16 ilmaispäivää! Ajatelkaa! Ja kaikki tämä heti vuoden kuluttua! Mutta rahoja eivät maksa takaisin.

Miten tuttua tänä iltana tämä kuva? IHANAA SAATANA! (Kuva vie aijaa.comin sivuille, minun uppaama kuva)
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja mää kun luulin, että tällä kertaa vika on mun päässä. Onneksi erehdyin ja palaute lähtee.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Voit olla varma, ettet rahojasi takaisin saa. Itse olen tapellut kohta kaksi kuukautta kuluttajaviranomaisen tuella vastustajana Nelonen/ruutu ja olen saanut nyt yht. 16 ilmaispäivää! Ajatelkaa! Ja kaikki tämä heti vuoden kuluttua! Mutta rahoja eivät maksa takaisin.

Jahas, nojust.
Ihan periaatteesta minä ne rahani haluan takaisin, niin joutuu Nelonenkin oikeasti tekemään jotain. Se rahan palautuskaan ei ole "ilmaista" heille, koodien antaminen taas on.

Mitäs kuluttajavirasto on asiasta sanonut? Jos et julkisesti halua kertoa, niin myös privalla voit kertoa.
Minä kun yleensä myös jaksan alkaa tappelemaan jos "iso ja paha" vastapuoli niin haluaa ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös