www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 597 928
  • 6 774

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Tavallaan Ruutu tarjosi yhden kuukauden katselujaksoa MUTTA sillä poikkeuksella,
että se on toistaiseksi voimassa oleva tilaus, joka pitää purkaa 5 vrk. ennen seuraavan jakson alkamista, menikö oikein?
Mikä ihmeen poikkeus? Onko mun puhelinliittymä ja sähkösopimuskin jotain poikkeuksia, kun ne vaan jatkuu kuukaudesta toiseen. En ole missään vaiheessa nähnyt, että Ruutu olisi myynyt jotain kuukauden määräaikaista sopimusta.

Itse laitoin äsken oman kk-kohtaisen sopparin poikki että saan käytettyä ne hyvityspäivät pois.
Muuten ne olisivat velottaneet uuden kuukauden ja siirtäneet hyvitykset hamaan tulevaisuuteen.
Tais olla turha homma. Kaksi hyvitystä olen saanut ja molemmilla kerroilla seuraava veloitus on siirtynyt sen hyvityksen verran. Ihan samoin tein siis tulevat käyttöön.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Tavallaan Ruutu tarjosi yhden kuukauden katselujaksoa MUTTA sillä poikkeuksella,
että se on toistaiseksi voimassa oleva tilaus, joka pitää purkaa 5 vrk. ennen seuraavan jakson alkamista, menikö oikein?

Itse laitoin äsken oman kk-kohtaisen sopparin poikki että saan käytettyä ne hyvityspäivät pois.
Muuten ne olisivat velottaneet uuden kuukauden ja siirtäneet hyvitykset hamaan tulevaisuuteen.

Saas nähdä veloittavatko kuitenkin "varmuuden vuoksi" seuraavankin erän.
Näitähän on ilmeiseti tapahtunut muillakin?
Yhden kk jakson minäkin vain halusin ja siitä syystä ilmoitin jo eilen irtisanomisesta nykyiselle laskutusjaksolle, joka päättyy 24.11.

Kuten aikaisemmassa viestissäni kerroin Nelonen Median tilausehdoista, niin tilauksen irtisanominen pitää tehdä 5 arkipäivää (ymmärrän tämän tarkoittavan päiviä ma - pe) ennen laskutuskauden päättymistä. Haluan riittävän aikaisin toimimalla varmistaa, että irtisanomisviestini tulee ajoissa Nelos-puljun tietoon/käsittelyyn ja niiden laskutustoimeen, ettei tarvitsisi kärsiä ylimääräisestä veloittamisesta. Ruutu-palvelun "Omat tilaukset"- kohdassa minulla näkyy laskutusjakson päättymispäivän (24.11.) jälkeen tuleva + 7 vrk hyvitys.
Vielä en ole saanut vahvistusta irtisanomisilmoitukseeni.

"Eihän sitä tiiä, toimiiko se, mutta voihan sitä kokkeilla..." ( totesi Jope Ruonansuun esittämä roolihahmo).
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Ymmärrän kyllä joidenkin tuohtumuksen, koska kyllä tämä jollain tapaa on ketkutusta. Katseluoikeudet kyllä aktivoituu heti kun luottokorttia tai muuta höylätään, mutta ei sitten toisinpäin. Elisa viihteessä esimerkiksi, kanavapaketin saa näkymään heti seuraavalla sekunnilla kun sen tilaa vaikka heidän digiboksin kautta nappia painamalla, mutta silti vaaditaan 7 päivää ennen lopettamista yhden napin painallus kanavapaketin tilauksen lopettamiseksi. Eri firma, mutta sama toimintatapa digitalisessa yhteiskunnassa. Kusetusta, sanon minä.
 

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Mikä ihmeen poikkeus? Onko mun puhelinliittymä ja sähkösopimuskin jotain poikkeuksia, kun ne vaan jatkuu kuukaudesta toiseen. En ole missään vaiheessa nähnyt, että Ruutu olisi myynyt jotain kuukauden määräaikaista sopimusta.

Ruutu tarjosi 12kk sopparia (ei voi irtisanoa ennen tuota aikaa) hintaan 20€.
Samalla tarjottiin 30€ kuussa maksavaa vaihtoehtoa, joka on irtisanottavissa jokaisen maksukauden lopussa, 5 vrk. ennen kyseisen jakson päättymistä.

Teknisesti olet oikeassa, ei ole olemassa määräaikaista sopimusta, toisen vaan voi purkaa silloin kun itselle riittää.
Siinä 12kk sopimuksessa sä olisit naimisissa vähintään sen 12kk.
Toisessa vaihtoehdossa vain sen kuukauden.

Peace, Vesuri!
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Siinä 12kk sopimuksessa sä olisit naimisissa vähintään sen 12kk.

Itse asiassa tasan sen 12kk. Ei vähintään. Poikkeuksena tilauksen päälle tulevat hyvitykset. Ainkin itselläni lukee kohdassa "jatkuva tilaus" "Ei". Oletan siis tilauksen päättyvän itsekseen laskutusjakson päätyttyä ellen sitä jatka. Tosin Kohdassa "Veloitettu laskutusjakso päättyy" lukee "+14 päivän hyvitys.". Mikä sinänsä lohduttaa todella paljon kun olen tilannut palvelun 3.9. Saan siis hyvityksenä ehkä kaksi liigakierrosta ensi kauden alusta... Olen menettänyt jo toimimattomuuden takia senverran.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Itse asiassa tasan sen 12kk. Ei vähintään. Poikkeuksena tilauksen päälle tulevat hyvitykset. Ainkin itselläni lukee kohdassa "jatkuva tilaus" "Ei". Oletan siis tilauksen päättyvän itsekseen laskutusjakson päätyttyä ellen sitä jatka. Tosin Kohdassa "Veloitettu laskutusjakso päättyy" lukee "+14 päivän hyvitys.". Mikä sinänsä lohduttaa todella paljon kun olen tilannut palvelun 3.9. Saan siis hyvityksenä ehkä kaksi liigakierrosta ensi kauden alusta... Olen menettänyt jo toimimattomuuden takia senverran.

Itsehän irtisanoin 12kk palvelun. Onnistui vaivattomasti. Kattelen keväämmällä josko alkaisi kunnolla toimimaan. Tilaukseni päättyi 10.11 ja tähän nyt päälle14-päivän hyvitys.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Ruutu tarjosi 12kk sopparia (ei voi irtisanoa ennen tuota aikaa) hintaan 20€.
Samalla tarjottiin 30€ kuussa maksavaa vaihtoehtoa, joka on irtisanottavissa jokaisen maksukauden lopussa, 5 vrk. ennen kyseisen jakson päättymistä.

Teknisesti olet oikeassa, ei ole olemassa määräaikaista sopimusta, toisen vaan voi purkaa silloin kun itselle riittää.
Siinä 12kk sopimuksessa sä olisit naimisissa vähintään sen 12kk.
Toisessa vaihtoehdossa vain sen kuukauden.

Peace, Vesuri!
Rauhaa vaan sinnekin.

Mielestäni on vain turhaa puhua mistään kuukauden sopimuksesta sekä ihmetellä ja nurista täällä kun homma jatkuu, jos itse ei ole jatkuvaa sopimusta edes irtisanonut. Hommahan lähti liikenteeseen siitä, että jäsen T sanoi tilanneensa kuukauden ja ihmetteli miksi sopimus jatkuu ja häneltä on tililtä veloitettu kuukausimaksu. Ei ole ainakaan tähän mennessä tuonut viesteissään ilmi, että olisi sopimuksensa asianmukaisesti sanonut irti.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mielestäni on vain turhaa puhua mistään kuukauden sopimuksesta sekä ihmetellä ja nurista täällä kun homma jatkuu, jos itse ei ole jatkuvaa sopimusta edes irtisanonut. Hommahan lähti liikenteeseen siitä, että jäsen T sanoi tilanneensa kuukauden ja ihmetteli miksi sopimus jatkuu ja häneltä on tililtä veloitettu kuukausimaksu. Ei ole ainakaan tähän mennessä tuonut viesteissään ilmi, että olisi sopimuksensa asianmukaisesti sanonut irti.

En ole missään vaiheessa väittänytkään, että olisin missään vaiheessa sanonut sopimukseni irti. Ihmettelin vaan, että veloittivat, kun luulin tilanneeni kuukauden määräaikaisen tilauksen. Mutta kuten aikaisemmassa viestissäni totesin, niin oma vika, kun en lukenut kunnolla ensimmäistä kertaa tilausta tehtäessäni.

Edelleen sitä mieltä kuitenkin, että hieman kyseenalainen systeemi, kun ihmisellä on paljon muutakin mietittävää kuin jonkun striimipalvelun keskeyttäminen tai ylipäätänsä muistaminen, milloin on tilannut jne.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Jaha, lähetyksen piti alkaa 3 min sitten, mutta "Video ei ole tällä hetkellä katseltavissa". Joko aloitetaan parku?
 

Rockarolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
joo, tulin heti tänne tarkistaan, että onko muilla kans samoja ongelmia. Kas kummaa, on! Ei hyvänen aika sentään. Toivottavasti saavat nyt kuntoon... Eihän tässä ole ollutkaan aikaa laittaa näitä systeemejä pelaan, huoh...

Edit. hifk-tappara, hpk-ilves toimii
 

TheLazaruz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #96, #55, #9
Olipas yllättävää että Ruutu taas takkuaa,
12 minuuttia ottelun alkuun.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Oulun Kärpät
Olivat vielä laittaneet Ässien logon Kärppien logoksi, näin.

Kiva, että muut pelit näkyy, mutta pitäisi nähdä tuo Kärppien matsi. Vittu että minua alkaa vituttamaan.
 

Rockarolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
On tää kyllä niin stanan uskomatonta...
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilmoittakaa heti kun Jokerien matsi näkyy, itellä ei toistaiseksi toimi!
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Se on yhdeksän minuuttia aikaa saada nuo kaksi muutakin matsia näkymään ennen kuin paska lentää tuulettimeen.
 

Tarmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei näy Kärppien peli...vituttaa kyllä kun kohtuullista kk-maksua vielä perivät moisesta toimimattomasta paskasta!!!
 

Frankster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onneksi edes näkyy IFK:n peli jos Jokerit-Blues ei lähde toimimaan. Pelottaa nimittäin näin ennakkoon jo katsoa tuota ottelua..
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Vähän alkaa jännittämään josko taas sais 7 päivää hyvitystä kesälle jolloin mitään urheilua tule edes ruudusta :D
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Täällä näkyy 50% streameista, HIFK - Tappara ja HPK - Ilves. Ei se huono osumaprosentti ole. Katsotaan mikä on tilanne kun pelit alkaa..
 

TheLazaruz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #96, #55, #9
Laitoin jo valmiiksi palautetta,
jos sieltä taas tulisi 7 päivää hyvitystä, kolmatta kertaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös