www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 603 148
  • 6 774

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No ei millään pahalla, mutta ne kuluttajanviranomaisetkin on välillä aivan vitun tyhmiä. Selität heille asian ja mutu tuntumalta heittää "joo kyllä ne rahat sulle pitää palauttaa" vaikka kyseinen janari ei olisi edes lukenut mitään ehtoja. Tämän siis tiedän oman työnikautta.

Lain mukaan rahat tulee palauttaa mikäli tuote on viallinen eikä sitä saada kohtuullisessa ajassa korjattua eikä ole antaa korvaavaa tuotetta tilalle. Jos tuote on suora lähetys, niin paha sitä on jälkeenpäin korjailla. ja ottelu on ainutlaatuinen, joten sitä ei voi korvata toisella ottelulla. Toki myyjä saa tarjota muutakin hyvitystä mutta sitä ei ole pakko ottaa vastaan. Jos esimerkiksi ostat 24h katseluoikeuden nähdäksesi Tampereen ulkoilmapelin tai talviklassikon, niin tuskinpa Nelonen onnistuu järjestämään pelille uusintaa jos ottelu ei kaikilla näy. Ei siinä paljon lämmitä jos saa yhden päivän ajan katsella hyvityksenä vanhoja leffoja ja sarjoja tavallista TV:tä huonommalla laadulla. Edes mikään muu ottelu ei korvaa menetettyä.
 
Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Lain mukaan rahat tulee palauttaa mikäli tuote on viallinen eikä sitä saada kohtuullisessa ajassa korjattua eikä ole antaa korvaavaa tuotetta tilalle. Jos tuote on suora lähetys, niin paha sitä on jälkeenpäin korjailla. ja ottelu on ainutlaatuinen, joten sitä ei voi korvata toisella ottelulla...

Mä olen kyllä vähän hämmästynyt, että täällä vaaditaan Neloselta rahoja takaisin Ruutu-palvelun toimimattomuuden takia. JA halutaan siis luopua palvelusta, jolla näkee matsit.

Onko minulla ollut ajoittain ongelmia palvelun kanssa? Kyllä. Onko mielestäni asiakaspalvelun työ ollut hidasta ja myös varsin asiantuntematonta? Kyllä.

Muttan haluaisinko luopua palvelusta, joka on mielestäni halpa, toiminut uudeksi palveluksi suht'hyvin, joka on itselleni ainoa keino nähdä kaikki Ässien ottelut? En missään tapauksessa.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Mä olen kyllä vähän hämmästynyt, että täällä vaaditaan Neloselta rahoja takaisin Ruutu-palvelun toimimattomuuden takia. JA halutaan siis luopua palvelusta, jolla näkee matsit.

Onko minulla ollut ajoittain ongelmia palvelun kanssa? Kyllä. Onko mielestäni asiakaspalvelun työ ollut hidasta ja myös varsin asiantuntematonta? Kyllä.

Muttan haluaisinko luopua palvelusta, joka on mielestäni halpa, toiminut uudeksi palveluksi suht'hyvin, joka on itselleni ainoa keino nähdä kaikki Ässien ottelut? En missään tapauksessa.
Katsoppas netistä löytyvällä ohjeella yhden NHL-matsin 4500 kpbs laadulla niin ymmärrät mistä on kyse. Radio ja teksti-tv menee ruudun edelle.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Katsoppas netistä löytyvällä ohjeella yhden NHL-matsin 4500 kpbs laadulla niin ymmärrät mistä on kyse. Radio ja teksti-tv menee ruudun edelle.

Olen nähnyt kyllä näitä NHL-lähetyksiäkin, mutta niiden kuvanlaatu tms on täysin sivuseikka, koska haluan nähdä Ässien, en Canadiensin otteluita.

Ruudun palvelu on ollut tarpeeksi hyvällä tasolla ainakin itselleni. Ja kyllä, myös minua on suunnattomasti vituttanut ne muutamat kerrat, kun vaikeuksia on ollut.

En olisi rehellinen, jos lähtisin penäämään Ruudulta takaisin määräaikaisen sopparini rahoja, joka muutenkin on vain summaltaan pieni. En olisi rehellinen, koska olen käyttänyt palvelua erittäin paljon ja katsellut paitsi Ässien, myös muita liigamatseja jo määrättömien tuntien ajan.
 

Handyy

Jäsen
Muttan haluaisinko luopua palvelusta, joka on mielestäni halpa, toiminut uudeksi palveluksi suht'hyvin, joka on itselleni ainoa keino nähdä kaikki Ässien ottelut? En missään tapauksessa.
Tässä se kiteytettynä oli Urhonkin osalta. Ollaan tyytyväisiä siihen, kun toimii aina silloin tällöin, paskalla laadulla ja ehkä se asiakaspalvelukin joskus vastaa "onko virtajohto seinässä" -vastauksia. Eihän Nelosenkaan nyt tarvinnut panostaa tähän hommaan yhtään enempää, koska tietävät että saavat kuitenkin ihmisten rahat. Siitä mennään mistä aita on matalin, koska enempää ei tarvitse panostaa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tässä se kiteytettynä oli Urhonkin osalta. Ollaan tyytyväisiä siihen, kun toimii aina silloin tällöin, paskalla laadulla ja ehkä se asiakaspalvelukin joskus vastaa "onko virtajohto seinässä" -vastauksia. Eihän Nelosenkaan nyt tarvinnut panostaa tähän hommaan yhtään enempää, koska tietävät että saavat kuitenkin ihmisten rahat. Siitä mennään mistä aita on matalin, koska enempää ei tarvitse panostaa.

No ainakin itse olen ollut tähän palveluun huomattavasti tyytyväisempi, kuin URHOon, mutta kovin tuntuvat varioivan nämä käyttökokemukset, kuten tätäkin palstaa lukiessa on helppo todeta.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Minä en ole vaatinut rahoja takaisin. Jos Nelonen ei olisi hehkuttanut HD-laatua, niin en valittaisi. Hinta ei ole ylitsepääsemätön. Jos laatu olisi ollut tiedossa ennen tilausta, niin olisin kyllä vakavasti harkinnut tilaamista Elisaviihteen kautta, jolloin olisin saanut HD-laatua.

Sent from my ASUS Transformer Pad TF700T using Tapatalk
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Katsoppas netistä löytyvällä ohjeella yhden NHL-matsin 4500 kpbs laadulla niin ymmärrät mistä on kyse. Radio ja teksti-tv menee ruudun edelle.

Omat kokemukset Ruudusta pesevät kyllä mennen tullen nuo 4500 kpbs -laadulla katsotut NHL-matsit. Kuva saattaa olla hieman tarkempi noissa Gamecenterin lähetyksissä, mutta Ruudun videot toimivat huomattavasti sulavammin isolta näytöltä katsottuna.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Omat kokemukset Ruudusta pesevät kyllä mennen tullen nuo 4500 kpbs -laadulla katsotut NHL-matsit. Kuva saattaa olla hieman tarkempi noissa Gamecenterin lähetyksissä, mutta Ruudun videot toimivat huomattavasti sulavammin isolta näytöltä katsottuna.

Tuo 4500 kbps toistaa juurikin 60 ruutua sekunnissa ja siinä on se ero Ruudun striimiin. Jos netti ei yllä tasaseen virtaan niin tuosta 4500-laadusta on enemmän haittaa kuin valittuna matalempi laatu. Kokeilemani 3000 kbps oli jo ruututasoa, eli kuvien toisto puolitettu ilmeisesti.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Katsoppas netistä löytyvällä ohjeella yhden NHL-matsin 4500 kpbs laadulla niin ymmärrät mistä on kyse. Radio ja teksti-tv menee ruudun edelle.
Olen kyllä nimimerkin "MustatKortit" kanssa hyvin samoilla linjoilla. Minä en ymmärrä lainkaan näitä käyttäjiä (en viittaa nyt suoraan lainattuun kirjoittajaan vaan yleisesti) joille tuntuu olevan suurin piirtein ihan sama mitä sisältöä ruutu pukkaa kunhan se tulee super hyper hd-laadulla ja pätkimättä. Paljonpa siitä on minulle iloa vaikka Penguins-Rangers tulisi 100 000 kbps laadulla kun se ei välitä sekuntiakaan Kärppien edesottamuksia. Minua itseäni ei haittaa pätkääkään vaikka kuva tulisi lumisateisena analogilähetyksenä kunhan se välittää minulle kuvaa nimenomaan Kärppien peleistä. Tuo ruudun välittämä kuva on täysin riittävän laatuista ainakin minulle. Yhden kerran tällä kaudella on ollut isoja ongelmia, se oli juuri silloin kun taisi kaikilla muillakin olla. Silloin jäi itselläni näkemättä n. puolitoista erää Kärppäpeliä. Kaikki muut Kärppäpelit olen pystynyt Ruutu-palvelun puolesta seuraamaan suht moitteetta. Lisänä vielä saan seurailla muiden joukkueiden matseja, jos sattuu kiinnostamaan, niinä iltoina kun Kärpät ei pelaa.
 
Viimeksi muokattu:

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Katson jääkiekkoa viihteenä televisiosta, en silloin suosikkijoukkueen edesottamuksia poislukien kun Suomi pelaa. Ymmärrän teitä joille ihan sama kunhan saa selvää koska oma fanittamanne seura siellä pelaa. Kysymys kuuluukin, että jos toinen lähde näyttää jääkiekkoa Porvoon Kärpän mainitsemalla superlaadulla, niin miksi katson mustavalkolähetyksenä SM-liigaa? Kuulun varmasti aika suureen asiakasryhmään jotka eivät asu liigapaikkakunnalla mutta seuraavat silti liigaa.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hienosti meni taas.
25.10. irtisanoin paskan ja 27.10. tuli sähköpostiin Emmiltä vahvistus:
"Olen pyynnöstäsi irtisanonut Ruutu + Pro tilauksesi päättymään meneillään
olevan tilausjakson loppuun."

No, 2.11. on laskutettu 29,90 € luottokortilta. Saas nähdä palauttavatko rahat vai mihin saakka tässä mennään.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuo 4500 kbps toistaa juurikin 60 ruutua sekunnissa ja siinä on se ero Ruudun striimiin. Jos netti ei yllä tasaseen virtaan niin tuosta 4500-laadusta on enemmän haittaa kuin valittuna matalempi laatu. Kokeilemani 3000 kbps oli jo ruututasoa, eli kuvien toisto puolitettu ilmeisesti.

En tiedä "netin tasaisesta virrasta", mutta se riittää mainiosti Ruudun korkeimpaan videolaatuun ongelmitta. Täytyy nyt kuitenkin sanoa sen verran että vanhalla Flashin versiolla olen katsellut pelit, koska uusimmalla häiritsevä sivuttaisnykiminen ei lähtenyt pois, enkä alkukierrosten jälkeen ole sillä yrittänytkään katsoa. Tuo Gamecenterin 3000 kbps olisi varmaan Ruutu-tasoa kuvan terävyyden osalta, mutta eihän se sulavuudessa yllä lähellekään. Testattu on kaikki laatuvaihtoehdot. Ero saattaa olla meidän laitteissamme, mutta en vertaisi noita VLC-playerin kautta katsottavia NHL-striimejä samana päivänäkään Ruudun tasoon. Myöskään Katsomot yms. Silverlight-viritelmät eivät yllä lähellekään. Ruutu.fi on yksinkertaisesti tällä hetkellä loistava tuote verrattuna vastaaviin kokeilemiini, ja videostriimien taso enemmän kuin odotin, vaikka HD:sta ei voidakaan puhua.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitähän vittua?

Tilasin 9.10 kuukaudeksi Ruudun sillä 29,95 hintaan, kun en halua 12 kuukaudeksi sitoutua. No, tällä välillä tuli vielä ilmoitus että ongelmista johtuen saan 7 vrk lisää eli 16.11 asti.

Lauantaina ihmettelin, kun tilillä ei ole katetta vaikka olin kyllä sata varma että siellä saatana on rahaa. Tähän väliin siis vielä, että opiskelijabudjetti on tiukka, todella tiukka. No, tänään näkyy olevan, että Nelonen on veloittanut 29,95 uudesta kuukaudesta eli 16.12 asti kun siinä tuo 7 vrk vielä on.

Minä luulin, että se 1 kk kestää myös vaan sen yhden kuukauden, eikä uutta saatanan kuukautta saa tuosta noin vain veloittaa. Tuolla omissa tiedoissa ruudussa näkyy olevan, että jatkuva tilaus. Kai sen voi kuitenkin lopettaa, kun se ei ole mikään määräaikainen? Jos ja kun voi, niin mistäköhän helvetistä tuolta sivuilta, kun en minä ainakaan löydä tuolta todella vaikeakäyttöisestä sivulta mitään...
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Minä luulin, että se 1 kk kestää myös vaan sen yhden kuukauden, eikä uutta saatanan kuukautta saa tuosta noin vain veloittaa. Tuolla omissa tiedoissa ruudussa näkyy olevan, että jatkuva tilaus. Kai sen voi kuitenkin lopettaa, kun se ei ole mikään määräaikainen? Jos ja kun voi, niin mistäköhän helvetistä tuolta sivuilta, kun en minä ainakaan löydä tuolta todella vaikeakäyttöisestä sivulta mitään...

Tilaus-sivulla lukee "Toistaiseksi voimassa oleva tilaus." ja "Voit peruuttaa tilauksen milloin tahansa.".

Toki on mielestäni vähän kyseenalaista, ettei yhden kuukauden tilaus ole nimenomaan yhden kuukauden tilaus vaan sinne pitää erikseen ilmoittaa katkaisusta.

Uskoisin, että valittamalla palauttavat kuitenkin rahan. Ei sillä, että se kauheasti opiskelijabudjetilla tähän hetkeen helpottaa.
 

RJM

Jäsen
Mitähän vittua?

Tilasin 9.10 kuukaudeksi Ruudun sillä 29,95 hintaan, kun en halua 12 kuukaudeksi sitoutua. No, tällä välillä tuli vielä ilmoitus että ongelmista johtuen saan 7 vrk lisää eli 16.11 asti.

Lauantaina ihmettelin, kun tilillä ei ole katetta vaikka olin kyllä sata varma että siellä saatana on rahaa. Tähän väliin siis vielä, että opiskelijabudjetti on tiukka, todella tiukka. No, tänään näkyy olevan, että Nelonen on veloittanut 29,95 uudesta kuukaudesta eli 16.12 asti kun siinä tuo 7 vrk vielä on.

Minä luulin, että se 1 kk kestää myös vaan sen yhden kuukauden, eikä uutta saatanan kuukautta saa tuosta noin vain veloittaa. Tuolla omissa tiedoissa ruudussa näkyy olevan, että jatkuva tilaus. Kai sen voi kuitenkin lopettaa, kun se ei ole mikään määräaikainen? Jos ja kun voi, niin mistäköhän helvetistä tuolta sivuilta, kun en minä ainakaan löydä tuolta todella vaikeakäyttöisestä sivulta mitään...

Ruutu palvelun faq:

Lähetä tilauksen lopetuspyyntö palautekaavakkeella. Valitse kategoriaksi ”Maksusisältö: Oma tilaus” ja jätä pyyntö tilauksen lopettamisesta. Muista käyttää käyttäjätunnuksenasi olevaa sähköpostiosoitetta, niin löydämme varmasti tietosi. Muistathan, että peruutus tulee tehdä viimeistään 5 vuorokautta ennen kuin nykyinen katseluoikeutesi päättyy (eli viimeistään 5 vuorokautta ennen seuraavan laskutuskauden alkua). Huom! Määräaikaista tilausta (esim. 12kk) ei voi sanoa irti määräajan aikana.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Mitähän vittua?

Tilasin 9.10 kuukaudeksi Ruudun sillä 29,95 hintaan, kun en halua 12 kuukaudeksi sitoutua. No, tällä välillä tuli vielä ilmoitus että ongelmista johtuen saan 7 vrk lisää eli 16.11 asti.

... No, tänään näkyy olevan, että Nelonen on veloittanut 29,95 uudesta kuukaudesta eli 16.12 asti kun siinä tuo 7 vrk vielä on.

Minä luulin, että se 1 kk kestää myös vaan sen yhden kuukauden, eikä uutta saatanan kuukautta saa tuosta noin vain veloittaa....

Nelonen Median maksullisten urheilu- ja viihdepakettien tilausehdoissa sanotaan irtisanomisajasta seuraavasti:

Tilaus päättyy irtisanomisen johdosta jo maksetun laskutuskauden päättyessä edellyttäen, että irtisanominen on tehty vähintään viisi arkipäivää ennen kulloinkin kulumassaolevan laskutuskauden päättymistä. Nelonen Media ei palauta jo maksettuja maksuja. Mikäli irtisanominen tapahtuu myöhemmin kuin viisi arkipäivää ennen kulumassaolevan laskutuskauden päättymistä, jatkuvat tilaus ja maksuvelvollisuus irtisanomista seuraavan laskutuskauden loppuun saakka.

Ymmärrän tilanteesi siten, että irtisanominen olisi pitänyt tehdä viimeistään perjantaina 1.11. koska tilauksesi oli alkanut 9.10. ja 1 kk tuli täyteen 8.11. (tästä jälkimmäisestä päivämäärästä 5 arkipäivää taaksepäin ajoittuu päivään 1.11.) Tämän ajoissa irtisanotun katselujakson päätyttyä tulisi sitten se 7 vrk hyvitysjakso.

Loppuun vielä linkki koko Nelos-puljun tilaussehtoihin: Tilausehdot | Ruutu
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Ruutu palvelun faq:

Lähetä tilauksen lopetuspyyntö palautekaavakkeella. Valitse kategoriaksi ”Maksusisältö: Oma tilaus” ja jätä pyyntö tilauksen lopettamisesta. Muista käyttää käyttäjätunnuksenasi olevaa sähköpostiosoitetta, niin löydämme varmasti tietosi. Muistathan, että peruutus tulee tehdä viimeistään 5 vuorokautta ennen kuin nykyinen katseluoikeutesi päättyy (eli viimeistään 5 vuorokautta ennen seuraavan laskutuskauden alkua). Huom! Määräaikaista tilausta (esim. 12kk) ei voi sanoa irti määräajan aikana.

Ja tuossa Ruutu-palvelun FAQ:n tekstissä on tuottajan toimesta virhe. Oikeissa tilausehdoissa mainitaan nimenomaan 5 arkipäivän - ei 5 vrk:n irtisanomisaika ennen laskutuskauden päättymistä. Jos irtisanomispäivä myöhästyy 1 vuorokaudellakin esim. väärintulkitsemisen takia, niin joutuu maksamaan vielä seuraavankin laskutusjakson.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jees, kiitoksia. Pitää lukea jatkossa tarkemmin nuo tilausehdot, mutta kyllähän tuo on perseestä, että pitää erikseen ilmoittaa. Nyt varsinkin, kun sain sen 7 päivää lisää siihen, niin ei tullut mieleenkään ilmoitella vielä mitään - en tosin ole varma olisiko muutenkaan. Oma vika.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Minulta kanssa veloitettu ja vastauksena sain tämän:

Hei,

Kiitos viestistäsi- Olen pahoillani, että peruutuksesta huolimatta tililtäsi on veloitettu kuukauden maksu. Palautamme veloituksen luottokortillesi noin kolmen viikon kuluessa. Vielä kerran, olen pahoillani ylimääräisestä vaivasta!

Syysterveisin

RUUTU

Asiakaspalvelu
Anita
Asiakasneuvoja


Hienosti hoitavat asiat.
 
On kyllä käsittämättömän paska firma! Jatkuvasti laskuttavat asiakkaitaan vaikka ei pitäisi. Minultakin, kuukausi sitten, irtisanomisen jälkeen veloittivat jonkun ihmeen 5,99€ summan jonka palauttivat hitaasti takaisin. On aivan katastrofifirma, ei vain voi käsittää kuinka voi toimia noin päin viddua. Ei voi enää puhua edes mistään puuhastelusta.. on jotain paljon paljon pahempaa.

Ykkösasia on, että laskutus toimii kunnolla. Mutta niinhän se Nordeakin, kun vielä olin asiakkaana, aina silloin tällöin yritti laskuttaa olemattomia palvelumaksuja, eikä meinanneet palauttaa vaikka reklamoin ja he eivät osanneet kertoa mistä lisäkulut tulevat. Tulin siihen tulokseen, että tekivät sitä tahalleen. Pieniä lisämaksuja, randomisti joiltain asiakkailta rotaatiolla, joita monet eivät huomaa tai jaksa reklamoida -> profit, lisää ilmaista rahaa kirstuun. Nelosella sama meininki?
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse käsitin asian niin että tuo 7 päivää extraa tulee tilauksen päätteeksi. Eli ei tähän nykyiseen kuukauteen jos ei lopeta tilausta. Kaikkien kuukausimaksulla olevien kannattaakin perua tilaus ja ottaa tuo ylimääräinen viikko, näitähän voi tulla vaikka kuinka monta kauden aikana ja mitä niillä ylimääräisillä päivillä toukokuussa tekee?

Ja uuden tilauksen tekee muutamassa sekunnissa.
 

Rockarolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itse käsitin asian niin että tuo 7 päivää extraa tulee tilauksen päätteeksi. Eli ei tähän nykyiseen kuukauteen jos ei lopeta tilausta. Kaikkien kuukausimaksulla olevien kannattaakin perua tilaus ja ottaa tuo ylimääräinen viikko, näitähän voi tulla vaikka kuinka monta kauden aikana ja mitä niillä ylimääräisillä päivillä toukokuussa tekee?

Ja uuden tilauksen tekee muutamassa sekunnissa.


Juurikin tätä taktiikkaa suosittelen itsekin. Toukokuussa niillä ilmaisilla päivillä ei tee mitn, niin käyttelen pois omani tässä marraskuun ottelurumbassa. :)
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Itse käsitin asian niin että tuo 7 päivää extraa tulee tilauksen päätteeksi. Eli ei tähän nykyiseen kuukauteen jos ei lopeta tilausta. Kaikkien kuukausimaksulla olevien kannattaakin perua tilaus ja ottaa tuo ylimääräinen viikko, näitähän voi tulla vaikka kuinka monta kauden aikana ja mitä niillä ylimääräisillä päivillä toukokuussa tekee?

Ja uuden tilauksen tekee muutamassa sekunnissa.
Ei se noin mene ainakaan määräaikaisessa tilauksessa. Saadut lisäpäivät hyvitetään laskutusjakson, ei koko tilauksen lopussa. Olen saanut hyvityksiä pariin otteeseen ja seuraava laskutuspäivämäärä on siirtynyt hyvitysten määrän eteenpäin.

Mitähän vittua?

Tilasin 9.10 kuukaudeksi Ruudun sillä 29,95 hintaan, kun en halua 12 kuukaudeksi sitoutua. No, tällä välillä tuli vielä ilmoitus että ongelmista johtuen saan 7 vrk lisää eli 16.11 asti.

Lauantaina ihmettelin, kun tilillä ei ole katetta vaikka olin kyllä sata varma että siellä saatana on rahaa. Tähän väliin siis vielä, että opiskelijabudjetti on tiukka, todella tiukka. No, tänään näkyy olevan, että Nelonen on veloittanut 29,95 uudesta kuukaudesta eli 16.12 asti kun siinä tuo 7 vrk vielä on.

Minä luulin, että se 1 kk kestää myös vaan sen yhden kuukauden, eikä uutta saatanan kuukautta saa tuosta noin vain veloittaa. Tuolla omissa tiedoissa ruudussa näkyy olevan, että jatkuva tilaus. Kai sen voi kuitenkin lopettaa, kun se ei ole mikään määräaikainen? Jos ja kun voi, niin mistäköhän helvetistä tuolta sivuilta, kun en minä ainakaan löydä tuolta todella vaikeakäyttöisestä sivulta mitään...
Ei ole tarkoitus vittuilla ollenkaan, mutta tuliko perehdyttyä ollenkaan siihen mitä tuli tilattua. En ole ainakaan itse huomannut, että Ruutu olisi missään vaiheessa myynyt mitään yhden kuukauden katselujaksoa. Myynnissä on ollut 12kk määräaikainen ja jatkuva sopimus. Jatkuvan tilasit ja totta helvetissä se jatkuu siihen asti, että sen itse irtisanoo. Mistä palveluntarjoaja muuten sen tietää, että asiakas haluaa tilauksen päättää?
 

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
En ole ainakaan itse huomannut, että Ruutu olisi missään vaiheessa myynyt mitään yhden kuukauden katselujaksoa. Myynnissä on ollut 12kk määräaikainen ja jatkuva sopimus. Jatkuvan tilasit ja totta helvetissä se jatkuu siihen asti, että sen itse irtisanoo. Mistä palveluntarjoaja muuten sen tietää, että asiakas haluaa tilauksen päättää?

Tavallaan Ruutu tarjosi yhden kuukauden katselujaksoa MUTTA sillä poikkeuksella,
että se on toistaiseksi voimassa oleva tilaus, joka pitää purkaa 5 vrk. ennen seuraavan jakson alkamista, menikö oikein?

Itse laitoin äsken oman kk-kohtaisen sopparin poikki että saan käytettyä ne hyvityspäivät pois.
Muuten ne olisivat velottaneet uuden kuukauden ja siirtäneet hyvitykset hamaan tulevaisuuteen.

Saas nähdä veloittavatko kuitenkin "varmuuden vuoksi" seuraavankin erän.
Näitähän on ilmeiseti tapahtunut muillakin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös