Ei taida olla mahdollista katsoa kuukautta vanhempia lätkämatseja tämän ruutu.fi kautta kun tilattuna on koko paketti?
Ei, kysyin Neloselta aiheesta ja vastasivat, että tallenteet ovat "noin kuukauden" ajan katsottavissa jälkikäteen.
olen aikaisemmin katsonut kaikki ottelukoosteet nelosen sivuilta, osoite on ollut tämä Koosteet - illan erikoiset - haastattelut | Nelonenpro.fi
nyt kun klikkaan matsista, mistä tahansa, niin heittää vaan nelonenpro.fi etusivulle?? viime kierroksella vielä toimi moitteetta
missä vika? :(
SM-liiga | Nelonenpro.fi
Tuossa on uusi toimiva osoite.
Nyt näkyy pelit vihdoinkin moitteettomasti kun sai ne toimimaan tuolla VLC-soittimella suoraan. Ei tarvitse kikkailla enää noiden vanhojen flash-versioiden kanssa jne. Suuret kiitokset vinkeistä vielä nimimerkille Salt!
Nyt näkyy pelit vihdoinkin moitteettomasti kun sai ne toimimaan tuolla VLC-soittimella suoraan. Ei tarvitse kikkailla enää noiden vanhojen flash-versioiden kanssa jne. Suuret kiitokset vinkeistä vielä nimimerkille Salt!
Ehkä mieluummin tänne jos joku tekisi lyhyet, ytimekkäät ja täydelliset ohjeet?Tästä lisätietoja esim yv:llä?
Itse sain vastauksen vihdoin neljänteen palautteeseen. Määräaikaisuuden purkukin onnistui melko helposti.
Aika helposti suostuivat sopimuksen irtisanomiseen. Itse varmaan kanssa keväämmällä tulee otettu joku kuukauden jakso...
Olitko maksanut 12kk kertamaksulla vai kuukausittain? Onko kukaan saanut rahaa takaisin?
Vastausaika tuntuu olevan jopa viikon tai enemmän, mutta viestit kyllä luetaan. Ainakin kaikki kolme itse lähettämääni viestiä luettiin, vaikka viivettä olikin. Sain siis vastauksen kaikkiin.Monta helvetin viestiä tuonne ruutu:fi:n palauteboksiin pitää lähettää, ennen kuin reagoivat millään tavalla sopimuksen irtosanomis -viesteihini? Esim. Netflixissä ja Spotifyssä se on pari hiiren klikkausta ja soppari on purettu, mutta tuonne kusilafkaan pitää lähetellä jotain hemmetin ruinausviestejä, joita joku sitten lukee jos sattuu huvittamaan.
Vastausaika tuntuu olevan jopa viikon tai enemmän, mutta viestit kyllä luetaan. Ainakin kaikki kolme itse lähettämääni viestiä luettiin, vaikka viivettä olikin. Sain siis vastauksen kaikkiin.
Vastausaika tuntuu olevan jopa viikon tai enemmän, mutta viestit kyllä luetaan. Ainakin kaikki kolme itse lähettämääni viestiä luettiin, vaikka viivettä olikin. Sain siis vastauksen kaikkiin.
Maanantaina on deadline siitä kun laitoin rahojen palautuspyynnön. Mikäli ma ei tule mitään yhteydenottoa ruudulta enkä saa sitä paria kymppiä bäkkiin tililleni, joutuu ottamaan uudelleen yhteyttä kuluttajaviranomaiseen.
Onko kukaan muuten saanut tai edes pyytänyt rahoja takaisin?
Maanantaina on deadline siitä kun laitoin rahojen palautuspyynnön. Mikäli ma ei tule mitään yhteydenottoa ruudulta enkä saa sitä paria kymppiä bäkkiin tililleni, joutuu ottamaan uudelleen yhteyttä kuluttajaviranomaiseen.
Onko kukaan muuten saanut tai edes pyytänyt rahoja takaisin?
Nelonen Media ei palauta jo maksettuja maksuja.
Ai minkäkö takia? No mitäs luulet? Olisiko syy vaikkapa sellainen, että mikään ei ole toiminut niinkuin on luvattu? Riittääkö syyksi? Kuluttajaviranomainen oli sitä mieltä, että rahat pitää tulla takaisin.