Vitun kiva hei! Peli jo käynnissä ja paska alkaa lentämään tuulettimeen tällä ilmansuunnalla.
Ja tästäkö pitäisi maksaa? Vitun amatöörit!
Ei tuollaisesta paskasta mitään kannata maksaakaan, siitä huolimatta on tälläkin kaudella katseltu suurinpiirtein kaikki ne pelit, jotka on halunnutkin, myös The Liigasta.
Ilmeisesti Ruutu.fi:ssä ei enään pysty käyttämään tuota vanhempaa versiota Flashistä. Hetken aikaa katselin uusimmalla versiolla, mutta päätin sitten heittää tuon vanhan version, jotta sivuttais nykiminen loppuisi (11.1.102.55).
Muutoksen jälkeen näkyy vain pelkkä ladataan ja palkki jossa pyydetään päivittämään Flashini versioon 11. Asensin uusimman version uudelleen ja taas alkoi toimimaan. Että näin p*****e.
Onpa kyllä huvittavaa huomata, että sinä mainostat mahdollisuuttasi katsoa ilmaiseksi kaikki sm-liigan matsit. Täällä ja pari päivää sitten tuolla maajoukkueketjuissa. Huomiotako sinä kerjäät?
En millään muotoa. Itseäsi taitaa vituttaa, kun maksat tuollaisesta paskasta!
Ruutu.fi tässä ansaitsemaansa huomiota saa toimimattomuudellaan.
Joku puskaryssäkö siellä on virittänyt puunlatvamajaansa striimiantennit ja kammella veivaa virtaa laitteisiin..?
Ei mua enää vituta, kun saivat tuon toimimaan. Tuo sun mainostaminen on vaan sitä huomiohuoraamista. Älä itke ruma lapsi, isi ostaa sinulle huomenna lisää ystäviä.
Millon kerrot enemmän siitä leikatusta hd player versiosta? Laita vaikka linkki ens alkuun kun siitähän tässä kyse.
Menikö muilla aivan oksennukseksi tuo kolmannen erän loppu TPS-Kärpissä? Mulla jumitteli pari minuuttia oikein kunnolla.
Ei tuollaisesta paskasta mitään kannata maksaakaan, siitä huolimatta on tälläkin kaudella katseltu suurinpiirtein kaikki ne pelit, jotka on halunnutkin, myös The Liigasta.
Mikä tämä sinun homma oikein on kun pakko tulla kertomaan moneen ketjuun miten sinä näet kaikki pelit ilmaiseksi?
Kyllähän kaikki nyt jumalauta tietää sen, että internet on pullollaan ilmaisia streamejä, mutta mitään toiminta taetta niillä ei ole. Peli saattaa näkyä tai ei saata näkyä ja jos näkyy niin useimmitten se on todella huonolaatuista. Mutta kun haluat olla varma, että näet kaikki pelit edes keskinkertaisella kuvanlaadulla ostat kanavapaketin/Ruutu+ Pro:n. Nyt pelit eivät ole joillakin näkynyt toivotunlaisesti, minulla on. Joten nauti sinä niistä streameistä joiden kuvanlaatu hivelee tasoa puuro, niin minä nautin lähetyksestä jossa saa selvää missä kiekko on. Ei tunnu 30e/kk missään.
Nuo "Ilmais-striimit" ovat kyllä nykyään samanlaatuisia tai parempiakin kuvanlaadultaan, kuin maksulliset ja ovat toimineet Liigan osalta järjestään, puhumattakaan NHL-otteluiden HD-tasoisista lähetyksistä. Joten enpä tuosta näe mitään järkeä maksaa, nettiradiostakin kuuntelee sitten matseja ennemmin. Mutta kukin toki katsoo ja seuraa urheilunsa sieltä mistä tykkää, makuasioista en alkaa kiistelemään.