World Trade Center ja salaliittoteoriat

  • 1 263 214
  • 11 333

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
En tietääkseni ole huutavasta vääryydestä puhunut, mutta osanottosi toki lämmitää. Oma nöyrä mielipiteeni on, että keskustelussa on käsitelty taas kerran samaan aikaan viestikaupalla paskaa kun minun huippuälykäs ja oleellinen kysymykseni on jätetty käsittelemättä.

Mä voin vastata PD-moodissa, koska tämä on helppo.

Se lentokonealumiini ei sulanut, koska sitä ei varustettu termiitillä toisin kuin sulaneet teräspalkit. Riittikö?
 

Theone

Jäsen
noissa videoissa ei nay ollenkaan keltahehkuista alumiinia vaan keltainen liekki (kuten Jonesin tutkimuksissakin)?

Kyllähän noissa videoissa lopputuotteena tuo massa jää keltahehkuiseksi, katso vaan niin pitkälle, että se liekki sammuu...

Kun ei se kaadettuna nayta oikein minkaan variselta edes siella sulattamossa, lyhyitakaan matkoja.

Sulattamoilla käytetään mahdollisimman puhdasta alumiinia. Alumiini on sulattamoilla keltahehkuista uuneissa, johtuen lämpötilasta (kuten olen useasti maininnut).

Mika muu se oli kuin toimistopalo? Muovia ja puuta voi olettaa olleen tuolla alueella, jodia ei niinkaan. Mutta siita olemme samaa mielta etta paremminkin olisi voinut testata, komponentteja, piirilevyja, lihaa, verta, mustetta jne jne jne....ei Jonesin tutkimus mitenkaan autuaaksi tee, mutta se on kuitenkin paljon enemman kuin NIST:n teoria aiheesta.

Tätä juuri hainkin ja tästä olemme samaa mieltä. Jos tuollaista "tutkimusta" tekee, niin luulisi, että jos edes yrittää simuloida toimistopaloa, niin sinne laitettaisiin jotain muutakin kuin muovia ja puuta. Kas kun ei polttanut pelkästään paperia kun sitä on toimistoilla runsaasti.

Tuota vaitetta Jones siis testasi, ja totesi etta ne roskat ei sinne sekoitu vaan palaa pinnassa ja kun sen kaataa, se ei todellakaan hehku keltaisena. Mitaan jodeja tai kemikaaleja NIST ei "hallavalia" teoriaansa viitsinyt edes ehdottaa.

Edelleenkään en jaksa lukea tuosta NISTista koska ei se minua kiinnosta paitsi, että Jonesin väite kusee jo tuohon sinun ensimmäiseen lauseeseen. Jonesin väite siitä, että epäpuhtaudet palavat tuosta pois on täyttä paskaa ja tämä kohta on aiheuttanut yleistä naureskelua. Jos näin olisi, niin kerro mihin alumiinin kuorintaa tarvitaan?

Toki ei sinne jää kellumaan muovia tai halkoja mutta ei se puu/muovi alumiinissa täydellisesti pois pala, aina sinne jotain epäpuhtauksia jää. Mitä enemmän sinne tavaraa tungetaan, sen enemmän sinne niitä epäpuhtauksia jää. Jos ajatellaan, että tuolla WTC:ssä olisi ollut sulaa alumiinia, niin silloin alumiinissa palanutta tavaraa olisi ollut uskomattoman paljon ja epäpuhtauksia myös alumiinissa käsittämätön määrä. Noilla perusteilla uskallan väittää, että sulan alumiinin väri tuolloin tuskin olisi sama kuin siinä minun piirinmestaruuskisojen hopeamitalissa.

Alumiinia nimenomaan kuoritaan siksi, että siitä saadaan nämä epäpuhtaudet mahdollisimman hyvin pois ja väri mahdollisimman lähelle sitä hopeaa. Nämä epäpuhtaudet aiheuttavat niitä värivirheitä yms. ongelmia tuolle alumiinille. Valitettavasti tuolle kuorinnalle ei ole vielä pystytty kehittämään vaihtoehtoa.

Joko nyt ymmärrät mistä johtuu, että kukaan ei ota tuota Jonesin "tutkimusta" kovinkaan vakavasti. Väite epäpuhtauksien pois palamisesta ja värin pysymisestä hopeana (kaadettaessa tai paikallaan) on vain aika käsittämätön. Toki hauska se on ja hyvä yritys...

Joko nyt ymmarrat etta mita NIST on vaittanyt, ja miksi se on ns. taytta paskaa?

NIST voi väittää mitä tahtoo, ei minua kiinnosta (kuten olen aikaisemminkin todennut) mutta jos ainoa vastavoima on tämä tiedemies Jones, niin ei kovinkaan hyvin taida mennä kellään...

Selitapa milla tavalla nuo tornien olosuhteet olivat "poikkeuksellisia" ja kaytannossa mahdottomia toistaa? Lentokonealumiinia ja toimistotarvikkeita samaan soppaan, sytytetaan lentokerosiinilla ja annetaan palaa eika sammuteta. Miten ihmeessa tuo on mahdotonta toistaa? Mina en ymmarra tata kasitysta alkuunkaan.

Eikö tuo sinun mallisi ole aika typerä? Jos noin tehtäisiin, niin todistaisiko se mitään, suuntaan tai toiseen?

Mitä itse olen googletellut, niin ei kenelläkään taida olla edes hajua minkälaisia lämpötiloja tuolla on ollut, aika iso haitari arvauksia toki löytyy. Kenelläkään ei ole hajuakaan mitä tuolla kerroksissa on ollut tai ei ole ollut. Kuinka paljon siellä on ollut vettä yms. Aika vähän tuosta tuntuisi tietoa loppujenlopuksi olevan.

Jos tuollainen testi tehtäisiin ja tuloksena olisi keltahehkuista sulaa alumiinia, niin testin tulos olisi aika helppo riitauttaa. Sama olisi aika helppo tehdä jos tulos olisikin päinvastainen.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kyllähän noissa videoissa lopputuotteena tuo massa jää keltahehkuiseksi, katso vaan niin pitkälle, että se liekki sammuu...

Mutta tuo tuote ei kyllä valu seinää alas.

Se on niin haurasta, että murenisi käsiin.

Kannattaisi jo puolin ja toisin unohtaa jodi. Siitä se väri ei tule. Eikä mistään muustakaan kemiallisesta reaktiosta.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eli NIST:iin luotetaan siksi ettei parempaa löydy? Miksei Jonesiin samalla logiikalla?

Totta puhuen tuo mantra testaamisen mahdottomuudesta huvittaa itseänikin, tässä maailmassa voi nykyaikana testata aivan mitä tahansa. Syyt miksi testejä ei nine-elevenin tapahtumia koskien järjestetä, on jotkin aivan muut.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Totta puhuen tuo mantra testaamisen mahdottomuudesta huvittaa itseänikin, tässä maailmassa voi nykyaikana testata aivan mitä tahansa. Syyt miksi testejä ei nine-elevenin tapahtumia koskien järjestetä, on jotkin aivan muut.

Olen samaa mieltä siinä, ettei testaaminen ole teoriassa mahdotonta. Käytännössä voisin kuitenkin kuvitella, että identtisten olosuhteiden luominen on vaikeaa. Pitääkö esim ottaa törmäyksessä mukana niin talossa kuin koneissa olleiden biomassa huomioon vai ei? Jos otetaan, niin miten se käytännössä tehdään? Vastaava määrä possun lihaa, vai pyydetäänkö vapaaehtoisia jättämään kehonsa tieteen käyttöön? Jos taas ei oteta, niin eikö ole riski että joku ammatikseen salaliittoteorioita tehtaileva väittäisi, että testit eivät ole päteviä? Entä minkä verran toimistoissa sattui olemaan paperia, juomavettä jne? Vaikuttavatko ne merkittävästi asiaan vai eivätkö vaikuta? Tuommoisia kysymyksiä testaajat joutuisivat miettimään.
En sano, että testaaminen olisi silti kokonaan mahdotonta, mutta ymmärrän kyllä että siihen ei ryhdytä ilman jotain vakavaa syytä. Todisteiden valossa ei kuitenkaan ole mitään syytä epäillä ns. suuria linjoja. Eli al-Qaida suunnitteli ja toteutti iskut. Ja jos olisi aidosti pienikään syy epäillä, että olisi vielä joku tähän asti paljastumaton taho, joka olisi sotkeutunut iskuihin, niin asia kyllä olisi kaivettu esiin vähintään median tai Iranin toimesta.
On kokonaan akateemisen maailman rahoituksen varassa viitsitäänkö sitten tutkia vaikkapa mitä aineita sulaan lentokonealumiiniin pitää sekoittaa tietyn värisävyn saavuttamiseksi. On ymmärrettävää, että lähinnä akateemisia ja salaliittouskovaispiirejä kiinnostavia tutkimuksia ei olla ensimmäisenä rahoittamassa.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Omalta kohdaltani voin sanoa, etten minä NISTiin sen enempää luota. Minä uskon että neste on alumiiniä, koska se on todennäköisin vaihtoehto mielestäni. Raudan tai teräksen sulamiseen tuolla tavalla juoksevaksi en usko, sillä
a) mitään selitystä kadonneelle alumiinille ei ole kukaan pystynyt tarjoamaan. Koska rakennuksessa oli tuossa kohdassa matalammassa lämpötilassa sulavaa alumiiniä, niin loogista on että se sulaa ensin ja valuu ulos ensin.
b) minun uskoakseni sulaa tai terästä ei voi tuolla tavalla valua ulos rakennuksesta. Rakennus tai sen kulma osa on romahtanut huomattavasti ennen kuin kantavat rakenteet ovat täysin nestemäisiä. Yleensäkin se että metalli muuttuu täysin juoksevaksi vaatii korkeamman lämpötilan kuin pelkkä pehmeneminen ja sitäkautta kantokyvyn merkittävä heikentyminen.
 

Mace

Jäsen
Totta puhuen tuo mantra testaamisen mahdottomuudesta huvittaa itseänikin, tässä maailmassa voi nykyaikana testata aivan mitä tahansa.

Eli sinulla tai jollakulla toisella ilmeisestikin on hallussaan se lista, josta käy ilmi, mitä kaikkea noissa torneissa oli. Olisitko siis ystävällinen ja laittaisit sen tähän ketjuun julkisesti näkyville, niin jokainen voi sitä arvioida. Jos sinulla ei moista listaa ole etkä tiedä sellaista olevan kenelläkään toisellakaan, niin miten noita tapahtumia voisi mielestäsi aukottomasti (=sillä tavalla, että se eri osapuolille kelpaisi) mallintaa, jos edes mahdolliset ainesosat eivät ole selvillä, ja lämpötiloistakin on vain ilmeisen monenkirjavia arvioita?
 
Viimeksi muokattu:

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eli sinulla tai jollakulla toisella ilmeisestikin on hallussaan se lista, josta käy ilmi, mitä kaikkea noissa torneissa oli. Olisitko siis ystävällinen ja laittaisit sen tähän ketjuun julkisesti näkyville, niin jokainen voi sitä arvioida. Jos sinulla ei moista listaa ole etkä tiedä sellaista olevan kenelläkään toisellakaan, niin miten noita tapahtumia voisi mielestäsi aukottomasti (=sillä tavalla, että se eri osapuolille kelpaisi) mallintaa, jos edes mahdolliset ainesosat eivät ole selvillä, ja lämpötiloistakin on vain ilmeisen monenkirjavia arvioita?

Eikös tällaista listaa pitäisi pyytää virallisen selityksen taustalla toimivilta tahoilta? Vai mihin tämä kaikki pohjautuu, jollei edes jotakuinkin sinnepäin oleviin arvioihin? Mistä todisteet viralliselle selitykselle on revitty? "Aukottomasti" on ehkä väärä sana kuvailemaan mitään potentiaalisia 9/11-mallinnoksia, kuten se on väärä sana myös viralliselle selitykselle. Tässä onkin keskustelun ydin, mihin tässä pitäisi oikeastaan uskoa? Ihan hyvä pointti itselläsi kuitenkin, ymmärtänet silti että se on validi myös kääntäen. Ei tässä muuten mitään järkeä olisikaan, tai oikeastaan, sen vuoksi tässä yleisessä 9/11-pohdinnassa olekaan järkeä, ettei tuo sama argumentti muka käy näin päin.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Unohdetaan jodi. Unohdetaanko termiittikin? Termiittireaktio kun on käsittääkseni kemiallinen reaktio sekin.

Vitsinaama... Termiitti tuottaa sulaa rautaa ruosteesta ja alumiinista.

En ole kuitenkaan ikinä väittänyt, että tuolla olisi termiittiäkään ollut.

Ihmetyttää vain, kuinka utopistiseksi nämä selitykset menevät.

Minun puolestani saat spekuloida jodilla vaikka maailman tappiin asti, jos se sinua kiinnostaa. Tuo vaan oli yksi tyhmistä heitoista tässä ketjussa, ja tarkoitettu ilmeisesti vain esimerkiksi. Olipahan vaan huonosti haettu.

Koska selvästi kaipaat muistin virkistystä, suosittelen, että kaivat ne lukion kemian kirjat, joista viisautesi ammennat, esille. Sieltä kun luet vaikkapa metallien ja epämetallien eroista. Suosittelen myös tutustumaan siihen, mikä ero on kemiallisella reaktiolla ja seoksen muodostumisella.

Ai niin... ne asiat selitetäänkin nykyään jo alakoululaisille. Mutta sieltä lukion kirjasta löytyy varmasti soveltamiskelpoinen laskuesimerkki sille, kuinka paljon jodia tarvittaisiin kemialliseen reaktioon, jolla lentokoneen alumiini saadaan alumiinijodidiksi. Siinä vasta mukava tehtävä yön pimeille tunneille! Minä lähden kuitenkin koisaamaan.

Ai niin... onko tuo mielestäsi edes metallia, joka valuu tornista?
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Ai niin... onko tuo mielestäsi edes metallia, joka valuu tornista?

Itse en ole kemisti ja lukion kemian kursseista on liikaa aikaa, mutta sen mitä voisin päätellä ominaispainoista ja metallien jäähtymisestä niin sanoisin että tuo ei ole metallia. Oletko ammattilaisena samaa mieltä?

Tuo jodi-juttu on turhaa saivertelua, se todistaa PD:n väitteen vääräksi, mutta itse asian kannalta se on täysin irrelevantti.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vitsinaama... Termiitti tuottaa sulaa rautaa ruosteesta ja alumiinista.

En ole kuitenkaan ikinä väittänyt, että tuolla olisi termiittiäkään ollut.

Ihmetyttää vain, kuinka utopistiseksi nämä selitykset menevät.

Minun puolestani saat spekuloida jodilla vaikka maailman tappiin asti, jos se sinua kiinnostaa. Tuo vaan oli yksi tyhmistä heitoista tässä ketjussa, ja tarkoitettu ilmeisesti vain esimerkiksi. Olipahan vaan huonosti haettu.

Koska selvästi kaipaat muistin virkistystä, suosittelen, että kaivat ne lukion kemian kirjat, joista viisautesi ammennat, esille. Sieltä kun luet vaikkapa metallien ja epämetallien eroista. Suosittelen myös tutustumaan siihen, mikä ero on kemiallisella reaktiolla ja seoksen muodostumisella.

Ai niin... ne asiat selitetäänkin nykyään jo alakoululaisille. Mutta sieltä lukion kirjasta löytyy varmasti soveltamiskelpoinen laskuesimerkki sille, kuinka paljon jodia tarvittaisiin kemialliseen reaktioon, jolla lentokoneen alumiini saadaan alumiinijodidiksi. Siinä vasta mukava tehtävä yön pimeille tunneille! Minä lähden kuitenkin koisaamaan.

Ai niin... onko tuo mielestäsi edes metallia, joka valuu tornista?
Tämä oli sitä saivartelua, josta nimim. Edustaja syytti meitä virallisen teorian kantilla olevia. Jodi ei varmasti ole selitys sulan materiaalin väriin. Sehän oli lopultakin vain nimim. Theonen esimerkki siitä, että väite siitä, että sula alumiini on aina poikkeuksetta hopeanväristä, on kestämätön. Jodi ei siis erityisesti kiinnosta minua. Pätevä esimerkki toki, vaikka ei sovellu WTC:n tapaukseen.

Ei minulla ole mitään intressiä spekuloida jodilla tai millään muullakaan maailman tappiin asti. Itse asiassa olen miettinyt koko ketjun seurannan lopettamista. Uusia todisteita ei ole saatu vuosikausiin ja ne vanhat pulpahtavat pintaan ikiliikkujan tavoin säännöllisesti. Nyt väännetään alumiinista. Ensi viikolla aihe on ehkä joku muu.

Mitä ikinä tornista alas valui, se ei ollut puhdasta metallia. Jos sen väri todistaa jonkun mielstä jotain, niin se spekulaatio ei johda mihinkään.

Al-Quedakin heräilee:

Al Qaeda to Iran Ahmadinejad: Stop Spreading 9/11 Conspiracy Theory - ABC News (linkki uutiseen ABC:n sivuilla).

Ihmettelinkin missä Al-Quedan ammattiylpeys on, kun antoivat pitkään Iranin dissata omaa huippusaavutustaan.
Helvetin tyhmiä nuo Al-Quaidan porukat. Kiistämällä osallisuutensa saisivat Yhdysvallat paljon suurempaan sekasortoon, mutta pitävät kuitenkin kiinni siitä, että olivat iskujen takana. Pelisilmän puutetta?
 

Mace

Jäsen
Eikös tällaista listaa pitäisi pyytää virallisen selityksen taustalla toimivilta tahoilta? Vai mihin tämä kaikki pohjautuu, jollei edes jotakuinkin sinnepäin oleviin arvioihin? Mistä todisteet viralliselle selitykselle on revitty? "Aukottomasti" on ehkä väärä sana kuvailemaan mitään potentiaalisia 9/11-mallinnoksia, kuten se on väärä sana myös viralliselle selitykselle. Tässä onkin keskustelun ydin, mihin tässä pitäisi oikeastaan uskoa? Ihan hyvä pointti itselläsi kuitenkin, ymmärtänet silti että se on validi myös kääntäen. Ei tässä muuten mitään järkeä olisikaan, tai oikeastaan, sen vuoksi tässä yleisessä 9/11-pohdinnassa olekaan järkeä, ettei tuo sama argumentti muka käy näin päin.

Kun lukee noita NIST:in käyttämiä sanamuotoja, on mielestäni syytä olettaa, ettei sielläkään suunnalla ole tuolta osin ollut varmuutta ko. asiasta. On vain esitetty ns. valistunut arvio siitä, mitä on tapahtunut.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mitä ikinä tornista alas valui, se ei ollut puhdasta metallia. Jos sen väri todistaa jonkun mielstä jotain, niin se spekulaatio ei johda mihinkään.

Täysin samaa mieltä olen tästä. Jotain metalliseosta, jonka koostumus edes jollain tarkkuudella on melko mahdotonta selvittää, sieltä valuu.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Palattaisiinko Pentagoniin...? Onko tämä Leggen ja Stuttin artikkeli ruodittu täällä? Kirjoittajat ovat ymmärtääkseni truther-puolelta ja he myöntävät, että lentodatan mukaan Pentagoniin törmäsi AA77 ja ne mahdottomat g-voimatkin voi unohtaa. Vai kuinka?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
No en mä oikein tiedä tosta Pentagonista, mua kiinnostaa enemmänkin se Newtonin kolmas laki ja miten sitä pilkattiin Bažantin paperissa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Palattaisiinko Pentagoniin...? Onko tämä Leggen ja Stuttin artikkeli ruodittu täällä? Kirjoittajat ovat ymmärtääkseni truther-puolelta ja he myöntävät, että lentodatan mukaan Pentagoniin törmäsi AA77 ja ne mahdottomat g-voimatkin voi unohtaa. Vai kuinka?

On ruodittu, taisin 3 viikkoa sitten tuon tanne linkittaa.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On ruodittu, taisin 3 viikkoa sitten tuon tanne linkittaa.

Toi on eri paperi.

Viimeksi asiasta puhuttaessa käytiin seuraavanlainen keskustelu:

floikkari kirjoitti:
No sun kanssa ei koskaan voi olla varma. Juurihan viime sivuilla väitit, että on mahdollista, että FDR data oli lento 77:sta, mutta toisaalta sanoit, että FDR data kertoo, että se ei voinut olla lento 77:sta koska datan mukaan G-voimat olisivat repineet koneen kappaleiksi ennen osumaa pentagoniin. Ja taas toisaalta aikaisemmin linkitit Chandlerin paperin, jossa sanottiin, että väite, jonka mukaan ne G-voimat olisivat repineet koneen kappaleiksi olisivat perusteettomia "totuus" -liikkeelle haitallisia virhepäätelmiä. Ties vaikka pentagonin koneessakin olisi ollut podit mukana, vai mitä?

psychodad kirjoitti:
Leggen ja Chandlerin paperissa puhutaan siita miten laskelmat ovat vaaria, eika tulisi mitaan 10 G:n voimia (jotka repisivat koneen kappaleiksi), mutta edelleenkaan se ei selita niita varsin vaatimattomia voimia jotka FDR tallensi.

Kuten sanottua, tarkempi tutkiminen Pentagonin suhteen olisi poikaa, mutta itse en ainakaan usko sen muuttavan sita mika sinne osui. Lentorata ja muut jutut pitaisi kuitenkin selvittaa koska niissa on ollut epaselvyyksia seka FDR:n etta silminnakijoiden mukaan.

Ehka sina kavit sinne jotain podeja sitten asentelemassa, onko parempaa tietoa?

Kun laitoin linkin tuohon Leggen ja Chandlerin paperiin, laitoin linkin myos noihin kysymyksiin jotka Pentagonin suhteen ovat oikeasti mielenkiintoisia.
floikkari kirjoitti:
Tuohon Chandler & kump. keissiin en kommentoi ainakaan nyt sen enempää, kun en ole siihen tutustunut. Mutta siis ilmeisesti väitteet koneita rikkovista ja virallisen tarinan kumoavista järkyttävistä G-voimista olivat yhtä aikaa sekä oikeita että vääriä? Siis että laskelmat olivat pielessä, mutta kuitenkin sen verran oikeassa että virallinen tarina on mahdoton. Voinko jostain lukea ne ns. oikeat laskelmat?

Noissa kysymyksissä ei mainita mitään mistään G-voimista. Eikös se nyt ole aika mielenkiintoinen juttu, jos kerran ilmeisen yksiselitteisesti ne kumoavat virallisen tarinan esim. todistamalla, että FDR:n data on väärennettyä.

Voisin toistaa tuolloin esittämäni kysymyksen joka syystä tai toisesta jäi vastausta vaille. Voinko jostain lukea ne ns. oikeat laskelmat?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Toi on eri paperi.

Kiitos korjauksesta, olet oikeassa. Leggen nimi hamasi, en ajatellut etta han saman kuukauden aikana aiheesta kahta kirjoitusta julkaisisi.

Voisin toistaa tuolloin esittämäni kysymyksen joka syystä tai toisesta jäi vastausta vaille. Voinko jostain lukea ne ns. oikeat laskelmat?

Mita tarkoitat "oikeilla laskelmilla"? Ne pilots for 9/11 truthin alkuperaiset vai mitka?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Kannattaisi jo puolin ja toisin unohtaa jodi. Siitä se väri ei tule. Eikä mistään muustakaan kemiallisesta reaktiosta.

Ala huoli, se on vain muutamien keppihevonen, ei sellainen teoria jota kukaan ottaisi vakavasti. Lahinna tuolla jodiesimerkilla oli kai funktiona saivartelu, ei sita kukaan tosissaan esittanyt.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Todisteiden valossa ei kuitenkaan ole mitään syytä epäillä ns. suuria linjoja. Eli al-Qaida suunnitteli ja toteutti iskut. Ja jos olisi aidosti pienikään syy epäillä, että olisi vielä joku tähän asti paljastumaton taho, joka olisi sotkeutunut iskuihin, niin asia kyllä olisi kaivettu esiin vähintään median tai Iranin toimesta.

Jaksat edelleen itsellesi vakuutella etta mitaan kyseenalaista ei ole. Se on hienoa omistautumista. Pista paa takaisin tyynylle ja uneksi lisaa siita kuinka valtamedia ja Iran suojelevat sinua siina vaiheessa jos lantisessa maailmassa ensimmaisen kerran maailman historiassa harrastettaisiin korruptiota. Aivan varmasti paljastuu, media on kuin korruptiosta vajaa linnake, autonominen alue, joka taistelee maailmassa oikeuden, tasapuolisuuden ja totuuden puolesta. Kylla se siita.

Oletko jo loytanyt sita vaittamaasi nayttoa siita palomiesten haastattelun vaarentamisesta, vai odotatko apua medialta ja Iranilta?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Ne mitkä sinun mielestäsi ovat oikeat ja joihin olet vedonnut.

Eli sulla ei ollut mitaan kysymysta tassa vaan tama oli (taas) joku lapsellinen yritys hyokata minua vastaan?

En nyt oikein seuraa tajunnanlentoasi.

Edistaa keskustelua.
 

Theone

Jäsen
Ala huoli, se on vain muutamien keppihevonen, ei sellainen teoria jota kukaan ottaisi vakavasti. Lahinna tuolla jodiesimerkilla oli kai funktiona saivartelu, ei sita kukaan tosissaan esittanyt.

Ei tuo pelkästään saivartelua ollut, olihan tuossa ihan selvä pointti. Ei kai tuota kukaan ole vakavissaan ehdottanut tuon värin syyksi mutta tuo nyt oli nopein tapa todistaa valheesi vääräksi.

Edellisessä viestissäni kyselinkin sinulta vielä hieman lisää tuosta Jonesin "tutkimuksesta" mutta näppärästi taas hyppäsit sen yli. Olisiko muuten mielestäsi hyvä tapa testata tuota mahdollisen sulan alumiinin väriä yms. koostumusta tuolla sinun ehdottomallasi testillä:

Lentokonealumiinia ja toimistotarvikkeita samaan soppaan, sytytetaan lentokerosiinilla ja annetaan palaa eika sammuteta.

Simuloisiko tuo mielestäsi hyvin tornin tapahtumia? Olisiko tuon testin lopputuloksella oikeasti mitään merkitystä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös