Myoskin sinun itse linkittamassasi linkissa jossa oli palomiesten virallisia lausuntoja The New York Timesin keraamana, loytyy tarkat selitykset siita kuinka isoja palot olivat rakennuksissa. Naista myoskin saa selville mihin kerroksiin asti nuo palomiehet paasivat ennenkuin alkoi tornit tulivat alas. Olen nyt lukenut suurimman osan naista kertomuksista. Tama vaitteesi on valetta.
Listassani ei ollut yhtaan valetta. Eli mista nyt puhut? Ja tiedan hyvin mihin palomiehet paasivat, kerrokseen 78. Kuten alkuperaisessa viestissani lupasin, laitan kylla linkit tuohon alkuperaiseen listaan mukaan tanaan.
Romahduskohta missa rakenteet olivat selvasti pettaneet on aika tarkalleen 27 metria levea. En tieda mista olet tuon 6-8 metria repaissyt.
Romahduskohta. Niinpa niin. Alkuperainen reika josta koneen vaitettiin menneen sisaan. Mita valia silla on vaikka koko helvetin rakennus olisi romahtanut, se ei todista mitaan siita minka kokoinen objekti rakennukseen pamahti. Se alkuperainen reika todistaa siita. Laitan linkin tuohon alkuperaiseen kirjoitukseen. Ala puhu alyllisesta eparehellisyydesta mitaan, jos puhut romahduskohdan leveydesta todisteena koneen koosta. WTC torneissakin koneet jattivat ensin reian tornien kylkeen. Romahduskohta oli koko rakennus, joten vaitatko etta koneet olivat koko tornien kokoisia, koska romahduskohta oli koko rakennus?
Todistusaineisto on 450 miljoonaa kiloa jatetta. Sita loytyy Long Islandilta viela helvetisti jos haluat menna sita romua tutkimaan.
Kerropas minulle....jos joku nyt menisi etsimaan sielta Long Islandin jatteesta jalkia termiitista ja loytaisi sita, mika olisi ENSIMMAINEN ja itsestaanselva debunkkaus tuolle todistusaineistolle? Taas alyllista eparehellisyytta, tiedat ettei kukaan hyvaksyisi 10 vuotta vanhaa jatetta johon kaikilla on ollut paasy todisteeksi yhtaan mistaan.
Nanotermiitista, sulasta teraksesta yms on minun aivan turha ottaa kantaa kun vastaleirikaan ei tarpeeksi hyvin pysty selittamaan. On lahes absurdia etta pikselimossokuvien perusteella pystytaan "absoluuttisesti" todistamaan yhtikas mitaan.
Nanotermiitista on mikroskooppikuvia. Pikselimossoa? Sulasta teraksesta on videota, HD kuvia. Pikselimossoa? Joo, ei kannatakaan vastata mitaan, koska mitaan sellaista vastausta ei ole joka ei sisaltaisi rajahteita. Mutta on ihan jarjetonta vaittaa ettei vastaleirissa ole "tarpeeksi hyvin" pystytty selittamaan kun vastaleiri on tehnyt termiitista 2 tiedelehdissa julkaistua artikkelia ja sula metalli on jokaisen taysijarkisen ja nakokykyisen ihmisen nahtavilla internetissa useista lahteista.
Mita tulee BBC:n ennenaikaiseen uutisointiin, niin siihenkin loytynee todennakoisesti jarkeenkaypa teoria: kaaos.
Kaaos seitseman tunnin jalkeen itse tapahtumista? Naiivius on kaunista.