Beergenheim20
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NHL, Jokerit, OJ
Entä kuinka moni paperiroskiksesta alkanut tulipalo on purkanut pilvenpiirtäjän?Montako lentsikkaa WTC7:eeteeceeseiskaan osui?
Entä kuinka moni paperiroskiksesta alkanut tulipalo on purkanut pilvenpiirtäjän?Montako lentsikkaa WTC7:eeteeceeseiskaan osui?
Tapahtuman jälkeen joku joskus jossain WTC7:n tulipalon alkaneen luoteis-/lounais-/whateverkulman kopiohuoneen roskakorista. Tiedä sitten niin, mutta jos tulipalot kyykistivät WTC7:n, veikkaan että siellä ainakin yksi paperiroskiskin paloi. Lähinnä tuo oli minulta vaan karrikointia, älä ota sitä niin vakavasti.Entä kuinka moni paperiroskiksesta alkanut tulipalo on purkanut pilvenpiirtäjän?
Jos amerikkalaisten jauhot ovat täysin puhtaat, niin missä viipyvät ne sikäläisten teräsrunkorakennusten palotarkastukset? 15 vuotta mennyt jo kohta hei. Aika huonolla tolalla sikäläinen rakennustekniikka, kun kerosiinipalosta romahtaa tonttiin, ja vielä naapuritalotkin romahtaa samalla ihan pelkästä järkytyksestä.
Erittäin mielelläni antaisin itselleni selittää, mikä toi tuon seiskan niin kivasti nippuun.
Footage that kills the conspiracy theories: Rare footage shows WTC 7 consumed by fire | Daily Mail OnlineErittäin mielelläni antaisin itselleni selittää, mikä toi tuon seiskan niin kivasti nippuun.
No, mikä nottei. Jos tuo kelpaa kaikille alan ammatti-ihmisille, se kelpaa toki minullekin. Ei mulla ole mitään salaliittoteoriaviettiä tässä sen kummemmin. Ihmettelin vain.
Minua hymyilyttää se, että mitä merkitystä on WTC7:lla, kun itse pihvi on ne 2 lentsikan törmäystä? Siis sinänsä mielenkiintoinen yksityiskohta, mutta aikajärjestyksessä myöhemmin...Näkisin että wtc7:n selitys on huomattavasti arkisempi ja molempien selitysten välillä, kuten itse Larry Silverstein sanoi.
Minua hymyilyttää se, että mitä merkitystä on WTC7:lla, kun itse pihvi on ne 2 lentsikan törmäystä? Siis sinänsä mielenkiintoinen yksityiskohta, mutta aikajärjestyksessä myöhemmin...
Osuman aiheuttamat vauriot selittävät palosuojauksen rikkoutumisen niillä alueilla, joissa kone rikkoi rakenteita. Sen sijaan tuo ei selitä talon painumista kasaan alle tunti palon alkamisen jälkeen. Tulipalon ei olisi pitänyt sulattaa ehjänä säilyneitä teräsrakenteita noin lyhyessä ajassa.
Palosuojauksen paksuutta olennaisempi tieto olisi, kuinka kauan palosuojauksen olisi pitänyt kestää tulipalon alkamisesta.
Ehkä huomaat tuossa oleellisen eron. Useita tunteja on moninkertaisesti enemmän kuin 56 minuuttia.
Ettet nyt vain mennyt pilkkaamaan ennenkuin otit asiasta selvaa?
Ja kaikkeen muuhun mita tassa nyt on taas uudelleen lammitelty, nama KAIKKI pointit on kayty lapi tassa ketjussa perusteellisesti useita kertoja, ei ole mitaan jarkea lahtea kirjoittamaan samoja asioita taas kerran...
Mä luulin että pd olisi parantunut. Ei sitten ollutkaan.
Joo, mutta nyt onkin kysymys siitä, että tiesikö Saudi-Arabia iskuista etukäteen ja oliko heillä osuutta asiaan.
Toisaalta, Iltasanomien kommenttiosiossa sanottiin niinkin hullua, että pentagonin rakennukseen ei suinkaan osunut lentokone, sen sijaan pentagonissa räjäytettiin lentokone, jotta voitaisiin tuhota todisteet useiden miljardien dollarien väärinkäytöstä.
Aika tyhmä tuo Donald Duck. Olisi pitänyt päivän turpansa kiinni, niin kukaan ei olisi kysellyt mitään. Huonoin motiivi ever.Niin, Donald Rumsfeld paljasti skandaalinomaisesti päivää ennen iskuja, että puolustusvoimat ovat kadottaneet 2,3 biljoonaa dollaria. Tästä on sitten luonnollisesti vedetty johtopäätökset, ettei ajoitus ollut sattuma ja iskut jotenkin suoritettiin harhautuksena peittämään moisen massiivisen fyrkkavuoren mysteerinen häviäminen.
Niin siis minä puhuin WTC seiskasta missä palot paloivat lähes tarkalleen seitsemän tuntia pohjoistornin romahduksesta WTC7:n romahdukseen. Vielä hengissä olleet palomiehethän olivat yrittäneet sammuttaa paloja, mutta vesiverkoston tuhouduttua paine ei riittänyt sammuttamiseen. En nyt tiedä pitääkö ylipäätään edellyttää rakennusten kestävän tälläisia erikoisoloja. Jos ei tarvisi välittää kustannuksista, niin miksipä ei. Mutta kun tämänkaltainen terrorismi ei onneksi ole ihan jokapäiväistä, niin ehkä ei sentään pidä.
Olihan tuossa linkitetty jo uusia kuvia ja videoita WTC7:n romahtamista
Kuten aiemminkin havaittu, ymmarryksesi ylipaataan tulipaloista (tarvitaan polttoainetta) ja terasrakentamisesta on niin uskomattoman koykaista (vaikka olet tahan ketjuun osallistunut vuosikausia) ettei pahemmasta valia.