Olen sitä mieltä, että sinä muuntelet totuutta. Ilmaiset vain asiat, jotka tukevat höpö-höpö-agendaasi jne.
Sinulla on todella epärehellinen tapa käydä tätä keskustelua, kuten toki kaikilla muillakin samanlaisiin salaliittoteorioihin uskovilla. Itse asiassa juuri se pitää ne sinäänsä hyvin naurettavat teoriat jollain tavalla edes hengissä.
Eikos se ole juuri minun hommani mainita ne asiat, ja sitten vastapuolen taas esittaa ne vastineet? Niin keskustelu etenee. Jos tama olisi jonkinlainen yksinpuhelu jossa ensin vaitan jotain ja sitten kyseenalaistan sen jollain konstilla niin se menisi hivenen oudoksi.
Etko muka huomaa etta vastapuoli tekee samaa? Stonewall kertoo etta mitaan todisteita ei ole mistaan, yhtaan silminnakijaa ei ole rajahdyksille.....erona on se etta mina en ignoroi niita vastavaitteita vaan itse asiassa kohtaan ne suoraan. Katso vaikka floikkarin edellinen kommentointi termiittipaperiin, han kylla lainasi jotain tutkijaa joka ei ollut itse edes tutkinut vaan lukenut paperin, ja totesi etta "I think it's ...uhhh...paint". Ja tata floikkari kaytti ns. nayttona ja kovana keskustelun lopetuksena vaikka han varmasti tietaa etta Harrit on kyseiseen typeryyteen vastannut kunnolla, siis puhtaasti tieteelliselta kannalta osoittanut etta tama maalihopina on roskaa. Mutta silti, vaikka floikkari on taysin tietoinen tuosta vastineesta, han ei sita esille tuonut.
Sinun mielestasi siis on oikein, etta kunhan on samalla kannalla kuin sina, ei tarvitse tuoda vastapuolen argumentteja itse keskusteluun. Mutta minun pitaisi. Kai tuossa sitten on joku logiikka mika ei minulle avaudu, vaivaudutko selittamaan?
Mutta menepä nyt kiltisti takaisin tuohon alumiinikeskusteluun, jossa nimimerkki theone sinua rusikoikin jo aika rajusti. Vai heitetäänkö sittenkin pyyhe kehään samantien?
Haha, siis "kylla taa nyt nain on kun mina sanon, vaikka en loydakaan mitaan nayttoa" TheOne? Eihan tuollainen vaadi edes minkaanlaista vastausta. Olen hanelta pyytanyt nayttoja, niita ei ole, eika ole tulossakaan koska hanen spekuloimansa "normaali ilmio" ei ole ollenkaan normaali ilmio. Han haluaa kinastella siita saako alumiinista keltahehkuista, mutta han ei halua keskustella siita onko se mahdollista WTC:n olosuhteissa.
On se kylla uskomatonta miten minulta, AINA, aiheesta riippumatta perataan lahinna vertaisarvioitua nayttoa, ja vaikka olisi sitakin niin sitten kyseenalaistetaan sekin. Mutta "oikeaa mielipidetta" edustavilta hyvaksytaan puolivillaiset heitot siita etta "kyl maa tiedan". Kehtaatkin kutsua minua eparehelliseksi kun itse hyvaksyt tallaisen kaksinaismoralismin ilman minkaanlaista tunnontuskaa. Kertoo kriittisyydestasi oikeastaan kaiken, jos siihen ei nyt saatu vastauksia jo silloin kun hylkasit loogisen tulkintasi nakemastasi yhteison paineen vaikutuksesta.