On ilman muuta selvää, että pylväs katkeaa osumakohdasta kuin heinänkorsi silloin kun siipi iskeytyy sen puoliväliin 550km/h.
Ok, eli ei lentokonetta sinun mielestäsi. Asia selvä.
On ilman muuta selvää, että pylväs katkeaa osumakohdasta kuin heinänkorsi silloin kun siipi iskeytyy sen puoliväliin 550km/h.
En viitsi spekuloida sillä mikä kaatoi pylväät. Sen sijaan ihmettelen, mikäli matkustajakoneen siipi kaatoi ne animaatiossa esitetyllä tavalla kokonaisina. On ilman muuta selvää, että pylväs katkeaa osumakohdasta kuin heinänkorsi silloin kun siipi iskeytyy sen puoliväliin 550km/h. Alaosa luultavasti irtoaa perustuksiltaan ja lentää rytäkässä tai kaatuu, mutta se ei ole oleellista tässä. Pylvään kiinnitykselläkään ei ole mitään merkitystä. Vaikka pylväs seisoisi ilman mitään kiinnitystä tai tuentaa tasapainossa, kävisi samalla tavalla. Osumakohdasta poikki.
Minulle on oikeastaan samantekevää kaatoiko lento 77 pylväät vai jokin muu, kunhan huvikseni toin esiin tarinan kummallisuuksia fysiikan kannalta.
En ehdi nyt katsoa videota uudelleen, mutta mielestäni valokuvissa näkyi selvästi kuinka pylväät olivat poikki + kaatuneet tai lentäneet paikoiltaan jne.
Mita sina kuvittelet tuolla todistavasi? Katsos ongelma on tama....virallisen teorian puolustajat vaittavat teraksen lammenneen sellaisiin lampotiloihin etta se menetti suuren osan kantavuudestaan. Monet vaittavat taman olevan jopa 1000 C astetta. Siis TERAKSEN lampotila, joka on huomattavasti alhaisempi kuin ymparilla oleva tulipalo. Eli tulipalon olisi pitanyt ensinnakin olla taydellinen, optimaalisissa olosuhteissa (eika se vielakaan olisi yltanyt sellaisiin lampotiloihin joissa teras lammittyy 1000 celsius asteeseen). Miten siis voi olla etta Orio Palmer ja muut palomiehet olivat kerroksessa 78 ja olivat sita mielta etta ne "taskut" eli pienet palopesakkeet voidaan sammuttaa parilla letkulla? Missa helvetissa se tuhannen asteen palo on? Eipa silti, myos NIST myontaa ettei heilla ole mitaan fyysista todistetta tuollaiselle kuumuudelle, se vain sopii teoriaan koska ilman sita ei teoriakaan pida paikkaansa. NIST kertoo etta heidan testaamistaan teraksen maalinaytteista paatellen palkit eivat ylittaneet 250 c lampotilaa, eli sita lampotilaa missa mina kokkaan terasuunissa ranskanperunoita. Ja te kokkaatte Freedom Frieseja.
Kun kokoajan nimim. Theone jauhat psychodadin inkompetenssista paneutua tähän aiheeseen, niin haluaisin tietää millä taustoilla itse ohjailet tätä keskustelua? "Jos noin vähän tiedät alumiinista"- tyyppistä heittoa tulee aika paljon, mutta millä asteikoilla olet itse kykeneväinen arvioimaan näitä asioita?
Et. Väitinkö minä sinun niin väittäneen? Aivan.
Hedelmällistä keskustelua.
tekstiä
Ja mitä tulee nimim. Macen senjälkeiseen psychodad on paha setä-avautumiseen, niin onko tässä ketjussa nyt kyse psychodadista vai ehkä sittenkin jostain ihan muusta? Itse ainakin yritin lainaamassasi viestissäkin herättää ajatuksia tuosta kaiken julkaistun nielemisestä joka on enemmän sääntö kuin poikkeus virallisen selitykseen uskovilla. Silti nimim. Mace sai kaiken taas kiedottua yhden nimimerkin ympärille. Way to go, erästä viisasta kirjoittajaa lainaten, hedelmällistä keskustelua.
Kerrotko, että ketkä kaikki esimerkiksi tässä ketjussa ovat "nielleet kaiken julkaistun", kun se kerran on enemmän sääntö kuin poikkeus. Minun nähdäkseni kun monikin PD:n "vastaväittelijöistä" on jossain vaiheessa tätä vääntöä todennut, että heidänkin mielestään tapahtumaketjussa on omituisia sattumuksia, tms. eli ei olla oltu nielemässä kaikkea julkaistua sellaisenaan. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että uskoisi myöskään kaikkea skeptikkojen settiä nielemättä.
Kyllä, jos ollaan pelkästään videokuvan varassa.
Sinä olet lukenut, että puhtaana aine on kaadettuna hopean väristä, joten se ei voi epäpuhtaana olla sulan raudan väristä? Edelleen tuossa linkittämässäni videossa alumiini on kuorittu joitain sekuntteja aikaisemmin (kuten olen monesti maininnut ja sinä yhtä monesti unohtanut) ja tuon puhtaammaksi sitä ei käytännössä saa.
Etkös juuri sinä väittänyt, että tuo "tutkimus" KIISTATTOMASTI todistaa, että kaadettu sula alumiini on aina hopean väristä. Onko noin vaikea myöntää, että on tullut taas vaihteeksi puhuttua paskaa?
Minne ne epäpuhtaudet hävisivät? Paloivat pois myös? Vai tarkoitatko, että nuo roskat olivat ne epäpuhtaudet? Jos näin on, niin voi luoja, olet enemmän hukassa kuin uskoinkaan. Miksi tuonne laitettiin vain puu- ja muovilastuja? Missä kaikki kemikaalit?
Miksi mies simuloi toimistopaloa laittamalla muovi- ja puulastuja tuonne? Simuloiko tuo mielestäsi hyvin sitä mitä WTC:ssä olisi tapahtunut jos siellä olisi ollut sulaa alumiinia? Olisiko pitänyt miettiä vielä toinen sekuntti mitä tuonne alumiiniin laittaa?
Esim. nuo tietokoneet, näytöt, tulostimet, kopiokoneet, vaahtosammuttimet yms. paljon kemikaaleja sisältävät hökötykset. Lisäksi tuolta luulisi löytyvät kuparia yms. Siitä sattuiko noita olemaan palopaikalla en tiedä mutta etpä sinäkään voi väittää, että ei olisi ollut.
Veikkaan, että tiedän kyseisestä aiheesta huomattavasti enemmän kuin sinä. Itseasiassa viestejäsi lukemalla voin vannoa, että tiedän aiheesta huomattavasti enemmän kuin sinä. Sinun tietämys alumiinista taitaa olla aika pitkälti noiden laittamiesi linkkien varassa. Jos et tiennyt edes sitä, että alumiinia kuoritaan teollisuudessa, niin silloin taitaa aika lapsenkengissä tuo tieto olla.
Näyttönä toimii "tutkimuksen" lopputulos. Jos ymmärrät edes hieman alumiinista ja miten se käyttäytyy, niin pystyisit ehkä itsekin hieman hämmästelemään tuota tulosta. Toki sinä olet linkkien varassa joten ymmärrän kantasi siinä mielessä.
Asiallinen oionta sallittakoon tähän väliin, olen kyllä hyvin tietoinen tuosta, että monet myös virallisen teorian leiristä pitää muutamia juttuja kyseenalaisina, mutta oma mielenkiintoni kohdistuu tuohon testaamattomaan, ja silti selitykseksi jollain tavalla kelpaavaan tutkintamateriaaliin. Se on metkaa että sellaiseen uskoo siksi että "parempaa ei keksi", vaikka kovin moni seikka ei puhu kyseisen asian puolesta.
Minulla on kuitenkin aika paljonkin sitä vastaan (kuten aiemmin tänään jo mainitsinkin), että huudellaan kovaan ääneen asioita, joille ei sitten löydykään kestäviä perusteluja.
Hienoa kuulla, mina olen taysin samaa mielta. Nyt voimme yhdessa kysella ihmisilta etta miksi ihmeessa he eivat vaadi NIST:ia testauttamaan tuota alumiiniteoriaansa, kun sille ei loydy minkaanlaisia perusteluja paitsi ihmisten mielikuvitus.
Varsinkin kun vastassa on nayttoa siita etta:
A) tuo aine on sulan raudan varista
B) raunioista loytyi selvat todisteet siita etta rauta siella suli.
Ok. Hyvä että olet samaa mieltä kanssani siitä, että pylvään kuuluukin katketa ainakin osumakohdasta. Täällä moni "fyysikko" kuitenkin väitti ihan tosissaan että koska pylvään kiinnitys on tehty katkeamaan, niin se pettää ainoastaan siitä kohtaa. Tulipahan nähtyä monen nimimerkin ymmärrys aiheesta.
Miksi ei? Siksi ei, että sellaista koetta, joka osoittaisi aukottomasti tai edes sinne päin, että tornista valunut sula aines sisälsi alumiinia tai ei sisältänyt, ei voi järjestää.Suurinpiirtein noin. Miksi ei? Toki maarissa olisi voinut saastaa, eika sita olisi pilvenpiirtajasta tarvinnut kaataa. Eika ruumiit mikaan edellytys tietenkaan ole, voihan sinne vaikka jotain lihaa ja verta tunkea joukkoon.
Toisaalta, jos se oli sulaa rautaa, niin se oli satavarmasti epäpuhdasta. Alumiini ja monet muut materiaalit sulivat ennen rautaa. Lisää tutkittavia yhdistelmiä. Ja jos rauta suli, niin rakennuksen olisi pitänyt sortua paljon aikaisemmin. Minä ymmärrän kyllä, miksi NIST olosuhteet tietäen päätyi todennäköisimpään vaihtoehtoon eli epäpuhtaaseen alumiiniin.
ja sen varista ettei kukaan ole koskaan nahnyt alumiinin olevan (tiettavasti), onko syyta olettaa etta se on alumiinia, vai etta se on rautaa?
Eika ole loytynyt yhtaan asiantuntijaa (sinakaan et pysty vaittamaan etta olisit tuollaista nahnyt, vaikka asiantuntijaksi itsesi esittelet, eika minulla ole mitaan syyta sita epailla) joka olisi tuollaisen ilmion pystynyt toistamaan, saatika sitten nakemaan.
En siis puhunut paskaa,
Haluat uskoa siihen vasten kaikkea omaa tietoasi alumiinista, ja vastoin kaikkea visuaalista todistetta mita nyt yleensakaan voi loytaa. Ja uskot siihen niin paljon, ettet edes nae tarpeelliseksi tutkia asiaa lisaa.
Annat NIST:lle synninpaaston koska haluat uskoa johonkin mita et itsekaan tieda.
Edelleen olen nähnyt alumiini sulattamossa ja luulisin, että tuo ilmiö on joka metallille luontainen jos lämpötilat vain nousevat tarpeeksi korkeiksi.Et ole nahnyt keltahehkuista alumiinia,
Kyselinkin tuossa aikaisemmassa viestissäni hieman sinulta tästä samasta. Eli miten sinulla voi olla tietotaitoa osallistua jatkuvasti keskusteluun eri aihealueista lentokoneista sulaan alumiiniin? Ainakaan oma tietotaito ei tuohon riitä.Tasta syysta asiantuntemuksesi ei merkkaa enaa tassa keskustelussa paskan vertaa. Olet hylannyt sen uskon vuoksi.
Kylla, ne paloivat pois.
Jos OLLENKAAN seuraisit keskustelua ja lukisit mita ihmiset sanovat, olisit varmasti tietoinen etta olen itsekin kritisoinut tuota tutkimusta.
Tiesin etta alumiinia kuoritaan,
Edelleen minua häiritsee tuo sinun ja Jonesin väite, että epäpuhdas alumiini on aina kaadettaessa hopean väristä. Miten tämä on käytännössä mahdollista? Ja edelleen kysyn sinulta, miksei teollisuudessa osata vieläkään käyttää epäpuhdasta alumiinia ellei sitä kuorita, koska väri ei ole lähelläkään hopeista?Tutkimuksen lopputulos on taysin synkassa kaiken muun tiedon kanssa. Sina olet oman henkilokohtaisen ammattitaitosi varassa, mutta siltikaan et pysty kyseenalaistamaan vaitetta, jota vastaan sinun ammattitaitosi puhuu.
Se etta on jonkun alan asiantuntija, ei tarkoita sita etta osaisi kayttaa oikein sita tietoa mika siita asiantuntemuksesta seuraa.
Elikkä edelleenkin on auki tämä osio PD:n mallissa:
Meille on Ednan avulla todistettu että torneissa ei lämpötila noussut yli 250 celsius asteen eikä ns. kuumia palotaskuja ollut. Kuitenkin teräs suli juoksevaksi ja lämpöä oli riittämiin siihen että se valui sulana ulos ja maahan saakka 80 kerrosta.
Siksi ei, että sellaista koetta, joka osoittaisi aukottomasti tai edes sinne päin, että tornista valunut sula aines sisälsi alumiinia tai ei sisältänyt, ei voi järjestää.
- Kaikkia mahdollisia seoksia (lentokonealumiini, muut metallit, orgaaninen aines) on likipitäen ääretön määrä, joten kukaan tutkija ei voi yksiselitteisesti määritellä koostumusta. Ei ainakaan videokuvasta värin perusteella.
- Niitä voi toki kokeilla, mutta se, että materiaali ei ole keltaista, ei kerro varmasti mistään muusta kuin siitä, että tornin sula materiaali ei ollut samaa kuin kokeessa käytetty.
- Kokeen kustannukset olisivat tähtitieteelliset, jos erilaiset mahdolliset kombinaatiot otettaisiin huomioon ja lopulta tuloksista ei voisi päätellä yhtään mitään.
Miksi siis järjestää koe, joka maksaa ns. maltaita ja on "parhaimmillaan" (truther-leirin mielestä) enintään äärimmäisen heikko aihetodiste.
Toisaalta, jos se oli sulaa rautaa, niin se oli satavarmasti epäpuhdasta. Alumiini ja monet muut materiaalit sulivat ennen rautaa. Lisää tutkittavia yhdistelmiä.
Pd on profiloitunut johtavaksi salaliittoteoreetikoksi tässä ketjussa. On koomista ettei hänellä ole kuitenkaan mitään mahdollisuuksia arvioida näkemiään youtubevideoita ammatillisin silmin. Uskottavuus siinä hieman kärsii, kun itsellä ei ole mitään kompetenssia arvioida näkemäänsä, vaan pitää luottaa kaiken maailman "internetprofessoreiden" kotivideotutkimuksiin.
Sitten, kun joku asiasta oikeasti tietävä huomauttaa mahdollisista virheistä tutkimuksiin liittyen mielipiteet muokkautuvat kuin muovailuvaha ja kiemurtelu koukusta irti alkaa.
Näinhän se menee, jos oletetaan, että teräsrakenne pettää vasta silloin, kun rauta on jo alkanut sulaa. Nythän väitettyä sulaa rautaa nähtiin minuutteja ennen sortumista. Minä olen siinä käsityksessä, että romahdukseen ei tarvita sitä, että rakenne sulaa alta pois.Jos rauta sulaa esim. klo 13:30, ja rakennus romahtaa silloin, miksi rakennuksen olisi pitanyt romahtaa esim. klo 12? Tai edellisena paivana? Eiko olisi aika luonnollista olettaa etta rakennus romahtaisi silloin kun sen haluttiin sortuvan (sula rauta ei muodostu vahingossa noissa olosuhteissa), eika silloin kun rauta oli taydessa iskussaan tai lahella sita?