Minua kiinnostaa sellainen naytto joka toimii taman maailman lainalaisuuksien kanssa.
Nyt puhuen pelkästään tuosta Pentagonista niin sinähän juuri olet tyrmännyt kaikki silminnäkijälausonnot paitsi ne keillä on oikea mielipide. Myös kaikki löydetty tavara Pentagonista on hylätty koska "ei sitä ole ollut". Myöskään mikään muu ei ole sinun mielestäsi uskottavaa paitsi järkyttävän iso lavastus täysin nollasaavutuksen takia. En vaan keksi syytä miksi Pentagoniin olisi pitänyt järjestää tuollainen spektaakkeli. Keksitkö sinä? Eikö WTC olisi riittänyt?
Vaikka olisin hallituksella töissä niin kyllä minua alkaisi vituttamaan jos omia tapetaan kymmeniä ihan vaan huvikseen. Ei huvittaisi sen jälkeen olla kyllä hallituksella töissä. Vai valehtelisin mieluummin, että kyllä minä sen koneen näin.
Ainakin minua vituttaisi jos omia tapettu. Pentagonistahan on usea ihminen sanoneet, että näkivät tuon koneen. Aika anteeksiantava pitäisi olla, että tuohon suostuisi.
edit: Tuossa kun tutkin noita Pentagonin kuvia niin eikö tässä kuvassa näyttäisi nimenomaan siltä kuin iskeytymiskohdan vasemmalle puolelle olisi nimenomana tullut tuollainen siiven aiheuttama vahinko? Sama homma myös tässä kuvassa. Iskun jälkeen tuo vasen puoli on ilmeisesti tuettu kuormalavoilla? Eihän tuo siipi nyt kokonaisena kuitenkaan tuonne uppoaisi mutta todennäköistä on, että tuo lähin osa siivestä voisi enemmän vahinkoa tehdä ennen kuin tempaisee loput jäänteet siivestä mukanaan rakennuksen sisälle.
Viimeksi muokattu: