Listassa oli lueteltu nanoterminaattorin käyttötarkoitukset ja listasta puuttuu kontrolloidut räjähdyspurut. Itseasiassa luin tuon toisen lainaamani kohdan väärin, se oli huti, pahoittelen.
Ei tuo silti alkuperäinen tiedonlähteeni olllut, mutta kun en viitsinyt googlata asiaa sen enempää, niin käytin tuota helpoiten löytyvää. Jos sinulla on parempaa tietoa nanoternimaidon käytöstä, niin kerro ihmeessä.
Minun tietääkseni sitä käytetään armeijoiden toimesta erinäisissä räjähdeyhdisteissä, kontrolloidut rakennusten räjähdyspurut eivät ole vielä omien silmieni eteen käyttötarkoituksina tulleet, muttei se mikään maailman suurin ihme olisi jos tuota siihen käytettäisiin. Eli perjaatteessa olet oikeassa, perjaatteessa tuo on silti häilyvä väite (molemmin puolin).
Vastaus ensimmäiseen kysymykseen: se on mahdollinen motiivi.
Vastaus toiseen kysymykseen: kyllä, mutta laskurin mukaan vapaaehtoisia (hölmöjä) löytyy
Vastaus kolmanteen kysymykseen: kuten sanoinkin tiedänkin vain ettei se ole raha, vaan joku muu..
Kolmannen kysymyksesi vastaus on taas jotain ihan muuta kuin mitä kysyin. En kysynyt mikä motivoi debunkkaussivuja vaan kysyin mitä sinä tiedät salaliittosivujen motiiveista? Vastauksesi viittaa siihen, ettet lukenut kysymystä ja vastasit mikä debunkkaajia motivoi. Vai lyökö mulla ihan vitusti tyhjää (taas) ? :D
Enkä yleisesti ottaen käsitä tuota rahasta puhumista, kun itse monessa asianyhteydessä painotat asioiden olevan merkityksettömiä. Mun mielestä tuo on täysin merkityksetöntä, sen lisäksi pitäisi muistaa että tuskin edes kolmasosa sivustoista sisältää mitään vapaaehtoisia lahjoituslinkkejä. Muutenkin vastauksesi ensimmäiseen kysymykseen on hatusta heitettyä kuvitelmaa vailla minkäänlaista totuuspohjaa.
En minä voi väittää ettei koskaan ole ollut, mutta jos sinulla on sellaisia tiedossasi niin linkitä niitä ihmeessä tänne..
Voisinhan linkittää suurimman osan debunkkaussivujen debunkkaussivujen sisällöistä. Ehkäpä sieltä muutama löytyisi, mene ja tiedä.
Edelleen, voisit esimerkiksi linkittää tänne nähtäksi debunkkaussivuja joissa on yksisarvisten hoito-ohjeita, tutkimuksia Jeesuksen toisista tulemisista amerikkaan tai muuhun paskaan.
Oletko varma, että kyseisten juttujen kirjoittajat ovat täsmälleen samat ? Ei se tarkoita, että vaikka ovatkin samalla sivustolla, että juuri kyseiset ihmiset ovat kaikkia noita väsäilleet. Ei se toki mahdotontakaan ole, mutta kuten sinä niin useasti, kyseenalaistan noiden asioiden merkityksen tässä välissä.
Kysymyksesi skenaariota yhdistää se ettei niistäkään väitteistä ole mitään todisteita.
Ymmärsitkö nyt tätäkään oikein ? En tätä koko lausettasi tajua oudon kielirakenteen vuoksi, mutta jos tarkoitit että ei ole todisteita alasampumisesta tai Clevelandissa käymisestä niin olet oikeassa. "Ei todisteita"-logiikalla voidaan siis päätellä täysin varmasti koneen tippuneen Shanksvilleen, tehden minimaalisen kraaterin kokoonsa nähden, jättäen jälkeensä ei yhtään mitään rojua (poislukien jotain erittäin näennäisiä "todisteita" joita kuka tahansa on voinut paikalle viedä), ei ainuttakaan ruumista, ja kadonneen lopulta kuin tuhka tuuleen. Jälleen kerran.