WTC 1 ja 2 eivat tayttaneet kalssisen rajaytyspurun tuntomerkkeja koska se ei ollut klassinen. Se oli erilainen.
Voisitko listata nuo erilaisten räjäytyspurkujenkin tunnusmerkit-listan vai todetaanko että se ei ollut räjäytyspurku ollenkaan.
Lista patee taysin WTC-7:aan?
juurihan linkitin kuvan, että nelonen meni päin persettä.
samoin kohta yksi, romahdus ei ala äkillisesti, vaan ensin romahtaa yläkulma. 7,7 sekuntia taisi olla kokonaisaika mikä romahduksen alkamiseen menee.
kakkosta epäilen, mutta en näitä jaksa alkaa kaivamaan enkä varsinkaan väittelemään. liikaa "he said, she said"-tavaraa kaivella jonkun talkkarin motiiveja tai taustoja minun makuuni.
kolmonen on kohtana kovasti kyseenalainen koska videoista ei näy kuin se 30-40% romahdukseksi, monesti todettu juttu. yläosa romahtaa kieltämättä suht.symmetrisesti.
vitonen on kyseenalainen. taivaalla oli valtava pilvi jo ennen romahdusta. paremmin tämä toimisi kaksoistorneihin.
kutosesta en tiedä mitään, minä kun auktoritteettejä kumartele vaan luotan vain omiin aivoihini.
seiska, paskaa, mutta niin moneen kertaan jauhettua ennen viitsi puuttua.
kasi, voivat olla löytäneet
ysi, mistään noissa kuvissa ei ole aikasemmin ollut mitään mainintoja että ovatko ne 7 vai 1/2 talojen alueelta (vai kutosen, nelosen tai jonkun muun alueelta). vähintään kiistanalainen väite.
huvittavin (eli minun kannaltani mielenkiintoisin) kohdista on tuo kymppi. Nanothermiini on entuudestaan täysin tuntematon aine eikä sitä ole koskaan missään käytetty. Silti se mahtuu klassisten räjäytyspurkujen ominaispiirteet listalle. Hyvin se vetää joka tuon listan on tehnyt!
1. Rapid onset of "collapse"
2. Sounds of explosions at ground floor - a second before the building's destruction
3. Symmetrical "structural failure" -- through the path of greatest resistance -- at free-fall acceleration
4. Imploded, collapsing completely, and landed in its own footprint
5. Massive volume of expanding pyroclastic dust clouds
6. Expert corroboration from the top European Controlled Demolition professional
7. Fore-knowledge of "collapse" by media, NYPD, FDNY
8. FEMA finds rapid oxidation and intergranular melting on structural steel samples
9. Several tons of molten metal reported by numerous highly-qualified witnesses
10. Chemical signature of thermite (high tech incendiary) found in solidified molten metal, and dust samples