Viestin lähetti Atte
Mitähän sinä finnishninja oikein yrität todistella tuolla tilastolla?
Viesti oli tarkoitettu eaglelle, joka alkoi kyselemään vanhoista turnauksista. Se minkä tilasto todistaa, voit lukea itse.
Mistä tiedät mikä on minun suosikkimaani? Olenko sen sinulle kertonut? Jos pystyn keskustelemaan venäläisestä jääkiekosta, tarkoittaako se silloin sitä että se on automaattisesti minun suosikkimaani? Tiedätkö jotain NHL:stä? Varmasti tiedät. Onko Kanada tai USA silloin suosikkimaasi?
Eipä ole suosikkimaasi Ruotsi paljoa menestynyt viime vuosikymmenenä
Olen hyvin perillä siitä miten Ruotsi on pärjänyt eri turnauksissa. Entäs sitten?
Ja nyt en lakse mitään mömmöm -kisoja mukaan joissa Ruotsilla on ollut Forsbergit, Sundinit, Lidströmit ja Alfredsonit mukana.
Laske vaan tavalla, joka sopii itsellesi parhaiten. Kyllä se minulle käy:-)
Jos lasketaan kaikki muut kisat pois, lukuunottamatta Ruotsin MM-kisoja 1995, niin sen mukaan Suomi on maailman ylivoimaisesti parhain jääkiekkomaa, eiks je? Saanko myös minä laskea itselleni sopivalla tavalla?
Suomi ja Kanada ovat joutuneet pelaamaan kakkosmiehistöillään näitä kisoja.
Totta, kaikki muut pelaavat aina kakkosmiehistöllä, paitsi Ruotsi:-)
BitterX:
Näihin mahtuu paljon Ruotsin makoisia voittoja itänaapuristaan, ne kaikki varmaan tietävätkin.
Näin on. Muistissa on hienoja voittoja ja katkeria tappioita.
1998 Olympialaiset, Nagano: Ruotsi - Suomi 1-2
Minulle tämä ottelu nousee yli muiden ottelujen.
Saisikohan tämä lista jatkoa vaikkapa 2004 World Cupin puolivälierässä... =)
Suomella on tässä vaiheessa kaikki mahdollisuudet. Pelit eivät ole vielä alanneet... Eilisen perusteella saamme tosin unohtaa tällaiset haaveet, mutta kuten jo ylempänä totesimme, puhumme vain harjoitusottelusta.
IceBreezer:
Mitä väliä jos Tre Kronor oli ylivoimainen vuosikymmeniä sitten
Itse olen kovasti kiinnostunut jääkiekon historiasta. Jos sinä et ole, kumpiko on parempi: minä olen hiljaa, vai se että sinä kerrot etukäteen mistä ei saisi mielellään kirjoittaa?
Ruotsilla on nimekkäämpi katras heittää kehiin ja saa kantaa ennakkosuosikin viittaa. Onko nyt hyvä?
On. Minusta on hienoa että voin seurata turnausta, johon osallistuvat maailman kärkimaat, parhaimman mahdollisen miehistön kera. Uskon että näin myös sinun mielestäsi, sillä jos nyt sattuisi että Suomi peittoaa Ruotsin välierissä, eikö olisi ikävä todeta silloin että Ruotsi oli matkassa B-joukkueen kera?
Nuckhead:
En nähnyt tuota ottelua joten kysyisin sinulta, että miten Canucksin pelaajat; Näslund, Öhlund ja Sedinit pelasivat? Oliko Öhlund edelleen kolmosparissa ilman ylivoima-aikaa?
Panin Öhlundin merkille vain muutaman kerran. Ylivoimapelissä en pannut häntä merkille kertaakaan. Sedinit kuuluivat Ruotsin joukkueen pirteimpiin. Näslund taas oli maalia lukuunottamatta aika näkymätön. Forsberg ja Näslundhan ovat pelanneet yhdessä viimeksi 1993, joten saavatten hakea toisiaan vielä jonkin aikaa, ennen kuin alkaa homma luistamaan.
Lainatun viestin kirjoittaja korjattu. Pahoittelen (BitterX).