Tästä tuli mieleen, tosin itse threadiin liittymätöntä juttua, niin suosittelisin olemaan islannissa ainakin muutaman päivän.Keflavik on ehdottomasti paras paikka välilaskuun koska jää sopivasti matkan puoliväliin. Laskeudutko Baltimoreen vai onko lento Dullesiin? Takavuosina Iceland Air:lla oli erittäin kilpailukykyiset hinnat nimenomaan Helsinki-Keflavik-Baltimore. Ja Baltimoresta pääsee melkein yhtä sutjakkaasti DC:hin kuin Dullesista.
Aika täydellinen "pidennetty viikonloppu" kohde, päivässä kerkeää nähdä sen reykjavikin, 2-4 päivää lisää jos haluaa nähdä muutakin. Olin siellä itse 4 kokonaista päivää, kerkesin omasta mielestä nähdä kaiken, tai ainakin olisin kerennyt jos säät olisivat sallineet. Vuokrattu auto oli sen verta pieni ja kevyt että kun oli melkein myrskytuulet niin ei oikein uskaltanu enää ajella siellä vuorten huipuilla joten jouduttiin kääntymään takaisin.
All-in-All, pikkukylä jota ajateltiin käydä kattomassa jäi väliin, ei ollut luottoa kun auto heilui tuulesta sen verta paljon.
En viikkoa enempää ainakaan olisi lomailijana ellet sitten halua kirjaimellisesti nähdä kaikkea.
Noniin, sitten asiaan
Noniin, vihdoin selkeni goalie controversy: Samsonov on nyt ykkösmaalivahti. Se ei välttämättä tarkoita että se on ykkönen kun poffsit alkaa mutta näillä mentäneen lomien jälkeen. En tiedä mitä 70 käy läpi tällä hetkellä mutta se on noussut vastaavista ennenkin.
Hienosti noustiin kolmannessa ja viihdearvo taattu kun päättyi näin. Mutta missä oli 92, 13, ja vähän jokainen kahdessa ensimmäisessä erässä? Oshie ilmeisesti säästeli vomia All stars-pelleilyyn...
Eikös Holtbyllä ole jo "tapana" että on se slumppi jossain vaiheessa ja sitten noustaan kuin feeniks?
Muistaakseni ainakin pari kautta sitten oli se slumppi poffsejen alussa, sitten sai uuden sauman ja hyvin meni?
Väittäisinkin että jokaisella veskalla on jokaisella kaudella ns slumppi, joten ei syytä huoleen.
Muistaaksein esim. Rask ja Lundqvist on aloittanut viimeisimmät kautensa heikosti eli se olisi heidän "slump". Saatan olla toki väärässä.