ernestipotsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Olen joka tapauksessa ainakin toistaiseksi vielä myymässä asuntoa itse.
En ole enää.
Kuvauksesta hyväksyttyyn ostotarjoukseen meni aika tarkalleen viikko.
Olin samaan aikaan töissä joka päivä 7pv viikossa ja hoidin näitä asioita siinä sivussa. Suurin vaiva tuli suursiivouksesta kuvaussessiota varten.
Perjantaina kuvaus - kuvat ja videot tulivat mulle editoituina viikonlopun aikana jolloin myös laadin myynti-ilmoituksen. Päätin myös pyyntihinnan sekä hinnan jolla asuntokaupat tehdään jos tämänsuuruinen tai sen ylittävä tarjous tulee. Tämä siksi, ettei tule sitten turhaa veivaamista. Ilmoituksen julkaisin maanantaina, näyttö keskiviikkona ja hyväksytty tarjous meni läpi perjantaina. Myin lopulta asunnon ensimmäiselle joka kävi tätä katsomassa.
Loppujen lopuksi ostajan tarjous jäi 1000eur alle sen summan mistä olisiin ollut valmis hyväksymään tarjouksen välittömästi, joten eipä tuotakaan hirveän pitkään tarvinnut miettiä kun niin lähellä oltiin. Yksi sijoittaja oli kiinnostunut myös ja hän oli tulossa katsomaan asuntoa myöhemmin, mutta kun sain 1. ostotarjouksen niin soitin tälle sijoittajalle, että maksatko hinnan X+3000eur ja hän lähti tästä tinkimään joten kiitin häntä ja toivotin onnea jatkoon. Voittoa n. 3v asumisesta tuli n. 13 000eur ja tämä ylittää kuitenkin reilusti sen vähimmäismäärän mitä olin myynnille asettanut.
Toki tässä on vielä pieni mahdollisuus, että ostaja vetäytyy kaupasta, mutta silloin käsiraha jää minulle. Tähän en kuitenkaan enää usko.