Ioota Rhoo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- The Broad Street Bullies
Itse olen sitä mieltä, että tuossa ei ole suhdetta tapahtunut. Eihän kukaan mies uskalla enää olla lorttojen kanssa tekemisissä, jos niistä kerrotaan noin vapaasti. Tai uskaltaa, jos ei anna nimeä eikä numeroa, mutta Vanhasen naama on tuttu. Siinä se ongelma. Jatkossa takuulla käy naisissa vain ulkomaanvirkamatkoilla. Siinä missä Lipposelle toimitettiin uusi Bossin puku kun edellinen repesi lentokoneessa tai siinä missä Niinistö käy rullaluistelemassa niin siinä vapaa-ajalla Vanhasen on pakko hoitaa naisasioita, kun kotimaassa touhu on mennyt kestämättömäksi. Kekkosen aikaan kukaan ei kirjoittanut mitään kirjoja, vaan seksi hyväksyttiin vähin äänin.
Aika synkkä kuva sinulla on Suomen naisista tämän yhden noita-akan perusteella. Eiköhän Suomestakin vielä löydy naisia, jotka eivät kirjoita kirjaa sen jälkeen kun niille on tilannut taksin. Vanhanen voi seuraavan kerran katsoa vähän tarkemmin kenen uunissa niitä perunoitaan lämmittää.
Ja juuri tällä perusteella maallikko ei kuulu oikeusistuimeen, kun työkaluja arvottaa perusoikeuksien konflikteja ei löydy fiilistelyä enempää, kaikella kunnioituksella. On totta, että asia on vaikea. Tämän vuoksi tätäkään asiaa ei oikeusvaltiossa saa ratkaista mikään toriparlamentti tai muukaan huutoäänestys.
No tämä on kyllä ihan totta. Lautamiehistä olen kanssasi samaa mieltä ja siksi onkin hyvä, että tämä käsitellään ylimmisäkin oikeusasteissa.
Lopputulos olkoon sielläkin sananvapautta puolustava.