Jos asettuu tässä tilanteessa Vanhasen asemaan niin hän ei ole tullut julkisuuteen julkisuuden takia kuten joku Fingerroos, vaan tekemään politiikkaa ja siinä sivussa on sitten otettava vastaan jonkinlainen julkisuus. Se, mitä tulee sitten kaupunki vs. nurmijärvi asiaan niin se on puolueen linja. Siis jos olet Maalaisliitosta niin sinun pitää ajaa tietyntyyppisiä arvoja. Ei se silloin mikään Vanhasen henkilökohtainen agenda ole, vaan puolueen puheenjohtajana on keulakuva puolueen tavoitteille.
Ja vaikka Vanhanen on pääministeri niin hän ei ole pappi tai mikään superman, vaan häntäkin panettaa joskus. Jos joku sitten tarjoaa helppoa seksiä tosta vaan niin hän on tarttunut siihen. Olen itsekin huomannut sen, että on naisia, joille riittää se, että tapaa esim. viikon tai monen kuukauden välein aina kun itseä huvittaa, harrastaa seksiä ja lähtee pois. Silti ne ottaa mielellään yhteyttä, eikä niitä haittaa jos ei itse pidä yhteyttä tai vastaa puheluihin tai viesteihin. Jos taas tekee mieli niin voi ottaa yhteyttä ja homma hoituu taas. Joku tässä yhtälössä meni vaan Vanhasella pieleen. Kuronen ei tajunnut asemaansa. Siinä vaiheessa kun alkoi puhumaan vuosisadan rakkaustarinasta Vanhanen tajusi, että pano meni ns. v**uiksi.
Erona meillä ei julkkiksilla ja julkkiksilla on se, että julkisuudenhenkilöiden pitää sen verran luopua yksityisyydestään, että siitä raportoidaan kenen kanssa liikkuvat. Sen sijaan esim. minä en joudu niistä asioista kertomaan. Jos joku sanoo, että on nähnyt minut jonkun henkilön seurassa niin jos olen vastaamatta tai murahdan vihaisesti niin se jää siihen. Jatkossa ehkä ei kysele mitään tai jos kyselee niin todennäköisesti ymmärtää, että asiani ovat yksityisiä ja niistä vatvominen ei johda mihinkään. Sen sijaan Vanhanen joutuu sietämään sitä, että hänen liikkumisistaan raportoidaan, mutta ei sielläkään se raportointi saa mennä seinien sisäpuolelle. Tuollaiset seksirepostelut ovat ehdottomasti yksityisyydensuojan alaisia asioita ja sen verran ammattilainen pitää olla seksikumppaninkin että suojelee sekä omaa että Vanhasen yksityisyyttä, eikä kerro mitään kellekään, vaikka kidutettaisiin. Ja mitä tulee Vanhaseen niin ihmettelen, ettei lähettänyt turvamiehiään uhkailemaan Kurosta. Älytöntä päästää asia niin pitkälle, että kirja on jo painettu.
No hovioikeus toivon mukaan laittaa syylliset linnaan ja saadaan jonkinlainen järki tähän asiaan.