Vuoden turhin julkkis, Susan Kuronen esittäytyy

  • 171 891
  • 857
"Olen tällaisissa asioissa sitkeä sissi. Sitä paitsi naisenhan kuuluukin vähän kärsiä kauneutensa vuoksi."
Suskilla taitaakin olla vähän omanlaisensa käsitys tuosta kärsimisestä.

Toivottavasti homma meni yhtä perseelleen mitä Tara Reidillä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Onkohan siellä Virossa laitettu myös nuo "ihanat" hiuspidennykset? Hankkiutuisi ennemmin jonkun tyylikonsultin puheille, se voisi auttaa hänen ulkonäköönsä enemmän.

Kröhöm. Ne ovat liaanikorvikset joissa tämä tarzani tulee roikkumaan vielä tulevan kauden aikana. I would!
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Tää akka on suurin medialutka, mitä mä olen koskaan tavannut. Nykäsen Matit ja Sievisen Susannat jää kauas taakse. Aikaisemmin mua ei ole tämä naisen tekemiset sen suuremmin häirinneet, mutta nähtyäni tämän nyrjähti harmaassa massassa ja pahasti.
Tekee niin pahaa, että tekis mieli hakea kaupasta vähän köyttä ja öljyä.
 

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Olisikohan, Susan hyvä, myös Sinulla itselläsi jotain osuutta asiaan...

Höpö höpö. Miehet on sikoja ja ministeritason miehet pahimpia sikoja. Onneksi Susan sekosi Mattiin. Iken jälkeen Ruusunen keräilisi itseään suurella todennäköisyydellä pehmustetusta huoneesta.
 
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200802147246263_uu.shtml

Olisikohan, Susan hyvä, myös Sinulla itselläsi jotain osuutta asiaan...

Tuon voisi kirjoittaa mille naurat nyt ketjuun :)

Sitä saa mitä tilaa. Aika turha lähteä muita syyttelemään omista sekoiluista. Voihan tietenkin olla, että iltapulu on vähän revitellyt otsikon kanssa, mutta kuitenkin. Vanhanen yritti pitää asiasta matalaa profiilia, vaan neidille ei riittänyt. Ja nyt kaduttaa luonnollisesti, kun toinenkin haluaa sanansa sanoa.
 

scholl

Jäsen
Höpö höpö. Miehet on sikoja ja ministeritason miehet pahimpia sikoja. Onneksi Susan sekosi Mattiin.

Meripuska pitää tänään tiedotustilaisuuden. Kertooko hän Masan pilanneen hänenkin elämänsä vai onko Eduskunnasta vetäytymisen syy ituviljelijäksi ryhtyminen, huume- tai rattijuopumuskäry. Vai ryhtyykö hän ehdolle demareiden puheenjohtajaksi. Masalla on kuitenkin todennäköisesti sormet pelissä taustalla. Ajanut viattoman viherhinttarin kovaan ratkaisuun.
 

Carlos

Jäsen
Meripuska pitää tänään tiedotustilaisuuden. Kertooko hän Masan pilanneen hänenkin elämänsä vai onko Eduskunnasta vetäytymisen syy ituviljelijäksi ryhtyminen, huume- tai rattijuopumuskäry. Vai ryhtyykö hän ehdolle demareiden puheenjohtajaksi. Masalla on kuitenkin todennäköisesti sormet pelissä taustalla. Ajanut viattoman viherhinttarin kovaan ratkaisuun.

Ei, vaan hänkin haluaa kertoa kaikille että "Matti pilasi elämäni", ja sitten kirjoittaa aiheesta kirjan. Kirjan jatko-osassa hän kertoo miten "Matti halusi vain seksiä".

Tosiaan olisi Kuronen -eikusiis- Ruusunen voinut päätyä olemaan hiljaa aikanaan, mutta eeeei, piti vaan lässyttää lehdissä uuniperunoista.

Mutta siis loppupeleissä juu, miehet on sikoja, naiset on aina vaan uhreja.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Ei, vaan hänkin haluaa kertoa kaikille että "Matti pilasi elämäni", ja sitten kirjoittaa aiheesta kirjan. Kirjan jatko-osassa hän kertoo miten "Matti halusi vain seksiä".

Tosiaan olisi Kuronen -eikusiis- Ruusunen voinut päätyä olemaan hiljaa aikanaan, mutta eeeei, piti vaan lässyttää lehdissä uuniperunoista.

Mutta siis loppupeleissä juu, miehet on sikoja, naiset on aina vaan uhreja.

Se on just näin! Naistenlehdethän ei näe tässä Ruususessa mitään vikaa. Matin ja yleensäkin Suomalaisten miesten syytä kaikki, sikoja kun ollaan.

Taitaa Susan olla liian tyhmä ymmärtääkseen että itse aiheutti tämän härdelin!
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Ei Susaa saa kiusata, Susan on ihgu! Oikeasti, antakaa nyt vähän armoa Kuroselle. Kyllä munkin elämä ois pilalla jos olisin harrastanut seksiä Matti Vanhasen kanssa!

On muuten Kuronen ja Ruusunen ollut aika hissukseen ennen tän päivän uutisia. Kyllä musta noi maajussin sulhanen ja sen fitnesstrainer on nykyään musta virallisesti suomen tyhmim…eiku turhimmat julkkikset.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Meripuska pitää tänään tiedotustilaisuuden.

Mä luulen, että tämän Hjalliksen ex-hoito on lukenut jatkoaikaa ja schollin innoittamana löytänyt sisäisen kokoomuslaisensa.
 

scholl

Jäsen
Mä luulen, että tämän Hjalliksen ex-hoito on lukenut jatkoaikaa ja schollin innoittamana löytänyt sisäisen kokoomuslaisensa.

Seuraavissa naistenlehdissä ei sitten esiinnykään enää Leena Harkimo ja Marja Tiura kaulakkain tekstillä "olemme parhaat ystävät", vaan Leena Harkimo ja Merikukka Forsius otsikolla "miehet yhdistävät meitä".
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
- Haluaisin, että suhteemme olisi jo loppuun käsitelty ja että voisin jatkaa elämääni puhtaalta pöydältä, olen mielestäni ansainnut sen, Ruusunen toivoo.
Voi vittu.

Eiköhän asia olisi aikanaan ollut ihan tarpeeksi loppuunkäsitelty heti sillä hetkellä, kun Matti Vanhanen päätti laittaa suhteen poikki. Loppu, sillä siisti ja elämä jatkuu, ja yksi ihminen miljoonasta olisi muistanut koko Kurosen seuraavana vuonna.

Ketään ei olisi kiinnostanut tietää vuosituhannen rakkaustarinan ja sitä seuranneen suuren erospektaakkelin asiasta tai sen syistä enempää, eikä varsinkaan siinä mittakaavassa missä Kuronen koko tapauksen toi julkisuuteen. Miksi muutaman kuukauden kestäneen suhteen käänteet ja väänteet piti tuoda koko kansan tietoisuuteen ja aloittaa tämä käsittämätön julkinen "loppuunkäsittely", sitä en voi vieläkään ymmärtää.

Kuronen on toistuvasti itkenyt kuinka ei kestä saamaansa julkisuutta ja että haluaa pysytellä pois valokeilasta, ja vittu sentään miten helposti se olisi aikanaan onnistunut yksinkertaisesti nielemällä arvon pääministeriltä saamansa pakit ja jatkamalla elämäänsä omassa hiljaisuudessaan ilman Seiskan, Katson, Ohon, Ilta-Sanomien, Iltalehden ja Hymyn sivuille tyrkkimistä.

Turhaan nyt itket, prinsessa Ruusunen. Sait juuri sitä mitä halusit alusta lähtien, eli ihan vitusti turhaa huomiota. Toivottavasti nyt pollaa kiristää, kun tekoihisi liittyvä huomio onkin kääntynyt omalta kannalta harmilliseksi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Oikeusjutun pelossa en uskalla kirjoittaa syvimpiä tuntojani Ruusunengaten ympäriltä.

Sen verran voin kuitenkin raottaa salaisuuden verhoa, että olen tällä hetkellä muovisen kuplan sisällä ja olen töhrinyt ulosteillani itseäni. Olen tänään myös itkenyt ja oksentanut sikiöasennossa lattialla maaten.

Koiralta valuu vaahto suusta ja sen silmät muljahtelevat; se myös pelkää vesikuppiaan. Kissa, jota meillä tietääkseni ole ollut vielä eilen, yrittää itsemurhaa hukuttautumalla hiekkaan ja raapimalla itseään verille sateenkaarenväristen dodojen tanssiessa sen ympärillä Hoosiannaa laulaen.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
vuosituhannen rakkaustarinan ja sitä seuranneen suuren erospektaakkelin asiasta tai sen syistä

Kenen vastaavat sitten ovat kiinnostava? Oletko kenties toivoton romantikko, hömppelö joka uskoo ikuiseen rakkauteen?

Kyllä tämä Kurosen kutina ja kitinä on oikeasti juuri sitä mitä me kaikki fiksut ihmiset haluamme. Kunnon törkyä! Uleåborgir on sentään oikeilla jäljillä puhuessaan Jumalan teatterista. Älkää muutkaan kieriskelkö valheissa, sillä huomaatte nauttivanne ylemmyydentunteestanne samalla kun tavallaan vajoatte syvemmälle asian pauloihin!
 

scholl

Jäsen
Eiköhän Vanhanenkin ole oppinut ja käy jatkossa lähinnä vain huorissa. Masentavaa tuollainen, jos jokainen Ikea-pano on muka rakkaustarina.
 

passenger

Jäsen
Oikeusjutun pelossa en uskalla kirjoittaa syvimpiä tuntojani Ruusunengaten ympäriltä.

Sen verran voin kuitenkin raottaa salaisuuden verhoa, että olen tällä hetkellä muovisen kuplan sisällä ja olen töhrinyt ulosteillani itseäni. Olen tänään myös itkenyt ja oksentanut sikiöasennossa lattialla maaten.

Koiralta valuu vaahto suusta ja sen silmät muljahtelevat; se myös pelkää vesikuppiaan. Kissa, jota meillä tietääkseni ole ollut vielä eilen, yrittää itsemurhaa hukuttautumalla hiekkaan ja raapimalla itseään verille sateenkaarenväristen dodojen tanssiessa sen ympärillä Hoosiannaa laulaen.


Paras huume on parasta huumetta... Meskaliinia ? ?
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Moneskohan kerta on, kun Susan on sanonut, että tämä juttu jää tähän, eikä uutisiin enää tulla. Joka kerta kuitenkin rinsessa itse on tullut takaisin uutisiin, enemmän tai vähemmän omasta aloitteesta.
 

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Voi räkä. Eilen lööpeissä komeili Ruususen komentit miten Matti pilasi hänen elämänsä, joka hänellä oli ennen Mattia. Tänään Ruusunen ei kanna Matille kaunaa ainakaan Ilta-Sanomien lööpissä. Päätä kanttura, päätä...
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voi räkä. Eilen lööpeissä komeili Ruususen komentit miten Matti pilasi hänen elämänsä, joka hänellä oli ennen Mattia. Tänään Ruusunen ei kanna Matille kaunaa ainakaan Ilta-Sanomien lööpissä. Päätä kanttura, päätä...

Mistäs se nyt kaunaa kantaisi?

a) Siitä, että Masa jätti?
b) Siitä, että Masa katosi jossain helvetin messuilla ja Ruusunen jäi yksin julkisuuteen, mihin Masa ei ollut häntä "kouluttanut". Jotain tällaista vikistiin seiskassa?
c) Siitä, että Masa vei kirjajutun rosikseen, ihan vain "huvikseen"...?
d) Koko menneen ja tulevan jopa ehkä seuraavankin elämän pilaamisesta...?
e) Muu mikä?

Mutta ei siinä mitään. Ihmetyttää vaan näiden juorulehtien myyntistrategiat. Luulevatko todella, että jengi ostaa lehden, kun kannessa on juttua Ruususesta ja Vanhasesta. Itseni aiheuttaa päinvastoin reaktion olla ostamatta lehteä.

Niin, ja sen seiskan jutun vain "luin/selasin", kun istuin parturissa. En ole tilaaja.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Otsikko Iltalehdessä:
Ruusunen purskahti jälleen itkuun
"Nämä asiat ovat niin henkilökohtaisia"

Niinpä... Kumma vaan kun kirjassa niitä sitten saattoi esitellä ilman itkuun purskahtelua... Toivottavasti Susan nyt tietää miltä Vanhasesta tuntuu kun yksityisasioita levitellään.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No, kuitenkin tuli tämäkin luettua:

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2008/02/611666

11.47 Ruususen kirjassa olevat asiat ovat samanlaisia kuin Vanhasen itse esille tuomat. Kyse ei voi olla rikoksesta, Sundström sanoo. Sundström sanoo, että suhteen erokin juontui Vanhasen suunnattomasta halusta kontrolloida julkista kuvaansa.

...

13.50 Vanhanen tuo esille kaksi kohtaa, jotka loukkaavaat hänen yksityisyyttään erityisesti. Yksi on se, miten hän on käyttäytynyt seurustelusuhteen eri vaiheissa. Toinen aihealue liittyy siihen, että hän on kertonut oman käsityksensä omien lastensa suhtautumisesta takanaolleeseen avioeroon. Kummankaan kertomiseen ei ole mitään yhteiskunnallista perustetta

Miten ihmeessä Vanhasen lasten suhtautumiset (käsitykset) avioeroon liittyy Susan Kurosen (Ruusunen) "omaelämänkertaan"...?

Ihme on jos ei tule sakkoja, vainka kuinka olisi Zacharias Sundström & co puolustamassa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös