Vuoden Jatkoaikalainen 2024

• 14 085
  • 311

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
En todellakaan. Syön edelleen Sauvon säilykkeitä sinusta riippumatta. Karikon lenkkiä en kierrä milloinkaan mutta jos ensi kesänä käyn Turussa niin haluan kömpiä ylös Kuuvuoren portaat, ihmetellä Yo-kylää ja käydä Itäharjun Prismassa (kai se vielä on olemassa).
Kai tiesit, että Sauvon kurkkuja on joskus tehty meidän mailla ellei edelleen?

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Teen sitten mahdollisten penalttien jälkeen uuden äänestyksen ihan ruksimenetelmällä ja julkisena, että kirjekuoret ehtii vaihtaa paikkaa.
P.S. kolme ainaskin on mahdollisen penaltin alla :D
Kello on jo yli yhdeksän ja mitään pelikieltoon viittaavaa ilmoitusta ei ole tullut, missä äänestys?? Mulla on vaalikahvit jo valunu ja mokkapalat pöydässä! Haluan äänestää!!!!

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Teen sitten mahdollisten penalttien jälkeen uuden äänestyksen ihan ruksimenetelmällä ja julkisena, että kirjekuoret ehtii vaihtaa paikkaa.
P.S. kolme ainaskin on mahdollisen penaltin alla :D
Älä tee julkisena. Saadaan parempi tulos, jos äänestyksessä ei näy ketä kukakin on äänestänyt. Uskaltaa ujoimmatkin äänestää.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Älä tee julkisena. Saadaan parempi tulos, jos äänestyksessä ei näy ketä kukakin on äänestänyt. Uskaltaa ujoimmatkin äänestää.
Mitä!!! Eikö täällä uskalleta julkisesti näyttää mielipidettä... edes nimimerkin takaa!?

My God... mä häpeän!

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mitä!!! Eikö täällä uskalleta julkisesti näyttää mielipidettä... edes nimimerkin takaa!?

My God... mä häpeän!
Häpeä aivan rauhassa. Ei kai vaaliuurnillakaan kukaan tule katsomaan ketä olet äänestänyt. Paitsi ehkä jossain Pohjois-Koreassa tai ryslandiassa saattaa joku seurata vieressä Makarov-pistoolia heristellen, että mihin ääni menee.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Häpeä aivan rauhassa. Ei kai vaaliuurnillakaan kukaan tule katsomaan ketä olet äänestänyt. Paitsi ehkä jossain Pohjois-Koreassa tai ryslandiassa saattaa joku seurata vieressä Makarov-pistoolia heristellen, että mihin ääni menee.
Olkoonkin sitten niin...
Mietin vain, että täällä on jo julkisesti annettu ääniä omille suosikeille ja lueteltu kunniamaininnan ansainneita. Nytkö se ujous sitten iskikin kuin taikaiskusta eikä enää uskalleta kertoa, että mä niin tykkään @Patarouva sta... a few mentioned.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
@Everton

- Kivat visat, vaikka en ole kovin hyvin niissä menestynyt.

@Pedretti

- Jaksaa raportoida Dallas Starsin otteista ja itseäni kiinnostaa lukea niitä varsinkin nyt, kun pelien seuraaminen on jäänyt vähäiseksi.

@Unkka

- hyviä vinkkejä lenkkeilyyn ja tuettu toisiamme yksityisviesteillä

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olkoonkin sitten niin...
Mietin vain, että täällä on jo julkisesti annettu ääniä omille suosikeille ja lueteltu kunniamaininnan ansainneita. Nytkö se ujous sitten iskikin kuin taikaiskusta eikä enää uskalleta kertoa, että mä niin tykkään @Patarouva sta... a few mentioned.
Itselleni ei ujous iskenyt, vaan tarkoitin lähinnä sitä, että ääniä tulisi enemmän jos äänestys olisi anonyymi. Itse olen kertonut omat ehdokkaat ja niillä mennään. Toki warpulilta ei ole ruskeaa kirjekuorta tullut, joten saatan äänestää vaikka @Patarouva. En kyllä keksi mistä sait ko. nickin vedettyä tähän mukaan?

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mielenkiintoinen huomio on se, että olen näemmä ainoa Kärppä-fani finaalissa. Kärppien omassa osiossahan minä olen mielipiteitä jakava kirjoittaja, kun olen kriittinen Kärppien seurajohtoa ja pelaajia kohtaan tuloksen ollessa surkea. Selvästi muualla minua arvostetaan suuremmin kuin omassa hiekkalaatikossa.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
@Everton

- Kivat visat, vaikka en ole kovin hyvin niissä menestynyt.

@Pedretti

- Jaksaa raportoida Dallas Starsin otteista ja itseäni kiinnostaa lukea niitä varsinkin nyt, kun pelien seuraaminen on jäänyt vähäiseksi.

@Unkka

- hyviä vinkkejä lenkkeilyyn ja tuettu toisiamme yksityisviesteillä
Tä...
Teen josain raossa kunhan myrsky laantuu uuden finaaliketjun ruksimisvaihtoehdolla. Jokainen saa antaa vain yhden äänen eikä sitä saa muuttaa.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tä...
Teen josain raossa kunhan myrsky laantuu uuden finaaliketjun ruksimisvaihtoehdolla. Jokainen saa antaa vain yhden äänen eikä sitä saa muuttaa.
Ahaa, eilen olikin deadline. No finaalissa sitten annan ääneni.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mielenkiintoinen huomio on se, että olen näemmä ainoa Kärppä-fani finaalissa. Kärppien omassa osiossahan minä olen mielipiteitä jakava kirjoittaja, kun olen kriittinen Kärppien seurajohtoa ja pelaajia kohtaan tuloksen ollessa surkea. Selvästi muualla minua arvostetaan suuremmin kuin omassa hiekkalaatikossa.
Olisivatko nämä niitä ns. protestiääniä?

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minun saama ääni (ainoa) meni siis hukkaan eikä lasketa tilastoihin. Masentavaa. Mutta kiitos vielä kerran @heketsu88 !
Neljä tarvittiin top-12 ja yllättäen tuo hukkaanheitetty ääni oli sinun ensimmäinen :O
No mää sentään annoin kunniamaininnan.

Edit: viisi tarkoittaa neljää.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itselleni ei ujous iskenyt, vaan tarkoitin lähinnä sitä, että ääniä tulisi enemmän jos äänestys olisi anonyymi. Itse olen kertonut omat ehdokkaat ja niillä mennään. Toki warpulilta ei ole ruskeaa kirjekuorta tullut, joten saatan äänestää vaikka @Patarouva. En kyllä keksi mistä sait ko. nickin vedettyä tähän mukaan?
Noh... niin... Ajattelin ottaa esimerkiksi yhden sellaisista, joka ei ole ryvettänyt itseään missään Ananas Gatessa... eikä kyllä muutenkaan.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Noh... niin... Ajattelin ottaa esimerkiksi yhden sellaisista, joka ei ole ryvettänyt itseään missään Ananas Gatessa... eikä kyllä muutenkaan.
@Patarouva muuten on lahkon papitar missä minä jumalana, että tuo kohta oli täysin sitä itseään!!

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@Patarouva muuten on lahkon papitar missä minä jumalana, että tuo kohta oli täysin sitä itseään!!
Hurjastelen ajoittain myös nauttimalla kirsikka-liköörikonvehteja ja muutkin liköörikonvehdit toki ovat mieluisia.

Olen palstalla kertonutkin, miten joskus olin ostamassa klo 21 jälkeen Prismasta Madame Pompadour-konvehteja ja myyjä sanoi, ettei saa enää myydä. Nauratti silloin ja naurattaa edelleen, etten vanha loppasuu ymmärtänyt, että noissa oli liikaa alkoholia.

Viimeksi muokattu:

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kiitos saamastani parista äänestä. En kovin väärää kuvaa ole oikeasta minästäni tänne antanut, kun huumorintaju ja jalat maassa -tyyppi tuli ainakin mainittua. En myöskään himoitse huomiota, joten pari ääntä juuri se ok.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitos saamastani parista äänestä. En kovin väärää kuvaa ole oikeasta minästäni tänne antanut, kun huumorintaju ja jalat maassa -tyyppi tuli ainakin mainittua. En myöskään himoitse huomiota, joten pari ääntä juuri se ok.
Tarkoituksella jätin sinut loistavan timanttisen leidin pois kuten tiesitkin, että tänä vuonna ääneni menee Iisopille.
Tasa-arvo jne mielestäni palstan kolmen kovimpien leidien osalla.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Unohdin tänäkin vuonna äänestää (itseäni). Ihan pätevä finaalikymmenikkö kuitenkin saatiin. 12 on uusi kymmenen, koska kymmenikkö oli helpompi kirjoittaa.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Unohdin tänäkin vuonna äänestää (itseäni). Ihan pätevä finaalikymmenikkö kuitenkin saatiin. 12 on uusi kymmenen, koska kymmenikkö oli helpompi kirjoittaa.
Viisi ääntä ansaitsi sijan yhdeksän, joten kaikki kenellä oli neljä menee finaaliin kuten yleisurheilussa!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy