Kun @WarWas palaa takaisin, hän ei enää sylkäisekään ananaskonvehteihin päin!Terkkuja vaan pojille sinne (suklaa)banaanisaarille!
Tuli muuten samalla ananaskonvehdille haastaja. Suklaabanaanihan siis vie 100-0!
Banaanipojat Hula-Hula saarella.Terkkuja vaan pojille sinne (suklaa)banaanisaarille!
Tuli muuten samalla ananaskonvehdille haastaja. Suklaabanaanihan siis vie 100-0!
Et. Koska mää olen tääl jo. No en ole, mutta voisin olla.Minä omistan Reposaaren.
En minäkään, mutta voisin olla. Kyseinen saari ei kuitenkaan olisi liian pieni meille molemmille.Et. Koska mää olen tääl jo. No en ole, mutta voisin olla.
Juuri näin!Sanotaanko notta näin, että viekkaudella ja vääryydellä saavutettu titteli aiheuttaa vain kantajalleen turhaa ja tarpeetonta myötähäpiää, notta odotellaan nuo väärintekijät tuolta poies ja annetaan tämän vuoden aloittajan hoitaa homma loppuun. Sellainen discleimeri toki, että jos tupeksii itsensä uudelleen pelikieltoon, niin sitten voidaan vaihtaa vetäjää. Eihän tässä ole kiirusta. Kerran sitä vain finaalissa ollaan, niin antakaa mä nautin tästä vaalitunnelmasta.
Minulla on vanhan malliset, hieman putkiluistimen näköiset luistimet, joihin on tussilla kirjoitettu sisäpuolelle V-P KETOLA. Ne on oltava aidot. Kuka muu muka uskaltaisi käyttää Legendan nimikirjaimia?Minä omistan kaulahuivin, jossa lukee Ketola, Javanainen, Makkonen to name a few.
Meneekö tämäkin koronan piikkiin?Itsehän olen ollut hallitseva voittaja jo vuodesta 2020 asti kun vaalivilppi vei tittelini.
Postiäänien piikkiin.Meneekö tämäkin koronan piikkiin?
Aijjoo, sillon oli sellainenkin.Postiäänien piikkiin.
STOP THE COUNT