Vuoden Jatkoaikalainen 2024

• 14 322
  • 311

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Terkkuja vaan pojille sinne (suklaa)banaanisaarille!

Tuli muuten samalla ananaskonvehdille haastaja. Suklaabanaanihan siis vie 100-0!

Liitteet

• Kingdom of Suklaabanaanisaari.jpg
    Kingdom of Suklaabanaanisaari.jpg
    157 KB · kertaa luettu: 53

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Sanotaanko notta näin, että viekkaudella ja vääryydellä saavutettu titteli aiheuttaa vain kantajalleen turhaa ja tarpeetonta myötähäpiää, notta odotellaan nuo väärintekijät tuolta poies ja annetaan tämän vuoden aloittajan hoitaa homma loppuun. Sellainen discleimeri toki, että jos tupeksii itsensä uudelleen pelikieltoon, niin sitten voidaan vaihtaa vetäjää. Eihän tässä ole kiirusta. Kerran sitä vain finaalissa ollaan, niin antakaa mä nautin tästä vaalitunnelmasta.
Juuri näin!

Viime vuonnakin finaaliäänestys käynnistyi vasta helmikuun lopussa eli edellä ollaan odottelun jälkeenkin.

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Minä omistan kaulahuivin, jossa lukee Ketola, Javanainen, Makkonen to name a few.
Minulla on vanhan malliset, hieman putkiluistimen näköiset luistimet, joihin on tussilla kirjoitettu sisäpuolelle V-P KETOLA. Ne on oltava aidot. Kuka muu muka uskaltaisi käyttää Legendan nimikirjaimia?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy