Vuoden Jatkoaikalainen 2024

• 14 085
  • 311

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Yksi äänestäjistä kompastui portaissa matkalla vaaliuurnille. Toinen oli jumissa Arlandan kentällä ja kolmas peloteltiin paikalta pois koska minua vihataan. Lisäksi on joukko varjoäänestäjiä joilla ei vielä ole tunnuksia jatkoaikaan!
Joooh ja lehmät mitä olen ruokkinut lensi.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kuka syö nopeiten ananaskonvehteja.
Sanoisin olevani ykkössuosikki, kamulla oli joskus vuoden vanha joku konvehtirasia kun oltiin 15v tjsp. Vedin sit kaiken kerralla suuhun :D
Kuulemma "vähän" pursui suun yli...

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Sanoisin olevani ykkössuosikki, kamulla oli joskus vuoden vanha joku konvehtirasia kun oltiin 15v tjsp. Vedin sit kaiken kerralla suuhun :D
Kuulemma "vähän" pursui suun yli...
Warpulin ananakset lahkoon pääsee vain, jos pystyy ahmii ananaskonvehteja.

Suosikkijoukkue
Kärpät
JAssooh, paska päivä oli eilen kiitos kahden ketä ei päässeet finaaliin.
Tässä finaalin osallistujat ja yritän huomenna pykätä uuden riippuen penalteista :D
Lista ei ole piste- tai aakkosjärjestyksessä vaan puhtaasti sen mukaan miti nimiä pitänyt ekaksi kirjoittaa kun äänestetty.
Yhden äänen kai hylkäsin kun oli liikaa tai liian vähän, mutta ei välttämättä olisi riittänyt finaaliin, emt.

@BOL
@Everton
@Patarouva
@Cobol
@FASlapsi
@WarWas
@mikko600
@Yön Kärppä
@Kiekoton Mies
@maken veivi jr.
@Gostisbehere
@Frankie
Taitaa käsillä olla melko historiallinen tilanne. Tämänpäiväisen pelikieltoilmoituksen myötä tilanne taitaa olla se, että peräti viisi finalisteista istuu tällä hetkellä pelikiellossa (Frankie ja Cobol siis saivat pelikieltonsa aiemmin).

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Taitaa käsillä olla melko historiallinen tilanne. Tämänpäiväisen pelikieltoilmoituksen myötä tilanne taitaa olla se, että peräti viisi finalisteista istuu tällä hetkellä pelikiellossa (Frankie ja Cobol siis saivat pelikieltonsa aiemmin).
Mukaan lukien itse vaalien isäntä! OMG sanon minä!!

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Valitaanko voittajaksi siis ns. paras paikalla olevista?

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Valitaanko voittajaksi siis ns. paras paikalla olevista?
Kuka järjesti viime vuonna saman äänestyksen? Omasta puolestani hän voisi hoitaa homman loppuun niillä käyttäjillä, jotka ovat finaalissa eivätkä bannissa. Tuskinpa kukaan bannin saaneista tuosta loukkaantuisi, kun kuitenkin on leikkimielinen kilpailu. Jos kuitenkin loukkaantuu, niin itseään saa kuitenkin syyttää. Säännöt ovat sääntöjä.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuka järjesti viime vuonna saman äänestyksen? Omasta puolestani hän voisi hoitaa homman loppuun niillä käyttäjillä, jotka ovat finaalissa eivätkä bannissa. Tuskinpa kukaan bannin saaneista tuosta loukkaantuisi, kun kuitenkin on leikkimielinen kilpailu. Jos kuitenkin loukkaantuu, niin itseään saa kuitenkin syyttää. Säännöt ovat sääntöjä.
Ei kai tässä nyt niin kiire ole. Säännöt ovat sääntöjä, mutta leikkimielisyys on siitäkin kaukana, jos tässä oma etu edellä rynnätään vähän kuin haaskalle.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Minähän se olin.

Olen valmis kyllä ottamaan kopin finaalin järjestämisestä jos ns. käsky käy - ihan senkin vuoksi koska @WarWas on itse yksi finaaliin päässeistä, mutta viehän tuo hiukan makua hommasta jos puolet eniten ääniä saaneista jouduttaisiin sulkemaan pois. Kukaan heistä ei kuitenkaan kirjoitusoikeuksiaan ole menettänyt.

Ja on tuossa monta hyvää ehdokasta jotka eivät aikaisemmin edes ole voittaneet, joten tämän keissin takia olisi suhteellisen tylyä viedä mahdollisuus pois vaikka leikkiä tämä onkin.

Suosikkijoukkue
paraikaa tekohengityksessä
@Steril järjesti. Mulle passaa hyvin jos hän vaan suinkin jaksaa ottaa finaalin vetovastuun. Toki ainahan Warpulilta voisi yv:llä ensiksi kysyä hänen mielipidettään asiaan.

Ja eihän se viikko nyt lopulta niin pitkä aikakaan oo.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Eikös se finaali pidä järjestää sitten kun viimeinenkin ehdokas on vapautunut pelikiellosta eli kahden viikon päästä? Muutenhan voitel... vaalityö jää tekemättä!

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minähän se olin.

Olen valmis kyllä ottamaan kopin finaalin järjestämisestä jos ns. käsky käy - ihan senkin vuoksi koska @WarWas on itse yksi finaaliin päässeistä, mutta viehän tuo hiukan makua hommasta jos puolet eniten ääniä saaneista jouduttaisiin sulkemaan pois. Kukaan heistä ei kuitenkaan kirjoitusoikeuksiaan ole menettänyt.
Tee sä vaan finaali, uskon että käyttäjälle @WarWas sopii tämä.

Ja tämähän hänelle sopii, pelikiellossa olevat käyttäjät kuulemma saa ottaa äänestyksestä pois.

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Sanotaanko notta näin, että viekkaudella ja vääryydellä saavutettu titteli aiheuttaa vain kantajalleen turhaa ja tarpeetonta myötähäpiää, notta odotellaan nuo väärintekijät tuolta poies ja annetaan tämän vuoden aloittajan hoitaa homma loppuun. Sellainen discleimeri toki, että jos tupeksii itsensä uudelleen pelikieltoon, niin sitten voidaan vaihtaa vetäjää. Eihän tässä ole kiirusta. Kerran sitä vain finaalissa ollaan, niin antakaa mä nautin tästä vaalitunnelmasta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy