Juu - Warhna Testamentti ja Wapsalmien kirja ohjaavat toimintaa...Warpulin ananakset.
Siinä vasta onki vakuuttava nimi lahkolle!
Juu - Warhna Testamentti ja Wapsalmien kirja ohjaavat toimintaa...Warpulin ananakset.
Siinä vasta onki vakuuttava nimi lahkolle!
Tä, tämä lahko on niin salainen, että en edes paljasta teille kuoleville sen nimeä!!Juu - Warhna Testamentti ja Wapsalmien kirja ohjaavat toimintaa...
...entäs, jos vähä lipasis... paljastaisitko nuoleville?Tä, tämä lahko on niin salainen, että en edes paljasta teille kuoleville sen nimeä!!
P.S. kummiskin rakastatte Ananaskonvehtia <3
Tiimini on käynnistänyt syvälle ulottuvan tutkinnan, jonka alustavat löydökset viittaavat siihen, että vaalijärjestelmä on pahasti manipuloitu, ja aivan tietoisesti. Ensimmäinen johtolanka löytyi algoritmeista, jotka on selvästi ohjelmoitu suosimaan tiettyjä "valtaeliitin" nimimerkkejä, samalla sivuuttaen täysin ruohonjuuritason kampanjoiden ääniä. Epäilemme, että joku on vetänyt naruja kulisseissa.Tiimini on jo laatimassa salaliittoteorioihin perustuvaa raporttia siitä, miten vaalijärjestelmä saattoi pettää näin pahasti, alustavat syytökset kohdistuvat algoritmeihin, huonoon karmapisteiden hallintaan ja mahdollisesti myös itse äänestyksen järjestäjään.
Hupatusta! Esimerkiksi veli @aurora borealis puuttuu finaalista, take my word!että finalistien nimet oli kirjoitettu paperille jo viikkoja ennen äänestystä
Otetaan folio pois niin loogisin selitys on, että järjestäjä kuka edes viitsii ottaa näinkin suuren projektin vastaan saa automaattisesti sympatiapisteitä. DAAH!!Kaikkein vakavin syytös kohdistuu itse äänestyksen järjestäjään, nimimerkkiin @WarWas jonka toiminta herättää nyt kysymyksiä aina kabinettisopimuksista suoranaiseen tulosten vääristelyyn. Kaikkein räikein löydös on kuitenkin se, että itse järjestäjä löytyy finalisteista. Tämä nostaa vakavan kysymyksen: miten järjestäjä voi osallistua kilpailuun ja samanaikaisesti valvoa tulosten oikeellisuutta?
Finaalissa on kaksi aitoa eli Sisar porilainen ja Veli turkulainen!!Hupatusta! Esimerkiksi veli @aurora borealis puuttuu finaalista, take my word!
My god! Yritä tässä nyt sitten lobata, niin järjestelmän tarkastajat iskee poikkarilla!Finaalissa on kaksi aiota eli Sisar porilainen ja Veli turkulainen!!
Hmmm, millä muuten voi estää, että joku ei äänestä itseään... No en usko ainakaan sinun kohdalla, enkä kyl muidenkaan.Miksi vitussa minä olen finaalissa, vaikka olen siirtänyt itseni Hall of Fameen ja sitä paitsi äänestin itseäni eli minut pitäisi automaattisesti hylätä?!?!??!! Jos minut finaaliin väkisin ruoskitaan, niin äänestän sielläkin itseäni ja julkaisen siitä otetun kuvakaappauksen!!!! Ja jos siltikin olen vielä mukana niin tämähän on saatana ihan Pohjois-Koreaa ja minut on väkisin pakotettu Kim Jong-Uniksi!!!! Tämä on eläinrääkkäystä!!!!!!!!
Voittiko viime vuonna, kysympä vaan!! Sait viisi ääntä sun ihme tilastojutuillasi ja selvä paikka jopa top 10.Vaalit ovat reilut ja puhtaat. Tapani Kansa on puhunut ja nyt pulinat pois. Antakaa mun olla ihan finaalissa. Vaikka ei tule kiekkoja lapaan, niin ilman ääniä en ole finaaliin päässyt. Olen tosin ihan pihalla mitä täällä taas tapahtuu, mutta kait tässä on finaalikierros alkamassa? Ajatella, että sitä on finaalissa. Ihan ite.
Minulle tämä on jo voitto! Kiitos äänestäjille ja jättäkää nyt jo minut rauhaan. Ensin on vaalit ja lopulta @FASlapsi voittaa, koska hänellä on eniten sivupersoonia.
En kait minä muista edes mitä minä täällä teen saatikka kuka milloinkin voitti. Kuka se oli? Jokuhan tämän on varmasti viimekin vuonna voittanut ja kun tuo lapsi itkee jatkuvasti omasta voittoputkestaan, niin saatoin mennä tässä hämyyn. PahoittelEn.Voittiko viime vuonna, kysympä vaan!! Sait viisi ääntä sun ihme tilastojutuillasi ja selvä paikka jopa top 10.
Olet kyllä ihmeen hyvä tyyppi Jokerifaniksi.En kait minä muista edes mitä minä täällä teen saatikka kuka milloinkin voitti. Kuka se oli? Jokuhan tämän on varmasti viimekin vuonna voittanut ja kun tuo lapsi itkee jatkuvasti omasta voittoputkestaan, niin saatoin mennä tässä hämyyn. PahoittelEn.
Epäilen, että minun ääntäni koitetaan ostaa, mutta en lähde tästä raportoimaan... Tuntuu itseasiassa ihan hyvältä. Ihan erilaista palautetta kun tuo kotona saatu palaute tästä kiekon suurkuluttamisesta.Olet kyllä ihmeen hyvä tyyppi Jokerifaniksi.
Tä, luuletko, että ottaisin Jokerifanin äänen!!Epäilen, että minun ääntäni koitetaan ostaa, mutta en lähde tästä raportoimaan... Tuntuu itseasiassa ihan hyvältä. Ihan erilaista palautetta kun tuo kotona saatu palaute tästä kiekon suurkuluttamisesta.
Kaikkia nollaa äänestäjää...Haluan kiittää sunnuntain kunniaksi äänestäjiäni ja mikäli ManU pitää voiton valjussa loppuun asti niin tulen äänestämään finaalissa voittokrapulan jälkeen
Selvä homma, näillä puheilla tulet sen saamaan. Tai ehkä se menee sille lapselle, kun sen itkua on aina mukava kuulla.Tä, luuletko, että ottaisin Jokerifanin äänen!!
Tai sit ollaan kaikki penaltissa ja minä ovvissial kommitseerina siirrän vaalit!!Selvä homma, näillä puheilla tulet sen saamaan. Tai ehkä se menee sille lapselle, kun sen itkua on aina mukava kuulla.
Red Wings ManU kompon takia ehkä voit saada äänen.Haluan kiittää sunnuntain kunniaksi äänestäjiäni ja mikäli ManU pitää voiton valjussa loppuun asti niin tulen äänestämään finaalissa voittokrapulan jälkeen
Mihin annat äänesi?Red Wings ManU kompon takia ehkä voit saada äänen.
Yksi äänestäjistä kompastui portaissa matkalla vaaliuurnille. Toinen oli jumissa Arlandan kentällä ja kolmas peloteltiin paikalta pois koska minua vihataan. Lisäksi on joukko varjoäänestäjiä joilla ei vielä ole tunnuksia jatkoaikaan!Kaikkia nollaa äänestäjää...
Kuka syö nopeiten ananaskonvehteja.Mihin annat äänesi?