Vuoden Jatkoaikalainen 2024

• 14 085
  • 311

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Juu - Warhna Testamentti ja Wapsalmien kirja ohjaavat toimintaa...
Tä, tämä lahko on niin salainen, että en edes paljasta teille kuoleville sen nimeä!!
P.S. kummiskin rakastatte Ananaskonvehtia <3

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tä, tämä lahko on niin salainen, että en edes paljasta teille kuoleville sen nimeä!!
P.S. kummiskin rakastatte Ananaskonvehtia <3
...entäs, jos vähä lipasis... paljastaisitko nuoleville?
...konvehtia siis... Mitä luulit, pervo!!!

MegaForce

Jäsen
Tiimini on jo laatimassa salaliittoteorioihin perustuvaa raporttia siitä, miten vaalijärjestelmä saattoi pettää näin pahasti, alustavat syytökset kohdistuvat algoritmeihin, huonoon karmapisteiden hallintaan ja mahdollisesti myös itse äänestyksen järjestäjään.
Tiimini on käynnistänyt syvälle ulottuvan tutkinnan, jonka alustavat löydökset viittaavat siihen, että vaalijärjestelmä on pahasti manipuloitu, ja aivan tietoisesti. Ensimmäinen johtolanka löytyi algoritmeista, jotka on selvästi ohjelmoitu suosimaan tiettyjä "valtaeliitin" nimimerkkejä, samalla sivuuttaen täysin ruohonjuuritason kampanjoiden ääniä. Epäilemme, että joku on vetänyt naruja kulisseissa.

Toinen epäilyksen kohde on karmapistejärjestelmä, joka saattaa olla osa laajempaa kosmista operaatiota. On mahdollista, että kampanjatiimimme energia on tietoisesti ohjattu toisaalle, ehkä kilpailevien nimimerkkien hyväksi. Tähän viittaavat useat epätavalliset ilmiöt, kuten täysin nollaan jäänyt tulos, vaikka vaaliteltallamme jaettu Megis houkutteli satoja keskusteluja.

Kaikkein vakavin syytös kohdistuu itse äänestyksen järjestäjään, nimimerkkiin @WarWas jonka toiminta herättää kysymyksiä aina kabinettisopimuksista suoranaiseen tulosten vääristelyyn. Kaikkein räikein löydös on kuitenkin se, että itse järjestäjä löytyy finalisteista. Tämä nostaa vakavan kysymyksen: miten järjestäjä voi osallistua kilpailuun ja samanaikaisesti valvoa tulosten oikeellisuutta? Raportissamme esitetään teoria, jonka mukaan äänestystulokset oli päätetty jo etukäteen. Eräs lähde väittää nähneensä, että finalistien nimet oli kirjoitettu paperille jo viikkoja ennen äänestystä, tosin tämä paperi myöhemmin "mystisesti katosi". On myös epäilyttävää, kuinka nopeasti tulokset julkaistiin; tällainen nopeus viittaa siihen, ettei ääniä todellisuudessa edes laskettu.

Seuraava askel on kaivaa esiin yhteyksiä, jotka saattavat johtaa aina energiayhtiöiden, kryptovaluutan ja mystisten jatkoaika-syndikaattien verkostoihin asti. Totuus tulee vielä ilmi, ennemmin tai myöhemmin.

Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikkein vakavin syytös kohdistuu itse äänestyksen järjestäjään, nimimerkkiin @WarWas jonka toiminta herättää nyt kysymyksiä aina kabinettisopimuksista suoranaiseen tulosten vääristelyyn. Kaikkein räikein löydös on kuitenkin se, että itse järjestäjä löytyy finalisteista. Tämä nostaa vakavan kysymyksen: miten järjestäjä voi osallistua kilpailuun ja samanaikaisesti valvoa tulosten oikeellisuutta?
Otetaan folio pois niin loogisin selitys on, että järjestäjä kuka edes viitsii ottaa näinkin suuren projektin vastaan saa automaattisesti sympatiapisteitä. DAAH!!

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miksi vitussa minä olen finaalissa, vaikka olen siirtänyt itseni Hall of Fameen ja sitä paitsi äänestin itseäni eli minut pitäisi automaattisesti hylätä?!?!??!! Jos minut finaaliin väkisin ruoskitaan, niin äänestän sielläkin itseäni ja julkaisen siitä otetun kuvakaappauksen!!!! Ja jos siltikin olen vielä mukana niin tämähän on saatana ihan Pohjois-Koreaa ja minut on väkisin pakotettu Kim Jong-Uniksi!!!! Tämä on eläinrääkkäystä!!!!!!!!

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miksi vitussa minä olen finaalissa, vaikka olen siirtänyt itseni Hall of Fameen ja sitä paitsi äänestin itseäni eli minut pitäisi automaattisesti hylätä?!?!??!! Jos minut finaaliin väkisin ruoskitaan, niin äänestän sielläkin itseäni ja julkaisen siitä otetun kuvakaappauksen!!!! Ja jos siltikin olen vielä mukana niin tämähän on saatana ihan Pohjois-Koreaa ja minut on väkisin pakotettu Kim Jong-Uniksi!!!! Tämä on eläinrääkkäystä!!!!!!!!
Hmmm, millä muuten voi estää, että joku ei äänestä itseään... No en usko ainakaan sinun kohdalla, enkä kyl muidenkaan.
P.S. Osaan laskea muiden antamat äänet, ihan siksi!!

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Vaalit ovat reilut ja puhtaat. Tapani Kansa on puhunut ja nyt pulinat pois. Antakaa mun olla ihan finaalissa. Vaikka ei tule kiekkoja lapaan, niin ilman ääniä en ole finaaliin päässyt. Olen tosin ihan pihalla mitä täällä taas tapahtuu, mutta kait tässä on finaalikierros alkamassa? Ajatella, että sitä on finaalissa. Ihan ite.

Minulle tämä on jo voitto! Kiitos äänestäjille ja jättäkää nyt jo minut rauhaan. Ensin on vaalit ja lopulta @FASlapsi voittaa, koska hänellä on eniten sivupersoonia.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaalit ovat reilut ja puhtaat. Tapani Kansa on puhunut ja nyt pulinat pois. Antakaa mun olla ihan finaalissa. Vaikka ei tule kiekkoja lapaan, niin ilman ääniä en ole finaaliin päässyt. Olen tosin ihan pihalla mitä täällä taas tapahtuu, mutta kait tässä on finaalikierros alkamassa? Ajatella, että sitä on finaalissa. Ihan ite.

Minulle tämä on jo voitto! Kiitos äänestäjille ja jättäkää nyt jo minut rauhaan. Ensin on vaalit ja lopulta @FASlapsi voittaa, koska hänellä on eniten sivupersoonia.
Voittiko viime vuonna, kysympä vaan!! Sait viisi ääntä sun ihme tilastojutuillasi ja selvä paikka jopa top 10.

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittiko viime vuonna, kysympä vaan!! Sait viisi ääntä sun ihme tilastojutuillasi ja selvä paikka jopa top 10.
En kait minä muista edes mitä minä täällä teen saatikka kuka milloinkin voitti. Kuka se oli? Jokuhan tämän on varmasti viimekin vuonna voittanut ja kun tuo lapsi itkee jatkuvasti omasta voittoputkestaan, niin saatoin mennä tässä hämyyn. PahoittelEn.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
En kait minä muista edes mitä minä täällä teen saatikka kuka milloinkin voitti. Kuka se oli? Jokuhan tämän on varmasti viimekin vuonna voittanut ja kun tuo lapsi itkee jatkuvasti omasta voittoputkestaan, niin saatoin mennä tässä hämyyn. PahoittelEn.
Olet kyllä ihmeen hyvä tyyppi Jokerifaniksi.

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Haluan kiittää sunnuntain kunniaksi äänestäjiäni ja mikäli ManU pitää voiton valjussa loppuun asti niin tulen äänestämään finaalissa voittokrapulan jälkeen

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olet kyllä ihmeen hyvä tyyppi Jokerifaniksi.
Epäilen, että minun ääntäni koitetaan ostaa, mutta en lähde tästä raportoimaan... Tuntuu itseasiassa ihan hyvältä. Ihan erilaista palautetta kun tuo kotona saatu palaute tästä kiekon suurkuluttamisesta.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Epäilen, että minun ääntäni koitetaan ostaa, mutta en lähde tästä raportoimaan... Tuntuu itseasiassa ihan hyvältä. Ihan erilaista palautetta kun tuo kotona saatu palaute tästä kiekon suurkuluttamisesta.
Tä, luuletko, että ottaisin Jokerifanin äänen!!

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluan kiittää sunnuntain kunniaksi äänestäjiäni ja mikäli ManU pitää voiton valjussa loppuun asti niin tulen äänestämään finaalissa voittokrapulan jälkeen
Kaikkia nollaa äänestäjää...

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Selvä homma, näillä puheilla tulet sen saamaan. Tai ehkä se menee sille lapselle, kun sen itkua on aina mukava kuulla.
Tai sit ollaan kaikki penaltissa ja minä ovvissial kommitseerina siirrän vaalit!!

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Kaikkia nollaa äänestäjää...
Yksi äänestäjistä kompastui portaissa matkalla vaaliuurnille. Toinen oli jumissa Arlandan kentällä ja kolmas peloteltiin paikalta pois koska minua vihataan. Lisäksi on joukko varjoäänestäjiä joilla ei vielä ole tunnuksia jatkoaikaan!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy