Vuoden jatkoaikalainen 2024 – FINAALI (se oikea)

• 9 255
  • 196

Vuoden Jatkoaikalainen 2024

• Äänestäjiä
    249
  • Poll closed .

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Niin kai kun sä oot ignoroinut kaikki tähän ketjuun kirjoittaneet.
Niin, käyn keskustelua vain itseni kanssa. Enhän mä voi totta puhuen olla varma että teitä muita on edes olemassa. Mitä jos olettekin vain mieleni sisältöä? Todennäköisesti näin onkin, vain minä voisin kuvitella jotakin näin hullua.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Nyt on kunnon menoa, jatkakaa samaa rataa niin nautin. Alku lähti hyvin liikkeelle, sit tylsä tasamaaosuus ja nyt vähän menoa ja meininkiä.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt on kunnon menoa, jatkakaa samaa rataa niin nautin. Alku lähti hyvin liikkeelle, sit tylsä tasamaaosuus ja nyt vähän menoa ja meininkiä.

Pieni pätkä Gösta Sudqvistin lyriikkaa sopii tähän mainiosti.

”Kun lauantaisin lähden tansseihin
Mä toivon, että vihdoinkin
Jonkun löytäisin
Jolle purkaa voisin sydäntäin
Ja laulaa rakkaudesta näin
Kuin raikulipoika

Ylämäki, alamäki
Ylämäki, alamäki
Yhdessä kulkien
Ylämäki, alamäki
Ylämäki, alamäki
Löydämme rakkauden
Ylämäki, alamäki
Ylämäki, alamäki
Lupaan sinulle sen
Että pilsneriä en ota enää ikinä!”

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vähän kyselen perään, että eikö Posti Oyj tai Itella tjsp ole tuonut teille ruskeita kirjekuoria vai onko täällä lisääkin pettureita?

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Tässä on nyt selkeästi lokakampanja menossa. Sen tarkoituksena on hävittää kaikki menneet saavutuksesi, myös Vuoden jatkoaikalainen -tittelisi.

Nimesi pyyhitään pois historiankirjoista. Harmillista!
Ei tässä nyt sentään niin voi käydä. Hall of Shame tulee jatkossakin tuntemaan @FASlapsi :en saavutukset. (Kuinka monta niitä raatilaisia ja sivupersoonia oikein olikaan?) Aivan kuten Pettinen saa jatkaa elämäänsä legendana legendojen joukossa.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näin on säännöt, en voi tälle mitään, @WarWas päätti tämän äsken, kuulin sen häneltä ja myös kaikki muut oli samaa mieltä joten näin se on ja ei auta vaikka laittaisit taas tulille omat mielivaltaiset äänestykset josta jollain verukkeella hylkäisit vaikka kaikki muut finalistit!
Tsiisus kun repesin tälle.

Huihaihei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Vantaa
Lainaten setä vainaata ”kusipäitä kaikki”
"Minua pistää vihaksi tämä ajattelu, että kaikki mielipiteet ovat muka tasa-arvoisia. Eivät ole. Osa on paskoja. Niiden takana ovat idiootit." - Tapani Riihimäki (Taneli Mäkelä)

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Minua pistää vihaksi tämä ajattelu, että kaikki mielipiteet ovat muka tasa-arvoisia. Eivät ole. Osa on paskoja. Niiden takana ovat idiootit." - Tapani Riihimäki (Taneli Mäkelä)
Tämä ei ole tasa-arvoa, tämä on S-ryhmän paska mainos?

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kirkossa sanottiin että jos itsemoderoi niin kainaloihin kasvaa tennispallot.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaksi päivää viimeiseen viikonloppuun, säilyyko leidien johto varsinkin tuon Turkulaisen kuka kai onkin Porilainen. Sininen veli eli viime vuoden voittaja tappelee mitskusta, mutta joku Lapsukainen yllättäen hengittää jo niskaan.
Elämme jänniä aikoja.
Futistilanne:
Nuc
Manu
Pool

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi äänestys aina jos jollekki ei kelpaa. Krhm se yks voi ehtkä tehdäkin :D

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Säilyy säilyy, @Patarouva voittaa, pakko. Muuten joudun leikkaamaan tukan kuten tiedät...
Jos alkaa näyttämään siltä, että voitto alkaa karata, niin voihan sitä jotkut halukkaat tehdä itselleen uusia äänestyslipukkeita. Niillä voi sitten äänestyksen jälkeen käydä heittämässä rapalaa vaikka löylyhuoneessa.

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Jos alkaa näyttämään siltä, että voitto alkaa karata, niin voihan sitä jotkut halukkaat tehdä itselleen uusia äänestyslipukkeita. Niillä voi sitten äänestyksen jälkeen käydä heittämässä rapalaa vaikka löylyhuoneessa.
Nyt en kyllä ymmärrä kommenttia se on pakko myöntää, mutta en minä kyllä ymmärrä paljon muutakaan hehe...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy