Ignorance is a blessing.Niin kai kun sä oot ignoroinut kaikki tähän ketjuun kirjoittaneet.
Ignorance is a blessing.Niin kai kun sä oot ignoroinut kaikki tähän ketjuun kirjoittaneet.
”There were roads, now is mill. My mill. Not Mikkos mill.” - Helena KoivuIgnorance is a blessing.
Niin, käyn keskustelua vain itseni kanssa. Enhän mä voi totta puhuen olla varma että teitä muita on edes olemassa. Mitä jos olettekin vain mieleni sisältöä? Todennäköisesti näin onkin, vain minä voisin kuvitella jotakin näin hullua.Niin kai kun sä oot ignoroinut kaikki tähän ketjuun kirjoittaneet.
Where there's a mill, there's a way.”There were roads, now is mill. My mill. Not Mikkos mill.” - Helena Koivu
Nyt on kunnon menoa, jatkakaa samaa rataa niin nautin. Alku lähti hyvin liikkeelle, sit tylsä tasamaaosuus ja nyt vähän menoa ja meininkiä.
Vittuilu kuuluu vaaleihin!Minä en mielestäni mitään varsinaista kiusaamista ole havainnut tässä ketjussa, enkä edes nyt äkkiseltään edes hoksannut mihin viitataan.
Ilman vaalejakin voi olla vittuilua!Vittuilu kuuluu vaaleihin!
Ei tässä nyt sentään niin voi käydä. Hall of Shame tulee jatkossakin tuntemaan @FASlapsi :en saavutukset. (Kuinka monta niitä raatilaisia ja sivupersoonia oikein olikaan?) Aivan kuten Pettinen saa jatkaa elämäänsä legendana legendojen joukossa.Tässä on nyt selkeästi lokakampanja menossa. Sen tarkoituksena on hävittää kaikki menneet saavutuksesi, myös Vuoden jatkoaikalainen -tittelisi.
Nimesi pyyhitään pois historiankirjoista. Harmillista!
Tsiisus kun repesin tälle.Näin on säännöt, en voi tälle mitään, @WarWas päätti tämän äsken, kuulin sen häneltä ja myös kaikki muut oli samaa mieltä joten näin se on ja ei auta vaikka laittaisit taas tulille omat mielivaltaiset äänestykset josta jollain verukkeella hylkäisit vaikka kaikki muut finalistit!
"Minua pistää vihaksi tämä ajattelu, että kaikki mielipiteet ovat muka tasa-arvoisia. Eivät ole. Osa on paskoja. Niiden takana ovat idiootit." - Tapani Riihimäki (Taneli Mäkelä)Lainaten setä vainaata ”kusipäitä kaikki”
Tämä ei ole tasa-arvoa, tämä on S-ryhmän paska mainos?"Minua pistää vihaksi tämä ajattelu, että kaikki mielipiteet ovat muka tasa-arvoisia. Eivät ole. Osa on paskoja. Niiden takana ovat idiootit." - Tapani Riihimäki (Taneli Mäkelä)
Ihmisten puolueesta.Tämä ei ole tasa-arvoa, tämä on S-ryhmän paska mainos?
Tarkoittaako tämä, että moderoin itseäni?Raportoitu itsemoderointina.
Siirtyvätkö kainalokarvat kämmeniin?Kirkossa sanottiin että jos itsemoderoi niin kainaloihin kasvaa tennispallot.
Säilyy säilyy, @Patarouva voittaa, pakko. Muuten joudun leikkaamaan tukan kuten tiedät...Kaksi päivää viimeiseen viikonloppuun, säilyyko leidien johto varsinkin tuon Turkulaisen kuka kai onkin Porilainen.
Vuoden jatkoaikalainen 2024 – FINAALI (se oikea 2.0)Uusi äänestys aina jos jollekki ei kelpaa. Krhm se yks voi ehtkä tehdäkin :D
Jos alkaa näyttämään siltä, että voitto alkaa karata, niin voihan sitä jotkut halukkaat tehdä itselleen uusia äänestyslipukkeita. Niillä voi sitten äänestyksen jälkeen käydä heittämässä rapalaa vaikka löylyhuoneessa.Säilyy säilyy, @Patarouva voittaa, pakko. Muuten joudun leikkaamaan tukan kuten tiedät...
Nyt en kyllä ymmärrä kommenttia se on pakko myöntää, mutta en minä kyllä ymmärrä paljon muutakaan hehe...Jos alkaa näyttämään siltä, että voitto alkaa karata, niin voihan sitä jotkut halukkaat tehdä itselleen uusia äänestyslipukkeita. Niillä voi sitten äänestyksen jälkeen käydä heittämässä rapalaa vaikka löylyhuoneessa.
Äänestämiseen tarvitaan nimimerkki ja niitä voi luoda lisää. Toki se on kiellettyä, enkä suosittele sääntöjä rikkomaan…Nyt en kyllä ymmärrä kommenttia se on pakko myöntää, mutta en minä kyllä ymmärrä paljon muutakaan hehe...