Systeemi koki jo kolauksen, mutta tänä vuonna ykköskenttä iskee sen lopullisesti kanveesiin!!Tä, Everton itse joutui systeemin kynsiin viime kaudella kun vähennettiin kauhea kasa pojoja ja kummiskin nousi ylös täällä sekä IRL.
Systeemi koki jo kolauksen, mutta tänä vuonna ykköskenttä iskee sen lopullisesti kanveesiin!!Tä, Everton itse joutui systeemin kynsiin viime kaudella kun vähennettiin kauhea kasa pojoja ja kummiskin nousi ylös täällä sekä IRL.
Tässä on nyt selkeästi lokakampanja menossa. Sen tarkoituksena on hävittää kaikki menneet saavutuksesi, myös Vuoden jatkoaikalainen -tittelisi.Mitäs hevon vittua minä, viisinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen ja Jatkoajan Hall of Famen ainoa ja ylivertaisin jäsen, teen tässä äänestyksessä? Voi jumalauta kun on paksukalloista porukkaa täällä!!! Minä olen Hall of Famessa, ei minua voi enää äänestää!! Minä olen Sauli Niinistö!! Nyt valitaan Stubbia!!
Onneksi hyvin moni meistä sentään kunnioittaa lakia ja järjestystä, ja äänestää minun sijastani seuraavaksi parasta ehdokasta. Varmemmaksi vakuudeksi minä äänestin itseäni, joten sehän meinaa nyt sitä että minut on hylätty tästä ja kaikista muistakin tulevista Vuoden Jatkoaikalainen äänestyksistä, sama kohtalo on päätetty tällä päivämäärällä sälyttää muillekin itseään äänestäneille, eli @Yön Kärppä sinut on nyt diskattu iänkaikkisesti kaikista äänestyksistä, koska olet myös mennyt äänestämään itseäsi. Näin on säännöt, en voi tälle mitään, @WarWas päätti tämän äsken, kuulin sen häneltä ja myös kaikki muut oli samaa mieltä joten näin se on ja ei auta vaikka laittaisit taas tulille omat mielivaltaiset äänestykset josta jollain verukkeella hylkäisit vaikka kaikki muut finalistit!
Olenko minä siis itse ymmärtämättömyyttäni käynnistänyt lokakampanjan itseäni vastaan, tavoitteenani että minut hävitetään historiankirjoista pois? Vai kuka on tämä ISISin pelikirjasta otteita ottanut pahuuden ruumiillistuma, joka tällaiseen kammottavuuteen on lähtenyt?Tässä on nyt selkeästi lokakampanja menossa. Sen tarkoituksena on hävittää kaikki menneet saavutuksesi, myös Vuoden jatkoaikalainen -tittelisi.
Nimesi pyyhitään pois historiankirjoista. Harmillista!
Kyllä olet aloittanut. Liika kielteisyytesi omaa ehokkuuttasi kohtaan kääntyy sinua itseäsi vastaan. Lisäksi saat tällä antikampanjallasi vain vähemmän ääniä itsellesi kuin normaalisti. Tämän seurauksena hiivut muiden Ö-luokan julkkisten seuraksi Seiskan ja muiden roskalehtien sivuille ruikuttamaan elämän kurjuutta.Olenko minä siis itse ymmärtämättömyyttäni käynnistänyt lokakampanjan itseäni vastaan, tavoitteenani että minut hävitetään historiankirjoista pois? Vai kuka on tämä ISISin pelikirjasta otteita ottanut pahuuden ruumiillistuma, joka tällaiseen kammottavuuteen on lähtenyt?
Oletko se sinä?
Oli miten oli, niin näin on!
Kylläpä siellä ottaa taas koville, kun äänestyksessä tulossa turpaan ihan huolella. Heti ollaan vaatimassa äänestyksestä poistamista ja keksimässä selityksiä sille, miksi jengi on äänestänyt muita ehdokkaita.Mitäs hevon vittua minä, viisinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen ja Jatkoajan Hall of Famen ainoa ja ylivertaisin jäsen, teen tässä äänestyksessä? Voi jumalauta kun on paksukalloista porukkaa täällä!!! Minä olen Hall of Famessa, ei minua voi enää äänestää!! Minä olen Sauli Niinistö!! Nyt valitaan Stubbia!!
Onneksi hyvin moni meistä sentään kunnioittaa lakia ja järjestystä, ja äänestää minun sijastani seuraavaksi parasta ehdokasta. Varmemmaksi vakuudeksi minä äänestin itseäni, joten sehän meinaa nyt sitä että minut on hylätty tästä ja kaikista muistakin tulevista Vuoden Jatkoaikalainen äänestyksistä, sama kohtalo on päätetty tällä päivämäärällä sälyttää muillekin itseään äänestäneille, eli @Yön Kärppä sinut on nyt diskattu iänkaikkisesti kaikista äänestyksistä, koska olet myös mennyt äänestämään itseäsi. Näin on säännöt, en voi tälle mitään, @WarWas päätti tämän äsken, kuulin sen häneltä ja myös kaikki muut oli samaa mieltä joten näin se on ja ei auta vaikka laittaisit taas tulille omat mielivaltaiset äänestykset josta jollain verukkeella hylkäisit vaikka kaikki muut finalistit!
Joo, positiivisuus on perseestä, mutta kiusaaminen vasta onkin.Vielä toistaiseksi hallitsevana vuoden jatkoaikalaisena toteaisin myös, että ei nyt välttämättä tarvisi kiusata ketään. Aika hölmöä käytöstä aikuisilta ihmisiltä.
Jos minuun viittaat niin ihan pilke silmäkulmassa kirjoitin viestini. Uskoisin myös @FASlapsen tämän tietävän. Samanlaista sanailua harrastetaan usein myös käyttäjän @WarWas kanssa.Vielä toistaiseksi hallitsevana vuoden jatkoaikalaisena toteaisin myös, että ei nyt välttämättä tarvisi kiusata ketään. Aika hölmöä käytöstä aikuisilta ihmisiltä.
Jos minuun viittaat niin ihan pilke silmäkulmassa kirjoitin viestini. Uskoisin myös @FASlapsen tämän tietävän. Samanlaista sanailua harrastetaan usein myös käyttäjän @WarWas kanssa.
Vittuilu on välittämistä.
Kuka sä oot? Monta Vuoden Jatkoaikalaisen titteliä sulla on? Mulla on viis!Kylläpä siellä ottaa taas koville, kun äänestyksessä tulossa turpaan ihan huolella. Heti ollaan vaatimassa äänestyksestä poistamista ja keksimässä selityksiä sille, miksi jengi on äänestänyt muita ehdokkaita.
Voimia!
Mä oon vaan tämmönen huutelija, joka ei ansaitse mitään titteleitä tai ehdokkuuksia.Kuka sä oot? Monta Vuoden Jatkoaikalaisen titteliä sulla on? Mulla on viis!
Vai ootsä jotain näitä uusia haastajia.. katsotaans.. ei, joku virhe on nyt kai käynyt koska sun nimeä ei näy tuolla finalistien joukossa. Onko @Yön Kärppä mennyt sut vielä tästä toisestakin finaaliäänestyksestä jollain voodoolla poistamaan? Ei kannata jäädä silti nurkkaan häpeämään vaan rohkeasti vaadit vaan että sut on päästettävä finaaliin mukaan jos sut kerta on sieltä vääryydellä poistettu!
Koulukiusaus on siististi cool!Vielä toistaiseksi hallitsevana vuoden jatkoaikalaisena toteaisin myös, että ei nyt välttämättä tarvisi kiusata ketään. Aika hölmöä käytöstä aikuisilta ihmisiltä.
Minä olen aivan murskana ja raunioina koska sinä niin pahasti minulle aina vittuilet ja kiusaat. Vaadin sinulle porttikieltoa, pelikieltoa, ja ketjunavauskieltoa, ja lisäksi raportoin sinut, ja seuraan sinua, ja lainaan sinua ja tykkään sinun viestistäsi, niin että kohta enää tiedä yhtään mitä täällä tapahtuu.Jos minuun viittaat niin ihan pilke silmäkulmassa kirjoitin viestini. Uskoisin myös @FASlapsen tämän tietävän. Samanlaista sanailua harrastetaan usein myös käyttäjän @WarWas kanssa.
Vittuilu on välittämistä.
Olen samaa mieltä tästä ylläolevasta! Muun lainauksen poistin koska mä oon sen verran hurja kaiffari.Mä oon vaan tämmönen huutelija, joka ei ansaitse mitään
Lainatun tekstin irrottaminen asianyhteydestä rikkoo palstan sääntöjä! Taidatkin olla melkoinen kaiffari.Olen samaa mieltä tästä ylläolevasta! Muun lainauksen poistin koska mä oon sen verran hurja kaiffari.
En minäkään, mutta ihan varmuuden vuoksi myönsin syyllisyyteni. Kotona vaimon kanssa omaksuttu tapa (ei nyt sentään!).Minä en mielestäni mitään varsinaista kiusaamista ole havainnut tässä ketjussa, enkä edes nyt äkkiseltään edes hoksannut mihin viitataan.
Raportoitu itsemoderointina.Lainatun tekstin irrottaminen asianyhteydestä rikkoo palstan sääntöjä!
Niin kai kun sä oot ignoroinut kaikki tähän ketjuun kirjoittaneet.Minä en mielestäni mitään varsinaista kiusaamista ole havainnut tässä ketjussa, enkä edes nyt äkkiseltään edes hoksannut mihin viitataan.